Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція 33600000-6
Очікувана вартість
199 700,00 UAH
UA-2018-01-23-002172-a 63f83e816237449fa107fd003551fe2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2018 23:00
Очікувана вартість: 199 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Фармацевтична продукція (Протиепілептичні та спихолептичні засоби, лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту, захворювань серцево-судинної системи, захворювань серцево-судинної системи, для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття, ветеринарні препарати)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Фармацевтична продукція (Протиепілептичні та спихолептичні засоби, лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту, захворювань серцево-судинної системи, захворювань серцево-судинної системи, для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття, ветеринарні препарати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська обл., с. Липці, Покровська будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 17:00
ТДфармацевтична продукція 2018р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-23-002172-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БаДМ", Код ЄДРПОУ:31816235
Дата подання: 26 січня 2018 17:16
виділити перелік товару, що не є лікарським засобом, в окремий лот.
Уважно вивчивши зазначений перелік товару, повідомляємо, що нижченаведені лікарські засоби не внесені до Державного реєстру лікарських засобів України, нормативного документу, що містить відомості про лікарські засоби, дозволені для реалізації та застосування в медичній практиці (стаття 20 Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996 № 123/96-ВР), оскільки вони не є лікарськими засобами
Наведені више позиції не відносяться до лікарських засобів ,не мають рееєстраційного посвідчення як лікарський завіб ,тому мають 20 % ПДВ ,шо ускладнює формування тендерной пропозиції .А також обмежує коло учасників ,у зв’зку зі специфічностью продукції ,тому має бути винесено в окрему процедуру закупівлі .
5 Альбела табл. 400 мг №3 уп 100
18 АЦЕТОНТЕСТ смужки індикаторні банка №50 уп 10
30 Гептафан № 50 уп 10
84 Тест Wondfo для визначення Гепатиту В W003-C уп 10
85 Тест Wondfo для визначення Гепатиту В W005-C уп 10


Нагадуємо, що Закон «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст. 3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника (включення до переліку лікарських засобів препарати, які не є лікарським засобом) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: виділити перелік товару, що не є лікарським засобом, в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2018 15:16
На вимогу, щодо внесення змін до документації допорогової закупівлі, тендерний комітет установи пояснює наступне: установа здійснює закупівлю відповідно до потреби, предмет закупівлі було визначено у відповідності до наказу № 454 від 17.03.2016 р. (зі змінами) «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», », згідно якого «під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника».
Документація допорогової закупівлі містить перелік товарів за предметом закупівлі код ДК 021-2015 33600000-6 Фармацевтична продукція визначений за показником третього знаку Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству України.

Документи подані скаржником

26 січня 2018 17:16
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" 188 704,15
UAH з ПДВ
188 704,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 10:04
Технічні х-ки.pdf
29 січня 2018 10:04
Витяг.pdf
29 січня 2018 10:04
Ст 17.pdf
29 січня 2018 10:04
Статут.pdf
29 січня 2018 10:04
Виписка.pdf
29 січня 2018 10:04
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2018 10:04
Статистична довідка.pdf
29 січня 2018 10:04
ПДВ.pdf
29 січня 2018 10:04
Згода Істотні умови.pdf
29 січня 2018 10:04
Наказ.pdf
29 січня 2018 10:04
Ліцензія.pdf
29 січня 2018 10:04
Інформація та ін..pdf
29 січня 2018 10:04
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
Переможець 188 704,15
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2018 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД"
#41465365
188 704,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод. угода фарм. прод. (1).PDF зміни до договору
20 грудня 2018 09:51
Дод. угода фарм. прод..PDF укладений
20 грудня 2018 09:51
Д.у. 1 медикаменти (1).PDF зміни до договору
05 липня 2018 11:48
Д.у. 1 медикаменти.PDF укладений
05 липня 2018 11:47
Дог. 20 Фарм. продукція.PDF укладений
09 лютого 2018 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку , за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі . Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у звязку з коливанням ціни товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 181 655,76
UAH з ПДВ