Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Державні номерні знаки для транспортних засобів
State number boards for vehicles
Очікувана вартість
152 743 200,00 UAH
UA-2018-01-25-002469-a f96479000ffa487e90612071b4149bbb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 gscmtz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
gscmtz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 40109173
Contact point: Dubas Maksim
080442722887
gscmtz@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 січня 2018 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 13:37
Очікувана вартість: 152 743 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 763 716,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4582296 UAH
Publication date: 25 січня 2018 18:01
Enquiries until: 16 лютого 2018 12:00
Complaints submission until: до 22 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2018 12:00

Information

Estimated total value: 152 743 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 763 716 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Державні номерні знаки для транспортних засобів - 962600 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
962600 Одиниця
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук’янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

State number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання: з 27 лютого 2018 по 30 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2018 16:48
ТД - Державні знаки номерні (алюміній) - зі змінами.docx
09 лютого 2018 16:46
ЗМІНИ до ТД (веб).docx
25 січня 2018 18:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
25 січня 2018 18:11
ТД - Державні знаки номерні (алюміній).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-25-002469-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПЕЦЗНАК", Код ЄДРПОУ:36214472
Дата подання: 06 лютого 2018 18:14
Вимоги щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією ми виявили в ній вимоги (що спричинені неправомірними діями замовника), які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. У пп.3.1. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога “Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн).”.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Вимога щодо надання інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує нас як учасника ринку який не має можливості надати інформацію щодо виконання договору(-ів) на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.
Також у пп.3.2. п.3 Таблиці 1 Додатку 3 міститься вимога На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати:
- копії усіх вказаних договорів(-у) ;
- копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив таку вимогу для обмеження конкуренції та недопущення до участі у тендері інших учасників ринку.
Ми в свою чергу є постачальниками державних номерних знаків для транспортних засобів, що підтверджується видом діяльності за інформацією в ЄДРПОУ (Код КВЕД 25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н. в. і. у.).
Таким чином, вимога щодо надання інформаційної довідки яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн) є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою, що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до практики Антимонопольного комітету України така вимога є дискримінаційною. З відповідним рішенням № 3440-р/пк-пз від 30.05.2017р. ви можете ознайомитися за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-19-000818-c

2. У п. 2 Додатку 5 до тендерної документації міститься вимога надати у складі пропозиції «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий у 2018 році уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю.»
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
По-перше, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 01 січня 2018 року виключено можливість отримання сертифікатів відповідності УКРСЕПРО, а отже у 2018 році його отримати не можливо. При цьому сертифікати видані до 01 січня 2018 року продовжують свою дію.
По-друге, відповідно до Наказу Міністерства юстиції №53/5 від 08.10.1998р. «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строки експертного дослідження складають до 60 днів.
Керуючись вищевикладеним, учаснику ринку не можливо отримати висновок експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій, а також не можливо отримати сертифікат відповідності, виданий у 2018 році, або потенційний учасник повинен був заздалегідь знати про проведення закупівлі з такими вимогами.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в цю вимогу та викласти її у наступному порядку «Сертифікат відповідності або висновок експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю зі строком закінчення дії не раніше 31.12.2018р. .»


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 лютого 2018 16:27
Відповідь по першому пункту:
Відповідно до абзацу 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Головний сервісний центр МВС включив до тендерної документації (пункт 3 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у тому числі учасник торгів повинен надати інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх 2 років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн.).
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так як, орієнтовна вартість закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів складає 152 743 200,00 грн., Головний сервісний центр МВС вважає, що загальна сума виконання аналогічних договорів протягом останніх 2 років не менше 10 000 000,00 грн. (лише 6,5 % від орієнтованої вартості закупівлі) є правомірною. Також, вищевказана сума була встановлена з метою виявлення наявності в учасника потенціалу виготовлення великого обсягу державних номерних знаків для сервісних центрів МВС (приблизна потреба складає сорок тисяч комплектів на тиждень).
Виходячи з вищевикладеного, вимога учасника торгів щодо виключення пункту 3.1. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» є безпідставною.
Вимога учасника щодо виключення з тендерної документації кваліфікаційного критерія «На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), учасник має надати: копії усіх вказаних договорів(-у); копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, які повинні містити інформацію щодо типу (підтипу) державного номерного знаку відповідно до вимог ДСТУ 4278:2012 (зі змінами), ДСТУ 3650:2012 (зі змінами), що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму, зазначеної у пункті 3.1.» (пункт 3.2. таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) буде враховано Замовником частково.
Відповідь по другому пункту:
Відповідно до пункту 2 додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання сертифікату відповідності або висновку експертного дослідження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, виданий уповноваженим органом, що має право займатися відповідною діяльністю. Тобто в учасника існує вибір щодо документа, який підтверджує відповідність Товару вимогам ДСТУ 4278:2012, ДСТУ 3650:2012, та до уповноваженого органу, який це здійснить.
На даний час, на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі (www.me.gov.ua) оприлюднений реєстр призначених органів з сертифікації в державній системі сертифікації (133 установи).
Відповідно до пункту 1.13. наказу Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5 «Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень» строк проведення експертизи встановлюється експертними установами у межах 10 календарних днів, 30 календарних днів, 60 календарних днів, понад 60 календарних днів та 90 календарних днів, в залежності від її складності.
Таким чином, вимога учасника торгів щодо неможливості отримання висновку експертного дослідження протягом строку відведеного на подання тендерних пропозицій є безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Врахувати вимогу учасника торгів щодо виключення вимог тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)» частково та надати учаснику відповіді.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-25-002469-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "АВТОВІН", Код ЄДРПОУ:35837217
Дата подання: 20 лютого 2018 17:09
Оскарження умови тендеру Державні номерні знаки для транспортних засобів (вимога 10 000 000 грн) UA-2018-01-25-002469-a
Встановлена Замовником вимога про надання підтвердження досвіду виконання договорів у розмірі 10 000 000 грн не відповідає чинному законодавству та обмежує конкуренцію.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Необхідність доповнення скарги
Дата: 21 лютого 2018 09:20
Рішення від 22.02.2018 № 1592.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2018 13:29
Номер скарги: UA-2018-01-25-002469-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АВТОВІН", Код ЄДРПОУ:35837217
Дата подання: 21 лютого 2018 14:53
Оскарження умови тендеру Державні номерні знаки для транспортних засобів (вимога 10 000 000 грн/150000 шт.) UA-2018-01-25-002469-a
Встановлена Замовником вимога про надання підтвердження досвіду виконання договорів у розмірі 10 000 000 грн/150000 шт. не відповідає чинному законодавству та обмежує конкуренцію.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 14:05
Рішення від 23.02.2018 № 1645.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 14:05
Щодо розгляду скарги UA-2018-01-25-002469-a.c3.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 16:58
Рішення від 07.03.2018 № 2110.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 20:07

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 17:09
Договір ДП тип 12.pdf
20 лютого 2018 17:09
Договір ДП.pdf
20 лютого 2018 17:09
Скарга.pdf
20 лютого 2018 17:09
Тип 8 ДСТУ.pdf
20 лютого 2018 17:09
тип 12 ДСТУ.pdf
20 лютого 2018 17:09
Накладна тип 12.pdf
20 лютого 2018 17:09
Накладні тип 8.pdf
20 лютого 2018 17:09
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

23 лютого 2018 13:29
Рішення від 22.02.2018 № 1592.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2018 14:52
Договір ДП тип 12.pdf
21 лютого 2018 14:52
Договір ДП.pdf
21 лютого 2018 14:52
Накладна тип 12.pdf
21 лютого 2018 14:52
Накладні тип 8.pdf
21 лютого 2018 14:52
скарга.pdf
21 лютого 2018 14:53
Тип 8 ДСТУ.pdf
21 лютого 2018 14:53
тип 12 ДСТУ.pdf
21 лютого 2018 14:53
Підтвердження оплати.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 березня 2018
UA-2018-01-25-002469-af96479000ffa487e90612071b4149bbb
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Публічні документи

26 лютого 2018 09:24
Електронний підпис
26 лютого 2018 09:24
Електронний підпис
24 лютого 2018 11:12
Статут.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол Селіхова.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол випробувань.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол вимірювань.PDF
24 лютого 2018 11:12
Проект договору мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Накладні мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Наказ Селіхова.PDF
24 лютого 2018 11:12
Інформація мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Згода з дог. мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Договори мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка технічна мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка персонал мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка досвід.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка 17 ст. мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Гарантія метал.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Публічні документи

26 лютого 2018 09:47
Електронний підпис
26 лютого 2018 09:45
Копія Статуту.pdf
26 лютого 2018 09:45
Копія протоколу №1-18.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 6.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.4.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.3.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.2.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.1.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР" 152 339 604,00
UAH з ПДВ
151 569 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" 152 733 661,80
UAH з ПДВ
151 963 375,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 09:47
Електронний підпис
26 лютого 2018 09:45
Копія Статуту.pdf
26 лютого 2018 09:45
Копія протоколу №1-18.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 6.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.4.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.3.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.2.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 3.1.PDF
26 лютого 2018 09:45
додаток 1.PDF

Публічні документи

26 лютого 2018 09:24
Електронний підпис
26 лютого 2018 09:24
Електронний підпис
24 лютого 2018 11:12
Статут.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол Селіхова.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол випробувань.PDF
24 лютого 2018 11:12
Протокол вимірювань.PDF
24 лютого 2018 11:12
Проект договору мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Накладні мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Наказ Селіхова.PDF
24 лютого 2018 11:12
Інформація мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Згода з дог. мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Договори мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка технічна мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка персонал мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка досвід.PDF
24 лютого 2018 11:12
Довідка 17 ст. мет.PDF
24 лютого 2018 11:12
Гарантія метал.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
Переможець 151 569 864,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 18:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
151 569 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:04
Додаткова угода № 10 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 19:16
Додаткова угода № 9 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
22 квітня 2019 19:15
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2019 13:08
Додаткова угода № 8 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
20 квітня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 09:13
Додаткова угода № 7 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
19 березня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 09:43
Додаткова угода № 6 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
04 березня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 14:24
Додаткова угода № 5 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
07 лютого 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 09:35
Додаткова угода № 4 - ДНЗ (алюміній) - 20 %.pdf зміни до договору
11 січня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:50
Д.у.№3 Світофор термін.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:40
Додаткова угода № 2 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:39
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 17:06
Додаткова угода № 1 - ДНЗ (алюміній).pdf зміни до договору
22 листопада 2018 17:05
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 09:58
Договір № 74 з ТОВ Світлофор - ДНЗ (алюм).pdf укладений
02 квітня 2018 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктами 3.2,11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 (далі за текстом – «Договір») уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору, про наступне: 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить: 131 052 079,20 (сто тридцять один мільйон п’ятдесят дві тисячі сімдесят дев’ять грн. 20 коп.) грн., у тому числі ПДВ 20% – 21 842 013,20 (двадцять один мільйон вісімсот сорок дві тисячі тринадцять грн. 20 коп.) грн.».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктами 3.2,11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 (далі за текстом – «Договір») уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору, про наступне: 1. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить: 131 018 246,40 (сто тридцять один мільйон вісімнадцять тисяч двісті сорок шість грн. 40 коп.) грн., у тому числі ПДВ 20% – 21 836 374,40 (двадцять один мільйон вісімсот тридцять шість тисяч триста сімдесят чотири грн. 40 коп.) грн.».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 "Дія договору про закупівлю може подовжуватись на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року"
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII та ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 02.04.2018 № 74 (надалі – Договір), дійшли спільної згоди укласти дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. Збільшити ціну Договору у 2019 році на суму, що не перевищує 20% від загального обсягу зобов’язань 2018 року Покупця за Договором.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали дану Додаткову угоду №1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктом 11.1 Договору про закупівлю від 02.04.2018 №74 уклали цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 151 569 864,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 261 644,00 UAH)