Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Державні номерні знаки для транспортних засобів
State number boards for vehicles
State number boards for vehicles
Очікувана вартість
152 743 200,00 UAH
UA-2018-01-25-002469-a ● f96479000ffa487e90612071b4149bbb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Вебсайт: | http://hsc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 gscmtz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
National ID: | 40109173 |
Contact point: |
Dubas Maksim 080442722887 gscmtz@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 січня 2018 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2018 13:37 |
Очікувана вартість: | 152 743 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 763 716,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4582296 UAH |
Publication date: | 25 січня 2018 18:01 |
Enquiries until: | 16 лютого 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 152 743 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 763 716 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Державні номерні знаки для транспортних засобів - 962600 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
962600 Одиниця
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
State number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання:
з 27 лютого 2018 по 30 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2018 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2018 16:48 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній) - зі змінами.docx | |
09 лютого 2018 16:46 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx | |
25 січня 2018 18:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
25 січня 2018 18:11 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній).docx |
09 лютого 2018 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 лютого 2018 16:48 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній) - зі змінами.docx
|
||||||
09 лютого 2018 16:46 |
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
|
||||||
25 січня 2018 18:12 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
||||||
25 січня 2018 18:11 |
ТД - Державні знаки номерні (алюміній).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002469-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПЕЦЗНАК", Код ЄДРПОУ:36214472
Дата подання: 06 лютого 2018 18:14
Вимоги щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили в ній вимоги (що спричинені неправомірними діями замовника), які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У пп.3.1. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога “Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн).”.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Вимога щодо надання інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує нас як учасника ринку який не має можливості надати інформацію щодо виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.
Також у пп.3.2. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 міститься вимога На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати:
- копії усіх вказаних договорів(-у) ;
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив таку вимогу для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері інших учасників ринку.
Ми в свою чергу є постачальниками державних номерних знаків для транспортних засобів, що підтверджується видом діяльності за інформацією в ЄДРПОУ (Код КВЕД 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н. в. і. у.).
Таким чином, вимога щодо надання інформаційної довідки яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн) є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою, що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до практики Антимонопольного комітету України така вимога є дискримінаційною. З відповідним рішенням № 3440-р/пк-пз від 30.05.2017р. ви можете ознайомитися за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-19-000818-c
2. У п. 2 Додатку 5 до тендерної документації міститься вимога надати у складі пропозиції «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий у 2018 році уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю.»
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
По-перше, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 01 січня 2018 року виключено можливість отримання сертифікатів відповідності УКРСЕПРО, а отже у 2018 році його отримати не можливо. При цьому сертифікати видані до 01 січня 2018 року продовжують свою дію.
По-друге, відповідно до Наказу Міністерства юстиції №53/5 від 08.10.1998р. «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строки експертного дослідження складають до 60 днів.
Керуючись вищевикладеним, учаснику ринку не можливо отримати висновок експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій, а також не можливо отримати сертифікат відповідності, виданий у 2018 році, або потенційний учасник повинен був заздалегідь знати про проведення закупівлі з такими вимогами.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в цю вимогу та викласти її у наступному порядку «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю зі строком закінчення дії не раніше 31.12.2018р. .»
Розгорнути
Згорнути
1. У пп.3.1. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога “Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн).”.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Вимога щодо надання інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує нас як учасника ринку який не має можливості надати інформацію щодо виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.
Також у пп.3.2. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 міститься вимога На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати:
- копії усіх вказаних договорів(-у) ;
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив таку вимогу для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері інших учасників ринку.
Ми в свою чергу є постачальниками державних номерних знаків для транспортних засобів, що підтверджується видом діяльності за інформацією в ЄДРПОУ (Код КВЕД 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н. в. і. у.).
Таким чином, вимога щодо надання інформаційної довідки яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн) є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою, що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до практики Антимонопольного комітету України така вимога є дискримінаційною. З відповідним рішенням № 3440-р/пк-пз від 30.05.2017р. ви можете ознайомитися за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-19-000818-c
2. У п. 2 Додатку 5 до тендерної документації міститься вимога надати у складі пропозиції «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий у 2018 році уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю.»
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
По-перше, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 01 січня 2018 року виключено можливість отримання сертифікатів відповідності УКРСЕПРО, а отже у 2018 році його отримати не можливо. При цьому сертифікати видані до 01 січня 2018 року продовжують свою дію.
По-друге, відповідно до Наказу Міністерства юстиції №53/5 від 08.10.1998р. «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строки експертного дослідження складають до 60 днів.
Керуючись вищевикладеним, учаснику ринку не можливо отримати висновок експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій, а також не можливо отримати сертифікат відповідності, виданий у 2018 році, або потенційний учасник повинен був заздалегідь знати про проведення закупівлі з такими вимогами.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в цю вимогу та викласти її у наступному порядку «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю зі строком закінчення дії не раніше 31.12.2018р. .»
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2018 16:27
Відповідь по першому пункту:
Відповідно до абзацу 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Головний сервісний центр МВС включив до тендерної документації (пункт 3 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у тому числі учасник торгів повинен надати інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх 2 років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.).
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так як, орієнтовна вартість закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів складає 152 743 200,00 грн., Головний сервісний центр МВС вважає, що загальна сума виконання аналогічних договорів протягом останніх 2 років не менше 10 000 000,00 грн. (лише 6,5 % від орієнтованої вартості закупівлі) є правомірною. Також, вищевказана сума була встановлена з метою виявлення наявності в учасника потенціалу виготовлення великого обсягу державних номерних знаків для сервісних центрів МВС (приблизна потреба складає сорок тисяч комплектів на тиждень).
Виходячи з вищевикладеного, вимога учасника торгів щодо виключення пункту 3.1. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» є безпідставною.
Вимога учасника щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерія «На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), учасник має надати: копії усіх вказаних договорів(-у); копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.» (пункт 3.2. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) буде враховано Замовником частково.
Відповідь по другому пункту:
Відповідно до пункту 2 додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання сертифікату відповідності або висновку експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю. Тобто в учасника існує вибір щодо документа, який підтверджує відповідність Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, та до уповноваженого органу, який це здійснить.
На даний час, на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі (www.me.gov.ua) оприлюднений реєстр призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації (133 установи).
Відповідно до пункту 1.13. наказу Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строк проведення експертизи встановлюється експертними установами у межах 10 календарних днів, 30 календарних днів, 60 календарних днів, понад 60 календарних днів та 90 календарних днів, в залежності від її складності.
Таким чином, вимога учасника торгів щодо неможливості отримання висновку експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій є безпідставною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Головний сервісний центр МВС включив до тендерної документації (пункт 3 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у тому числі учасник торгів повинен надати інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх 2 років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.).
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так як, орієнтовна вартість закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів складає 152 743 200,00 грн., Головний сервісний центр МВС вважає, що загальна сума виконання аналогічних договорів протягом останніх 2 років не менше 10 000 000,00 грн. (лише 6,5 % від орієнтованої вартості закупівлі) є правомірною. Також, вищевказана сума була встановлена з метою виявлення наявності в учасника потенціалу виготовлення великого обсягу державних номерних знаків для сервісних центрів МВС (приблизна потреба складає сорок тисяч комплектів на тиждень).
Виходячи з вищевикладеного, вимога учасника торгів щодо виключення пункту 3.1. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» є безпідставною.
Вимога учасника щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерія «На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), учасник має надати: копії усіх вказаних договорів(-у); копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.» (пункт 3.2. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) буде враховано Замовником частково.
Відповідь по другому пункту:
Відповідно до пункту 2 додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання сертифікату відповідності або висновку експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю. Тобто в учасника існує вибір щодо документа, який підтверджує відповідність Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, та до уповноваженого органу, який це здійснить.
На даний час, на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі (www.me.gov.ua) оприлюднений реєстр призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації (133 установи).
Відповідно до пункту 1.13. наказу Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строк проведення експертизи встановлюється експертними установами у межах 10 календарних днів, 30 календарних днів, 60 календарних днів, понад 60 календарних днів та 90 календарних днів, в залежності від її складності.
Таким чином, вимога учасника торгів щодо неможливості отримання висновку експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій є безпідставною.
Врахувати вимогу учасника торгів щодо виключення вимог тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» частково та надати учаснику відповіді.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-01-25-002469-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "АВТОВІН", Код ЄДРПОУ:35837217
Дата подання: 20 лютого 2018 17:09
Дата подання: 20 лютого 2018 17:09
Оскарження умови тендеру Державні номерні знаки для транспортних засобів (вимога 10 000 000 грн) UA-2018-01-25-002469-a
Встановлена Замовником вимога про надання підтвердження досвіду виконання договорів у розмірі 10 000 000 грн не відповідає чинному законодавству та обмежує конкуренцію.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Необхідність доповнення скарги
Дата: 21 лютого 2018 09:20
Рішення від 22.02.2018 № 1592.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2018 13:29
Номер скарги: UA-2018-01-25-002469-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АВТОВІН", Код ЄДРПОУ:35837217
Дата подання: 21 лютого 2018 14:53
Дата подання: 21 лютого 2018 14:53
Оскарження умови тендеру Державні номерні знаки для транспортних засобів (вимога 10 000 000 грн/150000 шт.) UA-2018-01-25-002469-a
Встановлена Замовником вимога про надання підтвердження досвіду виконання договорів у розмірі 10 000 000 грн/150000 шт. не відповідає чинному законодавству та обмежує конкуренцію.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 14:05
Рішення від 23.02.2018 № 1645.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 14:05
Щодо розгляду скарги UA-2018-01-25-002469-a.c3.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 16:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2018 № 2110.pdf
Дата публікації: 12 березня 2018 13:53
Рішення від 07.03.2018 № 2110.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 20:07
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 березня 2018
UA-2018-01-25-002469-a●f96479000ffa487e90612071b4149bbb
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СВІТЛОФОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656 |
Переможець |
151 569 864,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2018 18:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2019 11:04
|
Додаткова угода № 10 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
04 червня 2019 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2019 19:16
|
Додаткова угода № 9 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 19:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2019 13:08
|
Додаткова угода № 8 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2019 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2019 09:13
|
Додаткова угода № 7 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
19 березня 2019 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2019 09:43
|
Додаткова угода № 6 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2019 14:24
|
Додаткова угода № 5 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
07 лютого 2019 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2019 09:35
|
Додаткова угода № 4 - ДНЗ (алюміній) - 20 %.pdf | зміни до договору |
11 січня 2019 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 11:50
|
Д.у.№3 Світофор термін.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:40
|
Додаткова угода № 2 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2018 17:06
|
Додаткова угода № 1 - ДНЗ (алюміній).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2018 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 09:58
|
Договір № 74 з ТОВ Світлофор - ДНЗ (алюм).pdf | укладений |
02 квітня 2018 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктами 3.2,11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 (далі за текстом – «Договір») уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору, про наступне: 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить: 131 052 079,20 (сто тридцять один мільйон п’ятдесят дві тисячі сімдесят дев’ять грн. 20 коп.) грн., у тому числі ПДВ 20% – 21 842 013,20 (двадцять один мільйон вісімсот сорок дві тисячі тринадцять грн. 20 коп.) грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктами 3.2,11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 (далі за текстом – «Договір») уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору, про наступне: 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить: 131 018 246,40 (сто тридцять один мільйон вісімнадцять тисяч двісті сорок шість грн. 40 коп.) грн., у тому числі ПДВ 20% – 21 836 374,40 (двадцять один мільйон вісімсот тридцять шість тисяч триста сімдесят чотири грн. 40 коп.) грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 5 статті 36 "Дія договору про закупівлю може подовжуватись на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року" |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII та ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 02.04.2018 № 74 (надалі – Договір), дійшли спільної згоди укласти дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Збільшити ціну Договору у 2019 році на суму, що не перевищує 20% від загального обсягу зобов’язань 2018 року Покупця за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |