Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС
Comprehensive services for property complexes the apparatus of the SFS
Очікувана вартість
9 741 669,08 UAH
UA-2018-01-26-003546-b f0d1efaf9ca94e38872afe3e5660cd7d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Додаткові контактні особи: Діденко Руслан Іванович
+380442472850
r.didenko@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Fiscal Service of Ukraine
National ID: 39292197
Contact point: Mazin Volodimir Oleksandrovych
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Additional contacts: Ruslan Didenko
+380442472850
r.didenko@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 січня 2018 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 15:57
Очікувана вартість: 9 741 669,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 417,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 січня 2018 18:32
Enquiries until: 17 лютого 2018 18:00
Complaints submission until: до 23 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 лютого 2018 18:00

Information

Estimated total value: 9 741 669 UAH including VAT
Minimal lowering step: 97 417 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС за адресами: м. Київ, Львівська площа, 6, 8; Киянівський провулок, 2-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6, 8; Киянівський провулок, 2-А
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Comprehensive services for property complexes the apparatus of the SFS by addresses: Kyiv, Lvivska square, 6, 8; Kiyanivsky prov., 2-A
CPV: 70330000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
1 послуга
Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-А
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Comprehensive services for property complexes the apparatus of the SFS by address: Kyiv, Dehtyarivska, 11-A
CPV: 70330000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018
1 послуга
Комплексне обслуговування майнових комплексів апарату ДФС за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07352, Україна, Київська область, Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Comprehensive services for property complexes the apparatus of the SFS by address: Kiev region, Vyshgorodsky district, village Lyutizh, tract Turovcha, 1
CPV: 70330000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2018 15:40
Дата відповіді: 01 лютого 2018 19:12
Пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації визначено, що «Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років)..» Дана вимога щодо наявності не менше трьох років досвіду не може характеризувати кваліфікаційний рівень працівників учасника. Вважаємо, що вимога щодо наявності знання та досвіду «не менше 3 років» є дискримінаційна. Вимагаємо внести зміни до тендерної документацій, а саме виключити вимогу щодо кількості років наявності досвіду кваліфікованих працівників учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України ʺПро публічні закупівліʺ замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які мають наявність працівників відповідної кваліфікації та мають необхідні знання та досвід.
Замовник вважає, що наявність три роки досвіду роботи за фахом є достатнім для визначення кваліфікаційного рівня працівників учасника.
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2018 15:42
Дата відповіді: 01 лютого 2018 19:14
Пунктом 2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником, вимагається підтвердження наявності у учасника наступних працівників, а саме: «не менше двох адміністративно-технічних працівників, що мають V групу з електробезпеки (відповідальні за електрогосподарство)» не менше двох адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство) не менше двох працівників електротехнічних, що мають V групу з електробезпеки не менше чотирьох працівників електротехнічних, що мають IV групу з електробезпеки не менше п’ятьох слюсарів-сантехніків не менше чотирьох слюсарів ремонтників не менше шести прибиральників території не менше тридцяти п’яти прибиральників службових приміщень» Дані вимоги щодо кількості працівників учасника є завищеними та дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни до тендерної документацій, а саме дані вимоги викласти в наступній редакції: «не менше одного адміністративно-технічного працівника, що має V групу з електробезпеки (відповідальний за електрогосподарство)» не менше одного адміністративно-технічного працівника, які пройшов навчання і має посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальний за теплове господарство) не менше одного працівника електротехнічних, що має V групу з електробезпеки не менше двох працівників електротехнічних, що мають IV групу з електробезпеки не менше двох слюсарів-сантехніків не менше двох слюсарів ремонтників не менше п’яти прибиральників території не менше двадцяти прибиральників службових приміщень».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, визначені в тендерній документації, передбачають місце надання послуг за адресами: 04053, Україна, м. Київ, Львівська площа, 6, 8, Киянівський провулок, 2-А, вул. Дегтярівська, 11-А, та Київська обл., Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1, за кожною з адрес розміщуються електроустановки (трансформаторні підстанції), вимоги до обслуговування яких передбачено в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів (наявність допуску з електробезпеки не менше 5 групи з електробезпеки). Об’єкти обслуговування розташовані на значній відстані один від одного та з урахуванням норми трудового законодавства вимагають наявність допуску 5 групи з електробезпеки не менше двох осіб.
Вимоги, що ставляться до чисельності прибиральників приміщень та території вираховуються відповідно до нормативів обслуговування службових приміщень та прилеглої території на зміну (м. кв), загальну площу майнових комплексів та орієнтовних коефіцієнтів заставленості.
Чисельність адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство) визначена Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж. Оскільки об’єкти обслуговування розташовані на значній відстані один від одного, є необхідність в наявності не менше двох осіб, відповідальних за теплове господарство.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією вимоги, які ставляться учасникам торгів не є дискримінаційними у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Порушення законодавства
Дата подання: 31 січня 2018 16:59
Дата відповіді: 01 лютого 2018 19:16
У примітках до проекту договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, зазначено, що «…умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки, характеру, або інших умов надання послуг.». При цьому, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовник у складі своєї тенетної пропозиції повинен надати письмовою згодою учасника з проектом договору, наведеним у тендерній документації. Водночас, згідно частини четвертої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції учасника. При цьому отримуємо ситуація, коли учасник у своїй пропозицій надав згоду на укладення договору, наведеного у тендерній документації, а підписаним буде інша редакція договору, згоду на підписання якого учасник не надавав, тобто в порушення частини четвертої статті 39 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації з метою учення порушення законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У примітках до проекту договору зазначено: «Зазначені в цьому додатку умови проекту договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки, характеру, або інших умов надання послуг.
Замовник залишає за собою право змінювати умови проекту договору, у порядку визначеному законодавством України, до моменту його підписання між Замовником та Учасником переможцем торгів у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства, законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Зміна істотних умов договору після його підписання здійснюється виключно у порядку та випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України»,
що не суперечить вимогам частини четвертої статті 36 (а не 39 як вказав запитувач) Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2018 12:13
Дата відповіді: 07 лютого 2018 17:47
Вивчивши Ваші відповіді на поставлені нами запитання №1 та №2 щодо «Дискримінаційні умови тендерної документації» хочемо зазначити наступне. Замовник, своєю відмовою внесення змін до тендерної документації , цілеспрямовано йде на порушення основних принципів здійснення публічних закупівель які визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Добросовісна конкуренція серед учасників», «Недискримінація учасників» та «Максимальна економія та ефективність». Адже при здійсненні процедури закупівлі замовник повинен максимально ефективно використовувати надані йому бюджетні кошти з метою отримання якісно наданих послуги, але якою кількістю працівників учасника будуть надані дані послуги замовника не повинно турбувати. Враховуючи вище викладене, ще раз наголошуємо про виключення дискримінаційних умов, з змісту тендерної документації, щодо кількості працівників та кількості років їх кваліфікації!!! Якщо замовником і надалі будуть ігноруватись наші вимоги, ми змушені будимо звернутись за захистом наших прав до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), публічна закупівля - це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, установленому цим Законом.
Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які мають наявність обладнання та матеріально-технічну базу, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 22 Закону в тендерній документації повинна бути інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам та може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити згідно із законодавством.
Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), розроблено на виконання заходів, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23.04.2001 № 152-р та спільним наказом Мінпраці та Мінекономіки України від 28.12.2000 р. № 361/7, а також згідно Програми створення та постійного оновлення національної нормативної бази з праці та професійної кваліфікації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2003 № 356, встановлено нормативи чисельності для визначення оптимальної чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням будинків за професіями: слюсар-сантехнік, електромонтер з обслуговування та ремонту електроустаткування, слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, столяр, прибиральник службових приміщень, двірник, робітник зеленого будівництва, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією вимоги, які ставляться учасникам торгів є обов’язковими та не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-26-003546-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Державне підприємство "Національні інформаційні системи", Код ЄДРПОУ:39787008
Дата подання: 08 лютого 2018 11:07
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Підпунктом 2.1. пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації (далі – Документація) визначено, що «Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років)..»
Дана вимога щодо наявності не менше трьох років досвіду не може характеризувати кваліфікаційний рівень працівників учасника.
Таким чином, вимога щодо надання інформації про наявність у працівників знання та досвіду «не менше 3 років» є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2018 18:46
Класифікатор професій, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16 серпня 2012 року № 923 (зі змінами), призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими громадськими організаціями, де зазначається, що кваліфікаційний рівень працівника визначається залежно від вимог до освіти, професійного навчання та практичного досвіду працівників, здатних виконувати відповідні завдання та обов'язки.
Будь-яка робота, незалежно від її характеру і рівня складності, вимагає наявності у працівників певної підготовки, а також елементарних знань і умінь для того, щоб якісно її виконувати.
Згідно із Рекомендаціями Європейського Парламенту та Ради Європи
від 23 квітня 2008 року щодо запровадження Європейської рамки кваліфікацій, кваліфікація визначається, як рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю.
Спеціальність – це сфера діяльності, а кваліфікація – це рівень підготовленості (інженер, бакалавр тощо), після закінчення навчального закладу про що видається відповідний документ встановленого зразка (свідоцтво, диплом тощо).
Відповідно до додатку 2 таблиці 1 пункту 2 підпункту 2.1 Тендерної документації вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 років) не поширюється на прибиральників території та прибиральників службових приміщень. Відповідні зміни будуть внесені до вимог Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що всі інші вимоги визначені тендерною документацією, які ставляться учасникам торгів є обов’язковими та не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-01-26-003546-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35692075
Дата подання: 14 лютого 2018 13:50
Вимога про усунення порушення
Вимагаємо внести зміни до пункту 4.1 Договору, які б уточнювали строки у порядку розрахунку, а саме встановити строк у який замовник зобов’язаний здійснити оплату виконавцю за надані послуги. Оскільки існуюча редакція п.4.1 Договору не відповідає п.п. 2 п 5.3 Договору і є корупційною складовою у частині безпідставного користування чужими коштами та майном органом державною влади.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2018 11:37
За результатами розгляду вимоги в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2018-01-26-003546-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Державне підприємство "Національні інформаційні системи", Код ЄДРПОУ:39787008
Дата подання: 16 лютого 2018 10:40
Вимога про усунення порушення
Підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 тендерної документації (далі – Документація) міститься вимога «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх трьох років». Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне.
Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою га дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Скаржника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію га на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Тобто в Документації міститься вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
Така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Отже вимога щодо надання завірених копії кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, а не договору є прямим порушенням Закону та дискримінує наше підприємство, як учасника, який не має можливості надати більш ніж одну копію договору що підтверджує його кваліфікацію.
Таким чином, вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2018 17:11
Відповідно до вимог пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація розробляється та затверджуються замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
В майновому комплексі Державної фіскальної служби за адресами: м. Київ, Львівська площа, 6, 8, пров. Киянівський, 2-А, вул. Дегтярівська, 11-А та Київська обл. Вишгородський район, с. Лютіж, Урочище Туровча, 1, розташовані адмінбудівлі, які повинні відповідати:
функціональним вимогам (забезпечувати комфортне середовище для працівників при здійснені ними функціональних обов’язків (температура, вологість, повітрообмін, кондиціювання повітря, електропостачання, інженерно та санітарно технічне устаткування);
технічним вимогам (забезпечення працездатності будівельних конструкцій, опір конструкцій у вигляді деформацій та здатність будівель зберігати геометричну форму під дією навантаження),
експлуатаційним вимогам (забезпечення в експлуатаційному стані інженерне устаткування будівель, центрального опалення, водопостачання, каналізації, електроосвітлення), тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що визначені тендерною документацією кваліфікаційні вимоги, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), не вважаються дискримінаційними у розумінні Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-26-003546-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 12 березня 2018 21:40
недопущення до аукціону
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо допущення до аукціону ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” (Протокол № 116 від 07.03.2018 року) незаконним та дискримінаційним, що порушує ст.3, 16, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, 1) Згідно підпунктів 2.1 та 2.2 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про наявність, зокрема, не менше двох адміністративно-технічних працівників, які пройшли навчання і мають посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки (відповідальні за теплове господарство), а також копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід б/д б/н, в якій значно інформацію про двох працівників: Садовий С.М. та Соколенко М.В. При цьому пропозиція ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не містить копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме: посвідчення на обслуговування котлів, приладів безпеки. Таким чином ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід », у спосіб встановлений тендерною документацією. При цьому, порушив п.2.1 та п 2.2. пунту 2 таблиці 1 Додатку № 2. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» . 2) Жоден з документів в тендерній пропозиції ДП “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” не завірений належним чином - підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (а саме, копія Договорів та актів, копії трудових книжок, посвідчення, протоколи про навчання, тощо). 3) Підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 тендерної документації, міститься вимога «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх трьох років». Зазначаємо, така вимога є незаконною з огляду на наступне. Абз. 4 частини другої ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто в Документації міститься вимога щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг. Отже вимога Замовника щодо надання завірених копії кількох (не менше двох) договорів, щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг, а не договору є прямим порушенням Закону.Таким чином, вимога Замовника щодо надання завірених копій кількох (не менше двох) договорів щодо надання аналогічних за предметом закупівлі послуг є обмежуючою і порушує принципи закупівлі, визначені Законом. 4) П “УПРАВЛІННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАЙНОВОГО КОМПЛЕКСУ” надано довідку щодо ознайомлення з проектом Договору - не по формі Додатку № 5 (порушено Розділ ІІІ п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) тендерної документації, а саме не вказано в довідці :”З умовами проекту договору згоден”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 березня 2018 19:18
Рішення від 15.03.2018 № 2342, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2018 19:18
Рішення від 30.03.2018 № 2949.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 22:00

Документи подані скаржником

12 березня 2018 21:40
СКАРГА АКУ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 березня 2018
UA-2018-01-26-003546-bf0d1efaf9ca94e38872afe3e5660cd7d
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Учасник Документи Рішення
Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 березня 2018 17:08
Електронний підпис

Публічні документи

13 квітня 2018 18:07
Наказ Бевз.pdf
13 квітня 2018 18:07
Відсутність судимості.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2017.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2017 дод.угода 1-2.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2016р.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2015р. частина1.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2015р. частина 2 .pdf
26 лютого 2018 11:03
75 Байзан.pdf
26 лютого 2018 11:03
76 Колосніченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
73 Бойко.pdf
26 лютого 2018 11:03
74 Варініченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
70 Карнаван.pdf
26 лютого 2018 11:03
69 Стороженко.pdf
26 лютого 2018 11:03
72 Дегтяр.pdf
26 лютого 2018 11:03
71 Бондар.pdf
26 лютого 2018 11:03
67 Степура.pdf
26 лютого 2018 11:03
68 Бєлова.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Каян.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Мельниченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Бібік.pdf
26 лютого 2018 11:03
66 Мельниченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
64 Гуцько.pdf
26 лютого 2018 11:03
63 Каян.pdf
26 лютого 2018 11:03
60 Нечипоренко.pdf
26 лютого 2018 11:03
59 Хоменко Галина.pdf
26 лютого 2018 11:03
61 Одарич.pdf
26 лютого 2018 11:03
62 Торбанюк.pdf
26 лютого 2018 11:03
58 Ломовецька.pdf
26 лютого 2018 11:03
57 Левчук.pdf
26 лютого 2018 11:03
56 Король.pdf
26 лютого 2018 11:03
55 Захарова.pdf
26 лютого 2018 11:03
53 Борецька.pdf
26 лютого 2018 11:03
54 Бортнікова.pdf
26 лютого 2018 11:03
52 Вацківська.pdf
26 лютого 2018 11:03
51 Білека.pdf
26 лютого 2018 11:03
47 Добровольська.pdf
26 лютого 2018 11:03
50 Шролік.pdf
26 лютого 2018 11:03
48 Філоненко.pdf
26 лютого 2018 11:03
49 Яковенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
46 Циба.pdf
26 лютого 2018 11:03
45 Прокопенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
42 Мартинова.pdf
26 лютого 2018 11:03
44 Малишевська.pdf
26 лютого 2018 11:03
43 Павелко.pdf
26 лютого 2018 11:03
41 Некрашевіч.pdf
26 лютого 2018 11:03
40 Горбач.pdf
26 лютого 2018 11:03
39 Сінкевич.pdf
26 лютого 2018 11:03
38 Заєць.pdf
26 лютого 2018 11:03
34 Мельник В.pdf
26 лютого 2018 11:03
35 Баранівський.pdf
26 лютого 2018 11:03
36 Зоценко.pdf
26 лютого 2018 11:03
37 Отрошенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
33 Ковтун.pdf
26 лютого 2018 11:03
32 Лемешко.pdf
26 лютого 2018 11:03
31 Янішевський.pdf
26 лютого 2018 11:03
30 Каменский.pdf
26 лютого 2018 11:03
27 Сорока.pdf
26 лютого 2018 11:03
28 Новіцький.pdf
26 лютого 2018 11:03
29 Абдулов.pdf
26 лютого 2018 11:03
26 Рябов.pdf
26 лютого 2018 11:03
25 Шкадь.pdf
26 лютого 2018 11:03
24 Дойченко С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
23 Іщенко В.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
21 Сюр В.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
20 Фотрунатов А.Г..pdf
26 лютого 2018 11:03
22 Березовченко В.Д,.pdf
26 лютого 2018 11:03
18 Єлісеєв А.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
17 Кошубський С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
19 Лукяниця П.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
15 Марченко С.Ф..pdf
26 лютого 2018 11:03
16 Литвиненко А.Ф..pdf
26 лютого 2018 11:03
14 Головко Ю.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
10 Мухоїд М.Я..pdf
26 лютого 2018 11:03
12 Галдецький В.І..pdf
26 лютого 2018 11:03
13 Шевченко Г.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
11 Воронцов В.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
9 Романов О.П..pdf
26 лютого 2018 11:03
8 Федоров С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
2 Попович Е.О..pdf
26 лютого 2018 11:03
5 Гусєв М.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
4 Жовтюк С.О..pdf
26 лютого 2018 11:03
6 Романов О.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
3 Літошенко С.Є..pdf
26 лютого 2018 11:03
7 Костильов В. Є..pdf
26 лютого 2018 11:03
1 Ткаченко М.М..pdf

Документи

07 березня 2018 17:09
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2018 17:54
0099_180227174621_001.pdf
27 лютого 2018 17:54
0100_180227174929_001.pdf
27 лютого 2018 17:52
3.3_працівники.pdf
27 лютого 2018 17:46
трудові працівники.pdf
27 лютого 2018 17:41
Кунцик.pdf
27 лютого 2018 17:41
кунцик 2.pdf
27 лютого 2018 17:33
Юнак.pdf
27 лютого 2018 17:25
Якубовская трудовая.pdf
27 лютого 2018 17:25
Якубовская диплом бак.pdf
27 лютого 2018 17:25
Якубовская дип магист.pdf
27 лютого 2018 17:22
Сорока інженер.pdf
27 лютого 2018 17:14
папроцький трудова.pdf
27 лютого 2018 17:08
Мурга.pdf
27 лютого 2018 17:05
хомут трудова.pdf
27 лютого 2018 16:47
козин трудова.pdf
27 лютого 2018 16:28
3.4.2_Кунцик трудова.pdf
27 лютого 2018 15:43
3.4.2_Мазуренко Столяр.pdf
27 лютого 2018 15:18
3.4.2_трудова Стоілова П.pdf
27 лютого 2018 14:55
3.4.2_ІТР 5 розряд 2чел.pdf
27 лютого 2018 13:54
8_про санкції.pdf
27 лютого 2018 13:54
7_про забезпечення.pdf
27 лютого 2018 13:54
5_згода з договором.pdf
27 лютого 2018 13:54
4.3.4_Сертификат 14001 2015.pdf
27 лютого 2018 13:54
4.3.2_Дозвіл №491.16.32.pdf
27 лютого 2018 13:54
4.3.1_Дозвіл №976.14.32.pdf
27 лютого 2018 13:54
4.2_захист довкілля.pdf
27 лютого 2018 13:54
4.1_надання послуг.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.10_ІНН Опанасюк В.В..pdf
27 лютого 2018 13:54
3.8.3_ Довідка 4-ОПП.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.8.2_Витяг з ПДВ.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.8.1_Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.6_стаття 17.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.4.2_навчання з ТБ.pdf
27 лютого 2018 13:54
4_технічне завдання.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.5_аналогічні договори.pdf
27 лютого 2018 13:54
3.1_маттехбаза.pdf

Документи

07 березня 2018 17:09
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2018 16:36
1 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
навчання.rar
27 лютого 2018 16:35
2 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
8. Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
4 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
5 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
Трудові договора.rar
27 лютого 2018 16:35
7 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
3 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
6 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
Досвід.rar
27 лютого 2018 16:35
статут 2017.pdf
27 лютого 2018 16:35
11.Свідоцтво ПДВ.jpg
27 лютого 2018 16:35
Наказ на керівника.pdf
27 лютого 2018 16:35
виписка_з_балансу.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_технiка.pdf
27 лютого 2018 16:35
Наказ на Гол.бухг..pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_технiчнi_вимоги.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_екологiя.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_доручення.pdf
27 лютого 2018 16:35
iнформацiя.pdf
27 лютого 2018 16:35
виписка_з_протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР" 9 741 668,08
UAH з ПДВ
9 741 668,08
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу" 9 741 669,08
UAH з ПДВ
9 741 669,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 18:07
Наказ Бевз.pdf
13 квітня 2018 18:07
Відсутність судимості.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2017.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2017 дод.угода 1-2.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2016р.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2015р. частина1.pdf
26 лютого 2018 11:03
Договір 2015р. частина 2 .pdf
26 лютого 2018 11:03
75 Байзан.pdf
26 лютого 2018 11:03
76 Колосніченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
73 Бойко.pdf
26 лютого 2018 11:03
74 Варініченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
70 Карнаван.pdf
26 лютого 2018 11:03
69 Стороженко.pdf
26 лютого 2018 11:03
72 Дегтяр.pdf
26 лютого 2018 11:03
71 Бондар.pdf
26 лютого 2018 11:03
67 Степура.pdf
26 лютого 2018 11:03
68 Бєлова.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Каян.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Мельниченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
65 Бібік.pdf
26 лютого 2018 11:03
66 Мельниченко.pdf
26 лютого 2018 11:03
64 Гуцько.pdf
26 лютого 2018 11:03
63 Каян.pdf
26 лютого 2018 11:03
60 Нечипоренко.pdf
26 лютого 2018 11:03
59 Хоменко Галина.pdf
26 лютого 2018 11:03
61 Одарич.pdf
26 лютого 2018 11:03
62 Торбанюк.pdf
26 лютого 2018 11:03
58 Ломовецька.pdf
26 лютого 2018 11:03
57 Левчук.pdf
26 лютого 2018 11:03
56 Король.pdf
26 лютого 2018 11:03
55 Захарова.pdf
26 лютого 2018 11:03
53 Борецька.pdf
26 лютого 2018 11:03
54 Бортнікова.pdf
26 лютого 2018 11:03
52 Вацківська.pdf
26 лютого 2018 11:03
51 Білека.pdf
26 лютого 2018 11:03
47 Добровольська.pdf
26 лютого 2018 11:03
50 Шролік.pdf
26 лютого 2018 11:03
48 Філоненко.pdf
26 лютого 2018 11:03
49 Яковенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
46 Циба.pdf
26 лютого 2018 11:03
45 Прокопенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
42 Мартинова.pdf
26 лютого 2018 11:03
44 Малишевська.pdf
26 лютого 2018 11:03
43 Павелко.pdf
26 лютого 2018 11:03
41 Некрашевіч.pdf
26 лютого 2018 11:03
40 Горбач.pdf
26 лютого 2018 11:03
39 Сінкевич.pdf
26 лютого 2018 11:03
38 Заєць.pdf
26 лютого 2018 11:03
34 Мельник В.pdf
26 лютого 2018 11:03
35 Баранівський.pdf
26 лютого 2018 11:03
36 Зоценко.pdf
26 лютого 2018 11:03
37 Отрошенко.pdf
26 лютого 2018 11:03
33 Ковтун.pdf
26 лютого 2018 11:03
32 Лемешко.pdf
26 лютого 2018 11:03
31 Янішевський.pdf
26 лютого 2018 11:03
30 Каменский.pdf
26 лютого 2018 11:03
27 Сорока.pdf
26 лютого 2018 11:03
28 Новіцький.pdf
26 лютого 2018 11:03
29 Абдулов.pdf
26 лютого 2018 11:03
26 Рябов.pdf
26 лютого 2018 11:03
25 Шкадь.pdf
26 лютого 2018 11:03
24 Дойченко С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
23 Іщенко В.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
21 Сюр В.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
20 Фотрунатов А.Г..pdf
26 лютого 2018 11:03
22 Березовченко В.Д,.pdf
26 лютого 2018 11:03
18 Єлісеєв А.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
17 Кошубський С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
19 Лукяниця П.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
15 Марченко С.Ф..pdf
26 лютого 2018 11:03
16 Литвиненко А.Ф..pdf
26 лютого 2018 11:03
14 Головко Ю.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
10 Мухоїд М.Я..pdf
26 лютого 2018 11:03
12 Галдецький В.І..pdf
26 лютого 2018 11:03
13 Шевченко Г.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
11 Воронцов В.А..pdf
26 лютого 2018 11:03
9 Романов О.П..pdf
26 лютого 2018 11:03
8 Федоров С.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
2 Попович Е.О..pdf
26 лютого 2018 11:03
5 Гусєв М.В..pdf
26 лютого 2018 11:03
4 Жовтюк С.О..pdf
26 лютого 2018 11:03
6 Романов О.М..pdf
26 лютого 2018 11:03
3 Літошенко С.Є..pdf
26 лютого 2018 11:03
7 Костильов В. Є..pdf
26 лютого 2018 11:03
1 Ткаченко М.М..pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 16:36
1 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
навчання.rar
27 лютого 2018 16:35
2 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
8. Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
4 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
5 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
Трудові договора.rar
27 лютого 2018 16:35
7 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
3 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
6 Тр. книжки.rar
27 лютого 2018 16:35
Досвід.rar
27 лютого 2018 16:35
статут 2017.pdf
27 лютого 2018 16:35
11.Свідоцтво ПДВ.jpg
27 лютого 2018 16:35
Наказ на керівника.pdf
27 лютого 2018 16:35
виписка_з_балансу.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_технiка.pdf
27 лютого 2018 16:35
Наказ на Гол.бухг..pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_технiчнi_вимоги.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_екологiя.pdf
27 лютого 2018 16:35
довiдка_доручення.pdf
27 лютого 2018 16:35
iнформацiя.pdf
27 лютого 2018 16:35
виписка_з_протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»

Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР"
#25286486
Переможець 9 741 668,08
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНО-ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР"
#25286486
9 741 668,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:38
ДУ 2 до Договору 31.pdf зміни до договору
29 січня 2019 17:35
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 17:11
Додаткова угода 1 до Договору 31.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:09
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 10:15
Договір № 31 від 23.04.2018 зміни до договору
23 квітня 2018 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились викласти пункт 11.1 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 статті 36 Закону збільшити суму Договору та викласти пункт 3.1 у такий редакції: Ціна цього Договору становить 11 690 001,70. У тому числі у 2018 році з 23.04.2018 по 31.12.2018 - 9 741 668,08; у 2019 році з 01.01.2019 по 31.03.2019 - 1 948 333,62
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 11 689 980,28
UAH з ПДВ