Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (бинт марлевий медичний нестерильний, відріз марлевий медичний нестерильний, вата)
Очікувана вартість
1 023 000,00 UAH
UA-2018-01-23-003137-c ● 879f4b0929ba4dfe8587c5b2e5c9c210
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кіровоградська обласна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01994942 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
Контактна особа: |
Вікторія Михайлівна Нечепоренко +380522553334 kol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2018 14:17 |
Очікувана вартість: | 1 023 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46500 штуки
Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
23000 штуки
Відріз марлевий медичний нестерильний 5м х 90см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8500 штуки
Вата медична нестерильна 100 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2018 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2018 16:46 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-23-003137-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита», Код ЄДРПОУ:33156937
Дата подання: 15 березня 2018 14:23
Оскарження на протокол № 57 від 15.03.2018
Вих. № 15 /03/ 2018-2
Від 15.03.2018 року
Голові тендерного комітету
Оскарження на протокол № 57 від 15.03.2018
ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» вважає несправедливим відхилення нашої пропозиції щодо виявлених розбіжностей повідомляємо:
1. У складі документів було надано довідку про досвід працівників адресовану іншому замовнику.
Згідно Вашої ТД була вимога: Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (П.І.П.; посада; кваліфікація; стаж роботи).
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції наданої Вами: У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наше заперечення:Дана описка є по-перше технічною, а по-друге на факт наявності або відсутності працівників не впливає, вони або є або їх немає і на зміст пропозиції не впливає.
2. На бинт марлевий медичний нестерильний не надається документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам замовника, таких як бинт повинен бути виготовлений згідно ГОСТ 1172-93, розривне навантаження бинтів, швидкість вбирання.
Наша відповідь: У складі ТД подано паспорт на бинт 7*14 н/с, де вказано, що бинт має тип 17, і вказано розривне навантаження та швидкість вбирання (капілярність). Також доводимо до Вашого відома, що проходження процедури оцінки відповідності є обов'язковим з 1 липня 2017 р. для зареєстрованих медичних виробів, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких не обмежений або закінчується після цієї дати. Зареєстровані медичні вироби, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких закінчується до 1 липня 2017 р., для знаходження в обороті повинні пройти процедуру оцінки відповідності після закінчення такого свідоцтва.
В дію вводиться технічний регламент ПОСТАНОВА від 2 жовтня 2013 р. № 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів" 2013 , свідоцтва замінюють декларацією відповідності і втрачає силу ГОСТ 1172-93, продукція виробляється згідно ТУ, що вказано у паспорті чорним по білому, а також на продукцію наноситься відповідне маркування.
3. На відріз марлевий нестерильний марлевий не надано Учасником документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам Замовника, а саме: поверхнева щільність не менше 23 г/кв. м, швидкість вбирання не більше 10 сек, про що не зазначено у жодному документі.
Наше заперечення: По-перше надано лист-відповідність ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ окремим файлом на всю продукцію, що пропонується. По-друге надано лист-авторизацію виробника, де вказано всі параметри, по-третє надано паспорт на відріз, де вказано тип марлі 17. Доводимо до Вашого відома, що в Україні діє ДСТУ EN 14079:2009 на марлю, де є табличка з вимогами до щільності марлі кожного типу, так от тип 17- це поверхнева густина не менше 23 г/кВ. м, відповідно є вимоги і до швидкості вбирання, також інформуємо Вас, що в Україні не можна по закону виготовляти бинти і відрізи з типу менше 17, хоче деякі виробники це роблять під виглядом тип 17. Щодо швидкості вбирання, то такі показники вказано у паспорті на марлю з якої виготовляється, а також у наших ТУ, про відповідність ТУ є відмітка у паспорті на відріз. На Вашу Вимогу ми надали би додатково для ознайомлення ТУ, паспорт на марлю у рулоні 1000м з якої ми виготовляємо продукцію. Вмістити все ТУ на один аркуш паспорту на відріз неможливо. Також у нас є сертифікат якості ISO та сертифікат відповідності , який не є обов’язковим, а добровільним і ми добровільно пройшли дану сертифікацію. Давайте роздуємо розмір пропозиції до 300 аркушів?
Але саме головне, як виробник ми можемо у паспорті написати Вам будь-яку фантастику – це наш внутрішній документ, ви вже брали зразки продукції та знімали учасників за якість. У нас Ви теж взяли зразки у протоколі до якості продукції у Вас претензій немає так у чому річ?
На кожну Вашу розбіжність ми маємо аргументовану відповідь.
Вважаємо наше відхилення несправедливим та схиляємось до думки, що існує якась інша причина нашого відхилення, наша пропозиція є економічно доцільною, просимо переглянути рішення про наше відхилення.
Додаємо сертифікати ISO і сертифікат відповідності нашої продукції чинному законодавству.
Директор С.Ф.Полосенко
Розгорнути
Згорнути
Від 15.03.2018 року
Голові тендерного комітету
Оскарження на протокол № 57 від 15.03.2018
ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» вважає несправедливим відхилення нашої пропозиції щодо виявлених розбіжностей повідомляємо:
1. У складі документів було надано довідку про досвід працівників адресовану іншому замовнику.
Згідно Вашої ТД була вимога: Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (П.І.П.; посада; кваліфікація; стаж роботи).
Згідно Інструкції з підготовки тендерної пропозиції наданої Вами: У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наше заперечення:Дана описка є по-перше технічною, а по-друге на факт наявності або відсутності працівників не впливає, вони або є або їх немає і на зміст пропозиції не впливає.
2. На бинт марлевий медичний нестерильний не надається документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам замовника, таких як бинт повинен бути виготовлений згідно ГОСТ 1172-93, розривне навантаження бинтів, швидкість вбирання.
Наша відповідь: У складі ТД подано паспорт на бинт 7*14 н/с, де вказано, що бинт має тип 17, і вказано розривне навантаження та швидкість вбирання (капілярність). Також доводимо до Вашого відома, що проходження процедури оцінки відповідності є обов'язковим з 1 липня 2017 р. для зареєстрованих медичних виробів, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких не обмежений або закінчується після цієї дати. Зареєстровані медичні вироби, термін дії свідоцтва про державну реєстрацію яких закінчується до 1 липня 2017 р., для знаходження в обороті повинні пройти процедуру оцінки відповідності після закінчення такого свідоцтва.
В дію вводиться технічний регламент ПОСТАНОВА від 2 жовтня 2013 р. № 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів" 2013 , свідоцтва замінюють декларацією відповідності і втрачає силу ГОСТ 1172-93, продукція виробляється згідно ТУ, що вказано у паспорті чорним по білому, а також на продукцію наноситься відповідне маркування.
3. На відріз марлевий нестерильний марлевий не надано Учасником документи, що дають змогу перевірити відповідність медико-технічним вимогам Замовника, а саме: поверхнева щільність не менше 23 г/кв. м, швидкість вбирання не більше 10 сек, про що не зазначено у жодному документі.
Наше заперечення: По-перше надано лист-відповідність ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ окремим файлом на всю продукцію, що пропонується. По-друге надано лист-авторизацію виробника, де вказано всі параметри, по-третє надано паспорт на відріз, де вказано тип марлі 17. Доводимо до Вашого відома, що в Україні діє ДСТУ EN 14079:2009 на марлю, де є табличка з вимогами до щільності марлі кожного типу, так от тип 17- це поверхнева густина не менше 23 г/кВ. м, відповідно є вимоги і до швидкості вбирання, також інформуємо Вас, що в Україні не можна по закону виготовляти бинти і відрізи з типу менше 17, хоче деякі виробники це роблять під виглядом тип 17. Щодо швидкості вбирання, то такі показники вказано у паспорті на марлю з якої виготовляється, а також у наших ТУ, про відповідність ТУ є відмітка у паспорті на відріз. На Вашу Вимогу ми надали би додатково для ознайомлення ТУ, паспорт на марлю у рулоні 1000м з якої ми виготовляємо продукцію. Вмістити все ТУ на один аркуш паспорту на відріз неможливо. Також у нас є сертифікат якості ISO та сертифікат відповідності , який не є обов’язковим, а добровільним і ми добровільно пройшли дану сертифікацію. Давайте роздуємо розмір пропозиції до 300 аркушів?
Але саме головне, як виробник ми можемо у паспорті написати Вам будь-яку фантастику – це наш внутрішній документ, ви вже брали зразки продукції та знімали учасників за якість. У нас Ви теж взяли зразки у протоколі до якості продукції у Вас претензій немає так у чому річ?
На кожну Вашу розбіжність ми маємо аргументовану відповідь.
Вважаємо наше відхилення несправедливим та схиляємось до думки, що існує якась інша причина нашого відхилення, наша пропозиція є економічно доцільною, просимо переглянути рішення про наше відхилення.
Додаємо сертифікати ISO і сертифікат відповідності нашої продукції чинному законодавству.
Директор С.Ф.Полосенко
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-01-23-003137-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита», Код ЄДРПОУ:33156937
Дата подання: 03 квітня 2018 14:08
Оскарження на протокол № 87 від 27.03.2018
Вих. № 03 /04/ 2018-2
Від 03.04.2018 року
Голові тендерного комітету
Оскарження на протокол № 87 від 27.03.2018
ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» просить пояснити у якому саме документі на бинти та відрізи від виробника у переможця ТОВ «Лаб-Сервіс» вказано технічні параметри бинтів та відрізів, а саме розривне навантаження бинтів, тип бинту який пропонується, капілярність, білизна,а також поверхнева щільність марлі не менше 23 г/м2 для відрізів. Адже всіх інших учасників, які хоч у своїй пропозиції надали окрім декларацій, паспорт/сертифікат якості на товар, авторизацію та гарантійні листи зняли саме за те, що цього недостатньо, тобто таблиці відповідності у складі документації також недостатньо. То чим дана пропозиція відрізняється від інших, окрім найвищої ціни?
Просимо переглянути пропозицію переможця та провести торги заново, справедливо розглядаючи пропозиції всіх учасників, адже при проведенні даних торгів є всі ознаки дискримінації.
Директор С.Ф.Полосенко
Розгорнути
Згорнути
Від 03.04.2018 року
Голові тендерного комітету
Оскарження на протокол № 87 від 27.03.2018
ТОВ «Торгово-виробнича компанія «Марля Клуб«Калита» просить пояснити у якому саме документі на бинти та відрізи від виробника у переможця ТОВ «Лаб-Сервіс» вказано технічні параметри бинтів та відрізів, а саме розривне навантаження бинтів, тип бинту який пропонується, капілярність, білизна,а також поверхнева щільність марлі не менше 23 г/м2 для відрізів. Адже всіх інших учасників, які хоч у своїй пропозиції надали окрім декларацій, паспорт/сертифікат якості на товар, авторизацію та гарантійні листи зняли саме за те, що цього недостатньо, тобто таблиці відповідності у складі документації також недостатньо. То чим дана пропозиція відрізняється від інших, окрім найвищої ціни?
Просимо переглянути пропозицію переможця та провести торги заново, справедливо розглядаючи пропозиції всіх учасників, адже при проведенні даних торгів є всі ознаки дискримінації.
Директор С.Ф.Полосенко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 13:59
Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» членами тендерного комітету, виникли запитання щодо таблиці відповідності запропонованого Учасником товару, в якій зазначена відповідність кожного параметру заявленим медико-технічним вимогам Замовника. Тому, керуючись ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено лист до виробника ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» (продукція якого була запропонована Учасником), про підтвердження інформації наданої Учасником ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС».
У відповідь на своє звернення ми отримали лист від 29.03.2018р. вих. № 13, в якому заступник директора з виробництва ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» Рябоконь О.Г. підтверджує, що всі медико-технічні вимоги заявлені Учасником ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» відповідають дійсності з наданням підтверджуючих документів (Паспорт якості на кожен вид запропонованого товару).
Враховуючи вищевикладене та той факт, що достовірність інформації, яка надана ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» була підтверджена безпосередньо виробником, в межах його компетенції, членами тендерного комітету було прийнято рішення про визначення переможця ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скановані копії підтверджуючих документів додаються – 5 аркушів.
У відповідь на своє звернення ми отримали лист від 29.03.2018р. вих. № 13, в якому заступник директора з виробництва ТОВ «УКРМЕДТЕКСТИЛЬ» Рябоконь О.Г. підтверджує, що всі медико-технічні вимоги заявлені Учасником ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» відповідають дійсності з наданням підтверджуючих документів (Паспорт якості на кожен вид запропонованого товару).
Враховуючи вищевикладене та той факт, що достовірність інформації, яка надана ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» була підтверджена безпосередньо виробником, в межах його компетенції, членами тендерного комітету було прийнято рішення про визначення переможця ТОВ «ЛАБ-СЕРВІС» та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скановані копії підтверджуючих документів додаються – 5 аркушів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ |
709 945,00
UAH з ПДВ
|
699 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
747 983,50
UAH з ПДВ
|
703 260,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
973 058,00
UAH з ПДВ
|
717 167,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита» |
752 625,00
UAH з ПДВ
|
742 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТФАРМ" |
811 274,00
UAH з ПДВ
|
795 769,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" |
984 349,38
UAH з ПДВ
|
984 349,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211 |
Відхилено |
699 715,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2018 10:31
|
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
703 260,44
UAH з ПДВ
|
02 березня 2018 14:19
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Відхилено |
717 167,50
UAH з ПДВ
|
05 березня 2018 16:26
|
|
ТОВ «Торгово – виробнича компанія «Марля Клуб «Калита» #33156937 |
Відхилено |
742 395,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2018 12:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТФАРМ" #00306756 |
Відхилено |
795 769,70
UAH з ПДВ
|
22 березня 2018 11:32
|
|
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820 |
Переможець |
984 349,38
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 16:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 10:07
|
ДУ 10 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2019 09:29
|
ДУ 9 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2019 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2019 15:19
|
ДУ 8 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
31 січня 2019 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2019 10:08
|
ДУ 7 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
28 січня 2019 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 18:34
|
ДУ 6 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 18:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2018 16:54
|
ДУ 5 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2018 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 10:55
|
ДУ 4 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2018 16:33
|
ДУ 3 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2018 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2018 08:33
|
ДУ 2 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2018 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2018 11:06
|
ДУ 1 22-ТР18.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2018 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2018 10:56
|
22-ТР18.pdf | укладений |
17 квітня 2018 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність арифметичної складової ціна та загальної вартості. |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 22-ТР18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення тех. помилки |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 22-ТР18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |