Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
76 609 959,00 UAH
UA-2018-01-29-000811-c 6cb84fbe2f084a50a878647ff58a295f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Вебсайт замовника: http://gatne.rada.org.ua
Місцезнаходження замовника: 08160, Україна, Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа замовника: Півкач Аліна Вікторівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 11:07
Початок аукціону: 15 лютого 2018 14:16
Очікувана вартість: 76 609 959,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 219,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Гатне, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 січня 2018 11:08
Електронний цифровий підпис
29 січня 2018 11:02
ТД_будівництво_ДДЗ_Гатне_вул.Космонавтів_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутній детальний опис обсягів робіт!
Дата подання: 31 січня 2018 15:11
Дата відповіді: 02 лютого 2018 15:56
Доброго дня! Згідно абзацу 3 пункту 2 Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. У оприлюдненій Вами тендерній документації немає детального опису обсягів робіт, що не дає змоги виконати кошторисну документацію та Договірну ціну. Просимо оприлюднити всю необхідну інформацію згідно діючого законодавства України. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та
термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим повідомляємо, що зазначена інформація міститься у повному обсязі у Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-29-000811-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:41251371
Дата подання: 19 лютого 2018 11:13
Вимога до Замовника
Учасник публічної закупівлі, КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", не погоджується рішенням тендерного комітету Гатненської сільської ради, щодо визнання переможця публічної закупівлі, відповідно до протоколу № 2 днз від 19 лютого 2018 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 17:34
Тендерною документацією вимагалося надати лист, в якому зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Цей лист необхідно надавати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Вимога щодо надання переліку обладнання та інших характеристик у тендерній документації не міститься. Достатньо підтвердити саме наявність.
Тендерною документацією вимагалося надати лист в якому зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цей лист необхідно надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою. Вимога про надання переліку працівників та інших даних про них в тендерній документації не міститься. Достатньо зазначити саме про наявність.
Тендерною документацією вимагалося надати в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), про використання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника, його юридичної адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Учасник у листі вказав в останньому стовпчику обсяг робіт та надав додатки до договору. Надання актів виконаних робіт тендерною документацією не вимагалося.
Наданий учасником кошторис сканований та наданий у складі тендерної документації з оригіналу документу, а тендерна документація передбачає надавати документи скановані з оригіналів документів або їх належно завірених копій, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf та/або з використанням програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).

Документи подані скаржником

19 лютого 2018 11:13
Вимога.pdf

Документи

21 лютого 2018 17:34
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 68 003 847,61
UAH з ПДВ
68 003 847,61
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" 71 503 944,00
UAH з ПДВ
71 044 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТВУД-УКРАЇНА" 74 003 470,81
UAH з ПДВ
71 143 560,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 13:10
Банкрутство.pdf
21 лютого 2018 13:10
Довідка ДПІ.pdf
21 лютого 2018 13:10
Довідка МВС Мирний.pdf
21 лютого 2018 13:10
Ст.17.pdf
13 лютого 2018 21:05
sign.p7s
13 лютого 2018 21:02
Гарантія.zip
13 лютого 2018 21:02
Кошторис.rar
13 лютого 2018 21:02
Пропозиція.rar

Публічні документи

13 лютого 2018 22:03
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 68 003 847,61
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 10:10

Документи

19 лютого 2018 10:10
sign.p7s
19 лютого 2018 10:09
протокол 2 днз.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
68 003 847,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 10:10
sign.p7s
19 лютого 2018 10:09
протокол 2 днз.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 березня 2018 12:41
дог 05_03.pdf укладений
05 березня 2018 12:40
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 10:40
додатковий договір (1) (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2019 10:39
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 10:30
дд7.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:06
sign.p7s зміни до договору
04 квітня 2018 18:03
додаток до договору.PDF зміни до договору
04 квітня 2018 18:03
sign.p7s зміни до договору
07 березня 2018 08:48
договірна ціна.pdf зміни до договору
07 березня 2018 08:44
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2018 10:48
Scan3.PDF зміни до договору
06 березня 2018 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення арифметичної помилки при обчисленні ПДВ
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна показників
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): недостатність фінансування об'єкту
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): (зміни) договірна ціна є динамічна. п.3.1
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку