Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
2 067 962,06 UAH
UA-2018-01-25-003122-b 41f7c1ad57864144a5f1b8eeaaa7c28c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
На даний час на ринку постачання теплової енергії у м.Дніпрі монопольне становище, як суб'єкт господарювання, займає КП «Дніпротеплоенерго»ДОР» і інших постачальників не має (Рішення Дніпропетровської обласної ради від 02.12.2016 р. № 144-7/VIІ «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області», де у п.6 викладено : «Визначити з технічних причин єдиними виконавцями послуг з централізованого опалення й гарячого водопостачання для бюджетних закладів , інших суб’єктів господарювання, підприємств та населення : - комунальне підприємство «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 17:03
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
718 Гкал
Послуги з постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
Переможець 2 067 962,06
UAH з ПДВ
25 січня 2018 17:03

Документи

25 січня 2018 17:03
Електронний підпис
25 січня 2018 17:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2018 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#30982775
2 067 962,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2018 17:03
Електронний підпис
25 січня 2018 17:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 20:12
Акти укладений
21 січня 2019 20:11
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 18:17
д у 132 дог.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 18:04
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 15:44
дод уг 7 тепло 2018.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 13:33
Договір укладений
02 лютого 2018 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 19.10.2018 р. № 389-14/VII
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 917 962,06
UAH з ПДВ