Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт котельні Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава»
Очікувана вартість
2 979 506,00 UAH
UA-2018-01-25-000919-c 7dc9db170b0443dc851de2b44938ea4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 12 лютого 2018 12:36
Очікувана вартість: 2 979 506,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт котельні Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Конституції, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
204-200: 15%
209-205: 10%
214-210: 5%
215: 0%
25 січня 2018 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 17:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про робочі креслення
Дата подання: 26 січня 2018 12:05
Дата відповіді: 29 січня 2018 12:31
Згідно Закону України про Закупівлю... замовник забов"язан надати креслення. Запитання: чи будут надані кресленя (робочий поект) в електроному вигляді на порталі ПРОЗОРО?
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тобто, для обрахування ціни пропозиції Вам достатньо інформації, що наведена в додатку 4 тендерної документації. Тендерною документацією (стор. 10) передбачено, що з графічною частиною проектної документації можна ознайомитися у Замовника.
Кошторис
Дата подання: 26 січня 2018 12:16
Дата відповіді: 29 січня 2018 12:31
Чи можете надати кошторис в спеціальній программі для кошторисів або надати перелік робіт з обоснованієм розцінки, так як вона пройшла експертизу
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тобто, для обрахування ціни пропозиції Вам достатньо інформації, що наведена в додатку 4 тендерної документації. Тендерною документацією (стор. 10) передбачено, що з графічною частиною проектної документації можна ознайомитися у Замовника.
Уточнення
Дата подання: 30 січня 2018 14:51
Дата відповіді: 31 січня 2018 12:46
Просимо уточнити питання по демонтажу засобів автоматизації: демонтаж є, а встановлення не вказано в переліку. І по локальному кошторису: відсутній пункт 2.1.2 і пункт 2.1.4.
Відповідь: 1) У Відомості обсягів робіт в Локальному кошторисі 2-1-3 на засоби автоматизації зазначено Розділ 1. Демонтаж ні роботи п.39-45, а Розділ 2. Монтаж п.46-50.
2) У Відомості обсягів робіт не передбачено придбання обладнання Локальні кошториси 2-1-2, 2-1-4, 2-1-6, так як перелік щодо придбання обладнання для монтажу зазначено у Відомості ресурсів Розділ V. Устаткування п.188-200.
щодо застосування еквіваленту
Дата подання: 31 січня 2018 16:16
Дата відповіді: 01 лютого 2018 17:39
Шановний Замовник! У п.6 розділу ІІІ ТД зазначено, що у разі посилання на конкретну марку виробника матеріалів вважати це як «або еквівалент». Теж саме зазначено і у додатку 4 з вимогою подати порівняльну характеристику. А далі (додаток 4, абзац другий) роботи повинні виконуватися у відповідності до проектної документації, але у разі застосування еквівалентних матеріалів та/або обладнання, виникає питання - на яких підставах і хто буде вносити зміни до проектної документації та узгоджувати її у відповідних інстанціях, за чий кошт та у які строки. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!У разі потреби, вносити зміни до проектної документації, з попереднім узгодженням з проектною організацією, буде замовник.
Обладнання
Дата подання: 31 січня 2018 16:20
Дата відповіді: 01 лютого 2018 17:56
В попередніх відповідях вами сказано наступне: "У Відомості обсягів робіт не передбачено придбання обладнання Локальні кошториси 2-1-2, 2-1-4, 2-1-6, так як перелік щодо придбання обладнання для монтажу зазначено у Відомості ресурсів Розділ V. Устаткування п.188-200" 1) Так як не надано локальних кошторисів на придбання обладнання 2-1-2, 2-1-4, 2-1-6, то чи являється обладнання поставкою замовника?, тобто чи потрібно його включати до ціни пропозиції? 2) Якщо обладнання не поставки замовника, то чи не призведе до відхилення нашої пропозиції надання одного загального кошторису на придбання обладнання, так як вами не надано кошторисів на придбання обладнання 2-1-2, 2-1-3, 2-1-4
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до тендерної документації, все обладнання передбачене проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів (Підрядник).Крім того, в додатку 4 тендерної документації наявна відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
вартості об'єкта будівництва, в якій в позиціях 188-200 зазначено, яке устаткування потрібно для об'єкту. Тобто, суму обладнання потрібно включити до ціни пропозиції. Щодо надання загального кошторису на придбання обладнання повідомляємо наступне. Вам потрібно, відповідно до розділів в яких зазначено монтаж устаткування, подати окремі кошториси на придбання обладнання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-25-000919-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ", Код ЄДРПОУ:34630463
Дата подання: 19 лютого 2018 17:19
Вимога
Протоколом № 22 від 16.02.2018р Замовником відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» щодо закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт котельні Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що є підпідставно та упереджено, оскільки:
1) самим Замовником прописано в ТД (стор.7) , що «Відповідно до даної документації, технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад: пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону». Всі зауваження є несуттєвими. Технічні описки в друкованих текстах довідок учасника носять незначний характер та не спотворюють як текст, так і саму суть спроможності учасника в здійснені запропонованих робіт;
2) щодо копій договорів наданих учасником –наголошуємо, що в кожному з них чітко вказано, що вони діють до повного виконання сторонами, пролонгація є автоматичною. Будь-які зміни та доповнення набирають чинності, якщо вони складені у письмовій формі та затверджені обома сторонами. Отже, у нашому випадку такого не відбулося, тому діє норма автоматичної пролонгації.
Крім того, зауважимо, що в складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій учасником підтверджено, що він несе повну відповідальність за надану інформацію в пропозиції.

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею. 3 Закону передбачено, що принципами здійснення закупівель є основні принципи: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Акцентуємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» є самою максимально економічно вигідною, що призводить до економії державних коштів при виконані високоякісних робіт в повному об’ємі та в строки визначені Замовником.

Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства та відмінити рішення, викладене в Протоколі № 22 від 16.02.2018р.
В іншому випадку учасник буде змушений діяти відповідно до ст.18 Закону та звернутися зі Скаргою до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 17:29
Тендерним комітетом розглянуто вимогу щодо не правомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ». За результатом розгляду повідомляємо наступне.
В скарзі Ви вказуєте на те, що тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію за формальними помилками, проте звертаємо Вашу увагу, що такі помилки не були підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Одночасно повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником, на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з поданих документів тендерної пропозиції неможливо правильно ідентифікувати посади працівників або їх прізвища, ім’я, по батькові, оскільки у довідці про наявність працівників вказана одна посада або прізвище, ім’я та по батькові, а в копіях наказів про призначення зазначено зовсім інша посада або прізвище, ім’я та по батькові. Дана невідповідність не може вважатися формальною помилкою, як у розумінні визначеному у тендерній документації так і в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Наступним аргументом того, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям є те, що на підтвердження факту оренди обладнання зазначеного у довідці від 07.02.2018 № 33, надано копію договору оренди будівельної техніки від 01.04.2016 № 010416. Відповідно до п. 5.2. даного договору, термін дії договору завершився 31.12.2017. Оскільки, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію додаткової угоди про продовження дії договору оренди або пояснення щодо інших можливих підстав його продовження, тендерний комітет не може зарахувати копію цього договору в якості підтвердження права користування зазначеної Учасником будівельної техніки.
Також, у довідці від 07.02.2018 № 33, окремим абзацом зазначено, що Учасник на правах оренди має приміщення, розташоване за адресою: м. Харків, вул. Фонвізіна, 27, літ. «А-1», яке використовується як технічна та складська база.
На підтвердження даного факту, учасником надано копію договору від 01.02.2013 № 2 на користування нежитлових приміщень виробничого призначення між орендодавцем – ФОП Броневським Ю.Ф. та в.о. директора ТОВ «ТЕХЕКС – ГАЗ» Савіним Д.В.
Відповідно до п.3.1. договору, термін оренди складає 1 рік з моменту прийняття об’єкта, що орендується. Відповідно до п.5.6. договору, при передачі об’єкта складається акт здачі-приймання, який підписується членами двосторонньої комісії та об’єкт вважається переданим в оренду з моменту підписання акту здачі-приймання. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній акт здачі-приймання, який би свідчив про початок річного терміну оренди, а також відсутні будь-які документи, що свідчили б про продовження терміну дії договору на 2018 рік. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет прийшов до висновку щодо не підтвердження факту користування Учасником складським приміщенням.
Ваше твердження: «що в кожному з зазначених договорів чітко вказано, що вони діють до повного виконання сторонами, пролонгація є автоматичною. Будь-які зміни та доповнення набирають чинності, якщо вони складені у письмовій формі та затверджені обома сторонами. Отже, у нашому випадку такого не відбулося, тому, діє норма автоматичної пролонгації», не може братися тендерним комітетом до уваги, так як приймаючи участь у публічних закупівлях учасники мають подбати про документальне підтвердження даних. Замовник не має юридичного права вірити учасникам «на слово». На продовження строку дії договорів, та акт здачі-приймання (з якого, до речі, розпочинається річний строк оренди і саме він свідчить про факт передачі об’єкта в оренду) повинно бути документальне підтвердження.
Враховуючи вищевикладене, Ваша скарга підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

19 лютого 2018 17:19
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" 2 688 972,51
UAH з ПДВ
2 607 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 824 900 Документи
ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ" 2 679 996,00
UAH з ПДВ
2 606 857,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 824 800 Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ 2 977 506,00
UAH з ПДВ
2 977 506,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 084 254.20 Документи
ПНВП "Термотех" 2 975 900,00
UAH з ПДВ
2 975 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 083 130 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД" 2 917 316,50
UAH з ПДВ
2 832 000,00
UAH з ПДВ
1 2 832 000 Документи

Публічні документи

19 лютого 2018 08:45
Електронний підпис
19 лютого 2018 08:41
Додаток 5.pdf
09 лютого 2018 22:13
Банк лицензия (2).zip
09 лютого 2018 22:13
733_18.7z
09 лютого 2018 22:13
Ліцензія.pdf
09 лютого 2018 22:13
Дозвіл.pdf
09 лютого 2018 22:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 18:38
Тендерна пропозиція 2.pdf
07 лютого 2018 18:38
Тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2018 15:02
Документи
09 лютого 2018 09:59
частина 2.pdf
09 лютого 2018 09:59
частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"

ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ"

ТОВ МАРК СТРОЙ

ПНВП "Термотех"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІНАДА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ"
#34630463
Відхилено 2 606 857,14
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 16:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
#37962048
Відхилено 2 607 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 17:42
ПНВП "Термотех"
#32460890
Переможець 2 975 900,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 16:42

Документи

16 лютого 2018 16:54
Електронний підпис
16 лютого 2018 16:46
Протокол

Документи

21 лютого 2018 17:42
Електронний підпис
21 лютого 2018 17:41
Протокол

Документи

23 лютого 2018 16:42
Електронний підпис
23 лютого 2018 16:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПНВП "Термотех"
#32460890
2 975 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 16:42
Електронний підпис
23 лютого 2018 16:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 18:23
2.PDF зміни до договору
26 листопада 2018 18:22
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 16:16
1.PDF зміни до договору
21 вересня 2018 16:14
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 16:39
Договір укладений
06 березня 2018 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 30.11.2018 року
Номер договору про закупівлю: 03-18/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-18/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт до 24.12.2018
Номер договору про закупівлю: 03-18/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-18/38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML