Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-01-26-002914-b 971878f059eb409f876ecf536d838bca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Василівна Бердник

+380955988801
+380956672210
+380687425017
larisaberdnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "Спеціалізована медико - санітарна частина №9 МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 14280960
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, Пров. Капітальний, 1
Контактна особа: Лариса Василівна Бердник
+380955988801,+380956672210,+380687425017
larisaberdnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 10:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

(лот №1 – одноразовий медичний інструментарій,
лот №2 – хірургічні шовні матеріали;
лот №3 – перев’язувальний матеріал;
лот №4 – хірургічні рукавички)

Тендерна документація

26 січня 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 16:15
тендерна документація медичні матеріали.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-26-002914-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 29 січня 2018 16:13
Вимога щодо поділу лоту
ДЗ «Спеціалізована медико –
санітарна частина №9 МОЗ України»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2033308, номер тендеру у UA-2018-01-26-002914-b)
12.02.2018року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з\п Найменування Одиниця виміру Кіль-кість
1 Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3 G15, діаметр: 2 х 1,5 шт. 50
2 Голка для спінальної анестезії (тип вістря «Квінке»); розмір 25G x 3 ½ (0,5мм x 88мм) шт. 100
3 З"єднувач 15 мм трубка з 22 мм F та 15 мм F/22 мм M кутовими з`єднувачами шт. 50
4 Зажим для пуповини новонародженого шт. 300
5 Катетер аспіраційний (Fr8) шт. 100
6 Катетер аспіраційний (Fr14) шт. 50
7 Катетер Нелатона жіночий (Fr14) шт. 100
8 Катетер Фолея, 2-ходовий (Fr14) шт. 150
9 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 18 шт. 100
10 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 20 шт. 300
11 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 22 шт. 200
12 Канюля внутрішньовенна з ін"єкційним клапаном G 24 шт. 100
13 Леза для скальпелю №23 шт. 150
14 Трубки ендотрахеальні (без манжети розмір 3,0) шт. 10
15 Трубки ендотрахеальні (без манжети розмір 3,5) шт. 10
16 Трубки ендотрахеальні (з манжетою розмір 7,5) шт. 100
17 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 5000
18 Скарифікатор з нержавіючої сталі стерильний №100 уп 10
19 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт. 10000
20 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт. 10000
21 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт. 10000
22 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт. 5000
23 Щіточка ендоцервікальна шт 130
В т.ч. ПДВ
ВСЬОГО

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт. 10000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт. 10000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт. 10000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт. 5000
Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт. 5000

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2033308, номер тендеру UA-2018-01-26-002914-b
шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 13:49
ДЗ «СМСЧ №9 МОЗ України» розглянуто вимогу вих. №181 від 29.01.2018р. щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Медичні матеріали» по лоту №1 – одноразовий медичний інструментарій, а саме виділення позицій в окремий лот (шприци та системи). За результатами розгляду:
- «Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот»* - чинним законодавством про здійснення публічних закупівель не визначено, що замовник має обґрунтовувати необхідність об’єднання всіх найменувань в один лот. Наказом МЕРТУ від 19.12.2016р. № 2092 встановлено «Предмет закупівлі товарів і послуг визначають на основі Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) за показниками четвертої цифри із зазначенням в дужках конкретної назви товару чи послуги (раніше третьої – п’ятої цифри). При закупівлі лікарських засобів – за показниками третьої цифри із зазначенням у дужках МНН лікарського засобу». Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на частини є правом, а не обов’язком замовника. Рішення про поділ приймається замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. Всі товари, що зазначені в даному тендері визначені за показником четвертої цифри (33140000-3 – Медичні матеріали), та розрізнені на лоти за номенклатурою саме для розширення кола потенційних учасників, що навпаки не обмежує конкуренції та ні в якій мірі не призводить до дискримінації учасників, не встановлює дискримінаційних вимог та не порушує вимоги чинного Законодавства про здійснення публічних закупівель. Замовником встановлені загальні до всіх товарів, зареєстрованих в Україні, медико – технічні вимоги без посилання на торгівельні марки, виробників, фірм і т.ін.
Шприці та системи є одноразовими медичними інструментами, як і інші товари в переліку лоту №1, тому виділення їх окремим лотом є нераціональним.
Рішення АМК України від 26.03.2015р. №388-р/пк-ск про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на яке посилається ініціатор вимоги, не стосується даної процедури, так як товар про який йдеться у рішенні має специфічний характер. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 регламентовано:
«8. Визначення предмета закупівлі протезних виробів (включаючи протезно-ортопедичні вироби, ортопедичне взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожного інваліда та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням».
Враховуючи вищевикладене замовником при плануванні закупівлі дотримано усі принципи здійснення закупівлі згідно чинного законодавства України, встановлені в закупівлі умови не порушують норм Закону, вимоги, викладені в документації мають загальний для відкритих торгів характер та не встановлюють дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренції та не звужують коло потенційних учасників.
З огляду на наведене замовник не має передбачених Законом підстав для задоволення вимоги.

Документи подані скаржником

29 січня 2018 16:13
2033308.pdf

Документи

30 січня 2018 13:49
Відповідь на скаргу.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Одноразовий медичний інструментарій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2018 12:35
Закінчення: 13 лютого 2018 12:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23 од
Медичні матеріали (одноразовий медичний інструментарій)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, пров.Капітальний,1
Дата доставки: 26 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМС - УК" 70 777,25
UAH з ПДВ
70 777,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Любчіч Володимир Іванович 87 074,20
UAH з ПДВ
87 074,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 19:24
проект договору Лот 1.PDF
09 лютого 2018 18:58
затискач для пуповини.PDF
09 лютого 2018 18:58
щіточка.PDF
09 лютого 2018 18:58
скарифікатор.PDF
09 лютого 2018 18:58
пропозиція лот1.PDF
09 лютого 2018 18:58
ПР слип.PDF
09 лютого 2018 18:58
лезо до скальпелю.PDF
09 лютого 2018 18:58
катетер Нелатона ж..PDF
09 лютого 2018 18:58
катетер аспір.14.PDF
09 лютого 2018 18:58
катетер аспір.8.PDF
09 лютого 2018 18:58
канюля в.в. з портом 22.PDF
09 лютого 2018 18:58
канюля в.в. з портом 20-26.PDF
09 лютого 2018 18:58
канюля в.в. з портом 20.PDF
09 лютого 2018 18:58
канюля в.в. з портом 18.PDF
09 лютого 2018 18:58
зєднувач.PDF
09 лютого 2018 18:58
голка спінальна 25.PDF
09 лютого 2018 18:58
20мл 3-комп. слип.PDF
09 лютого 2018 18:58
10мл 3-комп. слип.PDF
09 лютого 2018 18:58
5мл 3-комп. слип.PDF
09 лютого 2018 18:58
2мл 3-комп. слип.PDF
09 лютого 2018 18:58
Свідоцтво платника ЄП.PDF
09 лютого 2018 18:58
паспорт.PDF
09 лютого 2018 18:58
мтв та інформація.PDF
09 лютого 2018 18:58
ІПН.PDF
09 лютого 2018 18:58
довідка про ліцензію.PDF
09 лютого 2018 18:58
довідка з банка.pdf
09 лютого 2018 18:58
відповідність ст.17.PDF
09 лютого 2018 18:58
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМС - УК"

ФОП Любчіч Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМС - УК"
#33275532
Переможець 70 777,25
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 17:08

Документи

19 лютого 2018 17:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМС - УК"
#33275532
70 777,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 09:11
ДУ 1 одноразовий.pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 13:41
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 09:13
договор.pdf укладений
05 березня 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 47/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 47/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML