Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий, сир ковбасний)
Очікувана вартість
351 950,00 UAH
UA-2018-01-25-001453-a 8dfb18aae2bb407c9cf6327e603f8493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2018 12:39
Очікувана вартість: 351 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 759,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий, сир ковбасний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4450 кілограми
Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий, сир ковбасний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 14:28
ТД сирні продукти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне
Дата подання: 28 січня 2018 20:03
Дата відповіді: 29 січня 2018 13:23
Добрий вечір. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Законом"Про публічні закупівлі" не передбачена обов'зкова співпраця учасника процедури закупівлі з виробником товару.Учасник має право закуповувати товар де завгодно.А в Вашій "тендерній документаціІ" Ви вимагаєте сертифікат ISO від виробника,договір на співпрацю з виробником,якийсь нікому не потрібний лист-гарантію від виробника на поставку товара.Як виробник може гарантувати поставку товару якимось ФОП абоТОВ до Вашого закладу,знаходячись в іншому місті.Наголошуємо також, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.У Вашій тендерній документаціІ явно прслідковуються корупційні діІ,тому ми будемо звертатися до контролюючих органів,правоохоронних органів та до всіх Громадських організацій,які ведуть бротьбу з корупцією у сфері державних закупівель.Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень а саме п.3.12,3.13,4.2 додатку4
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від учасника надання від виробника продукції Гарантійного листа, що саме даний товар який пропонується учасником буде постачатися до нашого підпорядкованого закладу в якості та кількості передбаченій. Замовник за собою залишає право провести в будь-який період протягом виконання договору незалежне лабораторне дослідження якості товару з метою унеможливлення постачання неякісного товару та розмежування відповідальності постачальника та виробника.

Щодо надання ISO пунктом 81 статті 1 розділу 1, Статтею 21. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
Статтею 21 Закону України встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР (система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;), Законом України визначено перехідний період щодо їх впровадження Законом України, зокрема для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
вимога про усунення порушення
Дата подання: 30 січня 2018 12:49
Дата відповіді: 01 лютого 2018 22:05
Шановний Замовнику, просимо Вас дуже уважно ознайомитися з ЗУ «Про публічні закупівлі»» в частині ст..3 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.», ст..5 Закону: «Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» Та з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в частині Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. {Частина друга статті 23 в редакції Закону № 2042-VIII від 18.05.20 Також, відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» реєструвати потужність потрібно: операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок поширюється: • на заклади харчування (якщо воно не відповідає вищевказаним вимогам); • на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; • на заклади роздрібної торгівлі. Тобто ваші вимоги щодо подачі даних документів є абсолютно не обґрунтованими, незаконними та такими, що суперечать чинному законодавству , тоскільки ви не можете обмежити коло учасників, а більшість учасників підпадають під категорію, вказану у вищезазначених статтях Закону«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тобто не зобов’язані отримувати ні експлуатаційний дозвіл ні реєстрацію потужностей. В частині вимагання сертифікату ISO повідомляємо наступне: Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який в пункті 81 статті 1 розділу 1, визначає основні терміни , які вживаються в даному Законі: «81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;», до того ж про сертифікат ISO, не сказано жодного слова, ст..22 говорить : «Стаття 22. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності 1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад". 2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед". 3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва. 4. З метою виконання вимог частин першої та другої цієї статті оператори ринку повинні застосовувати системи та процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.» Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Належного обґрунтування щодо необхідності включення вимоги стосовно надання сертифікату системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO Замовник не надав, зокрема, яким чином наявність зазначеного сертифікату підтверджує належне виконання технічних вимог; установлених у Документації. Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання нотаріально завіреної копії сертифікату управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 порушує один із основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників. До того ж відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ № 28 від 01.02.2005 року « Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» продукція , яка є предметом закупівлі взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації!! Також ви вимагаєте копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта або складського приміщення з обов’язковим зазначенням їх відповідності вимогам санітарного законодавства, наявність відповідних приміщень, що дозволяють зберігання предмету закупівлі з відповідним температурним режимом в період зберігання та зазначення потужностей оператора ринку отриманого не раніше 01 січня 2018 року Дана вимога також не є законною, оскільки є чіткі випадки, коли необхідний Висновок ДСЕЕ приміщення: у разі отримання ліцензії на медичну практику, ветеринарну практику чи на освітню діяльність, для сертифікації продукції, для підтвердження відповідності санітарним вимогам у разі наявності відомостей про завдану шкоду чи загрозу завдання шкоди здоров’ю людини, для отримання експлуатаційного дозволу, який дає право на виробництво та зберігання харчових продуктів тваринного походження. Щодо терміну дії то вимагати даний документ виданий не раніше 1 січня 2018 року незаконно,оскільки згідно з Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", документи дозвільного характеру видаються на необмежений строк, якщо інше не встановлено законом. . Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.У Вашій тендерній документаціІ явно прслідковуються корупційні діІ,тому ми будемо звертатися до контролюючих органів,правоохоронних органів та до всіх Громадських організацій,які ведуть бротьбу з корупцією у сфері державних закупівель. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Терміново внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства в частині, вказаній вище,а саме п.1.1., 3.13, 4.2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику
1. Згідно Статті 23. експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Не розуміємо, яким чином дана вимога не стосується Вас як можливого учасника
2. В частині вимагання сертифікату ISO повідомляємо наступне:
В тендерній документації є посилання на статтю 21 Закону та не має жодного посилання на статтю 22
Щодо ISO 9001 повідомляємо що в тендерній документації жодного посилання на ISO 9001 не має. Поряд з цим ISO 22000 про безпечність харчових продуктів.
3 Щодо акту обстеження складських приміщень
Повідомляємо, Вам, що наявність акту обстеження складських приміщень підтверджує відповідність приміщень в яких буде зберігатись товар між поставками вимогам санітарного законодавства та жодним чином не дискримінує Вас як учасника, а лише підтверджує відповідність Ваших приміщень вимогам законодавства.
Також тендерна документація не містить дату 01 січня 2018 року.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-25-001453-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:37383711
Дата подання: 23 лютого 2018 09:11
Незаконне відхилення пропозиції
ТОВ «УКРПРОДДОНСЕРВІС» надало Довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів – 8 чоловік, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору та надали згоду на використання своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно штатного розпису в Товаристві працює 17 чоловік, але:
- з 17 тільки 8 будуть залучені до виконання договору, які й були зазначені в Довідці;
- 9 чоловік не надали згоду на використання своїх персональних даних, тому й не були вказані в Довідці та не були надані їх документи.
Копія трудової книжки надається для підтвердження факту, що працівник дійсно працює у Учасника на відповідній посаді. Для підтвердження цього факту ДОСТАТНЬО першої сторінки з зазначенням ПІБ та останньої заповненої – з підтвердженням факту наявності трудових відносин саме з Учасником. Виходячи з вище переліченого Учасник надав всю необхідну інформацію в належному обсязі на вимогу Замовника.

ТОВ «УКРПРОДДОНСЕРВІС» надало в складі пропозиції договір оренди на складське приміщення та витяг з техпаспорту на орендоване приміщення, хоча Учасник не є власником приміщення, та не повинен був надавати витяг з технічного паспорту на приміщення.
ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ КОПІЇ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ НА ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ ВЗАГАЛІ ВІДСУТНЯ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.

В складі тендерної пропозиції Учасником були надані медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом, які будуть задіяні протягом дії договору - завантажені до системи «ПРОЗОРРО» 11.02.18р. та розкриті 12.02.2018 року об 13 год. 16 хв.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 лютого 2018 11:21
Причина: -----------
Номер вимоги: UA-2018-01-25-001453-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:37383711
Дата подання: 22 лютого 2018 14:33
Невідповідність документів вимогам ТД
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме – невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Валекс КО» вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
Згідно умов тендерної документації за ДК 021-2015 (CPV): код 15540000-5 - «Сирні продукти» (сир кисломолочний, сир твердий, сир ковбасний) необхідно надати документи на сир кисломолочний, сир твердий, сир ковбасний - відповідно до п. 6 тендерної документації «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: при наданні тендерної пропозиції, учасник повинен ОБОВЯЗКОВО підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічному завданні Додаток №3 та надати документи в підтвердження цього.
Відповідність товару вимогам по якості та безпечності також має бути підтверджена учасником шляхом надання передбачених законом на момент подання пропозиції документів сертифікат, що засвідчує придатність харчового продукту для споживання людиною або висновок/результати досліджень продукту, що видано акредитованою лабораторією); декларація виробника/якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, що підтверджує якість товару.

В тендерній пропозиції, наданої ТОВ «Валекс КО» взагалі відсутні будь-які документи на сир ковбасний копчений
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 лютого 2018 11:21
Причина: --------------

Документи подані скаржником

23 лютого 2018 09:11
Скарга

Документи подані скаржником

22 лютого 2018 14:33
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Штукін Олександр Леонідович 351 000,00
UAH з ПДВ
256 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС 297 220,00
UAH з ПДВ
291 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 346 560,00
UAH з ПДВ
346 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 20:36
Витяг.pdf
09 лютого 2018 20:36
Виписка.pdf

Публічні документи

11 лютого 2018 19:43
Штатний розпис.pdf
11 лютого 2018 19:43
Меддовідки УПДС.rar
11 лютого 2018 19:43
Копії трудових книжек.pdf
11 лютого 2018 19:43
Копія свідоцтва ТЗ.pdf
11 лютого 2018 19:43
Додаток 3 техзавдвння.pdf
11 лютого 2018 19:43
Договір оренди складу.pdf
11 лютого 2018 19:43
Довідка наявність МТБ.pdf
11 лютого 2018 19:43
Гарантя виробника сир.pdf
11 лютого 2018 19:43
Гарантійний офшори.pdf
11 лютого 2018 19:43
ISO.pdf

Публічні документи

14 лютого 2018 14:33
Документи переможця
09 лютого 2018 20:25
3 Технічні вимоги.pdf
09 лютого 2018 20:25
2 Тр книжки.compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Штукін Олександр Леонідович

ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штукін Олександр Леонідович
#2219919598
Відхилено 256 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 12:55
ТОВ УКРПРОДДОНСЕРВІС
#37383711
Відхилено 291 990,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 15:37
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 346 560,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 10:37

Документи

13 лютого 2018 12:52
Електронний підпис
13 лютого 2018 12:50
форма протоколу1.pdf

Документи

13 лютого 2018 15:36
Електронний підпис
13 лютого 2018 15:34
форма протоколу.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2018 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
346 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 15:02
ДУ № 9 сирні продукти.pdf зміни до договору
18 березня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 08:53
ДУ № 8 сирні продукти.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:21
ДУ № 7 сирні продукти.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:28
ДУ № 6 20% сирні продукти.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 09:04
ДУ № 5 до договору 41.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 15:22
ДУ № 4 (сир).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 13:19
ДУ № 3 сир ковбасний (підняття ціни).pdf зміни до договору
05 вересня 2018 13:19
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 13:16
ДУ № 2 сир перейменування.pdf зміни до договору
05 вересня 2018 13:02
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2018 13:30
ДУ № 1 (сир ковбасний).pdf зміни до договору
10 квітня 2018 13:29
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 10:16
Договір № 41 (сир).pdf укладений
26 лютого 2018 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 415 533,74
UAH