Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих м. Львова на вул. Стрийська,79
Очікувана вартість
4 644 785,60 UAH
UA-2018-01-29-001599-c 51ee5d5d4dce4aea9d76d2cd8932ef1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамчур Любов Богданівна

380638464190 cbs.libr.lviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Вебсайт: http://cbs.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 14 лютого 2018 15:32
Очікувана вартість: 4 644 785,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 223,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих м. Львова на вул. Стрийська,79. (CPV) 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих м. Львова на вул. Стрийська,79
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Стрийська,79, Львів, Львівська область, 79031, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 01 лютого 2018 16:54
Дата відповіді: 02 лютого 2018 17:06
1. Відповідно до вимог Р. 6 ТД, учасник повинен надати «копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку №2.* * – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника *, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.» Питання: Чи потрібно пояснення надавати по кожному виду робіт та по кожному механізму, який зазначений у Технічному завданні, чи потребує він дозволлу чи не потребує? 2. Відповідно до п. 2.2. Додатку 1, учасник подає довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Для заповнення учасником даної таблиці та надання відповідної інформації учаснику потрібно ознайомитись з проектною документацією, на яку Замовник посилається у даній вимозі, а саме (нормативна потреба в робітниках відповідно до проектної документації). 3. В назві торгів Замовником зазначено: «Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих м. Львова на вул. Стрийська, 79» (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Просимо надати розяснення щодо переліку реставраційних робіт, які необхідно виконати на даному об’єкті, оскільки у Технічному завданні (Відомості обсягів робіт) такі роботи відсутні. 4. Замовником в Технічному завданні (Відомості ресурсів) зазначено механізми, які необхідні для виконання робіт, що є предметом торгів. При цьому для виконання вказаних Замовником робіт, що є предметом торгів, використання усіх цих механізмів не є необхідним та обовязковим. Тому, просимо надати проект на виконання робіт для з’ясування необхідності використання механізмів зазначених Замовником у Технічному завданні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо:
1. Просимо подати довідку у довільній формі по роботах та механізмах , зазначених у ТЗ.
2.Ознайомитися з Проектною документацією пропонуємо в присутності членів тендерного комітету за місцем знаходження Замовника.
3.Роботи, виставлені на торги, відповідають Державному класифікатору 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація та передбачають Капітальний ремонт бібліотеки-філії № 43 ЦБС для дорослих м. Львова на вул. Стрийська, 79.
4..Ознайомитися з Проектною документацією пропонуємо в присутності членів тендерного комітету за місцем знаходження Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2018 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД" 4 239 509,00
UAH з ПДВ
3 989 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арка-Пік 4 426 144,80
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 4 445 642,00
UAH з ПДВ
4 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 4 439 997,60
UAH з ПДВ
4 439 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 12:53
ТЧ(відкорегований)39.imd
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_Зарплата.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_Т2.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ССР_8.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ССР_7.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ССР_5.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ССР_4.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ОС_2-1.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ОПР.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ИВР.rtf
13 лютого 2018 13:11
ТЧ 39_ДЦ_ДЦ_3.rtf
13 лютого 2018 13:11
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2018 13:11
Проект договору.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Штатний розпис.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Техпаспорт Кран КС.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Техпаспорт Кран ЗИЛ.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Договір Тячів.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Договір с. Іза.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Дипломи ІТП.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Відгук УКБ.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Відгук Іза.pdf
13 лютого 2018 13:11
КК Відгук ЗОЦЗ.pdf
13 лютого 2018 13:11
ІД Статут повний.pdf
13 лютого 2018 13:11
ІД Ліцензія.pdf
13 лютого 2018 13:11
ІД Ліцензія додаток.pdf
13 лютого 2018 13:11
ІД Витяг.rtf
13 лютого 2018 13:11
ІД Витяг платника ПДВ.pdf
13 лютого 2018 13:11
ІД Виписка.pdf

Публічні документи

15 березня 2018 16:20
Довідки Ст.17 ЗУ
13 березня 2018 18:03
Кошторис 2
13 березня 2018 18:03
Кошторис 1
13 березня 2018 18:03
Договірна ціна
13 березня 2018 18:03
Кошторис в АВК-5
13 лютого 2018 14:04
17 ІД Реєстр.PDF
13 лютого 2018 14:04
16 ІД .PDF
13 лютого 2018 14:04
15 ІД Субпідрядник.PDF
13 лютого 2018 14:04
13 ТЧ Кошторис.PDF
13 лютого 2018 14:04
12 ТЧ Кошторис.PDF
13 лютого 2018 14:04
10 ТЧ Технічне завдання.PDF
13 лютого 2018 14:04
9 Цінова пропозиція.PDF
13 лютого 2018 14:04
8 Проект договору.PDF
13 лютого 2018 14:04
7 КК ЖовківськаАкти.PDF
13 лютого 2018 14:04
5 КК ХімічнаАкти.PDF
13 лютого 2018 14:03
2 КК Матер-тех база.PDF
13 лютого 2018 14:03
1 КК ВПВ17.PDF

Публічні документи

13 лютого 2018 10:38
Банківська гарантія.pdf
13 лютого 2018 10:38
Інші документи.pdf
13 лютого 2018 10:38
ТЧ. Субпідряд.pdf
13 лютого 2018 10:37
Стаття 17.pdf
13 лютого 2018 10:37
КК. ІТП та працівники.pdf
13 лютого 2018 10:37
КК. Обладнання та МТБ.pdf
13 лютого 2018 10:37
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2018 10:37
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 лютого 2018 12:57
57 ІД виписка.pdf
12 лютого 2018 12:56
56 ІД витяг пдв.pdf
12 лютого 2018 12:54
52 ІД статут-ilovepdf-compressed.pdf
12 лютого 2018 12:42
39 КК відгук дюсш_pdf (2).pdf
12 лютого 2018 12:42
39 КК відгук днз 116.pdf
12 лютого 2018 12:29
30 проект договору.pdf
12 лютого 2018 12:25
ISO (2).pdf
12 лютого 2018 12:25
Ліцензія МНС 2012.jpg
12 лютого 2018 12:25
unnamed (2).jpg
12 лютого 2018 12:24
unnamed (1).jpg
12 лютого 2018 12:22
Ліцензія 2.JPG
12 лютого 2018 12:22
Ліцензія 1.JPG
12 лютого 2018 12:08
G3840.17.pdf.(2).P7S
12 лютого 2018 12:07
G3840.17.pdf.(1).P7S
12 лютого 2018 12:07
G3840.17.pdf
12 лютого 2018 12:06
06 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД"

ТОВ Арка-Пік

ПП "ЛИБІДЬ"

ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТГАРАНТБУД"
#36732354
Відхилено 3 989 777,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 14:15
ТОВ Арка-Пік
#35145870
Переможець 3 990 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 14:40

Документи

12 березня 2018 14:39
Електронний підпис
12 березня 2018 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Арка-Пік
#35145870
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 14:39
Електронний підпис
12 березня 2018 14:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 12:19
Банківська гарантія.pdf укладений
30 березня 2018 12:05
Додатки до Договору.pdf укладений
30 березня 2018 12:04
Договір.pdf укладений
30 березня 2018 12:03
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 17:28
ДУ 7 (ф. 43 розірвання договору).pdf укладений
22 травня 2019 17:26
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 17:46
ДУ №6.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 17:45
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2018 14:15
ДД №5.pdf зміни до договору
12 жовтня 2018 14:15
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2018 14:09
Додатковий договір №4.pdf зміни до договору
10 вересня 2018 14:01
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 15:33
Додат.угода №3.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 15:29
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 10:35
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 липня 2018 10:33
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 11:36
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 травня 2018 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору у наступній редакції:Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил роботи на о'бєкті:”Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській,79” у м. Львові, а замовник зобов’язується прийняти і оплатити виконані роботи. 2. Додаток 1 до Договору №30-03/18 від 30.03.2018р у частині назви викласти у наступній редакції: Договірна ціна на «Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській,79»у м. Львові. 3. Додаток№2 до Договору №30-03/18 від 30.03.2018р у частині назви викласти у наступній редакції: Календарний план «Капітальний ремонт бібліотеки-філії №43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській,79»у м. Львові.
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2. Договору у наступній редакції: «Вартість робіт по даному Договору у 2018р. відповідно до бюджетного призначення згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 07.06.2018р. №3502 складає 1 268 946,00 гри (Один мільйон двісті шістдесят вісім тисяч дев'ятсот сорок шість гри. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 211491,00 грн. Залишкова вартість становить 2 721 054,00 гри. (Два мільйони сімсот двадцять одна тисяча п'ятдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ переноситься на наступний дофінансований період/ чи наступний бюджетний період.)»
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 7.3. Договору у наступній редакції: «За порушення строків виконання робіт, згідно Графіка виконання робіт (календарний план) чи введення в дію об'єкту з вини Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню (штраф) в розмірі 0,5 % за кожен день затримки від неосвоєної сплати суми коштів».
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток №2 до Договору №30-03/18 від ЗО березня 2018р.у частині «Перелік робіт викласти у редакції «Найменування робіт». 2. Додаток №2 до Договору №30-03/18 від ЗО березня 2018р.у частині «Термін виконання» викласти у редакції «Строк виконання робіт: Початок-закінчення 2018р.». 3. У Додаток №2 до Договору №30-03/18 від ЗО березня 2018р. додати розділ «Вартість робіт, грн.». 4. Додаток №2 до Договору №30-03/18 від ЗО березня 2018р. викласти у редакції: Календарний графік виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт бібліотеки-філії № 43 ЦБС для дорослих м.Львова на вул.Стрийській,79 » на 2018 р. 1. Ремонт плоского даху - 10 вересня 2018 р -10 грудня 2018р - 1 109 521,00 грн. 2. Водопостачання та каналіізащя - 20 вересня 2018р-15 жовтня 2018р - 64 366,00 грн. 3.Електомонтажні роботи - 15 жовтня 2018р- 22 листопада 2018 р. - 199 100,00 грн. 4. Придбання устаткування - 26 вересня 2018р-10 жовтня 2018р. - 27 013,00 грн. Разом,грн 1 400 000,0 грн.
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни у Договір п.16 Юридичні адреси сторін , та викласти у новій редакції: Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Арка-Пік» 79026, вул.Стрийська, буд. 98 оф. 117А, м. Львів, тел. 032-295-40-64 Р\Р 26006053739446 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 325321 ЄДРПОУ 35145870, ІПН 351458713043, Св. № 100047473
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.2. Договору у наступній редакції: Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного призначення на 2018 рік становить 1317 946 грн. 00 коп. (Один мільйон триста сімнадцять тисяч дев’ятсот сорок шість грн.. 00 коп) з ПДВ 219 657,66 грн.(двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот п’ятдесят сім грн. 66 коп.). Залишкова вартість становить 2 672 054 грн. 00 коп. з ПДВ (Два мільйони шістсот сімдесят дві тисячі п'ятдесят чотири грн. 00 коп.) переноситься на наступний до фінансований період чи наступний бюджетний період.
Номер договору про закупівлю: 30-03/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додоткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 388 875,17
UAH
Причини розірвання договору: Замовник та Підрядник керуючись п. 11.2 Договору № 30-03/18 «Капітальний ремонт бібліотеки-філії № 43 ЦБС для дорослих на вул. Стрийській, 79» дійшли згоди розірвати Договір № 30-03/18 від «30.03.2018» за згодою Сторін