Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Очікувана вартість
250 302,50 UAH
UA-2018-01-26-000435-b ● 76836ae6f358456a807c6cc2ab938ad2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бершадська окружна лікарня інтенсивного лікування |
Код ЄДРПОУ: | 01982494 |
Місцезнаходження: | 24400, Україна , Вінницька обл., м. Бершадь, вул. Будкевича, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Григоришена +380967673822 tanyagrigorishena29@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2018 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2018 11:30 |
Очікувана вартість: | 250 302,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39090 штуки
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24400, Україна, Вінницька область, Бершадь, Будкевича,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2018
—
16 березня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2018 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2018 11:39 |
ТД _ МЕД. ВИРОБИ._НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
26 січня 2018 11:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc |
26 січня 2018 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2018 11:39 |
ТД _ МЕД. ВИРОБИ._НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
26 січня 2018 11:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-26-000435-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 29 січня 2018 16:36
Вимога щодо поділу лоту
Бершадська окружна лікарня інтенсивного лікування
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2027446, номер тендеру у UA-2018-01-26-000435-b)
12.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№п\п Найменування Кількість
1 Бинти н\ст 10х15 2500 шт
2 Бинти н\ст 7х14 2500 шт
3 Бинти н\ст 5х15 500 шт
4 Рукавиці н\ст з пудрою 5000 пара
5 Рукавиці стер.хірургічні 1000 пара
6 Марля 5 м 1000 шт
7 Бинт гіпсовий 10смх2,7м 100 шт
8 Бинт гіпсовий 15смх2,7м 100 шт
9 Бинт гіпсовий 20смх2,7м 100 шт
10 Шприци 20,0 3000 шт
11 Шприци 10,0 5000 шт
12 Шприци 5,0 6000 шт
13 Шприци 2,0 3000 шт
14 Системи для в\в 6000 шт
15 Канюля інфузійна синя №22 1500 шт
16 Набір комбінований для епідуральної та спинальної анестезії 40 шт
17 Голка спинальна №20 16 шт
18 Голка спинальна №22 17 шт
19 Голка спинальна №25 17 шт
20 Пластир медичний 500 шт
21 Канюля інфузійна з подовжувачем 200 шт
22 Безпечна голка 1000 шт
Всього 39090
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Шприци 20,0 3000 шт
Шприци 10,0 5000 шт
Шприци 5,0 6000 шт
Шприци 2,0 3000 шт
Системи для в\в 6000 шт, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2027446, номер тендеру UA-2018-01-26-000435-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2027446, номер тендеру у UA-2018-01-26-000435-b)
12.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№п\п Найменування Кількість
1 Бинти н\ст 10х15 2500 шт
2 Бинти н\ст 7х14 2500 шт
3 Бинти н\ст 5х15 500 шт
4 Рукавиці н\ст з пудрою 5000 пара
5 Рукавиці стер.хірургічні 1000 пара
6 Марля 5 м 1000 шт
7 Бинт гіпсовий 10смх2,7м 100 шт
8 Бинт гіпсовий 15смх2,7м 100 шт
9 Бинт гіпсовий 20смх2,7м 100 шт
10 Шприци 20,0 3000 шт
11 Шприци 10,0 5000 шт
12 Шприци 5,0 6000 шт
13 Шприци 2,0 3000 шт
14 Системи для в\в 6000 шт
15 Канюля інфузійна синя №22 1500 шт
16 Набір комбінований для епідуральної та спинальної анестезії 40 шт
17 Голка спинальна №20 16 шт
18 Голка спинальна №22 17 шт
19 Голка спинальна №25 17 шт
20 Пластир медичний 500 шт
21 Канюля інфузійна з подовжувачем 200 шт
22 Безпечна голка 1000 шт
Всього 39090
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Шприци 20,0 3000 шт
Шприци 10,0 5000 шт
Шприци 5,0 6000 шт
Шприци 2,0 3000 шт
Системи для в\в 6000 шт, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2027446, номер тендеру UA-2018-01-26-000435-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 15:46
Відповідь в прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
247 752,67
UAH з ПДВ
|
247 752,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" |
250 018,58
UAH з ПДВ
|
250 018,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
247 752,67
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2018 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2018 14:27
|
договір медичні матеріали.pdf | укладений |
12 березня 2018 14:09
|