Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2018-01-24-001971-c ● f7a64c62b8d44f5ebf0f76bd4d1177d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188292 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А |
Контактна особа: |
Любовь Леонидовна Гурова +380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2018 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2018 14:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2018 13:47 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2018 12:53 |
Очікувана вартість: | 42 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул. Владимира Великого, 42 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2018 15:09 |
запит 1.doc |
24 січня 2018 15:09 |
Технічні вимоги до товару 1.docx |
24 січня 2018 15:09 |
dodatok.doc |
24 січня 2018 13:49 |
ДОГОВОР.doc |
24 січня 2018 15:09 |
запит 1.doc
|
||
24 січня 2018 15:09 |
Технічні вимоги до товару 1.docx
|
||
24 січня 2018 15:09 |
dodatok.doc
|
||
24 січня 2018 13:49 |
ДОГОВОР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-24-001971-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 лютого 2018 10:15
неправомірна дискваліфікація!!!
"Шановний" замовник-Корупціонер, ми не згодні з дискваліфікацією нашої пропозиції. Основним критерієм оцінки тендерних пропозицій - є ціна! Те, що медико-технічні вимоги розроблені на користь конкретних торгівельних марок, конкретного виробника (група компаній Лізоформ Медікал), вказує на сговір посадових осіб з одним із учасників. Вами були розроблені зовсім не "прозорі" та "неупереджені" медико-технічні вимоги, стосовно предмета закупівлі, щоб максимально не розширити коло потенційних учасників, а навпаки, зробити все, щоб лише свій заздалегіть запланований учасник мав змогу для перемоги.
Вимога про надання висновку еквівалентності від відповідної уповноваженої державної установи є дискримінаційною, необґрунтованою, надмірною та, крім того, містить недостовірну інформацію, що робить неможливим її виконання учасниками.
По-перше, у структурі Національної академії медичних наук України (див. http://www.amnu.gov.ua/index.php?p=manufacturer&area=1&sort=nameasc ) зараз не має державних установ з назвою «Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва» та «Київський інститут праці». Установи з такими назвами відсутні і у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Натомість, на сайті Національної академії медичних наук України значиться “Інститут медицини праці НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/11/nstitut-meditsini-prats-namn-ukra-ni/) та “Інститут громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/5/nstitut-gromadskogo-zdorov-ya-m-o-m-marz-va-namn-ukra-ni/ ). Ці ж установи зазначені у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) під ідентифікаційними кодами, відповідно, 02011858 та 22946309.
Таким чином, учасник, що пропонує еквіваленти, при усьому бажанні не в змозі виконати вашу вимогу про надання висновку «Інституту гігієни і медичної екології ім. О.М.Марзєєва» та/або «Київського інституту праці».
По-друге, у тендерній документації ви — Шановний Замовник використовуєте вираз “висновок від відповідної уповноваженої державної установи”.
Наказом МОЗ України від 06.11.2006 №739 затверджений “Перелік установ і закладів, уповноважених на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів”.
Звертаємо вашу увагу Шановний Замовник на те, що повноваження цим наказом МОЗ України надавалися на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Сподіваємося на те, що не має потреби обґрунтовувати різницю між проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів та проведенням експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог, заявлених у вашій тендерній документації.
Жодного документа, який би надавав державним установам повноваження на проведення експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації не існує!!!
Більш того, на сайті “Інституту громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” у розділі “Послуги лабораторії санітарної мікробіології та дезінфектології” (http://www.health.gov.ua/www.nsf/451c5cbc69780416c225803c0024c9a1/d16d3913173ec6edc22580bb004fe843?OpenDocument ) наведений вичерпний перелік послуг, у якому відсутні послуги з експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації, як то вимагається у вашій тендерній документації. На сайті “Інститут медицини праці НАМН України” (http://www.ioh.org.ua ) також відсутня інформація про надання таких послуг.
У переліку, затвердженому наказом МОЗ України від 06.11.2006 №739 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1215-06 ), поряд з назвою уповноважених установ зазначено “(за згодою)”. Тобто навіть у випадку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів ці державні установи мають право відмовити у проведенні відповідних досліджень.
За таких умов, Ви — Шановний Замовник надали перевагу учаснику, який запропонує товар під торговими марками, зазначеними у тендерній документації. Цьому учаснику не має необхідності отримувати експертний висновок. Натомість, до учасників, які запропонують еквіваленти, ви — Шановний Замовник застосували дискримінаційний підхід. Ці учасники не зможуть отримати експертний висновок та відповідно будуть Вами відхилені.
“Порядок здійснення допорогових закупівель”, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, не передбачає надання учасниками будь-яких експертних висновків щодо відповідності пропонованих товарів. Пунктом 9.1 цього Порядку прийняття рішення про відповідність пропозиції учасника покладена виключно на замовника.
Нагадуємо, що одним з принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Висування вимоги про надання відповідності еквівалентів надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час, як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
Ваші "схеми-договорняки" усім давно відомі! Наша пропозиція повністю відповідає усім об'єктивним вимогам та повністю задовільняє потреби вашого закладу. Вимагаємо, повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти її у якості переможця, як економічно найвигіднішу! В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного органу та представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Вимога про надання висновку еквівалентності від відповідної уповноваженої державної установи є дискримінаційною, необґрунтованою, надмірною та, крім того, містить недостовірну інформацію, що робить неможливим її виконання учасниками.
По-перше, у структурі Національної академії медичних наук України (див. http://www.amnu.gov.ua/index.php?p=manufacturer&area=1&sort=nameasc ) зараз не має державних установ з назвою «Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва» та «Київський інститут праці». Установи з такими назвами відсутні і у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Натомість, на сайті Національної академії медичних наук України значиться “Інститут медицини праці НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/11/nstitut-meditsini-prats-namn-ukra-ni/) та “Інститут громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” (див. http://www.amnu.gov.ua/manufacturer/1/5/nstitut-gromadskogo-zdorov-ya-m-o-m-marz-va-namn-ukra-ni/ ). Ці ж установи зазначені у ЄДР (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) під ідентифікаційними кодами, відповідно, 02011858 та 22946309.
Таким чином, учасник, що пропонує еквіваленти, при усьому бажанні не в змозі виконати вашу вимогу про надання висновку «Інституту гігієни і медичної екології ім. О.М.Марзєєва» та/або «Київського інституту праці».
По-друге, у тендерній документації ви — Шановний Замовник використовуєте вираз “висновок від відповідної уповноваженої державної установи”.
Наказом МОЗ України від 06.11.2006 №739 затверджений “Перелік установ і закладів, уповноважених на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів”.
Звертаємо вашу увагу Шановний Замовник на те, що повноваження цим наказом МОЗ України надавалися на проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Сподіваємося на те, що не має потреби обґрунтовувати різницю між проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів та проведенням експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог, заявлених у вашій тендерній документації.
Жодного документа, який би надавав державним установам повноваження на проведення експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації не існує!!!
Більш того, на сайті “Інституту громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва НАМН України” у розділі “Послуги лабораторії санітарної мікробіології та дезінфектології” (http://www.health.gov.ua/www.nsf/451c5cbc69780416c225803c0024c9a1/d16d3913173ec6edc22580bb004fe843?OpenDocument ) наведений вичерпний перелік послуг, у якому відсутні послуги з експертного аналізу дезінфекційних засобів щодо того, чи є вони еквівалентами відповідно до медико-технічних вимог тендерної документації, як то вимагається у вашій тендерній документації. На сайті “Інститут медицини праці НАМН України” (http://www.ioh.org.ua ) також відсутня інформація про надання таких послуг.
У переліку, затвердженому наказом МОЗ України від 06.11.2006 №739 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1215-06 ), поряд з назвою уповноважених установ зазначено “(за згодою)”. Тобто навіть у випадку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи для потреб державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів ці державні установи мають право відмовити у проведенні відповідних досліджень.
За таких умов, Ви — Шановний Замовник надали перевагу учаснику, який запропонує товар під торговими марками, зазначеними у тендерній документації. Цьому учаснику не має необхідності отримувати експертний висновок. Натомість, до учасників, які запропонують еквіваленти, ви — Шановний Замовник застосували дискримінаційний підхід. Ці учасники не зможуть отримати експертний висновок та відповідно будуть Вами відхилені.
“Порядок здійснення допорогових закупівель”, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, не передбачає надання учасниками будь-яких експертних висновків щодо відповідності пропонованих товарів. Пунктом 9.1 цього Порядку прийняття рішення про відповідність пропозиції учасника покладена виключно на замовника.
Нагадуємо, що одним з принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Висування вимоги про надання відповідності еквівалентів надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час, як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
Ваші "схеми-договорняки" усім давно відомі! Наша пропозиція повністю відповідає усім об'єктивним вимогам та повністю задовільняє потреби вашого закладу. Вимагаємо, повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти її у якості переможця, як економічно найвигіднішу! В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного органу та представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2018 15:04
відхилення пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" |
30 210,00
UAH з ПДВ
|
30 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бердник В.А. |
36 330,00
UAH з ПДВ
|
36 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кононенко Наталія Миколаївна |
41 176,68
UAH з ПДВ
|
41 176,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
30 210,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2018 15:08
|
ФОП Бердник В.А. #3153403953 |
Відхилено |
36 330,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2018 10:08
|
ФОП Кононенко Наталія Миколаївна #2802310220 |
Переможець |
41 176,68
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 14:27
|