Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23 Б
Очікувана вартість
92 458 000,00 UAH
UA-2018-01-25-001001-b dcdb6acef40847ed860ce27bc7f87863
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 14:36
Очікувана вартість: 92 458 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23 Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Римарська, 23 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 30%
3. Розрахунки за виконані роботи в розмірі повної вартості річного (- их) обсягу (- ів) робіт: 30%
2. Розрахунки за виконані роботи, визначені в актах виконаних робіт за звітний період (місяць): 5%
1. Сплата Замовником учаснику авансу: 0%
31 січня 2018 14:11
Електронний підпис
25 січня 2018 11:34
Лист 19.pdf
25 січня 2018 11:34
Лист 31.pdf
25 січня 2018 11:34
Лист 9.pdf
25 січня 2018 11:34
Документация.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 23.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 4.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 11.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 26.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 22.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 27.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 24.pdf
25 січня 2018 11:33
Технічне завдання.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 12.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 6.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 13.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 30.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 5.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 25.pdf
25 січня 2018 11:33
Договір.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 20.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 16.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 28.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 7.pdf
25 січня 2018 11:33
Додатки.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 14.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 15.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 18.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 21.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 2.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 8.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 17.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 10.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 3.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 1.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 29.pdf
31 січня 2018 14:11
Електронний підпис
25 січня 2018 11:34
Електронний підпис
25 січня 2018 11:34
Лист 19.pdf
25 січня 2018 11:34
Лист 31.pdf
25 січня 2018 11:34
Лист 9.pdf
25 січня 2018 11:34
Документация.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 23.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 4.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 11.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 26.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 22.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 27.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 24.pdf
25 січня 2018 11:33
Технічне завдання.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 12.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 6.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 13.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 30.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 5.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 25.pdf
25 січня 2018 11:33
Договір.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 20.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 16.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 28.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 7.pdf
25 січня 2018 11:33
Додатки.docx
25 січня 2018 11:33
Лист 14.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 15.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 18.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 21.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 2.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 8.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 17.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 10.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 3.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 1.pdf
25 січня 2018 11:33
Лист 29.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця
Дата подання: 25 січня 2018 13:37
Дата відповіді: 30 січня 2018 16:08
В Переліку критеріїв та методиці оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P/(1 + F1/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 – питома вага варіанта критерію «умови розрахунків»; PV – питома вага критерію «ціна». Але чітко не визначено, що є питома вага критерію "ціна". Не зрозуміло, якщо найнижча ціна складає 70%, то скільки складає наступна ціна, та інші. Прошу надати розяснення, або не порушувати чесну конкуренцію між учасниками, та залишити цінову пропозицію, як 100% критерій оцінки. Тем більше, в Договорі, який пропонується підписати переможцю торгів, взагалі відсутнє будь-яке посилання на задані критерії оцінки. Розділ Договору ІV. Порядок здійснення оплати пункт 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3) або попередньої оплати, яка здійснюється на підставі Постанов КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 із змінами і від 23.04.2014 р. № 117 на термін не більше 3 місяців. взагалі не відповідає вимогам Тендерної документації і вказує інші вимоги щодо оплати за виконаня роботи. Не порушуйте будь-ласка Закон та або виключіть з Тендкрної документації корупційні критерії оцінки, або включіть ії до Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі – роботи з будівництва паркінгу має спеціалізований характер, а тому крім ціни застосовано й інший критерій оцінки (умови розрахунків).
Питому вагу критерію «ціна» 70 % визначено відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питома вага критерію «умови розрахунків», яка в цілому становить 30 %, має варіанти її застосування (на вибір учасника: один з трьох).
Проект договору скориговано з урахуванням зауважень, наведених у цьому зверненні в електронній системі щодо закупівлі UA-2018-01-25-001001-b, шляхом уточнень та визначення окремих пунктів у новій редакції. Ці зміни буде розміщено на електронному майданчику додатково в установленому порядку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000004 ● 4e5be4cf21994b3e89cbd127e0f78a1e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
12.01.2021 № 2
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.01.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.01.2021 № 2

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
1 UA-2018-01-25-001001-b 25.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:22:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23 Б» (ДК 021:2015: 45213000-3 – Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури) оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2018-01-25-001001-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 20.12.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж-Україна» підтверджено вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимоги додатку 4 до тендерної документації в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
2. Яким чином ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна» виконано вимогу щодо надання учасником листа-відгука, що свідчить про виконання аналогічного договору?
3. Чи задовольняє, наданий у складі тендерної пропозиції «Приказ № 58-К от 16 мая 2017 г.» вимогу тендерної документації щодо складення документів тендерної пропозиції українською мовою?
4. Яким чином ТОВ «Спецбудмонтаж-Україна» виконано вимоги пункту 1 тендерної документації та вимоги абзацу третього частини третьої статті 12 Закону в частині урахування вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 17:16:26

Пояснення

Пояснення на питання, зазначені у запиті Північно-східного офісу Держаудитслужби України від 18.01.2021 р. з приводу моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво паркінгу по вул. Римарській, 23Б» (м.Харків) за №огол. UA-2018-01-25-001001-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби України від 28.01.2021 р. з приводу моніторингу процедури закупівлі за №огол. UA-2018-01—25-001001-b

2021-02-03 08:36:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО" 92 361 222,00
UAH з ПДВ
92 361 222,00
UAH з ПДВ
1 92 361 222 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКРОБУД" 92 421 536,00
UAH з ПДВ
92 190 391,00
UAH з ПДВ
1 92 190 391 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна» 92 388 462,00
UAH з ПДВ
92 157 317,00
UAH з ПДВ
1 92 157 317 Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 13:49
Субпідряд.pdf
09 лютого 2018 13:49
Стаття 17.pdf
09 лютого 2018 13:49
Працівники.pdf
09 лютого 2018 13:49
Дозвил, Статут, ПДВ.pdf
09 лютого 2018 13:49
Договора 1.pdf
09 лютого 2018 13:49
Довкілля.pdf
09 лютого 2018 13:49
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 лютого 2018 10:05
Довідки з додатками.pdf

Публічні документи

12 лютого 2018 10:29
Отзывы Заказчиков.pdf
12 лютого 2018 10:29
Опыт работ.pdf
12 лютого 2018 10:29
Тендерное предложение.pdf
12 лютого 2018 10:29
Субподрядчики.pdf
12 лютого 2018 10:29
Полномочия.pdf
12 лютого 2018 10:29
Персонал.pdf
12 лютого 2018 10:29
Машины и механизмы.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор Пушкинская 2.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор Белый Колодец.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 10.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 9.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 8.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 7.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 6.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 5.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 4.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 2.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 3.pdf
12 лютого 2018 10:29
Договор ЕГОК 1.pdf
12 лютого 2018 10:29
Охрана ОС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХБК-БУДЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МАКРОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна»
#36457169
Переможець 92 157 317,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 14:57

Документи

15 лютого 2018 14:57
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:56
Протокол.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудмонтаж - Україна»
#36457169
92 157 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2018 14:57
Електронний підпис
15 лютого 2018 14:56
Протокол.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 09:31
Додаток 2 стр2.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Додаток 2 стр1.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Додаток 1.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 8.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 7.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 6.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 5.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 4.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 3.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 2.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Договор стр 1.jpg укладений
07 березня 2018 09:30
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 10:26
додаток №2 до додаткової угоди №17 від 05.02.21.jpeg зміни до договору
05 лютого 2021 10:25
додаток №1 до додаткової угоди №17 від 05.02.21.jpeg зміни до договору
05 лютого 2021 10:25
додаткова угода №17 від 05.02.21 стор.1.jpeg зміни до договору
05 лютого 2021 10:25
додактова угода №17 від 05.02.21 стор.2.jpeg зміни до договору
05 лютого 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:10
Додаткова Угода № 16 сторінка 1.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 14:09
Додаткова Угода № 16сторінка 2.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 14:09
Додаток 1.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 14:09
Додаток 2.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:02
Додаткова Угода № 15 сторінка 1.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Додаткова Угода № 15 сторінка 2.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Додаток 1.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Додаток 2.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Додаток 3.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Додаток 4 .PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:13
Додаткова угода № 14 сторінка 1.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:12
Додаток 1.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:12
Додаток 2.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:12
Додаткова угода № 14 сторінка 2.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 09:53
Додаткова угода № 10 сторінка 1.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 09:52
Додаткова угода № 10 сторінка 2.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 09:52
Додаток 1.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 09:52
Додаток 2.PDF зміни до договору
09 грудня 2019 09:52
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 11:11
ДодатковаУгода_№9 сторінка 1.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 11:09
ДодатковаУгода_№9 сторінка 2.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 11:09
Додаток 1.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 11:09
Додаток 2.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 11:09
Додаток 3.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:01
Додаток 1.jpeg зміни до договору
27 червня 2019 16:01
Додаткова угода № 7 стоінка 1.jpeg зміни до договору
27 червня 2019 16:01
Додаткова угода № 7 стоінка 2.jpeg зміни до договору
27 червня 2019 16:01
Додаток 2 сторінка 1.jpeg зміни до договору
27 червня 2019 16:00
Додаток 2 сторінка 2.jpeg зміни до договору
27 червня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML