Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №117 "Юний моряк" за адресою: вул.Новоросійська, 18 в Приморському районі, м.Маріуполь"
Очікувана вартість
23 976 140,00 UAH
UA-2018-01-24-000961-c 8c784525f93741e3a9345c87ca1d2e4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2018 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2018 11:02
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2018 11:02
Початок аукціону: 12 лютого 2018 15:29
Очікувана вартість: 23 976 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Передбачається будівництво, у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №117 "Юний моряк" за адресою: вул.Новоросійська, 18 в Приморському районі, м.Маріуполь"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Новоросійська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 10%
за 9 місяців: 10%
за 10 місяців: 0%
Умови розрахунків: 10%
оплата за фактом виконання робіт: 10%
передплата 30%: 0%
24 січня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 11:06
Документація конкурсних торгів.doc
24 січня 2018 11:06
Технічне завдання.docx
24 січня 2018 11:06
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР СВ" 23 520 674,15
UAH з ПДВ
20 900 000,00
UAH з ПДВ
1.125 18 577 777.78 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРІНГ-БУДІВНИЦТВО" 23 777 612,19
UAH з ПДВ
23 658 612,19
UAH з ПДВ
1.25 18 926 889.75 Документи
ПП "СТРОЙТЕХНО" 22 058 111,31
UAH з ПДВ
20 896 875,00
UAH з ПДВ
1.125 18 575 000 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 23 358 708,00
UAH з ПДВ
23 081 000,00
UAH з ПДВ
1.25 18 464 800 Документи

Публічні документи

10 лютого 2018 21:25
Юный моряк3квалиф.rar
10 лютого 2018 21:25
Юный моряк2 квалиф.zip
10 лютого 2018 21:25
Юный моряк1.rar

Публічні документи

11 лютого 2018 08:22
Електронний підпис
11 лютого 2018 06:54
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

09 лютого 2018 16:29
Проект договору.pdf
09 лютого 2018 16:29
16. Місцезнаходження.pdf
09 лютого 2018 16:29
15. Ліцензія, дозволи..pdf
09 лютого 2018 16:29
13. Довідка за авансами.pdf
09 лютого 2018 16:29
12.Довідка банку.pdf
09 лютого 2018 16:29
11. Баланс.pdf
09 лютого 2018 16:29
10.Установчі документи.pdf
09 лютого 2018 16:29
8.5 ЗВВ.pdf
09 лютого 2018 16:29
8.4 ВР.pdf
09 лютого 2018 16:29
8.3.17 ЛС- придб.устатк..pdf
09 лютого 2018 16:29
8.1 ДЦ.pdf
09 лютого 2018 16:29
7. Субподрядники.pdf
09 лютого 2018 16:29
6.Графік.pdf
09 лютого 2018 16:29
5. Зведена довідка ст.17.pdf
09 лютого 2018 16:29
2.3.Договір оренди.pdf
09 лютого 2018 16:29
2.2. Договір оренди.pdf
09 лютого 2018 16:29
2.1.Договір оренди.pdf
09 лютого 2018 16:29
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 12:30
Електронний підпис
12 березня 2018 12:29
документи_для_Переможця.pdf
14 лютого 2018 15:35
Електронний підпис
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_17_18.pdf
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_14_16.pdf
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_10_13.pdf
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_07_09.pdf
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_04_06.pdf
14 лютого 2018 15:33
локальн_кошториси_01_03.pdf
10 лютого 2018 20:55
Електронний підпис
10 лютого 2018 20:51
15ліцензія_дозвіл.pdf
10 лютого 2018 20:51
8договірна_ціна.pdf
10 лютого 2018 20:51
5зведена_довідка_ст17.pdf
10 лютого 2018 20:51
0Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР СВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРІНГ-БУДІВНИЦТВО"

ПП "СТРОЙТЕХНО"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 23 081 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2018 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
23 081 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 13:43
Додаткова угода №9 від 11.06.19 до дог №22 2018.pdf укладений
11 червня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 11:07
Додаткова угода №8 від 15.04.19 до дог №22 2018.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 15:53
Додаткова угода №7 від 03.04.2019р.253.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 16:40
Дод угода №6 від 22.02.19 до дог №22 2018.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 16:35
Дод угода №5 від 22.02.19 до дог №22 2018.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 09:46
Додаткова угода №4 від 08.02.19 до дог №22 2018303.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 10:48
Додаткова угода №3 від 11.12.2018 до дог №22 2018.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 11:11
Додаткова угода №2 від 08.08.18.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 11:10
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 10:51
Додаткова угода №1 від 21.05.18р.pdf зміни до договору
21 травня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 11:12
Договірна ціна, ПДВ.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 11:10
Протокол щодо виявлення арифметичної помилки.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 11:10
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 14:40
Протокол щодо уточнення строку виконання робіт.pdf укладений
27 березня 2018 14:39
План фінансування.pdf укладений
27 березня 2018 14:39
Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
27 березня 2018 14:39
Договірна ціна.pdf укладений
27 березня 2018 14:39
Договір №22 2018 від 27.03.18.pdf укладений
27 березня 2018 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо виявлення арифметичної помилки в розрахунку податку на додану вартість
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виявленою технічною помилкою у плані фінансування, план фінансування викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт на 2018 рік, який належить виконати за рахунок субвенції з державного бюджету складає 6 737 332,70
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт на 2018 рік, який належить виконати за рахунок коштів субвенції з державного бюджету складає 15593674,20 грн
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2019 р, складає 2407619,00 грн
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягу робіт, ціна договору складає 19 912 992,41 грн
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди призупинити виконання робіт з 22.02.2019, до отримання відкоригованої ПКД
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поновити виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу ХІІІ договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" в розділі "Підрядник"
Номер договору про закупівлю: 22/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 194 743,93
UAH (в тому числі ПДВ 1 032 457,32 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю продовження виконання робіт на об'єкті, пов'язаною з коригуванням проектно-кошторисної документації та повторним проходженням експертизи