Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
91 000,00 UAH
UA-2018-01-29-002177-c 068c11dd9cfb46de8c882773adc492f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яценко Світлана Іванівна

380637283985 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Яценко Світлана Іванівна
380637283985
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2018 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 07 лютого 2018 13:43
Очікувана вартість: 91 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система), ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональні комп’ютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-002177-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3267510994
Дата подання: 14 лютого 2018 13:45
Вимога на рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
Шановний тендерний комітет з конкурсних торгів комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавскої обласної ради.
Переглянувши протокол №3 від 13 лютого 2018р. про відхилення пропозиції ФОП Соловйова О.С. маємо зазначити наступне:
У якості невідповідності пропозиції вимогам Замовника зазначено, цитуємо: «Учасник процедури закупівлі – фізична особа-підприємець Соловйов Олексій Сергійович у складі своєї пропозиції надав «Декларацію про відповідність» в якій в п.1 зазначено модель виробу/виріб (номер виробу, тип або номер партії чи серійний номер): комп’ютер персональний (ПЕОМ-ноутбук) торговельних марок Acer, Packard Bell, моделей згідно з Додатком №1.
У Додатку №1 до «Декларації про відповідність» зазначена марка та модель ноутбука Acer Aspire 3 A315-31.
Разом з тим, у ціновій пропозиції учасником процедури закупівлі зазначено марку та модель ноутбуків, які буде поставлено, а саме Acer Aspire A315-31-P4U5, що не відповідає даним Додатку №1 до Декларації про відповідність» кінець цитати.
Стосовно наведених зауважень хочемо зазначити наступне:
1) Ноутбуки Acer мають великий модельний ряд, тому серед них не так важко заплутатись, запропонований в складі тендерної пропозиції ноутбук Acer Aspire A315-31-P4U5 відноситься до серії ноутбуків Acer Aspire 3, тому виробник в залежності від міста виробництва позначає цю серію ноутбуків як Aspire A315-31, так і Аspire 3 A315-31, ноутбуки Acer Aspire A315-31-P4U5 та Acer Aspire 3 A315-31-P4U5 абсолютно ідентичні за технічними характеристиками.
2) В наведеної у складі тендерної пропозиції «Декларації про відповідність» у переліку моделей ноутбуків окрім Аspire 3 A315-31 (п. 51) на який посилається Замовник, під п. 10 наведена саме серія ноутбуків Аspire A315-31 (серія ноутбука запропонованого в ціновій пропозиції).
3) Стосовно того, що в пропозиції зазначена конкретна модель ноутбука А315-31-P4U5, а в «Декларації про відповідність» все модельна серія, роз’яснюємо: серія ноутбуків Acer Aspire A315-31 включає до себе багато різноманітних моделей, наприклад A315-31-C1Q8, A315-31-P41T, A315-31-P72U, A315-31-C6D4, A315-31-P495, та інші. Вони відрізняються типом процесора, типом та об’ємом жорсткого диска, типом матриці, кольором корпусу. Зазвичай в деклараціях відповідності виробник не може зазначити окремо кожну модель виробу, а проводить розділення на групи або серії, в даному випадку зазначена серія Aspire A315-31, а наприклад в наведеній у складі пропозиції декларації про відповідність моніторів AOC зазначено e2*, де замість позначки * в назві моделі можливі літери та/або цифри, що означають дизайн виробів (колір, форма, розмір, конструктивні рішення та ін.) та не впливають на показники електробезпеки та електромагнітної сумісності.
Враховуючи вищезазначене можна зробити висновок що наведена у складі тендерної пропозиції «Декларація про відповідність» моніторів Acer підтверджує якість запропонованого монітора Acer Aspire A315-31-P4U5, а в цілому пропозиція ФОП Соловйова О.С. відповідає вимогам Замовника при проведенні закупівлі UA-2018-01-29-002177-c.
Також нагадуємо що згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» а саме: статті 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
А також згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01 лютого 2005р. «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» персональні комп'ютери, монітори, ноутбуки взагалі не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Підсумуючи, можна побачити що тендерна пропозиція ФОП Соловйова О.С. відповідає вимогам Замовника, та має максимально привабливу ціну, це позволяє суттєво заощадити бюджетні кошти. Зауваження Замовника стосовно невідповідності декларації про відповідність є помилковими, та несуттєвими, тому що основним критерієм оцінки пропозиції є максимальна економія та ефективність.
Пропонуємо переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Соловйова О.С та визнати його переможцем у тендерній закупівлі UA-2018-01-29-002177-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2018 12:18
ЗМІСТ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ:
При проведені допорогових закупівель комітет з конкурсних торгів керується «Порядком придбання товарів та послуг із застосуванням системи електронних закупівель в комунальній установі «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради» (далі по тексту – Порядок), який затверджено наказом № 4 від 05.01.2018 та розроблено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ /із змінами/, а також наказу Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 /із змінами/ (далі по тексту – Наказ № 35).
Відповідно до п. 12 розділу ІІІ. Порядку , затвердженого наказом № 4 від 05.01.2018, «…у разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, що визначена системою…».
Наступна пропозиція з найнижчою ціною визначена системою електронних закупівель за результатами аукціону, проведеного 07.02.2018 року – пропозиція учасника закупівлі фізичної особи-підприємця Соловйова Олексія Сергійовича (ціна пропозиції 65900 грн. 00 коп.).
В п. 6 «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» зазначено, що інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження визначена у Додатку 1 до оголошення.
Слід зазначити, що в п. 6.3 Наказу № 35 передбачено, що саме повинен розмістити замовник під час оголошення Закупівлі, а також зазначено «…та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі…».
В Додатку 1 до оголошення в розділі «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» (п. 1) зазначено, які документи повинен подати учасник. Зокрема, сертифікати якості на товар.
Учасник процедури закупівлі – фізична особа-підприємець Соловйов Олексій Сергійович у складі своєї пропозиції надав «Декларацію про відповідність» в якій в п. 1 зазначено модель виробу/виріб (номер виробу, тип або номер партії чи серійний номер): комп’ютер персональний (ПЕОМ-ноутбук) торговельних марок Acer, Packard BeLL, моделей згідно з Додатком № 1.
У Додатку № 1 до «Декларації про відповідність» під п. 10 зазначена марка та модель ноутбука Acer Aspire A315-31 (G), а під п. 51 - Acer Aspire 3 A315-31.
Слід зазначити, що назва товару, зазначена учасником процедури закупівлі у ціновій пропозиції повинна відповідати кваліфікаційним критеріям, технічним (якісним) характеристикам закупівлі та наданим документам учасником закупівлі в складі пропозиції.
Разом з тим, у ціновій пропозиції учасником процедури закупівлі зазначено марку та модель ноутбуків, які буде поставлено, а саме: Acer Aspire A315-31-P4U5, що не відповідає даним Додатку № 1 до «Декларації про відповідність», так як модель Acer Aspire A315-31-P4U5 відсутня в переліку моделей в Додатку 1 до наданої учасником Декларації відповідності.
Відповідно до п. 10.1 Наказу № 35 вносити зміни та уточнення до поданої пропозиції учасник має право до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником.
Учасником інформація, зазначена у вимозі, в складі Пропозиції надана не була. Порядок проведення допорогових процедур закупівель не передбачає можливості надання учасником роз’яснень інформації, наданої в складі Пропозиції шляхом надання будь-яких документів, в тому числі у Вимог, після завершення прийому Пропозицій.
Крім того, виходячи із змісту Вимоги ФОП Соловйова О.С., зазначені в додатках до Декларації та ціновій пропозиції учасника моделі все ж таки відрізняються між собою.
Також, у «Декларації про відповідність» зазначено серію Aspire A315-31 (G), а не Aspire A315-31, як зазначено у Вимозі.
Розглянувши повторно пропозицію учасника процедури закупівлі вважаємо, що вищезазначені факти унеможливлюють визнання даної пропозиції комітетом з конкурсних торгів як такої, що відповідає технічним (якісним) критеріям Замовника.
Відповідно до п. 6.5. Наказу № 35 у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Жоден з учасників процедури закупівлі не звертався до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог, а отже, замовником не порушено принципу недискримінації учасників.
Стосовно зазначеного у Вимозі, цитуємо: «… згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01 лютого 2005р. «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» персональні комп’ютери, монітори, ноутбуки взагалі не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні» пояснюємо наступне.
В п. 6 «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» зазначено, що інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження визначена у Додатку 1 до оголошення.
В Додатку 1 до оголошення в розділі «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» (п.1) зазначено, які документи повинен подати учасник. Зокрема, сертифікати якості на товар.
Також, в кінці Додатку 1 до оголошення є Примітка, в якій зазначено: « у разі відсутності документів, учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти».
Учасником процедури закупівлі не було надано будь-яких листів, які б засвідчували підстави, з посиланням на законодавчі акти, не надання документів щодо сертифікатів якості на товар.
Комітетом з конкурсних торгів було розглянуто, співставлено та проаналізовано усі документи, які надано учасником процедури закупівлі, в тому числі «Декларацію про відповідність», з метою уникнення закупівлі не відповідного до цінової пропозиції товару.
Комітет з конкурсних торгів, вважає, що якість і відповідність товару усім вимогам є не менш важлива. Придбавши не відповідний товар максимальної економії та ефективності не отримаєш, оскільки потрібно буде вкладати додатково бюджетні кошти, що не призведе до економії коштів.
Враховуючи вищевикладене, пропоную: Рішення про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Соловйова Олексія Сергійовича, прийняте на засіданні комітету з конкурсних торгів 13.02.2018 (протокол № 3) залишити в силі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь про розгляд Вимоги на рішення Замовника (ПРОТОКОЛ №3 засідання комітету з конкурсних торгів Комунальна установа «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради від 13.02.2018р.) про відхилення пропозиції ФОП СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ» (дата реєстрації вимоги в ЦБД – 14.02.2018 13:45:25)
Номер вимоги: UA-2018-01-29-002177-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3267510994
Дата подання: 20 лютого 2018 13:32
Вимога на рішення Замовника про обрання переможцем ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС»
Вимога на рішення Замовника (ПРОТОКОЛ №9 засідання комітету з конкурсних торгів
Комунальна установа «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради від 19.02.2018р.) про обрання переможцем ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС»
Шановний тендерний комітет. Нарешті у цієї закупівлі обрано переможця, складено протокол №9 від 19 лютого 2018р. «про обрання переможцем ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС».
Нагадаємо що декілька днів тому, а саме 13 лютого 2018р Вами було складено протокол №3 про відхилення пропозиції ФОП Соловйова О.С. де було зазначене наступне, цитуємо: «Учасник процедури закупівлі – фізична особа-підприємець Соловйов Олексій Сергійович у складі своєї пропозиції надав «Декларацію про відповідність» в якій в п.1 зазначено модель виробу/виріб (номер виробу, тип або номер партії чи серійний номер): комп’ютер персональний (ПЕОМ-ноутбук) торговельних марок Acer, Packard Bell, моделей згідно з Додатком №1.
У Додатку №1 до «Декларації про відповідність» зазначена марка та модель ноутбука Acer Aspire 3 A315-31.
Разом з тим, у ціновій пропозиції учасником процедури закупівлі зазначено марку та модель ноутбуків, які буде поставлено, а саме Acer Aspire A315-31-P4U5, що не відповідає даним Додатку №1 до Декларації про відповідність» кінець цитати.
Якщо Ваш тендерний комітет дійсно є таким принциповим, та неупереджено ставиться до оцінки пропозицій Учасників, стає незрозумілим чому так звана «невідповідність» між моделлю запропонованого нами ноутбука, та моделлю зазначеною у декларації про відповідність послужила приводом для відхилення нашої пропозиції, а в той же час, Учасник ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС», якого було обрано переможцем у складі своєї пропозиції запропонував ноутбук Acer ES15, та серед документів у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на ноутбук Acer, Packard Bell моделі (серії) N16*****. Взагалі не зрозуміло яке відношення сертифікат має до запропонованого ноутбука.
Також можна зауважити, що Acer ES 15, то взагалі ціла ланка ноутбуків, яка має багато різних моделей, наприклад Acer ES15 ES1-533-C55P, з процесором Intel Celeron N3350, який не відповідає вимогам Замовника і не зрозуміло яким чином документально підтверджена відповідність запропонованого ноутбука вимогам Замовника.
Також це стосується моделі запропонованого монітора, у складі пропозиції зазначено лише виробника Acer, але яким чином підтверджено, що саме цей невідомий монітор відповідає технічним вимогам Замовника, знов незрозуміло. Наприклад якщо запропоновано монітор Acer V196HQLAb, то він має розподільну здатність 1366х768, та крок точок 0,3мм, що також не відповідеє вимогам Замовника.
Ще раз нагадаємо що згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» а саме: статті 3. Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене бачимо, що пропозиція одного учасника, яка має меншу ціну відхиляється, а пропозиція іншого, дорожча на 19100 гривень, та ще й з суттєвими недоліками приймається. В процедурі проведення торгів можна чітко побачити корупційну домовленість між Замовником та Учасником ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС», що може тягнути за собою кримінальну відповідальність.
Вимагаємо, скасувати рішення про обрання переможцем ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС», та акцептувати пропозицію ФОП Соловйова О.С як максимально економну та відповідну вимогам тендерної закупівлі UA-2018-01-29-002177-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2018 16:53
Відповідь на Вимогу, отриману від фізичної особи-підприємця Соловйова Олексія Сергійовича.
РОЗГЛЯД ВИМОГИ:
В п. 6.3 наказу Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 /із змінами/ (далі по тексту – Наказ № 35) передбачено, що саме повинен розмістити замовник під час оголошення Закупівлі, а також зазначено «…та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі…».
Крім того, в п. 6.4 Наказу № 35 зазначено: «…вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі…».
В формі цінової пропозиції (Додаток 2 до оголошення) замовником було встановлено вимогу щодо обов’язкової необхідності зазначення торгової марки та основних характеристик запропонованого товару.
Замовником не було передбачено обов’язку учасника щодо обов’язкового зазначення у ціновій пропозиції моделі запропонованого монітора.
В той же час, в розділі «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» (п. 1) Додатку 1 до оголошення замовником передбачено обов’язкове надання сертифікатів якості на запропонований товар.
Тобто, замовник передбачивши зазначені вище вимоги, вимагав від учасників підтвердження сертифікатами якості відповідності саме тому товару, інформація про який була зазначена у ціновій пропозиції.
Щодо сертифікації ноутбуків Acer ES 15 повідомляємо, що на запит комітету з конкурсних торгів (п.2 розділу «Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до оголошення) отримано відповідь від представництва «Асер Сейлз Інтернешіонал СА в Україні» в якій зазначено: «…ноутбук Acer ES 15 належить до платформи N16***** (де* - комбінація цифр (0-9), та/або літер латинського алфавіту (A-Z, а-z) та/або пробілів для маркетингових цілей). Ноутбук Acer ES 15 сертифікован в Україні у відповідності норм чинного законодавства..».
Стосовно наявності в серії ноутбуків Acer ES 15 моделей, які можуть не відповідати вимогам замовника, то учасником переможцем в складі пропозиції надано гарантії щодо поставки ноутбуків саме з тими характеристиками, які вимагалися замовником.
У випадку поставки товару, який не відповідає вимогам замовника та пропозиції учасника, товар буде повернуто а договір розірвано.

В зв’язку з викладеним вище, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФОЛ-СЕРВІС» є такою, яка відповідає вимогам замовника, а отже не підлягає відхиленню.
ВИРІШИЛИ:
1. Рішення про визнання ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФОЛ-СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі від 19.02.2018 протокол № 9 залишити в силі.
Результати поіменного голосування:
Голосували: «за» 7 осіб (Михайлик С.М., Павленко І.В., Яценко С.І., Бублик А.В., Імедашвілі В.В., Ковшар Н.Л., Царенко І.Ю.), «проти» 0 осіб, «утрималися» 0 осіб.
Рішення прийнято одноголосно.

Документи подані скаржником

14 лютого 2018 13:44
вимога UA-2018-01-29-002177-c.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 13:30
вимога UA-2018-01-29-002177-c-2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2018 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 69 830,00
UAH з ПДВ
65 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ 71 980,00
UAH з ПДВ
65 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Ябковський Юрій Петрович 79 800,00
UAH з ПДВ
71 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ" 74 978,04
UAH з ПДВ
71 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ 76 950,00
UAH з ПДВ
76 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 88 028,34
UAH з ПДВ
84 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 87 786,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2018 16:04
Аналогічні_договори
05 лютого 2018 16:04
Висновок ASUS
05 лютого 2018 16:04
Сертифікат Asus
05 лютого 2018 16:04
Сертифікація
05 лютого 2018 16:04
Довідки
05 лютого 2018 16:04
Лист_про_підпис
05 лютого 2018 16:04
Гарантійний_лист
05 лютого 2018 16:04
Витяг_2018
05 лютого 2018 16:04
Установчі_документи
05 лютого 2018 16:04
Технічні_вимоги
05 лютого 2018 16:04
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ

Публічні документи

Публічні документи

06 лютого 2018 11:47
Для тендера.7z
06 лютого 2018 11:47
СЕРТ CG.rar
06 лютого 2018 11:47
Сертификат Lenovo.rar

Публічні документи

19 лютого 2018 13:04
SKMBT_C25318021913310.pdf
06 лютого 2018 11:23
Сертифікати.pdf
06 лютого 2018 11:23
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 лютого 2018 11:23
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Ябковський Юрій Петрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ

ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Відхилено 65 890,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 09:54
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3267510994
Відхилено 65 900,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 11:10
Ябковський Юрій Петрович
#2872704797
Відхилено 71 899,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 14:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 71 900,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 15:21
ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ
#30256061
Відхилено 76 950,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 11:34
ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2823216215
Відхилено 84 999,96
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 09:37
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 15:12

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 35.jpg укладений
22 лютого 2018 16:55