Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гатненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04358508 |
Вебсайт: | http://gatne.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Гатне, вул. Київська. 138. |
Контактна особа: |
Півкач Аліна Вікторівна +380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2018 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2018 11:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2018 11:07 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2018 14:16 |
Очікувана вартість: | 76 609 959,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 219,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 390000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2018 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2018 11:02 |
ТД_будівництво_ДДЗ_Гатне_вул.Космонавтів_2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим повідомляємо, що зазначена інформація міститься у повному обсязі у Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Тендерною документацією вимагалося надати лист в якому зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цей лист необхідно надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Вимога про надання переліку працівників та інших даних про них в тендерній документації не міститься. Достатньо зазначити саме про наявність.
Тендерною документацією вимагалося надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), про використання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, його юридичної адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Учасник у листі вказав в останньому стовпчику обсяг робіт та надав додатки до договору. Надання актів виконаних робіт тендерною документацією не вимагалося.
Наданий учасником кошторис сканований та наданий у складі тендерної документації з оригіналу документу, а тендерна документація передбачає надавати документи скановані з оригіналів документів або їх належно завірених копій, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf та/або з використанням програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-24-000023 ● 5b50aa4b32be4441be54e28f6d48be26
- Статус: вирішено ● Дата: 10 лютого 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2019 № 229
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2019 № 229
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-01-29-000811-с 29.01.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-29 16:41:51
Роз'яснення щодо висновку
29.01.2018 Гатненська сільська рада оголосила у електронній системі закупівель Прозорро відкриті торги на закупівлю робіт «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області».
За результатами проведених торгів тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про визначення переможця ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", який запропонував найнижчу ціну, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Оскільки у встановлений законом строк процедура закупівлі не була оскаржена іншими учасниками, з переможцем було укладено договір підряду №05/03 від 05.03.2018 за ціною 68 003 847,61 грн.
Оскільки на дату підписання договору у замовника було відсутнє повне фінансування об’єкту на 2018 рік, строк виконання робіт було за взаємною згодою сторін продовжено до 31.12.2020 року.
Разом з цим, отримано листа Північного офісу Держаудитслужби від 23.03.2018 № 26-13-14-14/2859, в якому містилася вимога про усунення порушення в частині невідповідності строку виконання робіт, зазначеному в укладеному договорі про закупівлю робіт №05/03 від 05.03.2018, строку виконання робіт зазначеному замовником в тендерній документації. На виконання зазначеної вимоги Гатненська сільська рада уклала з підрядником ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" додатковий договір №3 від 03.04.2018 до договору про закупівлю робіт №05/03 від 05.03.2018, в якій чітко зазначено, що на підставі листа Північного офісу Держаудитслужби від 23.03.2018 № 26-13-14-14/2859 Сторони прийшли до взаємної згоди викласти п.11.1. Договору у наступній редакції та визначити строк його дії до 31.12.2018. Також викладено у новій редакції додатки до договору- План фінансування робіт та Календарний графік виконання робіт. Зазначений додатковий договір було опубліковано в системі Прозорро відповідно до вимог чинного законодавства.
Отже, зазначене порушення було своєчасно та у повному обсязі усунуто, про що було поінформовано Північний офіс Держаудитслужби.
У подальшому у зв’язку із недостатністю фінансування об’єкту у 2018 році у Замовника та на підставі абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до взаємної згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2020, про що було укладено додатковий договір №7 від 28.12.2018.
Відповідно до положень абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до положень ст.37 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі:
його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Жодна з цих підстав не відноситься до укладеного між Гатненською сільською радою та ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" договору про закупівлю №05/03 від 05.03.2018.
Щодо висновку Держаудитслужби про те, що в порушення п. 5 Додатку 2 до ТД в складі пропозиції Переможця не надано копію статуту підприємства або іншого установчого документу, зазначаємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" містить у своєму складі довідку від 12.02.2018 №2, в якій учасник зазначає, що здійснює свою діяльність на підставі модельного Статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1182 від 16 листопада 2011 року.
Зазначеною постановою було затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Такий статут відповідно до чинного законодавства існує лише у вигляді постанови КМУ, не оформлюється учасниками товариства у паперовому вигляді. Фактично товариство з обмеженою відповідальністю повідомляє державного реєстратора про перехід на діяльність на підставі модельного статуту, про що робиться відмітка в ЄДР.
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" надав підтверджуючі документи про діяльність на підставі модельного статуту, зокрема відповідний протокол зборів учасників та витяг з ЄДР.
Крім того, Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Щодо висновку Держаудитслужби в рамках аналізу закупівлі UA-2019-10-11-000268- «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» про те, що замовником начебто не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону, повідомляємо наступне.
П.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Так, між Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (Підрядник) було укладено договір підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Роботи за даним договором виконуються.
Проектно-кошторисна документація по зазначеному об’єкту була розроблена проектувальником ТОВ «НДІ Містобудування» з застосуванням вартості на матеріально-технічні ресурси а також розміру кошторисної заробітної плати станом на 2017 рік.
Під час будівництва було встановлено, що в проекті не врахована частина робіт без яких неможливо завершити будівництво об’єкту – а саме роботи по прокладанню зовнішніх інженерних мереж та благоустрою. До замовника неодноразово надходили листи від підрядної організації та організації, що здійснює технічний нагляд за будівництвом об’єкту з зауваженнями, що в процесі будівництва виникає ряд неврахованих робіт, без яких неможливо завершити будівництво ДНЗ з дотриманням вимог ДБН В.2.2-9:2009 «Громадські будинки та споруди», ДБН В.2.2-3:97 «Будинки та споруди навчальних закладів» тому, з цих підстав замовником було прийнято рішення відправити проект на коригування.
07.08.2019 Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ДС», яке з 29.07.2019 здійснює на підставі укладеного з Гатненською сільською радою договору на виконання проектних робіт розробку та коригування проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту будівництва, було отримано позитивний Експертний Звіт, виданий експертною організацією ТОВ «Проексп», щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування».
Так, згідно зі скорегованою проектною документацією по об’єкту передбачені зміни, які були враховані в кошторисній документації з Експертним звітом від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП.
Виникнення необхідності проведення такої переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» з зазначених підстав обумовлюється наступними обставинами.
В ході виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Додаткові роботи невідривно пов’язані з роботами, які вже виконано ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», роботи не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту, при тому що: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт - ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором підряду №05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)»; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
З огляду на викладене та виходячи з положень п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було прийнято рішення провести переговорну процедуру між замовником Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області та підрядником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» щодо закупівлі робіт «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» з метою забезпечення виконання робіт з будівництва об’єкту у визначені строки та належної якості.
В обґрунтуванні проведення переговорної процедури на Прозорро замовником наведено перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП; 5) відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування»; 6) висновок ТОВ «Альянс ДС» про необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для виконання проекту.
Зокрема, у Роз’ясненні щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. міститься положення, що в пункті 14 Повідомлення замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону.
Таким чином, у разі наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи те, що в обґрунтуванні проведення переговорної процедури замовник посилається на перелік з шести законодавчих, нормативних та експертних документів, а також наводить факти пов’язаності додаткових робіт з основними, вважаємо наведене обґрунтування достатнім та таким, що у повній мірі підтверджує необхідність застосування переговорної процедури.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-04-06-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 51
Київ
Про призначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 07 квітня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
2020-04-06 11:39:15
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-02-10 14:14:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" |
68 003 847,61
UAH з ПДВ
|
68 003 847,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" |
71 503 944,00
UAH з ПДВ
|
71 044 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА" |
74 003 470,81
UAH з ПДВ
|
71 143 560,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014 |
Переможець |
68 003 847,61
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2018 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 19:46
|
дод. дог. 17.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 10:40
|
додатковий договір (1) (1).pdf | зміни до договору |
20 серпня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 10:30
|
дд7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 18:03
|
додаток до договору.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2018 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2018 08:48
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
07 березня 2018 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2018 10:48
|
Scan3.PDF | зміни до договору |
06 березня 2018 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2018 12:41
|
дог 05_03.pdf | укладений |
05 березня 2018 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення арифметичної помилки при обчисленні ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна показників |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | недостатність фінансування об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | (зміни) договірна ціна є динамічна. п.3.1 |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 05/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |