Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для прання і миття
Очікувана вартість
59 305,00 UAH
UA-2018-01-25-002104-a 3bcf5dd93660481eb24e64f8c142d295
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цехош Оксана Василівна

0685843593 medvigivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старовижівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983068
Місцезнаходження: 44400, Україна , Волинська обл., СТАРА ВИЖІВКА, вул.Шевченка,буд.6
Контактна особа: Цехош Оксана Василівна
0685843593
medvigivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 02 лютого 2018 13:44
Очікувана вартість: 59 305,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 593,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Засоби для прання і миття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Засоби для прання і миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, вул. Шевченка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 05 лютого 2018 10:05
Оскарження щодо дискваліфікації
Шановний замовнику!
На підставі розд. 9 п. 9.2 абз. 5 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35: «Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.».
Просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності, більш конкретизовано, оскільки на нашу думку, пропозиція повністю відповідає вимогам замовника. У Ваших діях вбачається порушення принципів здійснення закупівель, передбачених розд.6, п.6.2 згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 10:29
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 06 лютого 2018 11:30
Вимога про відміну дискваліфікації і перегляд рішення
Вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Бабій С. П. та дискваліфікацію ФОП Нікітіна А. Н.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 10:31
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 07 лютого 2018 09:20
Оскарження
Згідно протоколу №22 від 02.02.2018р. пропозицію ФОП Нікітіної А.Н. було відхилено на підставі того, що технічні вимоги по предмету закупівлі в специфікації не відповідають вимогам замовлення та технічним. Жодної конкретної аргументації наведено не було. Мною, через авторизований майданчик, 05.02.2018р. о 10:05 було подано звернення про уточнення причин дискваліфікації.
Розуміючи, що відповідь можна буде отримати заочно, мною було здійснено телефонний дзвінок за номером: 0685843593 – уповноважена особа Цехош Оксана Василівна з метою якнайшвидшого отримання конкретної інформації щодо дискваліфікації під час телефонної розмови мною була отримана наступна інформація:
1. Ми дуже детально вивчили вашу пропозицію і вона не відповідає нашим вимогам з наступних причин:
– крем-мило, яке ви пропонуєте без гліцерину;
– у вас всі сертифікати закінчуються в 2018 році, то як ви зможете возити нам продукцію.
На нашу думку, рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіної А.Н. є неправомірним і таким, що суперечить чинному законодавству з наступних причин:
1. Нами запропоновано продукцію у повній відповідності згідно технічних вимог замовника;
2. На момент подачі пропозиції вся документація про якість та безпеку діюча, а крем-мило, зокрема, має допуск на застосування в медичних закладах.
Незважаючи на це, пропозицію було відхилено та визначено переможцем торгів ФОП Бабій С.П., пропозиція якого на 1860,00 грн. дорожча, і крім того не відповідає вимогам замовника, особливо в технічній частині, а саме:
– позиція №1 – крем мило з гліцерином (згідно вимог засновника) – учасник в технічних вимогах вказує мило рідке «Флорісенс» з гліцерином, а не крем мило, що не відповідає вимогам замовника.
– позиція «№2» - мило господарське біле – замовник вимагав (про це зазначено в вимогах до предмету закупівлі, «дотриматись найменування товару та ФАСОВКИ продукції згідно колонки «Опис та характеристика» – учасник дану вимогу не виконав, але свою печатку і підпис поставив під вимогами, ще й в порівняльній характеристиці зазначив, що замовник вимагав мило вагою 125г у кількості 224шт., що не відповідає дійсності). Крім того, учасником подано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.04.2016р. №05.03.02-07/12844 на рецептуру «№ РЦ – 39620018-МГ:2016» господарського мила, а не на сам продукт (мав би бути поданий висновок від 20.04.2016р. №05.03.02-04/13844).
– позиція №6 – чомусь учасник вирішив, що замовник вимагає засіб вагою 500г, що не відповідає дійсності.
– позиція №7 – учасник подав протерміновану декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Не зважаючи на всі вище описані недоліки і невідповідності вимогам замовника, замовник все ж таки обирає дорожчу пропозицію.
ЧОМУ???
Для того щоб дати відповідь на це запитання, потрібно проаналізувати додаткову закупівлю UA-2018-01-11-000364-а цього ж замовника.
Тим самим порушивши принципи здійснення закупівель:
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
В цій закупівлі цікавою являється поведінка Замовника про підготовці документу «Додаток №1 предмет закупівлі. doc» технічного опису закупівлі, а також поведінка замовника про визначенні переможця закупівель (див. протокол №11 від 24.01.2018р.). Замовник чомусь зовсім забув ще про одного учасника – ТОВ Ельф з сумою пропозиції – 55518,60 грн., навіть не згадав про нього в протоколі, очевидно, що навіть не розглядав цю пропозицію, а відразу обрав переможцем ФОП Бабія С.П. з сумою 58795,20 грн., що на 3000,00 грн. більше ніж попередня пропозиція. І знову питання :
ЧОМУ???
Чому такий уважний замовник настільки уважний до одних учасників, і зовсім неуважний до інших. Чому замовник так хоче, щоб переміг саме ФОП Бабій С.П., який сам в першій закупівлі безпідставно писав про ознаки корупційної складової. А можливо в діях Замовника вбачаються ознаки іншої складової…….
Враховуючи вказане вище, вимагаю відмінити процедуру даної закупівлі.
В такому випадку відповідні звернення (скарги) будуть направлені головному розпоряднику коштів – Старовижівський районній раді та в Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 16:45
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 06 лютого 2018 09:35
оскарження визначення переможця
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!

БУДЬ ЛАСКА, НЕ ПОРУШУЙТЕ ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, передбачених розд.6, п.6.2 згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме: об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
За порушення порядку проведення закупівель, в т. ч. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 10:30
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 06 лютого 2018 11:29
Вимога про відміну переможця
Вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Бабій С. П. та дискваліфікацію ФОП Нікітіна А. Н.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 10:31
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-01-25-002104-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нікітіна А.Н., Код ЄДРПОУ:2029604845
Дата подання: 07 лютого 2018 09:21
Оскарження
Згідно протоколу №22 від 02.02.2018р. пропозицію ФОП Нікітіної А.Н. було відхилено на підставі того, що технічні вимоги по предмету закупівлі в специфікації не відповідають вимогам замовлення та технічним. Жодної конкретної аргументації наведено не було. Мною, через авторизований майданчик, 05.02.2018р. о 10:05 було подано звернення про уточнення причин дискваліфікації.
Розуміючи, що відповідь можна буде отримати заочно, мною було здійснено телефонний дзвінок за номером: 0685843593 – уповноважена особа Цехош Оксана Василівна з метою якнайшвидшого отримання конкретної інформації щодо дискваліфікації під час телефонної розмови мною була отримана наступна інформація:
1. Ми дуже детально вивчили вашу пропозицію і вона не відповідає нашим вимогам з наступних причин:
– крем-мило, яке ви пропонуєте без гліцерину;
– у вас всі сертифікати закінчуються в 2018 році, то як ви зможете возити нам продукцію.
На нашу думку, рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіної А.Н. є неправомірним і таким, що суперечить чинному законодавству з наступних причин:
1. Нами запропоновано продукцію у повній відповідності згідно технічних вимог замовника;
2. На момент подачі пропозиції вся документація про якість та безпеку діюча, а крем-мило, зокрема, має допуск на застосування в медичних закладах.
Незважаючи на це, пропозицію було відхилено та визначено переможцем торгів ФОП Бабій С.П., пропозиція якого на 1860,00 грн. дорожча, і крім того не відповідає вимогам замовника, особливо в технічній частині, а саме:
– позиція №1 – крем мило з гліцерином (згідно вимог засновника) – учасник в технічних вимогах вказує мило рідке «Флорісенс» з гліцерином, а не крем мило, що не відповідає вимогам замовника.
– позиція «№2» - мило господарське біле – замовник вимагав (про це зазначено в вимогах до предмету закупівлі, «дотриматись найменування товару та ФАСОВКИ продукції згідно колонки «Опис та характеристика» – учасник дану вимогу не виконав, але свою печатку і підпис поставив під вимогами, ще й в порівняльній характеристиці зазначив, що замовник вимагав мило вагою 125г у кількості 224шт., що не відповідає дійсності). Крім того, учасником подано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.04.2016р. №05.03.02-07/12844 на рецептуру «№ РЦ – 39620018-МГ:2016» господарського мила, а не на сам продукт (мав би бути поданий висновок від 20.04.2016р. №05.03.02-04/13844).
– позиція №6 – чомусь учасник вирішив, що замовник вимагає засіб вагою 500г, що не відповідає дійсності.
– позиція №7 – учасник подав протерміновану декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Не зважаючи на всі вище описані недоліки і невідповідності вимогам замовника, замовник все ж таки обирає дорожчу пропозицію.
ЧОМУ???
Для того щоб дати відповідь на це запитання, потрібно проаналізувати додаткову закупівлю UA-2018-01-11-000364-а цього ж замовника.
Тим самим порушивши принципи здійснення закупівель:
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
В цій закупівлі цікавою являється поведінка Замовника про підготовці документу «Додаток №1 предмет закупівлі. doc» технічного опису закупівлі, а також поведінка замовника про визначенні переможця закупівель (див. протокол №11 від 24.01.2018р.). Замовник чомусь зовсім забув ще про одного учасника – ТОВ Ельф з сумою пропозиції – 55518,60 грн., навіть не згадав про нього в протоколі, очевидно, що навіть не розглядав цю пропозицію, а відразу обрав переможцем ФОП Бабія С.П. з сумою 58795,20 грн., що на 3000,00 грн. більше ніж попередня пропозиція. І знову питання :
ЧОМУ???
Чому такий уважний замовник настільки уважний до одних учасників, і зовсім неуважний до інших. Чому замовник так хоче, щоб переміг саме ФОП Бабій С.П., який сам в першій закупівлі безпідставно писав про ознаки корупційної складової. А можливо в діях Замовника вбачаються ознаки іншої складової…….
Враховуючи вказане вище, вимагаю відмінити процедуру даної закупівлі.
В такому випадку відповідні звернення (скарги) будуть направлені головному розпоряднику коштів – Старовижівський районній раді та в Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2018 16:45
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітіна А.Н. 57 440,00
UAH з ПДВ
57 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 59 300,40
UAH з ПДВ
59 300,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 12:54
Електронний підпис
01 лютого 2018 12:51
UA1.162.0001676-17(Персіл).pdf
01 лютого 2018 12:51
UA1.094.0011799-17.pdf
01 лютого 2018 12:51
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2018 12:51
довідка ліцензія.pdf
01 лютого 2018 12:51
Довідка ст. 17.PDF
01 лютого 2018 12:51
ГВ_0 Мило Бліц2012.pdf
01 лютого 2018 12:51
Сертифікат мило.PDF
01 лютого 2018 12:51
Мило друг.pdf
01 лютого 2018 12:51
37865 ГВ Blitz crystal (скло).pdf
01 лютого 2018 12:51
ГАЛА для миття посуду.pdf
01 лютого 2018 12:51
Сертифікати сарма.zip
01 лютого 2018 12:51
domestos.pdf
01 лютого 2018 12:51
Документи ФОП 2017.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітіна А.Н.

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітіна А.Н.
#2029604845
Відхилено 57 440,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 09:29
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 59 300,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 09:33

Документи

05 лютого 2018 09:29
протоко№22.pdf

Документи

05 лютого 2018 09:33
протоко№22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
59 300,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 09:33
протоко№22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 11:15
додаткова угода № 1 до договору № 44 13.02.2018р..pdf зміни до договору
11 вересня 2018 12:22
протокол№57.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 12:22
договір №44.pdf укладений
13 лютого 2018 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми та внесення змін в специфікацію
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML