Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
805 972,00 UAH
UA-2018-01-24-002345-a 8647675fc23a4f72b1b358627582a0cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Вол. Великого 55а
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 13:05
Очікувана вартість: 805 972,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 029,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 16:16
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Невмержицький Микола Миколайович 805 972,00
UAH
700 000,00
UAH
Документи
ФОП Квик Сергій Володимирович 791 598,48
UAH
719 333,52
UAH
Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА 805 582,35
UAH
790 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 17:01
Пропозиція 2.jpg
08 лютого 2018 17:01
документи пропозиції.rar

Публічні документи

08 лютого 2018 16:26
Довідка з ДФС (школа 2).jpg
08 лютого 2018 16:26
Тендерна пропозиція.jpg
08 лютого 2018 16:26
Розрахунок ціни.jpg
08 лютого 2018 16:26
Меню.7z
08 лютого 2018 16:26
Довідка про МТБ.jpg
08 лютого 2018 16:26
Медичні книжки.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Невмержицький Микола Миколайович

ФОП Квик Сергій Володимирович

КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Невмержицький Микола Миколайович
#2452907053
Відхилено 700 000,00
UAH
14 лютого 2018 15:31
ФОП Квик Сергій Володимирович
#3126406512
Переможець 719 333,52
UAH
16 лютого 2018 13:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

14 лютого 2018 15:10
Електронний підпис
14 лютого 2018 14:23
Протокол рішення.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Квик Сергій Володимирович #3126406512

№ рішення у справі

63/8-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Квик Сергій Володимирович
#3126406512
719 333,52
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 12:58
дод угода5.jpeg зміни до договору
25 лютого 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 10:53
угода 20%.jpeg зміни до договору
21 січня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:50
угода ФОП Квик пролонгація.jpeg зміни до договору
28 грудня 2018 14:47
угода ФОП Квик пролонгація.jpeg зміни до договору
28 грудня 2018 14:46
Договір харчування.docx зміни до договору
28 грудня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 11:43
Додаткова угода Квик С.В. 001.jpg зміни до договору
26 листопада 2018 11:41
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 13:29
договір3.jpeg укладений
06 березня 2018 13:23
договір2.jpeg укладений
06 березня 2018 13:23
договір 1.jpeg укладений
06 березня 2018 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до 1.3 та п. 3.2 Договору № 25/01 від 25 січня 2018р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору №06/03 від 06 березня 2018р., на 117643,90 грн. (Сто сімнадцять тисяч шістсот сорок три грн. 90 коп.) 1.2. Ціна договору становить 601689,62 грн. (Шістсот одна тисяча шістсот вісімдесять девять грн. 62 коп) без ПДВ. 2. Інші умови Договору № 06/03 від 06 березня 2018р. яких не торкнулась ця Додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобовязання
Номер договору про закупівлю: 06/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою своєчасного та безперебійного постачання Послуги їдалень у навчальний заклад на початку наступного року, Сторони домовились: 1. Пролангувати термін дії Договору № 06/03 від 6 березня 2018р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі №06/03 від 6 березня 2018 р. 2. Інші умови Договору № 06/03 від 6 березня 2018р. яких не торкнулась ця Додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 06/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з продовженням дії договору №06/03 від 06 березня 2018р. про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, відповідно до п.11.3 Договору про закупівлю; « ДК 021:2015: Кейтерингові послуги 55520000-2)(Послуги з організації шкльного харчування)» сторони домовились: Ціна додаткової угоди до цього договору становить: 120337,92грн.(сто двадцять тисяч триста тридцять сім грн. 92коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 06/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з з укладенням угоди №19/02 від 19.02.2019р Сторони домовились зменшити суму пролонгованої додаткової угоди №4 до Договору № 06/03 від 06 березня 2018 р. на закупівлю; « ДК 021:2015: Кейтерингові послуги 55520000-2)(Послуги з організації шкільного харчування)» на 3185,56 грн(три тисячі сто вісімдесят п’ять грн., 56 коп), відповідно зменшивши обсяги закупівель. 2. Сума пролонгованої угоди до Договору № 06/03 від 06 березня 20118р., на дату підписання додаткової угоди становить 117152,36грн. (сто сімнадцять тисяч сто п’ятдесят дві грн. 36 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 06/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 718 833,54
UAH