Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплексу послуг з виробництва та поставки (доведення до споживачів) поліграфічної періодичної інформаційної продукції; Видавничі послуги ДК 021:2015 – 79970000-4
A complex of services in production and delivery (proofing to consumers) of printed periodic information products
A complex of services in production and delivery (proofing to consumers) of printed periodic information products
Очікувана вартість
11 600 000,00 UAH
UA-2018-01-26-003466-b ● 9da27584a4de4a1fa11ec4db78207bd8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міністерство інформаційної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 39601044 |
Вебсайт: | http://mip.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, Симона Петлюри, 15 |
Контактна особа: |
Гайдай Сергій Володимирович 080969556271 MIP2015@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Гайдай Сергій Володимирович 380442004623 gaiday@mip.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ministry of Information Policy of Ukraine |
National ID: | 39601044 |
Contact point: |
Gaidai Sergey Vladimirovich 080969556271 MIP2015@ukr.net |
Additional contacts: |
Gaidai Sergey Vladimirovich 380442004623 gaiday@mip.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 січня 2018 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2018 11:23 |
Очікувана вартість: | 11 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 348000 UAH |
Publication date: | 26 січня 2018 18:09 |
Enquiries until: | 23 лютого 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 01 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 березня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 11 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Видавничі послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
комплексу послуг з виробництва та поставки (доведення до споживачів) поліграфічної періодичної інформаційної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79970000-4 — Видавничі послуги
Complex of services in production and delivery (proofing to consumers) of printed periodic information products
CPV: 79970000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 19:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 19:37 |
Перелік змін.doc | |
23 лютого 2018 19:37 |
!!ПРОТОКОЛ зміни_І_23 02 _видання_оголошення_1.docx | |
23 лютого 2018 19:37 |
!!оголошення_11_зміни 23 02.docx | |
23 лютого 2018 19:36 |
ТД_ в новій редакції.docx |
23 лютого 2018 19:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2018 19:37 |
Перелік змін.doc
|
|||
23 лютого 2018 19:37 |
!!ПРОТОКОЛ зміни_І_23 02 _видання_оголошення_1.docx
|
|||
23 лютого 2018 19:37 |
!!оголошення_11_зміни 23 02.docx
|
|||
23 лютого 2018 19:36 |
ТД_ в новій редакції.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-26-003466-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ", Код ЄДРПОУ:38050786
Дата подання: 19 березня 2018 19:00
Дата подання: 19 березня 2018 19:00
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №8-0314/2 від 14.03.2018 року тендерна пропозиція ТОВ «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ» (далі – Скаржник) у процедурі закупівлі №UA-2018-01-26-003466-b в електронній системі закупівель, була відхилена Замовником.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції Скаржника визначено наступні:
1) документ, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації у формі банківської гарантії у вигляді електронного документу, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта містить умови про зменшення відповідальності гаранта та умови, за яких передбачено внесення зміни не лише за письмовою згодою із бенефіціаром;
2) у складі пропозиції відсутні копії звітів про рух грошових коштів за 2015, 2016 та 2017 роки та/або лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання таких документів;
3) не підтверджена наявність власної резервної друкарської машини, або копія договору орендованої резервної друкарської машини (завірена печаткою та підписом уповноваженої особи учасника), за якими учасник має можливість друкувати матеріали.
Скаржник не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції з огляду наступних підстав.
Так, відповідно до ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначена норма Закону носить імперативний характер та містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Висновки, викладені у протоколі №8-0314 від 13.03.2018 року щодо невідповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону, ненадання забезпечення тендерної пропозиції, невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації, - не відповідають дійсності та спростовуються документами, поданими Скаржником у складі тендерної пропозиції.
Зокрема, що стосується документа, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Даний документ у відповідності до вимог тендерної документації був наданий у формі банківської гарантії, яка містить всі вимоги, які до неї висунуті у тендерній документації.
Вказаних у протоколі умов щодо зменшення відповідальності Гаранта дана Гарантія не містить.
Умова щодо внесення змін до Гарантії за умови письмового погодження із Бенефіціаром, Принципалом та Банком-Гарантом, не може свідчити про невідповідність Гарантії тендерній документації, якою передбачено, що вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом можна лише за письмовою згодою із бенефіціаром, або про вплив на права чи інтереси бенефіціара. Адже зміни до гарантії, як виду забезпечення виконання зобов’язання принципала перед бенефіціаром, можуть бути внесення лише за наявності волевиявлення як бенефіціара, так і принципала та Банка-Гаранта.
Те, що окрім згоди бенефіціара у тексті Гарантії прописано, що згода принципала та Банка-Гаранта також має бути письмовою, жодним чином не звужує права Замовника як бенефіціара.
Що стосується відсутності у складі пропозиції копій звітів про рух грошових коштів за 2015, 2016 та 2017 роки, то відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 Додатку №3 Тендерної документації, то Скаржником надані копії відповідних балансів та звітів про фінансові результати за 2015-2017 роки, які дають можливість Замовнику встановити наявність у Скаржника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Що стосується підтвердження наявності резервної друкарської машини, то у складі тендерної пропозиції надана копія договору оренди від 01.01.2018 року, укладений між ТОВ «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ» та ТОВ «Краматорський друкарський дім», що передбачає надання резервного обладнання, а саме – печатного офсетного ролевого комплексу Solna (п.6.3), що за своїми характеристиками відповідає вимогам Замовника щодо якості друку.
З огляду наведеного, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ» є необґрунтованим, безпідставним, суперечить приписам ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», та порушує права Скаржника на участь у прозорій системі закупівель, порушує принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Міністерство інформаційної політики України скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ», викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №8-0314/2 від 14.03.2018 року (п.7.2) у процедурі закупівлі №UA-2018-01-26-003466-b в електронній системі закупівель, та повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ».
«19» березня 2018 року
Директор ТОВ «МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ» О.М. Микитенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2018 19:59
Рішення від 21.02.2018 № 2514.pdf
Дата публікації: 22 березня 2018 19:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2018 № 3233.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2018 17:27
Рішення від 06.04.2018 № 3233pdf.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 20:51
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 березня 2018
Найменування: | Міністерство інформаційної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 39601044 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, Симона Петлюри, 15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МЕГА-ПРЕС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Август Трейд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Підприємство "Центр трудової реабілітації інвалідів -"Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МЕКС АДВЕРТАЙЗИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГА-ПРЕС ГРУП" #39517775 |
Переможець |
10 903 200,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2018 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2019 18:50
|
ДУ 4_Мега_8П170514-1_с.pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 18:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2019 18:47
|
ДУ 3_ Мега_Прес_8П170514-1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 18:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2019 18:42
|
ДУ 2_Мега_ 8П170514-1_зменшення.pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 18:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2018 16:11
|
8П170514-1_Дод.угода1.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2018 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2018 18:38
|
8П170514-1_15.05.2018.pdf | укладений |
15 травня 2018 18:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Зміна банківських реквізитів "Виконавця") |
Номер договору про закупівлю: | 8П170514-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8П170514-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8П170514-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8П170514-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8П170514-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8П170514-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 8П170514-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8П170514-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |