Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
92 335,21 UAH
UA-2018-01-25-001711-b 495ba178e4484055afbfb005129ace61
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана

+380983169858 detimariup150@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21969797
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська, 150
Контактна особа: Оксана
+380983169858
detimariup150@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Єдиним постачальником, що надає послуги з централізованого водопостачання на території Донецької області є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Таким чином, єдиним надавачем послуг з централізованого водопостачання до закладу є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій в Донецькій області, що розміщено на сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020), єдиним надавачем послуг з централізованого водопостачання нас є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Враховуючи особливості та специфіку закупівлі послуг з централізованого водопостачання, процесу узгодження та укладання договорів, та не зупинення процесу функціонування закладу, замовник повинен провести процедуру закупівлі та укласти договір на надання послуг з централізованого водопостачання з Комунальним підприємством «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Підстава для застосування переговорної процедури – п. 2, розділ 2, ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 09:55
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6639 метр кубічний
розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87529, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

25 січня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 14:01
річний план.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»
#03361508
Переможець 92 335,21
UAH з ПДВ
26 січня 2018 09:55

Документи

26 січня 2018 09:55
Електронний підпис
26 січня 2018 09:55
протокол.pdf
26 січня 2018 09:55
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 09:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»
#03361508
92 335,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 09:55
Електронний підпис
26 січня 2018 09:55
протокол.pdf
26 січня 2018 09:55
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 14:05
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2018 10:16
доп угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 08:20
договор.pdf укладений
01 лютого 2018 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 97/ЦВВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/ЦВВ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 61 854,42
UAH з ПДВ