Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Надання інформації на телематичний сервер про географічні координати місцезнаходження рухомих об’єктів локомотивного господарства, які підлягають відстеженню
Очікувана вартість
2 252 160,00 UAH
UA-2018-01-26-002430-b b44713f2b4814fcca3fd6398d6bf73b9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис послуг, які мають надаватися за договором:
- Послуги надаються цілодобово та без виключення вихідних та святкових днів за схемою 24/7.
- Формат даних які передаються.
Формат інформаційного пакету: специфікований документацією на виріб ССН.
Темп видачі даних з одного РО – 1 раз на 10 сек у режимі руху, 1 раз в хвилину при зупинках, час зупинки та початку руху після зупинки по факту події.
Мережевий протокол – TCP/IP.
Точкою надання інформації про географічні координати є IP адреса Замовника.
Точність наданих координат – зумовлюється технічними особливостями функціонування навігаційної супутникової системи та в залежності від умов прийому супутникової інформації, може коливатись в діапазоні 2-30 метрів з 90% точністю до 10 метрів.
- Кількість рухомих об’єктів (орієнтовно) 2000.
Замовник має право письмово повідомляти Виконавця про зміну (зменшення, поновлення) обсягу послуг, шляхом визначення рухомих об’єктів щодо яких не надаються (надаються) послуги, не пізніше, ніж за 5 (п’ять) робочих днів до початку календарного місяця, наступного за тим, в якому надійшла відповідна заявка Замовника.
Забезпечення стабільного, безперебійного функціонування системи передачі даних про координати рухомих об’єктів від бортових пристроїв системи супутникової навігації встановлених на РО до точки входу в інформаційну систему Замовника.
Забезпечення оперативного моніторингу працездатності системи передачі даних, для оперативної діагностики функціонування з метою своєчасного виявлення збоїв. Дані моніторингу використовуються Виконавцем для своєчасного реагування на відхилення та збої в роботі системи та формування аналітики для взаєморозрахунків.
- Забезпечення стабільного, безперебійного функціонування мобільного сегменту системи видачі даних про координати рухомих об’єктів. Забезпечення дистанційної перевірки непрацюючих GPS/GSM пристроїв супутникового моніторингу, оновлення конфігураційних налаштувань в разі потреби.
Забезпечити надходження інформації від пристроїв ССН на телематичний сервер відповідно до п.7 «Протоколу засідання технічної ради Укрзалізниці від 21.07.2011, м. Київ (рішення по п’ятому питанню порядку денного – щодо застосування GPS/GIS-систем в технологічних процесах залізничного транспорту для автоматичного вводу інформації про переміщення рухомих об’єктів (поїздів, локомотивів, вагонів та інших) та розпорядження ПАТ «Укрзалізниця» від 04.08.2016 №ЦЦО-12/234 щодо проведення випробування автоматичного формування дислокаційних станів поїздів за даними пристроїв ССН на окремих полігонах регіональних філій.
Забезпечення працездатності пристроїв ССН при видачі магістральних локомотивів для ведення поїздів на полігонах проведення випробувань відповідно до п.5. «Протоколу засідання технічної ради Укрзалізниці від 21.07.2011, м. Київ (рішення по п’ятому питанню порядку денного – щодо застосування GPS/GIS-систем в технологічних процесах залізничного транспорту для автоматичного вводу інформації про переміщення рухомих об’єктів (поїздів, локомотивів, вагонів та інших) покладено на НЗТ, Т регіональних філій, ЦТ, УЗШК.
- Аналіз функціонування системи та підготовка рекомендацій щодо коригування параметрів та програмно-інформаційного забезпечення.
- Формування аналітичної інформації про функціонування системи.
- Інформація про географічні координати надається на Телематичний сервер Укрзалізниці з визначеною IP адресою.
- Надання консультацій при виникненні позаштатних ситуацій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Надання інформації на телематичний сервер про географічні координати місцезнаходження рухомих об’єктів локомотивного господарства, які підлягають відстеженню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Тендерна документація

26 січня 2018 15:18
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС УКРАЇНА»
#32485166
Переможець 2 252 160,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 15:24

Документи

26 січня 2018 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС УКРАЇНА»
#32485166
2 252 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 16:49
Договір №02.0218.Т.pdf укладений
27 лютого 2018 16:48
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:43
ду по 020218 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 02/0218/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/0218/Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 248 353,36
UAH (в тому числі ПДВ 208 058,89 UAH)