Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-01-23-003530-c 9a048f1836e74d57afbafc16ac2a52c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ланчік

+380612124420 lanva@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 37941997
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168
Контактна особа: Вікторія Ланчік
+380612124420
lanva@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 12:18
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками зазначені в пункті 2.3 Загальних положень Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306 послуга
Послуги охоронців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 18:39
Електронний підпис
23 січня 2018 18:38
проект договора.pdf
23 січня 2018 18:38
тех вимоги.pdf
23 січня 2018 18:38
тендерна документ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик
Дата подання: 24 січня 2018 16:03
Дата відповіді: 24 січня 2018 18:04
Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області оголошено відкриті торги на закупівлю охоронних послуг (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-23-003530-c). Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен забезпечити терміновий виклик озброєного наряду поліції, що має підтвердити копією діючого договору або листа від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Вважаємо, що дана вимога є дискримінуючей, оскільки Управління поліції охорони укладає договори на охорону об’єктів, які є у власності, оренді або опосередковано мають відношення до замовника послуг охорони, що підтверджено документально. Тому вимогу про надання договору або листа Управління поліції має бути скасовано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на специфіку об'єкту, який пропонується для охорони, забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції є однією з найважливіших вимог до предмету закупівлі. Дана вимога прописана в проекті договору та обов'язково буде вимагатись при його підписанні. В підтвердження можливості забезпечення даної вимоги замовник відповідно до умов тендерної документації вимагає подання учасником або копії діючого Договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Тобто, якщо учасник на разі не має діючого договору він може обмежитись лише листом підтвердженням про таку можливість.
Наявність дискримінаційних положень
Дата подання: 27 січня 2018 09:52
Дата відповіді: 31 січня 2018 17:02
Замовником Головне управління державної казначейської служби України у Запорізькій області було оголошено закупівлю ID UA-2018-01-23-003530-c на (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. У п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (наявність на підприємстві не менше 4-х працівників з досвідом роботи за кваліфікацією (посадою) охоронець не менше трьох років)» Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям », передбачена вимога, щодо надання Учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у штаті учасника не менше 4-х працівників з досвідом роботи за кваліфікацією (посадою) охоронець не менше трьох років до якої додається завірена копія сторінки (сторінок) трудової книжки, з якої видно, що даний працівник має загальний досвід роботи за кваліфікацією охоронець не менше трьох років по кожному із перелічених в довідці працівників. 2. У п. 3 «Можливість забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції (тривожна кнопка)» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», передбачена вимога, щодо надання Учасником копії діючого договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з підприємством учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Вищенаведені положення прямо суперечить принципам здійснення закупівель, що наведені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вважаємо, що встановлення таких положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення таких положень в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Вважаємо за необхідне усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першої частини Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв, з переліку критеріїв, наведених у пункті 2 вищезазначеної статті Закону та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 3 статті 16 Закону визначені згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерні документації.
Відповідно до абзацу 2 ст. 16 Закону замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
В зв’язку з тим, що охоронні послуги не входять до вищенаведеного переліку замовником під час складання тендерної документації було встановлено один з трьох можливих кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом, а саме: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В додатку 1 до Тендерної документації наведено перелік документів, які повинен надати учасник в підтвердження своєї відповідності встановленому критерію.
Щодо другої частини Вашого питання повідомляємо наступне. Вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції не призводить до дискримінації учасників, оскільки замовник не вимагає в тендерній документації наявності в учасника тривожної кнопки сигналізації, а просить підтвердити можливість забезпечення даної вимоги при укладанні договору у разі перемоги в тендері (надати діючий договір або лист про можливість укладання такого договору). Отримати такий лист може будь-яке підприємство, яке здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства, а тим більш підприємство, яке має багаторічний досвід роботи у даній сфері.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-23-003530-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 26 січня 2018 12:57
Технічні характеристики
24.01.18, 18:04 Ви надали роз'яснення потенційному Учаснику "З огляду на специфіку об'єкту, який пропонується для охорони, забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції є однією з найважливіших вимог до предмету закупівлі. Дана вимога прописана в проекті договору та обов'язково буде вимагатись при його підписанні. В підтвердження можливості забезпечення даної вимоги замовник відповідно до умов тендерної документації вимагає подання учасником або копії діючого Договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції. Тобто, якщо учасник на разі не має діючого договору він може обмежитись лише листом підтвердженням про таку можливість." Цілком не зрозуміло, а чому надання підтвердження потрібно брати від Управління поліції в Запорізькій області, а не припустимо у Національної поліції, або іншого державного воєнізованного підрозділу? До того ж, не зрозуміла підстава Вашої вимоги? Кожне охоронне підприємство, при будь яких випадках, у яких потрібна присутність правоохоронних органів має право зателефонувати 102 та викликати наряд, тому Ваша вимога в першу чергу ставіть під сумність кваліфікацію поліції, бо вони, як державний орган зобов'язанні приїхати на виклик і для цього не потрібні ні гарантії, ні договори, це функціональні обов'язки усіх підрозділів. Більш того Закон України "Про охоронну діяльність" та державні органи, які видають Ліцензії не обмежують приватні підприємства Договорами з поліцією, тому не зрозуміло - У ЧОМУ саме важність цього питання? Ви не є стратегічним об'єктом, та не підпадаєте ні під дію Постанови 937, ні під дію Постанови 83, щоб вимагати від учасників ці Договори або Листи. На сьогоднішній момент НЕМАЄ Закону який забороняє приватному підприємству здійснювати охоронну діяльність без наявності договорів з поліцією. На підставі вище викладеного, вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Можемо узагальнити, що, прописуючи цю вимогу, Ми бачимо, що Ви свідомо прийняли рішення закуповувати охоронні послуги тільки у одного заздалегідь визначеного переможця, з ким домовились заздалегідь і прописали всю тендерну документацію з дискримінаційними вимогами по кваліфікації учасників таким чином, щоб максимально обмежити конкуренцію на даній закупівлі, тим самим порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, може трактуватися як ознаки корупційного правопорушення, і підпадають як мінімум під адміністративну та кримінальну відповідальність, тому як при складанні тендерної документації навіть незначне відхилення від норм законодавства тягне за собою притягнення уповноважених осіб замовника до адміністративної відповідальності, яка передбачена ст. 164--14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або до кримінальної відповідальності, яка передбачена ст. 364 Кримінального кодексу України, до того ж жалоби в Антімонопольний комітет або теріторіальні служби державного контролю на сьогодняшній день розповсюджене явище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 19:04
Після розгляду Вашої вимоги, як потенційного Учасника тендеру, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника щодо формування вимог до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і не потребує додаткового обґрунтування кожної вимоги, але у зв’язку з виникнувшим у Вас питанням пояснюємо, що у випадку виникнення надзвичайної ситуації (спроба захоплення будинку, терористичний акт тощо) черговий охоронець може не встигнути зателефонувати 102 для виклику патрульної поліції, адже для цього потрібно здійснити певні дії, які потребують часу (взяти телефонний апарат, набрати номер, повідомити оператору адресу об’єкту та причину виклику). У разі використання тривожної кнопки охоронцю потрібен час лише на її натискання, після чого черговий пульту отримає сигнал та одразу скерує групу реагування поліції охорони на місце виклику. Замовник ні в якому разі не ставить під сумнів кваліфікацію жодного з підрозділів поліції, але слід зауважити, що кожний підрозділ виконує покладені саме на нього функції, а групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування саме при надходженні тривожних повідомлень.
І оскільки основним завданням Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області є забезпечення своєчасного надходження доходів до бюджетів усіх рівнів та проведення оплати видатків розпорядників коштів державного та місцевих бюджетів, у тому числі по захищених статтях бюджетів, програмах соціального напрямку та на оборону (частина документів, що обробляються має гриф «Таємно»), і не зважаючи на те, що (як Ви зауважили) Головне управління не є стратегічним об'єктом, зупинення роботи Головного управління, може призвести до зриву бюджетного процесу та виникнення соціальної напруги у регіоні.
Крім того, вимога щодо наявності забезпечення термінового виклику озброєного наряду поліції не призводить до дискримінації учасників, оскільки замовник не вимагає в тендерній документації наявності в учасника тривожної кнопки сигналізації, а просить підтвердити можливість забезпечення даної вимоги при укладанні договору у разі перемоги в тендері (надати діючий договір або лист про можливість укладання такого договору). Отримати такий лист може будь-яке підприємство, яке здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства.
Тендерний комітет Головного управління було створено для забезпечення організації та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості, у своїй діяльності комітет керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДЕЛЬТА ІІІ" 300 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАГІСТР 7 400 002,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" 429 997,32
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 440 346,24
UAH з ПДВ
440 346,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

07 лютого 2018 16:13
Грамота от МТС.jpg
07 лютого 2018 16:13
Відгук МТС.jpg
07 лютого 2018 16:13
Проект Договору.pdf
07 лютого 2018 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 16:13
Довідка по ст 17.pdf
07 лютого 2018 16:13
Ліцензія.pdf
07 лютого 2018 16:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2018 16:13
Статут.pdf

Публічні документи

22 лютого 2018 18:51
Інформація.jpg
07 лютого 2018 15:13
Трудова книжка Оя А.К..jpg
06 лютого 2018 01:33
Копії договорів.pdf
06 лютого 2018 01:01
Рішення власника.jpg
06 лютого 2018 01:01
СТАТУТ.pdf
06 лютого 2018 01:01
Виписка ЄДР.pdf
06 лютого 2018 01:01
ВИТЯГ Єдиний податок.pdf
06 лютого 2018 01:01
Приказ_Директора.jpg
06 лютого 2018 01:01
Лицензия.jpg

Публічні документи

07 лютого 2018 14:25
Електронний підпис
07 лютого 2018 14:23
22 Довідка щодо ПДВ.jpg
07 лютого 2018 14:23
20 Статут.pdf
07 лютого 2018 14:23
18 Виписка.pdf
07 лютого 2018 14:23
17 Протокол.pdf
07 лютого 2018 14:23
15 Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 14:23
14 Лист поліція охорони.jpg
07 лютого 2018 14:23
13 Ліцензія.pdf
07 лютого 2018 14:23
9 Лист відгук.pdf
07 лютого 2018 14:23
1 Довідка МТБ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДЕЛЬТА ІІІ"

ТОВ МАГІСТР 7

ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДЕЛЬТА ІІІ"
#34407708
Відхилено 297 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 16:21
ТОВ МАГІСТР 7
#39555894
Рішення скасоване 349 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 18:46
ТОВ МАГІСТР 7
#39555894
Відхилено 349 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 18:50
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"
#30744516
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 18:53

Документи

15 лютого 2018 16:21
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:19
протокол 19.pdf
15 лютого 2018 16:19
протокол розгляд.pdf

Документи

15 лютого 2018 16:33
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:32
протокол 20.pdf
15 лютого 2018 16:32
protokol rozgluad.pdf
15 лютого 2018 16:32
povidomlany.pdf

Документи

21 лютого 2018 18:50
Електронний підпис
21 лютого 2018 18:49
протокол 23.pdf

Документи

21 лютого 2018 18:53
Електронний підпис
21 лютого 2018 18:52
протокол 24.pdf
21 лютого 2018 18:52
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"
#30744516
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 18:53
Електронний підпис
21 лютого 2018 18:52
протокол 24.pdf
21 лютого 2018 18:52
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 17:54
договор 22.pdf укладений
05 березня 2018 17:52
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 17:39
пояснення до звіту.pdf укладений
18 березня 2019 17:36
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 17:51
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 січня 2019 17:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:50
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:49
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2018 18:10
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 березня 2018 18:09
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2018 18:07
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 березня 2018 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено кількість послуг з 306 до 302 в зв'язку з чим зменшено загальну суму договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, але не більше ніж до 31.03.2019
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору на 2019 рік згідно з протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 3) становить 67483.61 (шістдесят сім тисяч чотириста вісімдесят три гривні 61 коп.) у тому числі ПДВ - 0 грн. Викладено в новій редакції додаток 3 до договору.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 412 908,19
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з укладанням нового договору за результатами процедури закупівлі.