Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання : ДК 021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
247 028,00 UAH
UA-2018-01-24-002094-c 088d499fc5414fcfa6cb95cafeda16ce
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Шабашова

+380500619480
+380552420637
senterkherson@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295749
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Степана Разіна, буд. 4
Контактна особа: Наталя Шабашова
+380500619480,+380552420637
senterkherson@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України від 12.12.2016р , яким визначено під порядковим номером 249 Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго» , що займає монопольне (домінуюче) становище по транспортуванню теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами Херсонської області. Наша мережа теплопостачання підключена до загальної тепломережі Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю теплової енергії в інших організаціях. Даний товар за нашим місцезнаходженням може бути поставлений лише певним постачальником, а саме Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго». Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2018 13:57
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

188,296Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(Послуги з теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Степана Разіна, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

24 січня 2018 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 14:07
24.01.2018ОБГ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго»
#31653320
Переможець 247 028,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 13:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго»
#31653320
247 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:04
_Звіт про виконання договору 2018.doc укладений
02 січня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:35
Изображение6.jpg зміни до договору
21 грудня 2018 15:32
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2018 14:30
Додаткова угода № 1 від 07.02.2018.pdf зміни до договору
07 лютого 2018 14:28
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 09:53
Договір стор 4.jpg укладений
02 лютого 2018 09:42
Договір стор3.jpg укладений
02 лютого 2018 09:42
Договір стор2.jpg укладений
02 лютого 2018 09:42
Договір стор1.jpg укладений
02 лютого 2018 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 453/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 453/01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 36 р.4 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі» та Договором №453/01-2018 від 02.02.2018року, сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору, а саме: 1.Викласти п.3.1.Договору в наступній редакції: 3.1. Сума цього Договору становить 259838,19 грн. (двісті п’ятдесят девять тисяч вісімсот тридцять вісім гривні 19коп.), у тому числі ПДВ 20% 43306,37грн. (сорок три тисячі триста шість гривні 37коп.). Збільшення суми договору складає 12810,19 грн.(дванадцять тисяч вісімсот десять гривні 19коп.)., у тому числі ПДВ 20% 2135,03 грн. (дві тисячі сто тридцять пять гривень 03коп. ) 2.Кількість обсягів закупівлі по договору від №453/01-2018 від 02.02.2018року – залишаються незмінними. 3.Оплата за надані послуги здійснюється за діючим тарифом,який регулюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг,або рішенням Виконавчого комітету Херсонської міської ради.
Номер договору про закупівлю: 453/01-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 453/01-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 259 838,19
UAH з ПДВ