Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (бинт марлевий медичний нестерильний, відріз марлевий медичний нестерильний, вата)
Очікувана вартість
1 023 000,00 UAH
UA-2018-01-23-003137-c 879f4b0929ba4dfe8587c5b2e5c9c210
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Михайлівна Нечепоренко

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Михайлівна Нечепоренко
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 08 лютого 2018 14:17
Очікувана вартість: 1 023 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46500 штуки
Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
23000 штуки
Відріз марлевий медичний нестерильний 5м х 90см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8500 штуки
Вата медична нестерильна 100 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 16:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-23-003137-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита», Код ЄДРПОУ:33156937
Дата подання: 15 березня 2018 14:23
Оскарження на протокол № 57 від 15.03.2018
Вих. № 15 /03/ 2018-2
Від 15.03.2018 року
Голові тендерного комітету


Оскарження на протокол № 57 від 15.03.2018

ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» вважає несправедливим відхилення нашої пропозиції щодо виявлених розбіжностей повідомляємо:
1. У складі документів було надано довідку про досвід працівників адресовану іншому замовнику.
Згідно Вашої ТД була вимога: Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (П.І.П.; посада; кваліфікація; стаж роботи).
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції наданої Вами: У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

Наше заперечення:Дана описка є по-перше технічною, а по-друге на факт наявності або відсутності працівників не впливає, вони або є або їх немає і на зміст пропозиції не впливає.
2. На бинт марлевий медичний нестерильний не надається документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам замовника, таких як бинт повинен бути виготовлений згідно ГОСТ 1172-93, розривне навантаження бинтів, швидкість вбирання.
Наша відповідь: У складі ТД подано паспорт на бинт 7*14 н/с, де вказано, що бинт має тип 17, і вказано розривне навантаження та швидкість вбирання (капілярність). Також доводимо до Вашого відома, що проходження процедури оцінки відповідності є обов'язковим з 1 липня 2017 р. для зареєстрованих медичних виробів, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких не обмежений або закінчується після цієї дати. Зареєстровані медичні вироби, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких закінчується до 1 липня 2017 р., для знаходження в обороті повинні пройти процедуру оцінки відповідності після закінчення такого свідоцтва.
В дію вводиться технічний регламент ПОСТАНОВА від 2 жовтня 2013 р. № 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів" 2013 , свідоцтва замінюють декларацією відповідності і втрачає силу ГОСТ 1172-93, продукція виробляється згідно ТУ, що вказано у паспорті чорним по білому, а також на продукцію наноситься відповідне маркування.
3. На відріз марлевий нестерильний марлевий не надано Учасником документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам Замовника, а саме: поверхнева щільність не менше 23 г/кв. м, швидкість вбирання не більше 10 сек, про що не зазначено у жодному документі.
Наше заперечення: По-перше надано лист-відповідність ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ окремим файлом на всю продукцію, що пропонується. По-друге надано лист-авторизацію виробника, де вказано всі параметри, по-третє надано паспорт на відріз, де вказано тип марлі 17. Доводимо до Вашого відома, що в Україні діє ДСТУ EN 14079:2009 на марлю, де є табличка з вимогами до щільності марлі кожного типу, так от тип 17- це поверхнева густина не менше 23 г/кВ. м, відповідно є вимоги і до швидкості вбирання, також інформуємо Вас, що в Україні не можна по закону виготовляти бинти і відрізи з типу менше 17, хоче деякі виробники це роблять під виглядом тип 17. Щодо швидкості вбирання, то такі показники вказано у паспорті на марлю з якої виготовляється, а також у наших ТУ, про відповідність ТУ є відмітка у паспорті на відріз. На Вашу Вимогу ми надали би додатково для ознайомлення ТУ, паспорт на марлю у рулоні 1000м з якої ми виготовляємо продукцію. Вмістити все ТУ на один аркуш паспорту на відріз неможливо. Також у нас є сертифікат якості ISO та сертифікат відповідності , який не є обов’язковим, а добровільним і ми добровільно пройшли дану сертифікацію. Давайте роздуємо розмір пропозиції до 300 аркушів?

Але саме головне, як виробник ми можемо у паспорті написати Вам будь-яку фантастику – це наш внутрішній документ, ви вже брали зразки продукції та знімали учасників за якість. У нас Ви теж взяли зразки у протоколі до якості продукції у Вас претензій немає так у чому річ?

На кожну Вашу розбіжність ми маємо аргументовану відповідь.

Вважаємо наше відхилення несправедливим та схиляємось до думки, що існує якась інша причина нашого відхилення, наша пропозиція є економічно доцільною, просимо переглянути рішення про наше відхилення.
Додаємо сертифікати ISO і сертифікат відповідності нашої продукції чинному законодавству.







Директор С.Ф.Полосенко
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-01-23-003137-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита», Код ЄДРПОУ:33156937
Дата подання: 03 квітня 2018 14:08
Оскарження на протокол № 87 від 27.03.2018
Вих. № 03 /04/ 2018-2
Від 03.04.2018 року
Голові тендерного комітету


Оскарження на протокол № 87 від 27.03.2018

ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» просить пояснити у якому саме документі на бинти та відрізи від виробника у переможця ТОВ «Лаб-Сервіс» вказано технічні параметри бинтів та відрізів, а саме розривне навантаження бинтів, тип бинту який пропонується, капілярність, білизна,а також поверхнева щільність марлі не менше 23 г/м2 для відрізів. Адже всіх інших учасників, які хоч у своїй пропозиції надали окрім декларацій, паспорт/сертифікат якості на товар, авторизацію та гарантійні листи зняли саме за те, що цього недостатньо, тобто таблиці відповідності у складі документації також недостатньо. То чим дана пропозиція відрізняється від інших, окрім найвищої ціни?

Просимо переглянути пропозицію переможця та провести торги заново, справедливо розглядаючи пропозиції всіх учасників, адже при проведенні даних торгів є всі ознаки дискримінації.


Директор С.Ф.Полосенко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 13:59
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» членами тендерного комітету, виникли запитання щодо таблиці відповідності запропонованого Учасником товару, в якій зазначена відповідність кожного параметру заявленим медико-технічним вимогам Замовника. Тому, керуючись ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено лист до виробника ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» (продукція якого була запропонована Учасником), про підтвердження інформації наданої Учасником ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС».
У відповідь на своє звернення ми отримали лист від 29.03.2018р. вих. № 13, в якому заступник директора з виробництва ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» Рябоконь О.Г. підтверджує, що всі медико-технічні вимоги заявлені Учасником ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» відповідають дійсності з наданням підтверджуючих документів (Паспорт якості на кожен вид запропонованого товару).
Враховуючи вищевикладене та той факт, що достовірність інформації, яка надана ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» була підтверджена безпосередньо виробником, в межах його компетенції, членами тендерного комітету було прийнято рішення про визначення переможця ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скановані копії підтверджуючих документів додаються – 5 аркушів.

Документи подані скаржником

15 березня 2018 14:23
скарга
15 березня 2018 14:23
скарга_2
15 березня 2018 14:23
сертифікат 1
15 березня 2018 14:23
сертифікат 2
15 березня 2018 14:23
сертифікат 3

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 709 945,00
UAH з ПДВ
699 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 747 983,50
UAH з ПДВ
703 260,44
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 973 058,00
UAH з ПДВ
717 167,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита» 752 625,00
UAH з ПДВ
742 395,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТФАРМ" 811 274,00
UAH з ПДВ
795 769,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 984 349,38
UAH з ПДВ
984 349,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2018 12:42
Електронний підпис

Публічні документи

26 лютого 2018 12:26
Цінове після аукціону.pdf
05 лютого 2018 16:49
ТЧ.pdf
05 лютого 2018 16:49
КЧ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2018 16:35
9. повноваження.pdf
06 лютого 2018 16:35
8. персональні дані.pdf
06 лютого 2018 16:35
7. про ПДВ.pdf
06 лютого 2018 16:35
6. стаття 17.pdf
06 лютого 2018 16:35
4. проект договору.pdf
06 лютого 2018 16:35
3. технічна частина.pdf
06 лютого 2018 16:35
2. цінова.pdf
06 лютого 2018 16:35
11. інше.pdf
06 лютого 2018 16:35
10. установчі.pdf
06 лютого 2018 16:35
1. реєстр.pdf

Публічні документи

05 березня 2018 17:19
нова пропозиція
31 січня 2018 11:11
пропоз.pdf
31 січня 2018 11:11
витяг (11).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (10).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (9).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (8).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (8).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (7).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (6).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (5).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (4).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (3).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (2).PDF
31 січня 2018 11:11
витяг (1).PDF
25 січня 2018 09:55
свид_платника_ПДВ.PDF
25 січня 2018 09:55
сан гиг отр бинт.pdf
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(8).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(7).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(6).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(5).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(4).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(3).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(2).PDF
25 січня 2018 09:55
рег_вата_(1).PDF
25 січня 2018 09:55
проект договору (4).PDF
25 січня 2018 09:55
проект договору (3).PDF
25 січня 2018 09:55
проект договору (2).PDF
25 січня 2018 09:55
проект договору (1).PDF
25 січня 2018 09:55
про_ст_17.PDF
25 січня 2018 09:55
про_довкілля.pdf
25 січня 2018 09:55
про договори.pdf
25 січня 2018 09:55
працiвники.PDF
25 січня 2018 09:55
паспорт_идент_(5).PDF
25 січня 2018 09:55
паспорт_идент_(4).PDF
25 січня 2018 09:55
паспорт_идент_(3).PDF
25 січня 2018 09:55
паспорт_идент_(2).PDF
25 січня 2018 09:54
паспорт_идент_(1).PDF
25 січня 2018 09:54
Офис_2018.pdf
25 січня 2018 09:54
отр 5м лот 001.PDF
25 січня 2018 09:54
обл_15 (2).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_15 (1).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(13).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(12).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(11).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(10).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(9).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(8).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(7).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(6).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(5).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(3).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(2).PDF
25 січня 2018 09:54
обл_(1).PDF
25 січня 2018 09:54
обл.PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (6).PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (5).PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (4).PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (3).PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (2).PDF
25 січня 2018 09:54
мироновка (1).PDF
25 січня 2018 09:54
медико техн.pdf
25 січня 2018 09:54
мат техн база.PDF
25 січня 2018 09:54
ин тайм (3).PDF
25 січня 2018 09:54
ин тайм (2).PDF
25 січня 2018 09:54
ин тайм (1).PDF
25 січня 2018 09:54
Договір_2.pdf
25 січня 2018 09:54
Договір_1.pdf
25 січня 2018 09:54
декл бинт отрез (4).PDF
25 січня 2018 09:54
декл бинт отрез (3).PDF
25 січня 2018 09:54
декл бинт отрез (2).PDF
25 січня 2018 09:54
декл бинт отрез (1).PDF
25 січня 2018 09:54
гарантія на товар.PDF
25 січня 2018 09:54
Б_7х14 н_ст лот 001.PDF
25 січня 2018 09:54
авторириз вата.pdf
25 січня 2018 09:54
авториз бинты(1).pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 16:28
Кировоград 3465.pdf
07 лютого 2018 16:08
Транспорт.jpg
07 лютого 2018 16:08
Свідоцтво майно103.pdf
07 лютого 2018 16:08
Витяг прав 2.jpg
07 лютого 2018 16:08
Витяг прав 1.jpg
07 лютого 2018 16:08
Аналгічні договори331.pdf
07 лютого 2018 16:08
Вимоги 17 статті105.pdf
07 лютого 2018 16:08
Письмо 14,02,2017.jpg
07 лютого 2018 16:08
нст7_14_452018.jpg
07 лютого 2018 16:08
500_90_612018.jpg
07 лютого 2018 16:08
100зиг-заг_22018.jpg
07 лютого 2018 16:08
ДВ №5-2017 відрізи нст.jpg
07 лютого 2018 16:08
ДВ №3-2017 вата нст.jpg
07 лютого 2018 16:08
ДВ №1-2017 бинты нст.jpg
07 лютого 2018 16:08
Статут ТОВ Ватфарм.pdf
07 лютого 2018 16:08
ТОВ Ватфарм102.pdf
07 лютого 2018 16:08
Кировоград 2464.pdf
07 лютого 2018 16:08
Кировоград463.pdf

Публічні документи

11 квітня 2018 11:26
Тендерна пропозиція 2.pdf
11 квітня 2018 11:09
МВС.pdf
11 квітня 2018 11:09
ДФС.pdf
07 лютого 2018 12:46
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 12:46
Статут.pdf
07 лютого 2018 12:46
Проект Договору.pdf
07 лютого 2018 12:46
Приказ на директора .pdf
07 лютого 2018 12:46
Лист-Згода Додаток 6.pdf
07 лютого 2018 12:46
Інструкція3.pdf
07 лютого 2018 12:46
Інструкція2.pdf
07 лютого 2018 12:46
Інструкція1.pdf
07 лютого 2018 12:46
Договір перевезення.pdf
07 лютого 2018 12:46
Договір Лізинг.pdf
07 лютого 2018 12:46
Довідка про упаковку.pdf
07 лютого 2018 12:46
Довідка довкілля.pdf
07 лютого 2018 12:46
ГарантійнийЛист.pdf
07 лютого 2018 12:46
Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2018 12:46
Виписка з ЄДРЮО 04.11.17.pdf
07 лютого 2018 12:46
Видаткова накладна.pdf
07 лютого 2018 12:46
Аналогічний договір.pdf
07 лютого 2018 12:46
Авторизація.pdf
07 лютого 2018 12:46
ScanДоговор Аренды 2.2016.pdf
07 лютого 2018 12:46
ScanДоговор Аренды 1.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТФАРМ"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Відхилено 699 715,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 10:31
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 703 260,44
UAH з ПДВ
02 березня 2018 14:19
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Відхилено 717 167,50
UAH з ПДВ
05 березня 2018 16:26
ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита»
#33156937
Відхилено 742 395,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 12:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТФАРМ"
#00306756
Відхилено 795 769,70
UAH з ПДВ
22 березня 2018 11:32
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 984 349,38
UAH з ПДВ
30 березня 2018 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 лютого 2018 10:31
Електронний підпис
26 лютого 2018 10:29
ПРОТОКОЛ №40.pdf
15 лютого 2018 11:39
Електронний підпис
15 лютого 2018 11:38
ПРОТОКОЛ №30.pdf

Документи

02 березня 2018 14:19
Електронний підпис
02 березня 2018 14:16
ПРОТОКОЛ №48.pdf

Документи

05 березня 2018 16:26
Електронний підпис
05 березня 2018 16:25
ПРОТОКОЛ №50.pdf
02 березня 2018 14:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2018 12:04
Електронний підпис
15 березня 2018 12:02
ПРОТОКОЛ №57.pdf
14 березня 2018 16:04
Електронний підпис
14 березня 2018 16:03
ПРОТОКОЛ №56.pdf
05 березня 2018 16:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2018 11:32
Електронний підпис
22 березня 2018 11:31
ПРОТОКОЛ №75.pdf
15 березня 2018 12:04
Звіт з ЄДР (припинено)
15 березня 2018 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

30 березня 2018 16:24
Електронний підпис
30 березня 2018 16:22
ПРОТОКОЛ №92.pdf
29 березня 2018 10:26
Електронний підпис
29 березня 2018 10:22
ПРОТОКОЛ №87.pdf
22 березня 2018 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
984 349,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 16:24
Електронний підпис
30 березня 2018 16:22
ПРОТОКОЛ №92.pdf
29 березня 2018 10:26
Електронний підпис
29 березня 2018 10:22
ПРОТОКОЛ №87.pdf
22 березня 2018 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 10:07
ДУ 10 22-ТР18.pdf зміни до договору
25 березня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2019 09:29
ДУ 9 22-ТР18.pdf зміни до договору
26 лютого 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 15:19
ДУ 8 22-ТР18.pdf зміни до договору
31 січня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 10:08
ДУ 7 22-ТР18.pdf зміни до договору
28 січня 2019 10:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:34
ДУ 6 22-ТР18.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 16:54
ДУ 5 22-ТР18.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 16:53
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 10:55
ДУ 4 22-ТР18.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2018 16:33
ДУ 3 22-ТР18.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2018 08:33
ДУ 2 22-ТР18.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 08:32
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 11:06
ДУ 1 22-ТР18.pdf зміни до договору
17 квітня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 10:56
22-ТР18.pdf укладений
17 квітня 2018 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність арифметичної складової ціна та загальної вартості.
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 22-ТР18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення тех. помилки
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 22-ТР18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 738 015,81
UAH з ПДВ