Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль легковий типів «універсал»/«седан»/«кросовер» Renault Duster (Logan) або еквівалент від 2016-2018 р. в.
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-01-25-000622-c 966a354124884757a9ba757e26cc328c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настичук Наталія Леонідівна

+380930024899 ofisms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Козятинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 41783594
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вулиця Незалежності, 75
Контактна особа: Настичук Наталія Леонідівна
+380930024899
ofisms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 11:03
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль легковий типів «універсал»/«седан»/«кросовер» Renault Duster (Logan) або еквівалент від 2016-2018 р. в.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2018 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 13:09
ТД-Зміни-Автомобіль 26.01.2018.docx
25 січня 2018 15:43
ТД-Автомобіль 25.01.2018.doc
26 січня 2018 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 13:09
ТД-Зміни-Автомобіль 26.01.2018.docx
25 січня 2018 15:43
ТД-Автомобіль 25.01.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога зміни ДКТ
Дата подання: 25 січня 2018 18:37
Дата відповіді: 26 січня 2018 13:09
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Наше підприємство, наприклад, може запропонувати вам автомобіль, який буде дешевший та більш технологічний та економічний. Наприклад, обґрунтуйте Об’єм двигуна 1598 см3? Інший учасник може запропонувати автомобіль об’ємом двигуна двигуна 1480 см3 та потужністю більше, що є кращім показником, і так само з іншими характеристиками. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Також зверніть уваго що постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль спеціалізований легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби спеціалізованого або спеціального призначення, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом КП «Козятинський МЦ ПМСД КМР» розглянуто Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 - 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Автомобіль легковий типів «універсал»/«седан»/«кросовер» Renault Duster (Logan) або еквівалент від 2016-2018 р. в.)», розглянуто. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне:
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Під час розроблення та оголошення тендерної документації було прописано в Технічних характеристиках: «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Вимоги до певних конструктивних особливостей предмета закупівлі нами переглянуті та викладено в новій редакції Технічне завдання. При цьому повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових.
Закупівля автомобіля для потреб центру здійснюється відповідно до наявної потреби.
Щодо нормативного регулювання повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля не санітарного автомобіля за кошти місцевого бюджету (кошти виділені з міського бюджетну Козятинської міської ради – Рішення 23 сесії 7 скликання №908-VII від 22.12.2017 року "Про міський бюджет на 2018 рік"). А тому, посилання на Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних, Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» та Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» є необґрунтованим.
Повідомляємо, що зазначений Вами табель є примірним, а тому Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги може закуповувати й інше матеріально-технічного оснащення, необхідне для його функціонування. Як приклад, згідно примітки до Примірного табеля зазначено, що замість придбання транспортного засобу (автомобіль, мотоцикл, квадроцикл, моторолер) можливе застосування договору про експлуатацію медпрацівником особистого автотранспорту у службових цілях. При цьому, працівники Центру не мають спеціальних або спеціалізованих автомобілів. Таким чином, Замовником здійснюється закупівля у відповідності до вимог Закону та згідно рішення Козятинської міської ради – Рішення 23 сесії 7 скликання №908-VII від 22.12.2017 року "Про міський бюджет на 2018 рік"
Дякуємо за нагадування про необхідність ефективного використання державних коштів, яким замовник обов'язково скористається в ході закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця 399 996,00
UAH з ПДВ
399 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2018 10:35
дфс.pdf
16 лютого 2018 12:25
Крижанівський 1402.jpeg
10 лютого 2018 15:09
установчі.PDF
10 лютого 2018 15:09
пропозиція.PDF
10 лютого 2018 15:09
викон догов.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 11:37
18 Сертифікат типу.pdf
09 лютого 2018 11:37
17 Витяг з ЄДРЮЮ.pdf
09 лютого 2018 11:37
13 Договір.pdf
09 лютого 2018 11:37
12 Технічні вимоги.pdf
09 лютого 2018 11:37
11 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фаворит Авто Вінниця

ТОВ ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фаворит Авто Вінниця
#37690771
Переможець 399 996,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 11:48

Документи

16 лютого 2018 11:48
Електронний підпис
16 лютого 2018 11:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця
#37690771
399 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2018 11:48
Електронний підпис
16 лютого 2018 11:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 12:56
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 12:44
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 12:14
Договір укладений
07 березня 2018 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 399 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 666,00 UAH)