Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
76 609 959,00 UAH
UA-2018-01-29-000811-c 6cb84fbe2f084a50a878647ff58a295f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Вебсайт: http://gatne.rada.org.ua
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Півкач Аліна Вікторівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 11:07
Початок аукціону: 15 лютого 2018 14:16
Очікувана вартість: 76 609 959,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 219,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Гатне, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 січня 2018 11:08
Електронний цифровий підпис
29 січня 2018 11:02
ТД_будівництво_ДДЗ_Гатне_вул.Космонавтів_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутній детальний опис обсягів робіт!
Дата подання: 31 січня 2018 15:11
Дата відповіді: 02 лютого 2018 15:56
Доброго дня! Згідно абзацу 3 пункту 2 Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. У оприлюдненій Вами тендерній документації немає детального опису обсягів робіт, що не дає змоги виконати кошторисну документацію та Договірну ціну. Просимо оприлюднити всю необхідну інформацію згідно діючого законодавства України. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим повідомляємо, що зазначена інформація міститься у повному обсязі у Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-000811-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:41251371
Дата подання: 19 лютого 2018 11:13
Вимога до Замовника
Учасник публічної закупівлі, КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", не погоджується рішенням тендерного комітету Гатненської сільської ради, щодо визнання переможця публічної закупівлі, відповідно до протоколу № 2 днз від 19 лютого 2018 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 17:34
Тендерною документацією вимагалося надати лист, в якому зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Цей лист необхідно надавати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Вимога щодо надання переліку обладнання та інших характеристик у тендерній документації не міститься. Достатньо підтвердити саме наявність.
Тендерною документацією вимагалося надати лист в якому зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цей лист необхідно надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Вимога про надання переліку працівників та інших даних про них в тендерній документації не міститься. Достатньо зазначити саме про наявність.
Тендерною документацією вимагалося надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), про використання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, його юридичної адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Учасник у листі вказав в останньому стовпчику обсяг робіт та надав додатки до договору. Надання актів виконаних робіт тендерною документацією не вимагалося.
Наданий учасником кошторис сканований та наданий у складі тендерної документації з оригіналу документу, а тендерна документація передбачає надавати документи скановані з оригіналів документів або їх належно завірених копій, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf та/або з використанням програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).

Документи подані скаржником

19 лютого 2018 11:13
Вимога.pdf

Документи

21 лютого 2018 17:34
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000023 ● 5b50aa4b32be4441be54e28f6d48be26
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-24 15:39:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2019 № 229
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.12.2019 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-01-29-000811-с 29.01.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-29 16:41:51

Роз'яснення щодо висновку

29.01.2018 Гатненська сільська рада оголосила у електронній системі закупівель Прозорро відкриті торги на закупівлю робіт «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області».
За результатами проведених торгів тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про визначення переможця ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", який запропонував найнижчу ціну, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Оскільки у встановлений законом строк процедура закупівлі не була оскаржена іншими учасниками, з переможцем було укладено договір підряду №05/03 від 05.03.2018 за ціною 68 003 847,61 грн.
Оскільки на дату підписання договору у замовника було відсутнє повне фінансування об’єкту на 2018 рік, строк виконання робіт було за взаємною згодою сторін продовжено до 31.12.2020 року.
Разом з цим, отримано листа Північного офісу Держаудитслужби від 23.03.2018 № 26-13-14-14/2859, в якому містилася вимога про усунення порушення в частині невідповідності строку виконання робіт, зазначеному в укладеному договорі про закупівлю робіт №05/03 від 05.03.2018, строку виконання робіт зазначеному замовником в тендерній документації. На виконання зазначеної вимоги Гатненська сільська рада уклала з підрядником ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" додатковий договір №3 від 03.04.2018 до договору про закупівлю робіт №05/03 від 05.03.2018, в якій чітко зазначено, що на підставі листа Північного офісу Держаудитслужби від 23.03.2018 № 26-13-14-14/2859 Сторони прийшли до взаємної згоди викласти п.11.1. Договору у наступній редакції та визначити строк його дії до 31.12.2018. Також викладено у новій редакції додатки до договору- План фінансування робіт та Календарний графік виконання робіт. Зазначений додатковий договір було опубліковано в системі Прозорро відповідно до вимог чинного законодавства.
Отже, зазначене порушення було своєчасно та у повному обсязі усунуто, про що було поінформовано Північний офіс Держаудитслужби.
У подальшому у зв’язку із недостатністю фінансування об’єкту у 2018 році у Замовника та на підставі абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до взаємної згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2020, про що було укладено додатковий договір №7 від 28.12.2018.
Відповідно до положень абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Відповідно до положень ст.37 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі:
його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Жодна з цих підстав не відноситься до укладеного між Гатненською сільською радою та ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" договору про закупівлю №05/03 від 05.03.2018.
Щодо висновку Держаудитслужби про те, що в порушення п. 5 Додатку 2 до ТД в складі пропозиції Переможця не надано копію статуту підприємства або іншого установчого документу, зазначаємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" містить у своєму складі довідку від 12.02.2018 №2, в якій учасник зазначає, що здійснює свою діяльність на підставі модельного Статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1182 від 16 листопада 2011 року.
Зазначеною постановою було затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Такий статут відповідно до чинного законодавства існує лише у вигляді постанови КМУ, не оформлюється учасниками товариства у паперовому вигляді. Фактично товариство з обмеженою відповідальністю повідомляє державного реєстратора про перехід на діяльність на підставі модельного статуту, про що робиться відмітка в ЄДР.
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" надав підтверджуючі документи про діяльність на підставі модельного статуту, зокрема відповідний протокол зборів учасників та витяг з ЄДР.
Крім того, Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Щодо висновку Держаудитслужби в рамках аналізу закупівлі UA-2019-10-11-000268- «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» про те, що замовником начебто не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону, повідомляємо наступне.
П.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Так, між Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (Підрядник) було укладено договір підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Роботи за даним договором виконуються.
Проектно-кошторисна документація по зазначеному об’єкту була розроблена проектувальником ТОВ «НДІ Містобудування» з застосуванням вартості на матеріально-технічні ресурси а також розміру кошторисної заробітної плати станом на 2017 рік.
Під час будівництва було встановлено, що в проекті не врахована частина робіт без яких неможливо завершити будівництво об’єкту – а саме роботи по прокладанню зовнішніх інженерних мереж та благоустрою. До замовника неодноразово надходили листи від підрядної організації та організації, що здійснює технічний нагляд за будівництвом об’єкту з зауваженнями, що в процесі будівництва виникає ряд неврахованих робіт, без яких неможливо завершити будівництво ДНЗ з дотриманням вимог ДБН В.2.2-9:2009 «Громадські будинки та споруди», ДБН В.2.2-3:97 «Будинки та споруди навчальних закладів» тому, з цих підстав замовником було прийнято рішення відправити проект на коригування.
07.08.2019 Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ДС», яке з 29.07.2019 здійснює на підставі укладеного з Гатненською сільською радою договору на виконання проектних робіт розробку та коригування проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту будівництва, було отримано позитивний Експертний Звіт, виданий експертною організацією ТОВ «Проексп», щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування».
Так, згідно зі скорегованою проектною документацією по об’єкту передбачені зміни, які були враховані в кошторисній документації з Експертним звітом від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП.
Виникнення необхідності проведення такої переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» з зазначених підстав обумовлюється наступними обставинами.
В ході виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Додаткові роботи невідривно пов’язані з роботами, які вже виконано ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», роботи не зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту, при тому що: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт - ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором підряду №05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)»; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
З огляду на викладене та виходячи з положень п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було прийнято рішення провести переговорну процедуру між замовником Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області та підрядником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» щодо закупівлі робіт «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)» з метою забезпечення виконання робіт з будівництва об’єкту у визначені строки та належної якості.
В обґрунтуванні проведення переговорної процедури на Прозорро замовником наведено перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП; 5) відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування»; 6) висновок ТОВ «Альянс ДС» про необхідність виконання додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для виконання проекту.
Зокрема, у Роз’ясненні щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. міститься положення, що в пункті 14 Повідомлення замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону.
Таким чином, у разі наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи те, що в обґрунтуванні проведення переговорної процедури замовник посилається на перелік з шести законодавчих, нормативних та експертних документів, а також наводить факти пов’язаності додаткових робіт з основними, вважаємо наведене обґрунтування достатнім та таким, що у повній мірі підтверджує необхідність застосування переговорної процедури.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Гатненська сільська рада, 04358508, Україна, село Гатне, 08160, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області), 76609959UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 6cb84fbe2f084a50a878647ff58a295f, 2018-01-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 24 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17.01.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 26.01.2018 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2018 № 2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.03.2018 № 05/03, додаткові угоди від 05.03.2018 № 2, від 03.04.2018 № 3, від 28.12.2018 № 7 та від 19.08.2019 № 9. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» умовам ТД, зокрема в порушення п. 5 Додатку 2 до ТД в складі пропозиції Переможця не надано копію статуту підприємства або іншого установчого документу. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договір від 05.03.2018 № 05/03 укладено не у відповідності до тендерної пропозиції Переможця. Так, ТД Замовника та пропозицією переможця торгів визначено строк проведення робіт за договором – протягом 2018 року. Однак, згідно з календарним графіком виконання робіт, який є додатком № 3 до укладеного договору, строк виконання робіт – 2018-2020 роки, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 05.03.2018 № 05/03 є нікчемним.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до його нікчемності відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-04-06-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 51
Київ

Про призначення перевірок закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 07 квітня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

2020-04-06 11:39:15


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-02-10 14:14:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 68 003 847,61
UAH з ПДВ
68 003 847,61
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" 71 503 944,00
UAH з ПДВ
71 044 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА" 74 003 470,81
UAH з ПДВ
71 143 560,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 13:10
Банкрутство.pdf
21 лютого 2018 13:10
Довідка ДПІ.pdf
21 лютого 2018 13:10
Довідка МВС Мирний.pdf
21 лютого 2018 13:10
Ст.17.pdf
13 лютого 2018 21:05
sign.p7s
13 лютого 2018 21:02
Гарантія.zip
13 лютого 2018 21:02
Кошторис.rar
13 лютого 2018 21:02
Пропозиція.rar

Публічні документи

13 лютого 2018 22:03
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 68 003 847,61
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 10:10

Документи

19 лютого 2018 10:10
sign.p7s
19 лютого 2018 10:09
протокол 2 днз.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
68 003 847,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 10:10
sign.p7s
19 лютого 2018 10:09
протокол 2 днз.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 березня 2018 12:41
дог 05_03.pdf укладений
05 березня 2018 12:40
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 10:40
додатковий договір (1) (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2019 10:39
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 10:30
дд7.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:06
sign.p7s зміни до договору
04 квітня 2018 18:03
додаток до договору.PDF зміни до договору
04 квітня 2018 18:03
sign.p7s зміни до договору
07 березня 2018 08:48
договірна ціна.pdf зміни до договору
07 березня 2018 08:44
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2018 10:48
Scan3.PDF зміни до договору
06 березня 2018 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення арифметичної помилки при обчисленні ПДВ
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна показників
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): недостатність фінансування об'єкту
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): (зміни) договірна ціна є динамічна. п.3.1
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку