Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
1 871 205,00 UAH
UA-2018-01-26-003294-b 7d818c2190334f4caf7fb35c72ef711e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юліан Рудзь

+380432660656 mts@vn.minyst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34939304
Вебсайт: http://vinjust.gov.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Юліан Рудзь
+380432660656
mts@vn.minyst.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 13:01
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 13:01
Очікувана вартість: 1 871 205,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Папір для друку та папки-бокси картонажні

Тендерна документація

02 лютого 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 15:07
тендерна документація папір А4.PDF
30 січня 2018 17:26
Тендерна документація папір лот № 1.docx
26 січня 2018 17:24
Тендерна документація папір лот № 1.docx
02 лютого 2018 15:07
тендерна документація з закресленнямипапки-бокси картонажні.doc
02 лютого 2018 15:07
тенд док папкі-бокси картонажні.PDF
02 лютого 2018 15:07
нова тендерна документація папки-боксі.PDF
02 лютого 2018 15:07
протокол вимога папки бокси.PDF
02 лютого 2018 15:07
нова тендерна документація папки-боксі.PDF
02 лютого 2018 15:07
тендерна документація папір А4.PDF
30 січня 2018 17:26
тендерна документація папір А4.PDF
26 січня 2018 17:24
тендерна документація папір А4.PDF
02 лютого 2018 15:07
тендерна документація з закресленнямипапки-бокси картонажні.doc
30 січня 2018 17:26
тенд док папкі-бокси картонажні.PDF
26 січня 2018 17:24
тенд док папкі-бокси картонажні.PDF
30 січня 2018 17:26
тенд док папкі-бокси картонажні.PDF
26 січня 2018 17:24
тенд док папкі-бокси картонажні.PDF
30 січня 2018 17:26
тендерна документація папки-бокси картонажнілот № 2.doc
26 січня 2018 17:24
тендерна документація папки-бокси картонажнілот № 2.doc
30 січня 2018 17:26
Тендерна документація папір лот № 1.docx
26 січня 2018 17:24
Тендерна документація папір лот № 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

організаційні питання
Дата подання: 30 січня 2018 16:35
Дата відповіді: 30 січня 2018 18:39
Документи які скановані у форматі PDF не відкриваються! збережіть ще раз . Дякую
Відповідь: Скановані документи замінені та збережені, спробуйте ще раз. Будь ласка.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-26-003294-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПЕРСПЕКТИВА-СЛАВУТИЧ", Код ЄДРПОУ:39643037
Дата подання: 31 січня 2018 12:49
технічн та якісні характеристики
Маємо намір прийняти участь в тендері № UA-2018-01-26-003294-b на закупівлю: ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя «Папка-бокс картонажна» в кількості 17000 шт.

У ТД замовником встановлена вимога щодо якості товару:
«Особливості конструкції: Виготовлена з щільного палітурного картону, обклеєного темно-синім бумвінілом на паперовій основі № 3021.
На обкладинці папки титульний аркуш згідно з наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». Жорстка конструкція, добре стоїть на полиці, дуже зручно застібується на резинку, але має ще й зав’язки. Має внутрішній клапан для підшивки документів, на корінці – золотий вензель «N». Розмір папки 23*32 см. Виготовляються товщиною 4 см=250 аркушів.»

Просимо внести зміни в тендерну документацію:

1. Видалити дискримінаційну вимогу «на корінці – золотий вензель «N», так як
наказом МЮУ № 1000/5 нанесення вензеля не передбачається
2. Замість «обклеєного темно-синім бумвінілом на паперовій основі № 3021» вказати або конкретні технічні характеристики матеріалу, або додати «бумвінілом на паперовій основі № 3021 або аналогом»

оскільки ці характеристики є дискримінаційними і були встановлені для одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2018 14:17
Доброго дня! Ваша вимога задоволена. Тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області затверджено нову тендерну документацію рішенням від 02.02.2018 р., внесені зміни в стару тендерну документацію з закресленнями згідно ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон), документи будуть оприлюднені на веб-майданчику в встановленні ст. 10 Закону терміни. Данні зміни є не суттєвими та не будуть впливати на предмет закупівлі при його використанні.
Номер вимоги: UA-2018-01-26-003294-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс", Код ЄДРПОУ:41219179
Дата подання: 19 лютого 2018 13:06
невідповідність тендерних пропозицій документації Замовника
Просимо відмінити рішення щодо визначення переможця аукціону на закупівлю №UA-2018-01-26-003294-b( ДК021:2015:30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя «Папка- бокс картонажна» згідно протоколу №160 від 14.02.2018 р. в зв`язку з невідповідністю з умовами подання тендерної документації та визначити переможця згідно критеріїв на відповідність вимогам тендерної документаціїї.
ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» , код ЕДРПОУ 36474294
1.Згідно оголошених результатів реверсного аукціону в системі Прозорро, переможець ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» надав найнижчу ціну 414 120,00 грн. (чотириста чотирнадцять тисяч сто двадцять гривень) 00 коп. з ПДВ, але опублікована кінцева тендерна пропозиція переможцем ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» на майданчику закупівлі 14.02.2018 р.- становить 415 140, 00 грн. (чотириста п'ятнадцять тисяч сто сорок гривень) 00 коп., що на 1020,00 гривень більша ніж в екранних формах системи Прозорро. Тим більше це не можна вважати формальною (несуттевою) помилкою, оскільки в кінцевій пропозиції переможця ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» чітко вказана ціна за одиницю товару – 20,35 грн. без ПДВ, крім того ПДВ – 4,07 грн., що є грубим порушенням ЗУ Про публічні закупівлі, оскільки ціна пропозиції не може перевищувати ціну вказану на майданчику та згідно п.4 тендерної документації - тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно Статті 28 ЗУ Про публічні закупівлі, учасник не може ініціювати внесення змін ціни в сторону підвищення, поданої тендерної пропозиції, що вважається порушенням.
2.Не відповідність з подання тендерної пропозиції: згідно з вимогами частини 1 статті 14 Закону та з урахуванням абзацу 3 частини 3 статті 12 Закону та кваліфікаційних критеріїв -« скановані копії мають бути засвідчені підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (за наявності) кожної сторінки», Учасник «ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» не надає підписані та завірені документи кожної сторінки, а саме: проект договору, установчі документи, сертифікати якості, документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору.
3.Не відповідність поданої інформації учасником визначених у части першій і другій статті 17 Закону, «ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» надає ДОВІДКУ « про підтвердження відсутності підстав відмови учаснику торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону», в ч.1 п.9- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом ….(п9 ч.1 ст.17 Закону), але в установчих документах витяг із ЄДР наявна. Інформація надана «ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К», суперечить одна одній.
4. Не відповідність поданої інформації: згідно статті 15 Закону України та Р.1. П.7 тендерної документації Замовника «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути надані українською та іншими мовами, з обов’язковим перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений підписом перекладача та підписом і печаткою Учасника торгів, або посвідчений нотаріально.», ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» надає «Сертификат качества» на іноземній мові, який не має завізованого автентичного перекладу на державну мову, що є порушенням кваліфікаційних критеріїв.
5. Згідно Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» в тендерній пропозиції не надав жодного документа, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля, чим порушив вище згадану статтю Закону України про публічні закупівлі, та тендерна пропозиція якого має бути відхилена , як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
6. Згідно розділу 2 п.2 тендерної документації, Учасники повинні, при наданні своїх пропозицій, дотримуватись норм чинного законодавства, у тому числі:
- Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII;
- Указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" від 16 вересня 2015 року
№ 549/2015;
- Рішення РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 2 вересня 2015 року;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 № 829-р;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої
території України на тимчасово окуповану територію» від 16 грудня 2015 р. № 1035.
Учасник, ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» не надав жодного документу про дотримання норм чинного законодавства. Згідно тендерної документації Замовника - «У випадку невиконання вимог чинного законодавства, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації», просимо відхилити пропозицію ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС І К» як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.

ФОП Іванова Т.Г., код ЄДРПОУ 2759104883
1.Не відповідність з подання тендерної пропозиції. Згідно п.1.3 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 Закону та документи, що підтверджують відповідність пропозиції», а саме не надання підтвердження виконання аналогічного договору (аналогічний предмет закупівлі), ФОП Іванова Т.Г. не надає аналогічного предмету закупівлі «КОД ДК 021: 2015-301970006- дрібне канцелярське приладдя».
2. Згідно Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, ФОП Іванова Т.Г. в тендерній пропозиції не надає жодного документа, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля, чим порушив вище згадану статтю Закону України про публічні закупівлі, та тендерна пропозиція якого має бути відхилена , як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Згідно розділу 2 п.2 тендерної документації, Учасники повинні, при наданні своїх пропозицій, дотримуватись норм чинного законодавства, у тому числі:
- Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII;
- Указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" від 16 вересня 2015 року
№ 549/2015;
- Рішення РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 2 вересня 2015 року;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 № 829-р;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої
території України на тимчасово окуповану територію» від 16 грудня 2015 р. № 1035.
Учасник, ФОП Іванова Т.Г., не надав жодного документу про дотримання норм чинного законодавства. Згідно тендерної документації Замовника - «У випадку невиконання вимог чинного законодавства, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації», просимо відхилити пропозицію ФОП Іванова Т.Г., як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.

ПП «Інфолк» , код ЄДРПОУ 13328334
1.Не відповідність з подання тендерної пропозиції: згідно п 1.3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 Закону та документи, що підтверджують відповідність пропозиції», а саме не надання підтвердження виконання аналогічного договору (аналогічний предмет закупівлі) «КОД ДК 021: 2015-301970006- дрібне канцелярське приладдя», та відповідності суми зобов’язань за цим договором. ПП «Інфолк» не надає договір аналогічного предмету закупівлі «КОД ДК 021: 2015-301970006- дрібне канцелярське приладдя», та суми за цим договором.
В договорі відсутня інформація про предмет закупівлі, та суму зобов`язань за цим договором. Тому згідно статті 16 Закону та розділу 3 п1.3 «Кваліфікаційні критерії» даний договір не вважається виконаним станом на дату подання пропозиції та не може розглядатись як аналогічний договір
2. Не відповідність поданої інформації учасником визначених у частині першій і другій статті 17 Закону. «ПП «Інфолк» підтверджує, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємств та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом ….(п9 ч.1 ст.17 Закону)». Згідно даних в Єдиному державному реєстрі така інформація наявна – державної реєстрації :16.12.1992, дата запису : 27.06.2007. Інформація надана ПП «Інфолк» суперечить одна одній.
3,Згідно Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, ПП «Інфолк» в тендерній пропозиції не надав жодного документа, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля, чим порушив вище згадану статтю Закону України про публічні закупівлі, та тендерна пропозиція якого має бути відхилена , як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Згідно розділу 2 п.2 тендерної документації, Учасники повинні, при наданні своїх пропозицій, дотримуватись норм чинного законодавства, у тому числі:
- Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII;
- Указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" від 16 вересня 2015 року
№ 549/2015;
- Рішення РНБО України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 2 вересня 2015 року;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 № 829-р;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих
товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої
території на іншу територію України та/або з іншої
території України на тимчасово окуповану територію» від 16 грудня 2015 р. № 1035.
Учасник, ПП «Інфолк» не надав жодного документу про дотримання норм чинного законодавства. Згідно тендерної документації Замовника - «У випадку невиконання вимог чинного законодавства, тендерна пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації», просимо відхилити пропозицію ПП «Інфолк» як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.

У разі не належної оцінки згідно до частини 4 статті 28 Закону, ми будемо вимушені подати звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 17:58
Доброго дня, Крістіна Іванівна! Ваша вимога UA-2018-01-26-003294-b.a3 подана через електронну систему закупівель ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" про відхилення пропозиції та заперечення визнання переможцем закупівлі UA-2018-01-26-003294-b дрібного канцелярського приладдя по лоту папки-бокси картонажні ДК 021:2015 – 30197000-6. ПП «Торговий дім «Едельвейс і К» розглянута тендерним комітетом та згідно прийнятого рішення незадоволена, а тому відхилена, обгрунтування в протоколі засідання тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2018-01-26-003294-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 14 лютого 2018 16:14
Невідповідність вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-01-26-003294-b (Папір для друку формат А 4, Zoom 80 г/м2, 500 аркушів), який проходив 13.02.2018р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ПП "Торговий дім "Едельвейс і К" у складі своєї цінової пропозиції надає Папір формату А4 “Tecnis Copier”, який не відповідає технічним вимогам Замовника. Замовник вимагав показник Білизна зі значенням 150 %, проте згідно сертифікату якості, наданого учасником, показник Білизна паперу “Tecnis Copier” становить 146 ± 3 %, що є порушенням вимог. Також звертаємо Вашу увагу, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції:
1. Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на папір, який виданий на одиницю (партію) даної продукції, завірену мокрою печаткою виробника або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора тощо в Україні, із зазначенням усіх технічних показників, що вимагалась п.1 Додатку 2 до Тендерної документації;
2. Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, OHS AS 18001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, які вимагались п.2 Додатку 2 до Тендерної документації;
Просимо відмінити рішення щодо визнання переможцем учасника ПП "Торговий дім "Едельвейс і К" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.3 Розділу 5 Тендерної документації. В разі ігнорування даного звернення, ми будемо вимушені подати звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2018 16:03
Доброго дня, Володимир Іванович! Ваша вимога UA-2018-01-26-003294-b.c2 подана через електронну систему закупівель ТОВ «Український папір» про заперечення визнання переможцем закупівліUA-2018-01-26-003294-b дрібного канцелярського приладдя по лоту папір для друку формат А-4 ДК 021:2015 – 30197000-6. ПП «Торговий дім «Едельвейс і К» розглянута тендерним комітетом та згідно прийнятого рішення незадоволена, а тому відхилена, обгрунтування в протоколі тендерного комітету.

Документи подані скаржником

Документи

21 лютого 2018 17:58
пр ТК № 166 відм вимога.PDF

Документи подані скаржником

14 лютого 2018 16:14
02.140218 UA-2018-01-26-003294-b.pdf

Документи

16 лютого 2018 16:03
пр ТК відповідь вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-26-003294-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 лютого 2018 15:46
Скарга UA-2018-01-26-003294-b
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 23.02.2018 р. №17/юр/18.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2018 19:02
Рішення від 27.02.2018 № 1759.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2018 19:01
Рішення від 15.03.2018 № 2365 .pdf
Дата публікації: 20 березня 2018 19:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області виконано рішення органу оскарження від 15.03.2018 № 2365, яке згідно ч. 12 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" є обов'язковим для виконання замовником та особами яких вони стосуються. Рішенням тендерного комітету № 171 від 19.03.2018 р. було скасоване рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "Торговий дім "Єдельвейс і К" ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-01-26-003294-b за лотом № 2.,
Дата виконання рішення замовником: 21 березня 2018 09:35

Документи подані скаржником

23 лютого 2018 15:46
Скарга.pdf
23 лютого 2018 15:46
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

20 березня 2018 16:44
Пр ТК № 171.PDF
21 березня 2018 09:35
Пр ТК № 171.PDF

Документи Органу Оскарження

27 лютого 2018 19:01
Рішення від 27.02.2018 № 1759.pdf
20 березня 2018 19:19
Рішення від 15.03.2018 № 2365 .pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папка-бокс картонажна
Опис предмету закупівлі:
17000 штук
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2018 13:49
Закінчення: 13 лютого 2018 14:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

17000 шт
Дрібне канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-26-003294-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПЕРСПЕКТИВА-СЛАВУТИЧ", Код ЄДРПОУ:39643037
Дата подання: 31 січня 2018 12:49
технічн та якісні характеристики
Маємо намір прийняти участь в тендері № UA-2018-01-26-003294-b на закупівлю: ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя «Папка-бокс картонажна» в кількості 17000 шт.

У ТД замовником встановлена вимога щодо якості товару:
«Особливості конструкції: Виготовлена з щільного палітурного картону, обклеєного темно-синім бумвінілом на паперовій основі № 3021.
На обкладинці папки титульний аркуш згідно з наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». Жорстка конструкція, добре стоїть на полиці, дуже зручно застібується на резинку, але має ще й зав’язки. Має внутрішній клапан для підшивки документів, на корінці – золотий вензель «N». Розмір папки 23*32 см. Виготовляються товщиною 4 см=250 аркушів.»

Просимо внести зміни в тендерну документацію:

1. Видалити дискримінаційну вимогу «на корінці – золотий вензель «N», так як
наказом МЮУ № 1000/5 нанесення вензеля не передбачається
2. Замість «обклеєного темно-синім бумвінілом на паперовій основі № 3021» вказати або конкретні технічні характеристики матеріалу, або додати «бумвінілом на паперовій основі № 3021 або аналогом»

оскільки ці характеристики є дискримінаційними і були встановлені для одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2018 14:17
Доброго дня! Ваша вимога задоволена. Тендерним комітетом Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області затверджено нову тендерну документацію рішенням від 02.02.2018 р., внесені зміни в стару тендерну документацію з закресленнями згідно ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон), документи будуть оприлюднені на веб-майданчику в встановленні ст. 10 Закону терміни. Данні зміни є не суттєвими та не будуть впливати на предмет закупівлі при його використанні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВА ТЕТЯНА ГЕННАДІЇВНА" 660 960,00
UAH з ПДВ
415 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Інфолк 561 000,00
UAH з ПДВ
497 929,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 672 180,00
UAH з ПДВ
672 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" 561 000,00
UAH з ПДВ
414 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 17:11
Електронний підпис
09 лютого 2018 16:34
Техн_характеристики.pdf
09 лютого 2018 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2018 16:34
Рахунок до договору.pdf
09 лютого 2018 16:34
Накладна до договору.pdf
09 лютого 2018 16:34
Лист-відгук.pdf
09 лютого 2018 16:34
Досвід.pdf
09 лютого 2018 16:34
2018 Договор Інфолк.pdf
09 лютого 2018 16:34
Довідка Статистики.pdf
09 лютого 2018 16:34
Лист про сертифікацію.pdf
09 лютого 2018 16:34
Довідка банкрутство.pdf
09 лютого 2018 16:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 лютого 2018 16:34
Dovidka_про_несудимість.pdf
09 лютого 2018 16:34
Статут Інфолк.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 11:19
Кінцева пропозиція.pdf
12 лютого 2018 12:27
Аналогічні договори.pdf
12 лютого 2018 11:14
Відгук.JPG
09 лютого 2018 17:59
Сертификат.JPG
09 лютого 2018 17:59
Якість.pdf
09 лютого 2018 17:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 лютого 2018 17:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 лютого 2018 17:59
Лист-згода.jpg
09 лютого 2018 17:59
Доручення,паспорт.pdf
09 лютого 2018 17:59
Довідки 17 Закон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНОВА ТЕТЯНА ГЕННАДІЇВНА"

ПП Інфолк

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"
#36474294
Переможець 414 120,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 10:06

Документи

14 лютого 2018 10:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2018 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"
#36474294
414 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2018 10:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 14:06
договір папки бокси.PDF укладений
27 березня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 09:25
договір папки бокси.PDF укладений
01 березня 2018 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 414 120,00
UAH з ПДВ