Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
598 000,00 UAH
UA-2018-01-29-001648-c 9748def0fca34b77b1724fb93a3aff04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Іванович Мариненко

+380678036316 possovet04396992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Печенізька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04396992
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 62801, Україна , Харківська обл., смт. Печеніги, пров. Богдана Хмельницького, буд. 2
Контактна особа: Юрій Іванович Мариненко
+380678036316
possovet04396992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 13:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 15:23
Очікувана вартість: 598 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
460 метр кубічний
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62801, Україна, Харківська область, смт.Печеніги, пров.Б.Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 13:12
Тендерна Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 січня 2018 10:24
Дата відповіді: 31 січня 2018 08:30
На якій правовій підставі встановлена вимога щодо наявності або оренди автомобільного транспорту?
Відповідь: Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тому згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлені такі кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс" 538 200,00
UAH з ПДВ
517 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СВІТАЙЛО ЖАННА ОЛЕКСІЇВНА" 538 200,00
UAH з ПДВ
518 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Офій Вячеслав Вікторович" 547 400,00
UAH з ПДВ
519 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бекреньов Валентин Миколайович 556 600,00
UAH з ПДВ
519 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАКУЦЬКИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ 579 600,00
UAH з ПДВ
579 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 16:05
Тендерна пропозиція.PDF
13 лютого 2018 16:05
Статут.PDF
13 лютого 2018 16:05
Довідка щодо дозволів.PDF
13 лютого 2018 16:05
Відгук.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 11:28
Тех.частина.PDF
14 лютого 2018 11:28
Проект лист.PDF
14 лютого 2018 11:28
Кваліф-ст16-ст17 (7).pdf
14 лютого 2018 11:28
Документи.PDF
14 лютого 2018 11:28
ДОКУМЕНТИ (8).pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 12:59
2740717672_2740717672_2018.jks
14 лютого 2018 12:48
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"

ФОП "СВІТАЙЛО ЖАННА ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП "Офій Вячеслав Вікторович"

ФОП Бекреньов Валентин Миколайович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАКУЦЬКИЙ ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"
#30429974
Відхилено 517 960,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 15:45
ФОП "СВІТАЙЛО ЖАННА ОЛЕКСІЇВНА"
#3065916760
Переможець 518 880,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 09:00

Документи

27 лютого 2018 15:45
Електронний підпис
27 лютого 2018 15:44
003.jpg
27 лютого 2018 15:44
002.jpg
27 лютого 2018 15:44
001.jpg
21 лютого 2018 16:13
Електронний підпис
21 лютого 2018 16:11
002.jpg
21 лютого 2018 16:11
001.jpg

Документи

01 березня 2018 09:00
Електронний підпис
01 березня 2018 08:58
005.jpg
01 березня 2018 08:58
004.jpg
01 березня 2018 08:58
003.jpg
01 березня 2018 08:58
002.jpg
01 березня 2018 08:58
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВІТАЙЛО ЖАННА ОЛЕКСІЇВНА"
#3065916760
518 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 09:00
Електронний підпис
01 березня 2018 08:58
005.jpg
01 березня 2018 08:58
004.jpg
01 березня 2018 08:58
003.jpg
01 березня 2018 08:58
002.jpg
01 березня 2018 08:58
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:20
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 09:14
002.jpg зміни до договору
26 листопада 2018 09:10
001.jpg зміни до договору
26 листопада 2018 09:10
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 14:19
004.PDF зміни до договору
29 жовтня 2018 14:17
003.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 14:17
002.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 14:17
001.jpg зміни до договору
29 жовтня 2018 14:17
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 10:23
007.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
006.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
005.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
004.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
003.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
002.jpg укладений
13 березня 2018 10:22
001.jpg укладений
13 березня 2018 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до договору та викласти в новій редакції: п.1.2 Найменування та кількість товару: Деревина (Дрова паливні) 433,7 метрів кубічних. 2. Специфікацією, що є Додатком до додаткової угоди № 1 договору про закупівлю товару №39 від 13 березня 2018 року викласти в наступній редакції: • Деривина (Дрова паливні) - 171,5 м. куб., ціна за одиницю виміру без ПДВ - 1128,00 грн., • Деривина (Дрова паливні) - 262,2м. куб., ціна за одиницю виміру без ПДВ - 1240,80 грн., Всього: 518880 грн., (П’ятсот вісімнадцять тисяч вісімсот вісімдесят грн. 00 коп.) ПДВ - не передбачено.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити що ціна Договору зменшена на 507,60 грн. (П’ятсот сім гривень 60 копійок) 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 3.1 та пункт 3.2 у новій редакції, такого змісту: 3.1. Ціна Договору становить: 518372,40 грн., (П’ятсот вісімнадцять тисяч триста сімдесят дві грн. 40 коп.) ПДВ - не передбачено. 3.2. Ціна на товар встановлюються з урахуванням - податків і зборів, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару. - навантаження, розвантаження; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією В тому числі Покупцем беруться зобов’язання щодо оплати частини товару в межах доведеної суми згідно з кошторисом в тому числі: - з місцевого бюджету у сумі 493443,00 грн. (Чотириста дев’яносто три тисячі чотириста сорок три грн. 00 коп.) - за рахунок коштів організацій які здійснюють відшкодування за теплопостачання у сумі 24929,40 грн. (Двадцять чотири тисячі дев’ятсот двадцять дев’ять грн. 40 коп.) 3. Внести зміни до договору та викласти в новій редакції: п.1.2 Найменування та кількість товару: Деревина (Дрова паливні) 433,3 метрів кубічних. 4. Специфікацією, що є Додатком до додаткової угоди № 1 договору про закупівлю товару №39 від 13 березня 2018 року викласти в наступній редакції: • Деривина (Дрова паливні) - 171,5 м. куб., ціна за одиницю виміру без ПДВ - 1128,00 грн., • Деривина (Дрова паливні) - 261,8м. куб., ціна за одиницю виміру без ПДВ - 1240,80 грн., Всього: 518372,40 грн., (П’ятсот вісімнадцять тисяч триста сімдесят дві грн. 40 коп.) ПДВ - не передбачено.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 518 372,40
UAH з ПДВ