Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт КУ "Міський плавальний басейн" по пров. Ветеринарному, 9 у м. Бердичеві
Очікувана вартість
19 846 799,00 UAH
UA-2018-01-23-003532-c 3d128bcd96e148239e77fb6384489d96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коденський Олег Михайлович

+380414375712 mpbb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ ПЛАВАЛЬНИЙ БАСЕЙН"
Код ЄДРПОУ: 22052196
Місцезнаходження: 13306, Україна , Житомирська обл., Бердичів, провулок Ветеринарний, №9
Контактна особа: Коденський Олег Михайлович
+380414375712
mpbb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 23:30
Початок аукціону: 12 лютого 2018 14:22
Очікувана вартість: 19 846 799,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації (додаток 2). Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове фінансування робіт протягом 2018 року та згідно затверджених кошторисних призначень для Замовника на 2018 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт КУ "Міський плавальний басейн" по пров. Ветеринарному, 9 у м. Бердичеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пров. Ветеринарний, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 17:16
Перелік змін.docx
31 січня 2018 17:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ БАСЕЙН.doc
24 січня 2018 20:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ(1).docx
31 січня 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2018 17:16
Перелік змін.docx
31 січня 2018 17:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ БАСЕЙН.doc
24 січня 2018 20:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ БАСЕЙН.doc
24 січня 2018 20:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ(1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня тендерна документація
Дата подання: 24 січня 2018 13:19
Дата відповіді: 24 січня 2018 20:57
Доброго дня. На сайті відсутня тендерна документація та проект договору. Відповідно до ст10 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене прохання забезпечити повне оприлюднення інформації про закупівлю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація завантажена в строк передбачений ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 26 січня 2018 11:14
Дата відповіді: 31 січня 2018 16:49
В п. 6 розділу тендерної документації "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" інформація про забезпечення виконання договору про закупівлю викладена з грубим порушенням п.1 ст 26 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. В тендерній документації відсутня конкретна інформація щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимагаємо усунути порушення Закону та внести зміни в тендерну документацію в п.6 розділу тендерної документації "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" та чітко вказати чи вимагається Замовником забезпечення виконання договору, якщо так, то який конкретно відсоток.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до протоколу тендерного комітету від 31.01.2018 року до тендерної документації внесено зміни якими виключено з тендерної документації п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю) розділу (Результати торгів та укладання договору про закупівлю).
Щодо кваліфікаційних вимог до учасників
Дата подання: 26 січня 2018 11:39
Дата відповіді: 31 січня 2018 16:50
Доброго дня!! В п.1.1.2 розділу "Загальні положення" тедерної документації є визначення терміну "Аналогічний договір" Ні в одному законодавчому акті України таке визначення терміну "Аналогічний договір" відсутнє. Вважаємо, що таке тлумачення Вами цього терміну є порушенням ст.3 та ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", так як воно є дискримінаційним і є обмежувальним щодо Учасників. Просимо надати відповідь, в якому нормативному документі Ви знайшли таке визначення терміну "Аналогічний договір". В разі відсутності грунтовної відповіді просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити з неї п.1.1.2 розділу "Загальні положення".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом не передбачено які саме договори повинен надавати учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі) замовники самостійно визначають кваліфікаційні критерії та перелік документів , що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям в тендерній документації. Отже з метою відбору учасників які мають досвід виконання робіт, що являються предметом закупівлі в п1.1.2 тендерної документації описаний предмет аналогічного договору та клас наслідків який відповідає предмету закупівлі. У відповідності до п. 1 ч. 1 ст.30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що встановлені тендерною документацією згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Порядок подачі документації
Дата подання: 26 січня 2018 12:55
Дата відповіді: 31 січня 2018 16:51
В п.1.3 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " вказано, що у випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт (типове обмеження програмних засобів акредитованих електронних майданчиків щодо об’єму файлів для завантаження), дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 3 частини. Питання та вимога. А якщо розмір файлу наприклад буде 200 Мбайт, як поступати Учаснику в цьому випадку ?! Тому просимо внести зміни в тендерну документацію і видалити вираз в п.1.3 "але не більше ніж на 3 частини".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обмеження по кількості файлів встановлено для зручності розгляду тендерної пропозиції. На даний час є безліч програмного забезпечення яке дозволяє зменшувати об’єм файлів. Для надання документів які вимагаються тендерною документацією 3 файли розміром 45 Мбайт більш ніж достатньо.
Щодо забезпечення виконання умов договору
Дата подання: 30 січня 2018 15:28
Дата відповіді: 31 січня 2018 16:52
Доброго дня панове! В п. 6.6 тендерної документації вимагається учасникам надати лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимагаємо виключити цей пункт з тендерної документації, так як це є грубим порушенням вимог п/п 15, п. 2, ст 22 та п.1 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо змісту тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до протоколу тендерного комітету від 31.01.2018 року до тендерної документації внесено зміни якими виключено з тендерної документації п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю) розділу (Результати торгів та укладання договору про закупівлю).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-23-003532-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА - ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:41136124
Дата подання: 30 січня 2018 16:33
Щодо порушення п/п 15, п.2, ст. 22 та п.1 ст 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
В п. 6 розділу тендерної документації "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" інформація про забезпечення виконання договору про закупівлю викладена з грубим порушенням п.1 ст 26 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. В тендерній документації відсутня конкретна інформація щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимагаємо усунути порушення Закону та внести зміни в тендерну документацію в п.6 розділу тендерної документації "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" та чітко вказати чи вимагається Замовником забезпечення виконання договору, якщо так, то який конкретно відсоток.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2018 17:22
У відповідності до протоколу тендерного комітету від 31.01.2018 року до тендерної документації внесено зміни якими виключено з тендерної документації п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю) розділу (Результати торгів та укладання договору про закупівлю).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 19 829 382,00
UAH з ПДВ
19 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ 19 800 000,00
UAH з ПДВ
19 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 19 710 924,93
UAH з ПДВ
19 710 924,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 23:10
Електронний підпис
09 лютого 2018 23:07
Технічна частина.rar
09 лютого 2018 23:07
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

09 лютого 2018 23:22
Копія Статута.pdf
09 лютого 2018 23:21
Копия Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 лютого 2018 23:21
Аналогічний договір.pdf
09 лютого 2018 23:21
Витяг ПДВ.pdf
09 лютого 2018 23:21
Дозвіл БК.pdf

Публічні документи

25 березня 2018 15:22
Електронний підпис
25 березня 2018 15:20
Довідка про несудимість
23 березня 2018 13:58
Електронний підпис
23 березня 2018 13:54
Дозвіл
23 березня 2018 13:54
Ліцензія
23 березня 2018 13:54
Довідка п.2 ч.1 ст.17
23 березня 2018 13:54
Довідка податкової
09 лютого 2018 19:48
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:55
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:54
Реєстр.pdf
09 лютого 2018 14:54
Довідка банку.pdf
09 лютого 2018 14:54
Субпідрядник.pdf
09 лютого 2018 11:24
Електронний підпис
09 лютого 2018 11:23
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВ АртХаус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Відхилено 19 500 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2018 11:09
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ
#40904358
Відхилено 19 630 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2018 17:21
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 19 710 924,93
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:37

Документи

07 березня 2018 11:09
Електронний підпис
07 березня 2018 11:08
Протокол відхилення.pdf

Документи

13 березня 2018 17:21
Електронний підпис
13 березня 2018 17:20
Протокол відхилення.pdf
07 березня 2018 11:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 16:37
Електронний підпис
20 березня 2018 16:36
Протокол.pdf
13 березня 2018 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
19 710 924,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 16:37
Електронний підпис
20 березня 2018 16:36
Протокол.pdf
13 березня 2018 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 17:34
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 16:16
img457.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 16:08
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 13:08
Додаткова 14.pdf зміни до договору
21 жовтня 2022 15:30
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 15:50
Додаткова угода 13.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:46
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 11:26
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
02 червня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 11:52
Додаткова угода 11.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 17:45
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:19
Додаткова угода 28122019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 12:05
img152.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 10:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 17:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 16:57
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 12:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 12:31
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 12:43
Додатки.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 12:42
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 12:42
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 13:10
Додатки.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 13:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 13:07
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 15:22
Додатки.pdf зміни до договору
31 травня 2018 12:29
Додаткова угода 3005.pdf зміни до договору
31 травня 2018 12:29
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 14:22
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 14:21
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 16:42
Локальні кошториси.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41
ПВР.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41
календарний графік.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41
Договірна ціна.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41
План фінансування.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41
Договір.pdf укладений
06 квітня 2018 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 17.04.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди від 30.05.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди від 14.08.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди від 04.09.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди від 07 грудня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно тексту додаткової угоди від 12.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №7 від 09.08.2019 року. Сума договору після внесення змін - без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №8 від 18.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 9 від 28.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 10 від 30.09.2020 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 11 від 08.12.2020 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. Зміни що вносяться - зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 12 від 01.06.2021 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. Зміни що вносяться - зміна реквізитів Замовника та продовження виконання зобов’язань сторонами до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 13 від 19.11.2021 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. Зміни що вносяться – зменшення обсягу виконання робіт до фактичного обсягу видатків Замовника у 2021 році та перенесення залишку на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 14 від 20.10.2022 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота. Зміни що вносяться – Продовження строку виконання робіт та виконання зобов’язань сторонами на 2023 рік в звязку з затримкою фінансування витрат Замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 15 від 14.08.2023 року. Сума договору після внесення змін - 19 710 924, 93 (дев'ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч дев'ятсот двадцять чотири гривні 93 копійки) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 710 924,93
UAH (в тому числі ПДВ 3 285 154,15 UAH)