послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
92 335,21 UAH
UA-2018-01-25-001711-b 495ba178e4484055afbfb005129ace61
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Маріупольська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21969797
Місцезнаходження замовника: 87526, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська, 150
Контактна особа замовника: Оксана
+380983169858
detimariup150@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Єдиним постачальником, що надає послуги з централізованого водопостачання на території Донецької області є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Таким чином, єдиним надавачем послуг з централізованого водопостачання до закладу є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій в Донецькій області, що розміщено на сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020), єдиним надавачем послуг з централізованого водопостачання нас є Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Враховуючи особливості та специфіку закупівлі послуг з централізованого водопостачання, процесу узгодження та укладання договорів, та не зупинення процесу функціонування закладу, замовник повинен провести процедуру закупівлі та укласти договір на надання послуг з централізованого водопостачання з Комунальним підприємством «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства». Підстава для застосування переговорної процедури – п. 2, розділ 2, ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6639 метр кубічний
розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87529, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська, буд. 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Документація

Тендерна документація

25 січня 2018 14:01
Електронний цифровий підпис
25 січня 2018 14:01
річний план.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»
#03361508
Переможець 92 335,21
UAH з ПДВ
26 січня 2018 09:55

Документи

26 січня 2018 09:55
sign.p7s
26 січня 2018 09:55
протокол.pdf
26 січня 2018 09:55
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 09:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Маріупольске виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»
#03361508
92 335,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 09:55
sign.p7s
26 січня 2018 09:55
протокол.pdf
26 січня 2018 09:55
повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2018 08:20
договор.pdf укладений
01 лютого 2018 08:19
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2018 14:05
sign.p7s зміни до договору
08 жовтня 2018 10:16
доп угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2018 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 97/ЦВВ
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 61 854,42
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку