Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
585 195,00 UAH
UA-2018-01-24-003001-c 1258368dae124846b7f4324c10fdd274
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Козяр

+380432651101
+380432563974
zsh27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235522
Місцезнаходження: 21011, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Ватутіна, буд. 42
Контактна особа: Ольга Козяр
+380432651101,+380432563974
zsh27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель закладом 19.12.2017 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом
“55510000-8 Послуги їдалень . У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
03.01.2018 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень. У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася.
Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі послуг їдалень в школі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг за предметом “55510000-8 Послуги їдалень».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 16:04
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
55510000-8 Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутіна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

24 січня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
Переможець 585 195,00
UAH
24 січня 2018 16:04

Документи

24 січня 2018 16:04
Електронний підпис
24 січня 2018 16:04
27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2018 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Школяр"
#13313462
585 195,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2018 16:04
Електронний підпис
24 січня 2018 16:04
27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 13:02
ДУ №5 послуги їдалень зш №27.jpg зміни до договору
26 лютого 2019 13:00
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 17:30
ДУ №4 п.ї. зш №27.jpg зміни до договору
28 січня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 17:03
ДУ №3.1 послуги їдалень зш №27.jpg зміни до договору
18 січня 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:43
ДУ №3 послуги їдалень зш №27.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:39
ДУ №;2 харч.послуги (заміна) зш №27.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:38
ДУ №2 послуги харч. зш №27.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 12:58
ЗШ 27 зміни до договору
21 лютого 2018 10:48
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 18:44
ЗШ 27-4 укладений
20 лютого 2018 18:44
ЗШ 27-3 укладений
20 лютого 2018 18:44
ЗШ 27-2 укладений
20 лютого 2018 18:44
ЗШ 27 укладений
20 лютого 2018 18:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшено на 43625 грн.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 633 500,00
UAH