Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення ліцензійних інтегрованих іспитів
Очікувана вартість
1 395 953,46 UAH
UA-2018-01-26-003222-b cd3fbf76da984baf9c198c39dcfd9135
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Дусь

+380442348177 tender.nmu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Владислав Дусь
+380442348177
tender.nmu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2018 12:00
Очікувана вартість: 1 395 953,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 979,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо проведення ліцензійних інтегрованих іспитів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, бульв. Т. Шевченка, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 80320000-3 — Послуги у сфері медичної освіти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 11:34
Тендерна документація зі змінами.doc
29 січня 2018 11:34
Протокол про внесення змін.docx
29 січня 2018 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 11:34
Тендерна документація зі змінами.doc
26 січня 2018 17:07
Тендерна документація.doc
29 січня 2018 11:34
Протокол про внесення змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 02 лютого 2018 13:36
Дата відповіді: 07 лютого 2018 18:16
1. Щодо подання нотаріально посвідченої копії статуту. Повідомляємо, що оригінал статуту ДО “Центр тестування” не посвідчений нотаріально, що не суперечить чинному законодавству, однак у зв’язку із цим виготовлення нотаріальної копії статуту є неможливим. Одночасно хочемо звернути увагу, що Статут доступний для перегляду у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Просимо вказати нормативно-правові акти з посиланням на статтю (частину, пункт тощо), які регламентують обов’язковість надання для публічної закупівлі нотаріально посвідченої копії Статуту. 2. Пункт 7 частини 2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922–VIII від 25.12.2015 передбачає обов’язкову наявність у складі тендерної документації інформації про порядок змін умов проекту договору про закупівлю. Ця інформація у наявній тендерній документації відсутня. Просимо надати роз’яснення щодо порядку зміни проекту договору про закупівлю до його підписання. 3. Просимо вказати нормативно-правові акти з посиланням на статтю (частину, пункт тощо), які регламентують обов’язковість надання для публічної закупівлі у юридичної особи, якою є ДО «Центр тестування», завірених копій сторінок паспорту директора, а саме сторінок 1 та 2, завіреної копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 4. У п.1 «Вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх документального підтвердження» визначено вимогу щодо надання копії ліцензії на освітню діяльність, видану МОН України, у якості підтверджуючого документа на право організації надання послуг з посиланням на Закони України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про освіту», «Про вищу освіту». Інформуємо, що згідно зазначених Законів України діяльність ДО «Центр тестування» не підлягає ліцензуванню. Документами, що підтверджують право ДО «Центр тестування» на надання послуги з підготовки та проведення ліцензійних іспитів є діючі накази МОЗ України. Наполягаємо на скасуванні вимоги щодо надання копії ліцензії на освітню діяльність як такої, що не передбачена чинним законодавством для виду господарської діяльності ДО «Центр тестування» і такої, що є в даному випадку дискримінаційною та істотно суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». 5. У таблиці додатку № 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі" для послуги (ліцензійних іспитів) "Крок 1. Стоматологія", "Крок 1. Загальна лікарська підготовка", "Крок 1. Фармація" потреба (кількість студентів) вказана з поділом студентів на вітчизняні, іноземні (рос), англомовні, тоді як для I та ІІ перескладання вказаних іспитів потреба (кількість студентів) вказана сумарно. Відсутність вказаних даних не дозволяє визначити суму договору, оскільки на кожен контингент студентів затверджена окрема калькуляція витрат. Просимо вказати для I та ІІ перескладання ліцензійних іспитів "Крок 1. Стоматологія", "Крок 1. Загальна лікарська підготовка", "Крок 1. Фармація" потребу (кількість студентів) окремо для вітчизняних, іноземних (рос) та англомовних студентів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Виходячи зі змісту абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Водночас, підпунктом 2 пункту 3 додатку № 3 Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 80320000-3 Послуги щодо проведення ліцензійних інтегрованих іспитів» (зі змінами), затвердженої рішенням тендерного комітету № 18 від 29 січня 2018 року (далі – тендерна документація) встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику нотаріально засвідчену копію установчих документів (Статут) із змінами (у разі їх наявності) (для юридичних осіб).
Вказані вимоги тендерної документації узгоджуються з нормою частини першої статті 75 Закону України «Про нотаріат» відповідно до якої нотаріуси, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами і організаціями за умови, що ці документи не суперечать законові, мають юридичне значення і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом.
2) Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Так, розділ 9 «Зміна істотних умов договору» проекту договору про закупівлю, викладеного у додатку № 4 до тендерної документації, містить порядок змін умов такого договору, як це передбачено вказаними вимогами Закону.
3) Виходячи зі змісту абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу I «Загальні положення» паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Водночас, вимога підпункту 5 пункту 1 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» щодо надання в складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону та інформації установленим вимогам згідно із законодавством, завіреної копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду встановлена для фізичних осіб – підприємців.
4) Згідно з частиною третьою статті 36 Закону учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Пунктом 6 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти.
Разом з цим, пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України в діяльності учасника, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці в довільній формі, що надається у складі його тендерній пропозиції, та повинна містити причини неподання документів та/або інформації, посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують.
5) Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі «ДК 021:2015 80320000-3 Послуги щодо проведення ліцензійних інтегрованих іспитів» визначена у додатку № 2 до тендерної документації та містить потребу (кількість студентів) по всім найменуванням послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 1 395 792,00
UAH з ПДВ
1 395 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 10:03
А програма.pdf
13 лютого 2018 10:03
А наказ.pdf
13 лютого 2018 10:02
Копія Статуту НДІ ПІТ.pdf
13 лютого 2018 10:02
Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2018 10:02
Паспорт.pdf
13 лютого 2018 10:02
Проект дог.pdf
13 лютого 2018 10:02
Витяг прот1 2017.pdf
13 лютого 2018 10:02
Вит наказ 33к.pdf
13 лютого 2018 10:02
Вит прот 1 .pdf
13 лютого 2018 10:02
Довідка працівники.pdf
13 лютого 2018 10:02
Довідка обладнання.pdf
13 лютого 2018 10:02
Тенд проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 лютого 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій