Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дератизиція, дезінсекція
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-01-25-001249-a 3c475b5c72b24aeda1c32d9d31d0f5b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кардашева Татьяна Николаевна

204-83-34 t.kardashova@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4
Контактна особа: Кардашева Татьяна Николаевна
204-83-34
t.kardashova@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2018 11:16
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160000 м.кв.
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
180000 м.кв.
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
8000 м.кв.
Дезінсекція (термоаерозоль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 15:12
Додаток 4 зміни.doc
29 січня 2018 15:12
Додаток 2 зміни.doc
29 січня 2018 15:12
перелік змін до ТД.docx
25 січня 2018 13:43
Додаток 5.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 6.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 3.doc
25 січня 2018 13:43
ТД.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 1.doc
29 січня 2018 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 15:12
Додаток 4 зміни.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 4.doc
29 січня 2018 15:12
Додаток 2 зміни.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 2.doc
29 січня 2018 15:12
перелік змін до ТД.docx
25 січня 2018 13:43
Додаток 5.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 6.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 3.doc
25 січня 2018 13:43
ТД.doc
25 січня 2018 13:43
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог додатку 2 та 4
Дата подання: 31 січня 2018 13:25
Дата відповіді: 01 лютого 2018 17:28
1. Чим обґрунтована вимога п. 2.2. додатку 2 щодо наявності у штаті підприємства лікаря-епідеміолога та інженера по охороні навколишнього середовища? Можливо в Тендерну документацію закралась випадково помилка і малось на увазі лікар-дезінфекціоніст та інженер з охорони праці, то просимо внести зміни в ТД? 2. Якщо у штаті підприємства повинен бути лікар відповідно до п. 2.2. додатку 2, то серед документів у п. 2.2. додатку 4 повинна бути зазначена Ліцензія МОЗ на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю. Оскільки відповідно до п.15 ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" медична практика підлягає ліцензуванню. Чи повинен учасник мати Ліцензія МОЗ на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога п. 2.2. додатку 2 щодо наявності у штаті підприємства лікаря-епідеміолога та інженера по охороні навколишнього середовища в наступному:
1. Лікар–епідеміолог необхідний для того (зауважимо - мова не йде про медичну практику), щоб здійснювати наступні функції:
-здійснює консультативно-методичну функцію;
-контролює роботу дезінфекторів щодо якості виконання робіт;
-контролює виконання функціональних обов’язків дезінфекторів;
- здійснює контроль по проходженню медогляду дезінфекторами;
-контролює дотримання виконання дезінфекторами інструкцій щодо застосування препаратів (що є дуже важливим).

2. Інженер з охорони навколишнього середовища необхідний для того, щоб здійснювати наступні функції:
- повинен контролювати відповідність роботи з препаратами, які використовуються при наданні послуг, на їх безпечність в контексті охорони навколишнього середовища (наявність дійсних реєстраційних посвідчень та санітарно-гігієнічних висновків);
- повинен мати відповідні знання щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС" 196 128,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Біо-Сервіс" 178 080,00
UAH з ПДВ
175 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКОЛ ПЛЮС" 191 400,00
UAH з ПДВ
191 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" 222 144,00
UAH з ПДВ
222 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2018 14:05
nds-svid-medicolplus-2013-1.pdf
30 січня 2018 14:05
medicolplus40pp.pdf
30 січня 2018 14:05
medicolplus-registr.pdf
30 січня 2018 14:05
Дог 18 КПИ.doc
30 січня 2018 14:05
nuht2018medicol-recomend.pdf
30 січня 2018 14:05
kune2018medicol-recomend.pdf
30 січня 2018 14:05
nuht2018medicol.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 17:54
Калькуляція.pdf
09 лютого 2018 17:54
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС"

ТОВ "Біо-Сервіс"

ТОВ "МЕДІКОЛ ПЛЮС"

ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС"
#33602426
Рішення скасоване 170 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 12:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС"
#33602426
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 10:33
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
Переможець 175 580,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 10:34

Документи

13 лютого 2018 12:27
Електронний підпис
13 лютого 2018 12:27
Протокол розгляду 1.pdf

Документи

15 лютого 2018 10:33
Електронний підпис
15 лютого 2018 10:33
Протокол розгляду 1.pdf

Документи

15 лютого 2018 10:34
Електронний підпис
15 лютого 2018 10:34
Протокол розгляду 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
175 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2018 10:34
Електронний підпис
15 лютого 2018 10:34
Протокол розгляду 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 12:17
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 16:19
ДУ_2_ВТ-1827 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 14:22
ДУ1 продовження дії на 2019 (4) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:21
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 13:58
договір.pdf укладений
28 лютого 2018 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір подовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ВТ-1827
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-1827
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: ВТ-1827
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-1827
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 191 873,11
UAH з ПДВ