Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
325 890,89 UAH
UA-2018-01-23-002173-c 373fb03f9f244b8da1a91d512c0d6be1
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380577121218
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Ст. 19 Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-ІV передбачено, що діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб'єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно-правових форм та форм власності. Споживач або суб'єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо.
На території Харківського району, де знаходиться Стрілечанська ЗОШ І-ІІ ступенів Харківського району Харківської області постачальником послуги з централізованого постачання теплової енергії може бути тільки Товариство з обмеженою відповідальністю «Котельні лікарняного комплексу», тому що відсутні технічні можливості вибору іншої теплопостачальної організації, а Товариство з обмеженою відповідальністю «Котельні лікарняного комплексу» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії та входить до переліку суб´єктів природних монополій Харківської області, оприлюдненому на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Не укладання або несвоєчасне укладання договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Котельні лікарняного комплексу» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) призведе до припинення/обмеження централізованого теплопостачання у Стрілечанській ЗОШ І-ІІ ступенів Харківського району Харківської області, що надалі може привести до зупинки учбового процесу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 гігакалорія
код ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62411, Україна, Харківська область, Харківський, район, с. Стрілеча, вул. Молодіжна, 20 (Стрілечанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Котельні лікарняного комплексу"
#31555944
Переможець 325 890,89
UAH з ПДВ
23 січня 2018 16:02

Документи

23 січня 2018 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2018 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Котельні лікарняного комплексу"
#31555944
325 890,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2018 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 15:24
Дод угода №3 КЛК.pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 13:47
Дод угода 2 КЛК 20 відсотків.pdf зміни до договору
15 січня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 08:37
Дод угода 1 КЛК подовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 08:36
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 13:08
Договір КЛК 18.pdf укладений
05 лютого 2018 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31.03.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 16/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 16/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 359 693,73
UAH з ПДВ