Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інформаційне табло для сповіщення пасажирів про час прибуття громадського транспорту на зупинку
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-01-26-000753-a 438d7539463342a39119d4a0bd8bc71d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Анастасія

+380980616437 MARIUPOL.TTU@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Баранова Анастасія
+380980616437
MARIUPOL.TTU@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 12:25
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 од.
інформаційне табло для сповіщення пасажирів про час прибуття громадського транспорту на зупинку тип А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Миколаївська,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання
6 од.
інформаційне табло для сповіщення пасажирів про час прибуття громадського транспорту на зупинку тип В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Миколаївська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2018 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 11:54
Тех.задание мониторі.doc
26 січня 2018 11:54
Проект договора табло бюджет.doc
26 січня 2018 11:54
3. Тендерна документація - табло інформаційне.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 31 січня 2018 10:33
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:35
Просимо роз’яснити положення п.10 ТЗ, технологію взаємодії з сервером та розмістити на сайті опис протоколу взаємодії.
Відповідь: Табло должно уметь считать информацию со страницы:
адрес?stopid=50933
где в параметре stopid нужно указать код остановки, и посмотреть коды в URL страницы.

Пример ответа:

stop,50933
trol,15,b-a,75222,1301,ЖМР "Західний"
trol,15,b-a,77108,1822,ЖМР "Західний"
trol,12,b-a,75943,1819 Z,Приміська автостанція №2


В ответе есть секции для каждого запрошенного кода остановки с заголовком "stop" и кодом остановки. В каждой следующей строке идет описание прибытия машины: тип транспорта (bus, trol, tram, minibus), номер маршрута, код направления (a-b, b-a, a-d, буква d обозначает депо), прогноз времени прибытия в секундах от 00:00, гаражный номер и тип машины (Z - низкопольная машина), название пункта назначения.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 10:37
Дата відповіді: 05 лютого 2018 15:36
Просимо вказати програмне забезпечення, його версію та надати його опис для забезпечення сумісності.
Відповідь: АСДУ Pikas
Табло не авторизуется в системе, а вычитывает готовую информацию​
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2018 16:22
Дата відповіді: 05 лютого 2018 09:07
Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи на право власності або оренду чого: 1) обладнання та матеріально-технічної бази; 2) складських приміщень; чи 3) транспорту для постачання товару?
Відповідь: 1) обладнання та матеріально-технічної бази;
2) складських приміщень;
3) транспорту для постачання товару
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» 993 510,00
UAH з ПДВ
993 510,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 999 270,00
UAH з ПДВ
999 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 20:57
Гарантійний лист001.pdf
09 лютого 2018 20:57
Технічні вимоги-1.pdf
09 лютого 2018 20:57
Проект договору001.pdf
09 лютого 2018 20:57
Договір оренди 4744.pdf
09 лютого 2018 20:57
Договір оренди 4186 .pdf
09 лютого 2018 20:57
Тендерна пропозиція002.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 10:40
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:37
Кваліфікація.pdf
09 лютого 2018 10:37
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
Переможець 993 510,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»
#14305453
993 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:51
7. Звіт про виконання договору - табло.pdf укладений
02 січня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2018 10:18
Доп Гранато (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 14:17
Договір 85 Табло.pdf укладений
02 березня 2018 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 4.1 договору
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 85
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 993 510,00
UAH з ПДВ