Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки з доставкою у кількості і асортименті що додається: 1. Листівка "Опис квартири"- 20 000 шт., 2. Папка картонна "Інвентаризаційна справа" (31.5х49, бігується)-4000 шт. 3.Картонна обкладинка (31,5х54,5)-4000 шт., 5. Картонна обкладинка (31,5х51,5) - 3000 шт.
Очікувана вартість
53 500,00 UAH
UA-2018-01-25-000322-a 358575a31dc84302907c782d10cfd9f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442797296 lena-don@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Вебсайт: http://bti.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442797296
lena-don@bigmir.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2018 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 11:00
Очікувана вартість: 53 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 267,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Бланки з доставкою у кількості і асортименті що додається: 1. Листівка "Опис квартири"- 20 000 шт., 2. Папка картонна "Інвентаризаційна справа" (31.5х49, бігується)-4000 шт. 3.Картонна обкладинка (31,5х54,5)-4000 шт., 5. Картонна обкладинка (31,5х51,5) - 3000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31000 штуки
Бланки з доставкою у кількості і асортименті що додається: 1. Листівка "Опис квартири"- 20 000 шт., 2. Папка картонна "Інвентаризаційна справа" (31.5х49, бігується)-4000 шт. 3.Картонна обкладинка (31,5х54,5)-4000 шт., 5. Картонна обкладинка (31,5х51,5) - 3000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Трьохсвятительська, 4-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2018 11:45
ТД -бланки,картон.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зразки, папір
Дата подання: 25 січня 2018 12:09
Дата відповіді: 25 січня 2018 12:22
будь ласка, додайте зразки. На якому папері бланки друкувати?
Відповідь: Бланк "Опис квартири" друкується на форматі А-4
Зразки для друку
Дата подання: 25 січня 2018 13:43
Дата відповіді: 25 січня 2018 18:21
Додайте, будь ласка, зразки продукції, яка вам потрібна. Вкажіть з якого матеріалу повинна бути листівка, друк 4+4,4+0,1+1,1+0? Яка щільність картону?
Відповідь: формат паперу для Бланку "Опис квартири" А-4. Картон білого кольору з одного боку глянець, з іншого матове покриття.
дискрімінаційна вимога
Дата подання: 25 січня 2018 13:51
Дата відповіді: 25 січня 2018 18:18
Добрий день! Ви написали: "Постачальник", за потреби та заявкою «Покупця», зобов’язується надати можливість «Покупцю» протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром. А якщо наша компанія знаходиться за межами м. Києва, то ми не встигнемо вам надати зразок протягом одного робочого дня!!! Прошу внести зміни чи виправити дану вимогу !!!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання, але нічого міняти в документації ми не будемо, оскільки це наше право, як Покупця визначати терміни поставки.
технічні питання
Дата подання: 25 січня 2018 15:33
Дата відповіді: 25 січня 2018 18:25
Прохання вказати: Якими партія буде поставка товару? Який мінімальний тираж? Позиція 1- Який формат? Який папір використовується? Друк односторонній чи двосторонній? Кольоровий чи Ч/Б? Позиція 2,3,4 –Який вигляд мають папки? Розмір вказаний в розвороті чи в складеному вигляді? Яка щільність картону? Друк односторонній чи двосторонній? Кольоровий чи Ч/Б? Папка на зав’язках? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість товару в партії товару залежитиме від фінансової спроможності підприємства.Бланк "Опис квартири" - односторонній друк. формат А-4, Друк чорно-білий. Розмір картону вказаний в розвороті. Зав'язок на папках немає.
Запитання ПОВТОРНО
Дата подання: 25 січня 2018 19:13
Дата відповіді: 26 січня 2018 10:08
Шановний організатор торгів,будь ласка, не ігноруйте прохання постачальників та надайте повну інформацію,щодо товару. Складається враження, що ви заангажовані под певного постачальника. Строк йде, а відповідей на питання немає. Додайте зразки продукції, та вкажіть щільність картону. Це принципово для розрахунку вартості. Інакше на стадії надання готових зразків це стане приводом для дисклаліфікації потенційного переможця торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ніхто Ваші запитання не ігнорує. Давайте ви свої враження будете тримати при собі, а не розкидувати безпідставні образливі зауваження інтернет-мережою. Ми працюємо з 9-00 до 18-00, а ви ведете переписку поза цим інтервалом часу. Ми розуміємо Ваше нестримне бажання перемогти в торгах, і це дуже добре. Сподіваємось, що вразі Вашої перемоги Ви будете таким же активним і відповідальним постачальником товару, як і Учасником торгів. Щільність картону не менше 235 г/м2.
Щодо зовнішнього вигляду продукції (ПОВТОРНО)
Дата подання: 26 січня 2018 10:24
Дата відповіді: 26 січня 2018 10:35
Шановні організатори торгів! Не мала жодного бажання Вас образити, але не могу зробити калькуляцію вартості вашої продукції, тому що ви ненадали повної інформація щодо технічних данних. І тому запитання повторне: викладіть будь ласка, зразки необхідної Вам продукції. Позиції "обкладинки" мають якийсь друк, чи це пусті картонки? Бланк "Опис квартири" має якийсь дизайн, чи можно буде друкувати із скану вашого зразка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Якби на обкладинках був-би який сь друк, або бланк "Опис квартири" потребував-би залучення фахового дизайнера, ми б про все це написали-б у технічних вимогах. Не треба фантазувати і витрачати безцільно і свій і наш роблочий час. Ще раз інформую Вас про те, що картонні обкладинки - пусті!!!! (без будь якого друку), щільність картону 235 г/м2, Форму бланку "Опис квартири" ми надамо Переможцю торгів для друку. Весь друк чорно-білий!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Форма бланку А-4. Щасливого дня!
Папки
Дата подання: 26 січня 2018 12:11
Дата відповіді: 26 січня 2018 13:25
У відповіді по картону для папок ви вказуєте, що ламінований односторонній. Це картон, як на папках швидкозшивачах (верх білий, а оборот сірий) чи інший. Ламінація - це покриття плівкою, глянець - це крейдований. Дякую за відповідь.
Відповідь: глянець, бsлий
Зразки продукції
Дата подання: 26 січня 2018 12:14
Дата відповіді: 26 січня 2018 13:25
В разі виграшу тендеру, продукцію Вам надати з Вашого замовлення чи аналогічну?
Відповідь: з замовлення
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 39 960,00
UAH з ПДВ
39 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#24635074
Переможець 39 960,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 13:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2018 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#24635074
39 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор-5-12.02.2018.pdf укладений
13 лютого 2018 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 34 200,00
UAH з ПДВ