Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (м'ясо свійської птиці)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2018-01-24-001709-a ee371c540b5b4383b5f6d6ce46a74b11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерещенко Наталя Олександрівна

380664809753 kpni@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 03190320
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Чернишевського,36
Контактна особа: Мерещенко Наталя Олександрівна
380664809753
kpni@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 12:16
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

М'ясо (м'ясо свійської птиці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
М'ясо (м'ясо свійської птиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Чернишевського, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2018 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 14:27
ТД кури (Автосохраненный).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне запитання
Дата подання: 25 січня 2018 16:31
Дата відповіді: 26 січня 2018 13:28
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно ЗУ Про публічні закупівлі тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог. В порушення даної норми Ваша вимога щодо надання Сертифікату ISO на виробництво мясної продукції, з яким у Учасника укладено договір є - прямо дискримінаційною, так як значною мірою звужує коло потенційних учасників закупівлі. На сьогоднішній день навіть такий виробник як Миронівський хлібопродукт ТМ Наша ряба не надає даний сертифікат на свою продукцію. Постає питання під якого виробника або ж, під "свого" учасника писана дана вимога. Прошу виключити з додатку 1 п. 3.13 та п. 4.2 так як вони є дискримінаційними. В разі відмови будуть направлені скарги до контролюючих органів та преси...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет Кіровоградського психоневрологічного інтернату повідомляє, що під час підготовки тендерної документації керується нормами чинного законодавства України в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком № 4 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника які надаються в сканованому вигляді».
Статтею 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР (система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;), Законом України визначено перехідний період щодо їх впровадження, зокрема для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);
Лист-гарантія від виробника на ім’я Замовника, щодо постачання товару в кількості та якості передбаченій тендерній документації відповідно до пункту 3.13 додатку 4 підтверджує замовнику, що постачання продукції буде здійснюватися вчасно, в кількості та якості передбаченій в тендерній документації, оскільки в нашій установі перебувають люди для яких складено меню, внести зміни до нього в найкоротший термін не є можливим.
Також хочемо зауважити, що на офіційному сайті ПАТ «Миронівський хлібопродукт» ТМ Наша ряба розміщена інформація про наявність ISO і якщо Ви є представником ТМ «Наша ряба» або постачальником може звернутися до їхнього представництва.
Тендерний комітет відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» не може обмежувати потенційних учасників в зверненні до уповноважених органів.
Загальне
Дата подання: 28 січня 2018 20:04
Дата відповіді: 29 січня 2018 13:42
Добрий вечір. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Законом"Про публічні закупівлі" не передбачена обов'зкова співпраця учасника процедури закупівлі з виробником товару.Учасник має право закуповувати товар де завгодно.А в Вашій "тендерній документаціІ" Ви вимагаєте сертифікат ISO від виробника,договір на співпрацю з виробником,якийсь нікому не потрібний лист-гарантію від виробника на поставку товара.Як виробник може гарантувати поставку товару якимось ФОП абоТОВ до Вашого закладу,знаходячись в іншому місті.Наголошуємо також, що у тендерній документації Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вказаних вимог. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення вищезазначених вимог порушують вимоги ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.У Вашій тендерній документаціІ явно прслідковуються корупційні діІ,тому ми будемо звертатися до контролюючих органів,правоохоронних органів та до всіх Громадських організацій,які ведуть бротьбу з корупцією у сфері державних закупівель.Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень а саме п.3.12,3.13,4.2 додатку4
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від учасника надання від виробника продукції Гарантійного листа, що саме даний товар який пропонується учасником буде постачатися до нашого підпорядкованого закладу в якості та кількості передбаченій. Замовник за собою залишає право провести в будь-який період протягом виконання договору незалежне лабораторне дослідження якості товару з метою унеможливлення постачання неякісного товару та розмежування відповідальності постачальника та виробника.

Щодо надання ISO пунктом 81 статті 1 розділу 1, Статтею 21. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
Статтею 21 Закону України встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. З метою поступового переходу виробниками на використання процедур НАССР (система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;), Законом України визначено перехідний період щодо їх впровадження Законом України, зокрема для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2017 року);

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО 53 000,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравченко Олександр Сергійович 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2018 14:32
Документи переможця
08 лютого 2018 17:49
2 Тр книжки.compressed.pdf

Публічні документи

08 лютого 2018 21:50
відкриття рахунку.pdf
08 лютого 2018 21:50
Витяг 2.jpg
08 лютого 2018 21:50
Витяг 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Валекс КО

ФОП Кравченко Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 53 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 09:19

Документи

13 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
13 лютого 2018 09:16
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
13 лютого 2018 09:16
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 09:03
ДУ № 6 мясо свійської птиці.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 09:24
ДУ № 5 кури.pdf зміни до договору
17 січня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:18
ДУ № 4 20% кури.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 10:36
ДУ № 3 до договору № 42.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 15:18
ДУ № 2 (кури).pdf зміни до договору
15 листопада 2018 15:18
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2018 13:35
ДУ № 1 (кури).pdf зміни до договору
10 квітня 2018 13:34
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 10:25
Договір № 42 (кури).pdf укладений
26 лютого 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 63 411,09
UAH