Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 52+973 – км 60+150
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 52+973 – km 60+150
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 52+973 – km 60+150
Очікувана вартість
111 364 669,00 UAH
UA-2018-01-26-000372-c ● 99046085504d4eab9d2a1ebee88c7f40
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одесская обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487782580 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487782580 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 січня 2018 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2018 11:13 |
Очікувана вартість: | 111 364 669,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 26 січня 2018 12:49 |
Enquiries until: | 04 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 111 364 669 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,90 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 52+973 – км 60+150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 52+973 – km 60+150
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2018 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2018 14:41 |
+перелік змін 3 до ТД М-15 52-60+.doc | |
05 травня 2018 14:41 |
ЗТД 3 М-15 52-60+.docx | |
05 травня 2018 14:41 |
проект договору зі змінами.docx |
05 травня 2018 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 травня 2018 14:41 |
+перелік змін 3 до ТД М-15 52-60+.doc
|
|||||||||
05 травня 2018 14:41 |
ЗТД 3 М-15 52-60+.docx
|
|||||||||
05 травня 2018 14:41 |
проект договору зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови ТД
Дата подання: 08 лютого 2018 18:03
Дата відповіді: 09 лютого 2018 15:30
Замовником затверджена проектна документація, яка містить дискримінаційні вимоги. Зокрема складовою частиною тендерної документації є проект договору, який планується підписати з учасником що стане переможцем і з умовами якого повинен погодитись кожен учасник, що має бажання взяти участь у закупівлі. Тобто умови проекту договору є частиною тендерної документації та є обов’язковими для учасників.
При цьому Замовником в п. 3.4. проекту договору вказано, що «Визначення вартості на стадії обґрунтування договірної ціни та проведення взаєморозрахунків ведеться по програмному комплексу «Будівельні технології – Кошторис». Тобто Замовником вимагається використання суб’єктом господарювання конкретного програмного комплексу (ПК «Будівельні технології- кошторис»), а відповідно забороняється використання будь-яких інших програмних комплексів, що можуть бути в наявності в учасника закупівлі (переможця).
Слід зазначити, що ПК «Будівельні технології-кошторис» не є одним єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків). На ринку України існують і інші програмні комплекси (наприклад АВК-5, АС-4, АС-4 кошторис-графік, Мономах і інші). Відповідні програмні комплекси відповідають чинному законодавству України і рекомендовані Міністерством регіонального розвитку для їх використання. Встановлення вимоги щодо використання певного конкретного програмного комплексу дискримінує учасників закупівлі, які не мають такого комплексу і використовують у роботі інші програмні комплекси рекомендовані Мінрегіоном.
Дискримінаційний характер даної підтверджується також тим, що більшість програмних комплексів є сумісними між собою в тому числі і з ПК «Будівельні технології-кошторис», а відповідно заборона використання учасниками програмних комплексів які є сумісними з «Будівельні технології-кошторис» взагалі не може бути логічно обгрунтована і прямим порушенням принципу недискримінації учасників.
Сподіваємось, що встановлення даної вимоги (щодо використання тільки ПК ««Будівельні технології-кошторис»») є прикрим непорозумінням , яке буде самостійно виправлене Замовником, шляхом внесення змін до тендерної документації (п. 3.4. проекту договору), що дозволять використовувати не тільки ПК ««Будівельні технології-кошторис», але і інші програмні комплекси, що є сумісні з ним, так як про це вказано в п.3.3. «Технічного завдання» («Розрахунок договірної ціни здійснюється Переможцем у програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіоном, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення та який сумісний з програмним комплексом «Будівельні технології- кошторис»».
Дякуємо,
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. На наступному тижні до тендерної документації буде внесено відповідні зміни та пункт 3.4. проекту договору буде викладено в наступній редакції:
3.4. Визначення вартості на стадії обґрунтування договірної ціни та проведення взаєморозрахунків, ведеться по програмному комплексу «Будівельні технології – Кошторис», або в інших програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіоном, в яких враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення та які сумісні з програмним комплексом «Будівельні технології- кошторис» і не призводять до спотворення вхідних даних при їх введені в програмний комплекс «Будівельні технології- кошторис».
3.4. Визначення вартості на стадії обґрунтування договірної ціни та проведення взаєморозрахунків, ведеться по програмному комплексу «Будівельні технології – Кошторис», або в інших програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіоном, в яких враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення та які сумісні з програмним комплексом «Будівельні технології- кошторис» і не призводять до спотворення вхідних даних при їх введені в програмний комплекс «Будівельні технології- кошторис».
дискримінаційні умови
Дата подання: 15 лютого 2018 18:52
Дата відповіді: 20 лютого 2018 13:47
Замовником затверджена проектна документація, яка містить положення , які суперечать вимогам чинного законодавства, а саме:
I. Cкладовою частиною тендерної документації є Додаток №3 вимоги є обовязковими для усіх учасників закупівлі.
Пунктом 1.3.2. розділу I (Кваліфікаційні критерії ) додатку №3 визначено, що :
«Замовник може додатково звертатися за отримання відгуків стосовно аналогічних робіт (послуг), що виконувалися Учасником, до інших Замовників. При отриманні негативних відгуків він має право відхилити учасника.
Це можуть бути як Замовники та роботи (послуги), що вказані Учасником в довідці (п.1.3) так і будь-які інші Замовники, у яких Учасник виконував роботи (послуги) не раніше 2014р.»
Такі вимоги документаціє є дискримінаційними та грубо порушують чинне законодавство про публічні закупівлі оскільки:
1. Пунктом 5 ст.28 ЗУ «Про публчні закупівлі» надано Замовникам право визначати відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Пунктом 2 ст. 16 Закону встановлено такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально пітвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тобто учасник має встановлений тендерною документацією у відповідності до вимог Закону обовязок підтвердити досвід виконання аналогічного договору.
Пунктом 7 ст. 27 Замовникам надано право звернутися за підтвердженям інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, організацій відповідно до їх компетенції. І відповідно у разі отримання достовірної інформації про невідповідність кваліфікаційним критеріям, замовнику надано право відхиляти тендерну пропозицію учасника.
Таким чином Замовнику не має право звертатися до будь-кого щодо отримання від будь-яких органів інформації яка учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції відповідно Замовнику не надано Законом право звертатися до будь-яких осіб щодо отримання відгуку стосовно аналогічних робіт (послуг), що виконувалися Учасником у Замовників відомості (по відповідних аналогічних договорах) про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформаця про які відсутня у тендерній пропозиції учасника.
Відповідно будь-яка інформація в тому числі і відгуки (позитивні чи негативні) отримані щодо інформації яка не надавалась учасником не може бути законною підставою для відхилення пропозиції відповідного учасника.
2. Кваліфікаційною вимогою згідно пункту 2 ст. 16 Закону є саме «наявність документально пітвердженого досвіду виконання аналогічного договору» і саме наявність такого досвіду надано право перевіряти Замовнику. Наявність досвіду виконання може підтверджуватися в тому числі і представленням відгуку від відповідних Замовників. Однак підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути встановлення замовником саме відсутності досвіду виконання аналогічного договору, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему позитивності чи негативності поданих учасником документів (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Встановлення Замовником вимог які прямо суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» є протиправним а також порушує такі принципи закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників, а відповідно пункт 1.3.2. розділу I (Кваліфікаційні критерії ) додатку №3 повинен бути або виключений або приведений у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», який надає право Замовником перевіряти тільки надану учасниками інформацію, і не надає право відхиляти пропозиції учасників торгів, з підстав отримання інформації щодо виконання договорів, які не надавались учасниками як підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
II.
Cкладовою частиною тендерної документації є Додаток №3 вимоги є обовязковими для усіх учасників закупівлі.
Пунктом 1.1 Розділу I (Кваліфікаційні критерії ) додатку №3 визначено, що у разі відсутності відповідних виробництв, або якщо не планується використання власного АБЗ для виробництва матеріалів при наданні послуг по даному предмету закупівлю- учасник надає атестат виробництва з того виробництва яке орендується або в лізингу та скан-копію договору оренди (лізингу).
Аналогічно табличка щодо наявності обладнання містить інформація що щодо АБЗ допускається виключно власний/орендований/лізинг.
Таким учасником пункт 1.1. Розділу I (Кваліфікаційні критерії ) додатку №3 до тендерної документації, вимагає від учасника інформації або про наявність власного АБЗ, або надання документів, що підтверджують оренду чи лізинг відповідного АБЗ.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дискримінує та позбавляє можливості взяти у закупівлі учасникам, які не мають АБЗ у власності в оренді чи лізингу, але мають встановлені відповідні договірні стосунки із виробниками, які мають відповідні асфальто-бетонні заводи та готові забезпечити учасників необхідною кількістю відповідних матеріалів. У такий спосіб кількість можливих учасників торгів штучно звужується виключно до кількох учасників які мають власні (орендовані чи у лізингу) асфальто-бетонні заводи у місці надання послуг (на відстані можливого транспортування асфальтобетону), що є грубим порушення антимонопольного законодавства і підлягає відповідному коригуванню.
Звертаємо Вашу увагу на те, що питання недопущення звуження чесної конкуренції шляхом допущення до участі у закупівлях на надання послуг щодо ремонту доріг тільки тих учасників, які мають у власності (чи лізингу чи оренді АБЗ), та необхідності допущення учасників які мають можливість отримувати необхідні матеріали шляхом їх придбання у виробників (які мають такі АБЗ), неодноразово розглядалось Антимонопольним комітетом України і відповідно ним приймалися рішення, якими Замовників зобовязувалось усунути саме такі дискримінаційні умови та зобовязувалось внести відповідні зміни щодо надання можливості взяти участі у закупівлі в тому числі і учасникам, які мають можливість придбати відповідну кількість асфальтобетону у їх виробників, та готові надати Замовникам відповідні підтверджуючі документи.
Дякуємо,
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно пунктів 1,2:
Відповідно до част. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна зокрема містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону. Разом з цим, відповідно до част. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 7 ст. 27 Замовникам надано право звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, організацій відповідно до їх компетенції. Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить, оскільки при потребі Замовник звертався б саме до органів державної влади, підприємств, організацій, у яких учасник виконував роботи/надавав послуги, а не до «до будь-яких осіб». Разом з цим повідомляємо, що рішенням тендерного комітету дану вимогу виключено з тендерної документації.
Стосовно пункту 3:
Для контролю якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
Відповідно до част. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна зокрема містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону. Разом з цим, відповідно до част. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 7 ст. 27 Замовникам надано право звернутися за підтвердженням інформації наданої учасником до органів державної влади, підприємств, організацій відповідно до їх компетенції. Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить, оскільки при потребі Замовник звертався б саме до органів державної влади, підприємств, організацій, у яких учасник виконував роботи/надавав послуги, а не до «до будь-яких осіб». Разом з цим повідомляємо, що рішенням тендерного комітету дану вимогу виключено з тендерної документації.
Стосовно пункту 3:
Для контролю якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-26-000372-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ПОЛТАВАБУДЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 21 лютого 2018 23:21
Дата подання: 21 лютого 2018 23:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 16:30
Рішення від 23.02.2018 № 1655.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 16:30
Рішення від 14.03.2018 № 2301.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 20:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано замовником.
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 13:42
Номер скарги: UA-2018-01-26-000372-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 31 березня 2018 20:13
Дата подання: 31 березня 2018 20:13
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2018 22:23
Рішення від 04.04.2018 № 3090.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 22:23
запит замовнику № UA-2018-01-26-000372-c.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2018 № 3775.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 17:19
Рішення від 20.04.2018 № 3775.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни згідно з рішенням органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2018 16:09
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 травня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одесская обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2018 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
110 714 669,00
UAH з ПДВ
|
110 714 669,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
110 964 000,00
UAH з ПДВ
|
110 964 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
111 006 305,00
UAH з ПДВ
|
111 006 305,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
110 714 669,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2018 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2019 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2018 15:09
|
76П 18 М-15 52-60 Рост 25 06 18.pdf | укладений |
25 червня 2018 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг» , пункти 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 01 червня 2019 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 01 червня 2019 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 76П/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 76П/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п/пункту 3. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору» викласти у наступній редакції: п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 26.06.2019 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 76П/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 76П/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п/пункту 3. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору» викласти у наступній редакції: п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 01.08.2019 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 76П/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 76П/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 1 643 701,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 109 070 968,00 грн. (сто дев’ять мільйонів сімдесят тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 18 178 494,67 грн. (вісімнадцять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто чотири грн. 67 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 76П/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |