Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання
Очікувана вартість
4 169 501,00 UAH
UA-2018-01-26-001340-a 9e26b7e6f15e432db5fc38c5f211fcf6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серебреннікова Ольга Анатоліївна

+380487059152 tenders-gkb10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Міська клінічна лікарня №10
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Контактна особа: Серебреннікова Ольга Анатоліївна
+380487059152
tenders-gkb10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
об‘єктивна відсутність конкуренції з технічних причин щодо надання послуг з теплопостачання (єдиний можливий постачальник – Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 14:26
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3191 Гкал
послуги з теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, Лікувально-профілактичні установи Малиновського району м. Одеси, підпорядковані централізованій бухгалтерії при КУ «Міська клінічна лікарня № 10» за власними адресами
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

26 січня 2018 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»
#34674102
Переможець 4 169 501,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 14:26

Документи

26 січня 2018 14:26
Електронний підпис
26 січня 2018 14:25
Рішення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 14:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»
#34674102
4 169 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 14:26
Електронний підпис
26 січня 2018 14:25
Рішення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 11:39
Акт звірки укладений
22 березня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 09:09
дод угода 20 відсот.PDF зміни до договору
25 січня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:57
дод угода на термін.PDF зміни до договору
03 січня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:06
дод угода 5250 5202 5220.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 10:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:53
додаткова угода 5210 5211.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:46
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 10:32
5250 14.PDF укладений
08 лютого 2018 10:30
5220 13.PDF укладений
08 лютого 2018 10:30
5211 13.PDF укладений
08 лютого 2018 10:30
5210 14.PDF укладений
08 лютого 2018 10:30
Підписаний контракт укладений
08 лютого 2018 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням видатків
Номер договору про закупівлю: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням видатків
Номер договору про закупівлю: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сума договору складає 2560109,14 грн.
Номер договору про закупівлю: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5220/13 5250/14 5210/14 5211/13 5202/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 2 560 109,14
UAH з ПДВ