Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ(постачання)
Очікувана вартість
1 552 534,50 UAH
UA-2018-01-23-001635-a 1c892348e41f47a0b6d58f18f7ed402b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурко Ольга Миколаївна

0971324808 olgabyrko12345@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Локачинської районної державної адміністрації у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40476360
Місцезнаходження: 45500, Україна , Волинська обл., ЛОКАЧІ, вул.Героїв Майдану,38
Контактна особа: Бурко Ольга Миколаївна
0971324808
olgabyrko12345@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 08 лютого 2018 14:30
Очікувана вартість: 1 552 534,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 525,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Природний газ(постачання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135003 м.куб.
Природний газ(постачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, ЛОКАЧИНСЬКИЙ РАЙОН/СМТ ЛОКАЧІ, згідно додатку до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:23
перелік змін І.doc
29 січня 2018 16:23
Тендерна документація 2018 ІІ.doc
29 січня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:23
перелік змін І.doc
29 січня 2018 16:23
Тендерна документація 2018 ІІ.doc
23 січня 2018 15:21
Тендерна документація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірні вимоги щодо обов'язкової наявності відбитка печатки та нотаріального посвідчення копій документів
Дата подання: 27 січня 2018 22:09
Дата відповіді: 29 січня 2018 16:19
Тендерною документацією передбачено, що усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис, посаду, ПІБ уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки Разом з тим, відповідно до пункту 1 глави 3 розділу II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін'юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила організації діловодства), відповідно до якого підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою (за наявності) на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями. Згідно з пунктом 5.26 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Його подають в інструкції з діловодства організації. Таким чином суб'єкт господарювання має право, але не зобов'язаний застосовувати печатку. При чому сам суб'єкт господарювання самостійно визначає перелік документів, на які ставлять відбиток печатки на підставі нормативно-правових актів, зокрема, на до на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями Крім того, згідно з пунктом 5.23 ДСТУ 4163-2003 реквізит “Підпис” розміщують під текстом документа або під відміткою про наявність додатків. Виходячи з цього вимога тендерної документації, що “ УСІ АРКУШІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЯКІ МІСТЯТЬ ІНФОРМАЦІЮ, ПОВИННІ МІСТИТИ ПІДПИС, посаду, ПІБ уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки ” суперечать зазначеним вище положенням ДСТУ 4163-2003 та Правилам організації діловодства Водночас положення тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток суперечать статті 58-1 Господарського кодексу України, відповідно до якої відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, а наявність або відсутність відбитка печатки суб'єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків Крім того, означені вище вимоги тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток, а також вимоги щодо нотаріального посвідчення копій документів суперечать Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями” При цьому необхідно враховувати, що вимога про наявність на документі, що подається суб'єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов'язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена ЗАКОНОМ, може становити склад адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і тягнути за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до вимог Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями”, а також вимог ДСТУ 4163-2003 та Правил організації діловодства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність
Щодо способу подання документів переможцем процедури закупівлі
Дата подання: 27 січня 2018 22:21
Дата відповіді: 29 січня 2018 16:20
Відповідно до підпункту 5.8 пункту 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, вказані в додатку 2, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. За адресою: Волинська область , смт Локачі , вул. Героїв Майдану,38. Разом з тим згідно з частиною першою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому Закон не передбачає можливості подання документів учасником процедури закупівлі, в тому числі переможцем, в паперовій формі чи в іншій формі, відмінній від електронної. Таким чином, положення тендерної документації в частині подання документів в паперовій формі суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність
Щодо подання копії ліцензії
Дата подання: 28 січня 2018 09:06
Дата відповіді: 29 січня 2018 16:20
Умовами тендерної документації (додаток 4, пункт 5) передбачено обов'язкове надання учасником-переможцем процедури закупівлі такого документа “5. Нотаріально завірену копію ліцензії на вид діяльності (внесення до ПЕРЕЛІКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКІ МАЮТЬ ЛІЦЕНЗІЇ З ЗБЕРІГАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ; ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ, ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ ЗА РЕГУЛЬОВАНИМ ТАРИФОМ; ТРАНСПОРТУВАННЯ ПРИРОДНОГО, НАФТОВОГО ГАЗУ І ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ ТРУБОПРОВОДАМИ; ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТОПРОДУКТІВ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТРУБОПРОВОДАМИ; ТРАНСПОРТУВАННЯ НАФТИ МАГІСТРАЛЬНИМИ ТРУБОПРОВОДАМИ; РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО, НАФТОВОГО ГАЗУ І ГАЗУ (МЕТАНУ) ВУГІЛЬНИХ РОДОВИЩ ” Разом з тим згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII “Про ліцензування видів господарської діяльності”, зі змінами і доповненнями, (далі – Закон від 02.03.2015 № 222-VIII) ліцензія – це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. При цьому відповідно до пункту 1-1 першої статті 1 цього Закону видача ліцензії – це внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про право провадження суб’єктом господарювання визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Таким чино, ліцензія видається виключно в електронній формі, не є паперовим документом, а, отже, учасник не може виготовити копію ліцензії та засвідчити її в установленому порядку, в тому числі відповідно до Закону України “Про нотаріат”. В той же час згідно з пунктом 5 статті 21 Закону від 02.03.2015 № 222-VIII до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування: продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру; оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день. Крім того, відповідно до абзаців четвертого і п'ятого підпункту 5 пункту 2 розділу II Закону України 26.11.2015 № 835-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (зі змінами внесеними згідно із Законом України від 06.10.2016 р. № 1666-VIII) до 1 січня 2019 року: – відомості про видачу ліцензій, документів дозвільного характеру, реєстрацію (легалізацію) громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, продовжують вноситися та надаватися відповідно до Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; – набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого органом ліцензування рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті. При цьому постанови НКРЕКП про видачу ліцензій на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу оприлюднюються для вільного доступу на офіційному сайті НКРЕКП http://www.nerc.gov.ua та у відповідному ліцензійному реєстрів на сайті регулятора. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення зазначених вище положень Додатку 4 у відповідність до чинного законодавства сфері ліцензування господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність
Щодо кількості аналогічних договорів
Дата подання: 28 січня 2018 09:14
Дата відповіді: 29 січня 2018 16:20
Згідно з умовами тендерної документації (додаток № 1) учасник повинен надати у якості документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям “ Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність укладених аналогічних договорів (НЕ МЕНШЕ ДВОХ), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси та контактних телефонів , предмета закупівлі та його обсягу.) ” Разом з тим,, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". (тобто ОДНОГО договору) При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників наявності документально підтвердженого досвіду виконання двох і більше аналогічних договором. Таким чином положення додатка № 1 до тендерної документації “ про наявність укладених аналогічних договорів (НЕ МЕНШЕ ДВОХ)” є незаконною та суперечить ст. 16 Закону .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність
Щодо вимог до аналогічного договору
Дата подання: 28 січня 2018 09:27
Дата відповіді: 29 січня 2018 16:19
Тендерною документацією передбачено застосування замовником такого критерію як “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ” При цьому у тендерній документації не деталізовано вимог щодо ступеня виконання аналогічного договору (виконаний повністю чи перебуває у процесі виконання), а також не наведено критеріїв, за яким договір буде вважатися аналогічним. Разом з тим Закон України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) розмежовує різні види договорів, предметом яких є природний газ, залежно від суб'єктного складу сторін та/або призначення самого природного газу. Так згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. При цьому, згідно з пунктами 27 і 37 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачальник природного газу - це суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу, а споживач - фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, яка отримує природний газ на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З МЕТОЮ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ВЛАСНИХ ПОТРЕБ, А НЕ ДЛЯ ПЕРЕПРОДАЖУ, або ВИКОРИСТАННЯ В ЯКОСТІ СИРОВИНИ. У той же час відносини між постачальником та споживачем регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, (далі – Правила). Згідно пунктом 3 розділу І Правил постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТА СПОЖИВАЧЕМ, який укладається відповідно до вимог цих Правил. При цьому пунктом 5 розділу ІІ Правил визначено істотні умови договору постачання природного газу. Однак на ринку природного газу укладаються інші договори, які передбачають перехід права власності на природний газ, без його передачі кінцевому споживачеві через ГТС/ГРМ., а безпосередньо у газосховищах. Зокрема, це - договір купівлі-продажу природного газу, які укладаються між оптовими покупцем та оптовим продавцем. Згідно з пунктами 21 і 22 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII: оптовий покупець - це суб'єкт господарювання, який придбаває природний газ на підставі договору купівлі-продажу не для власного споживання, а оптовий продавець - суб'єкт господарювання, який реалізує природний газ оптовому покупцю або постачальнику на підставі договору купівлі-продажу. У зв'язку з викладеним просимо надати роз'яснення щодо наведених вище положень Тендерної документації, зокрема щодо таких питань: 1 Який саме договір вважається аналогічним у Тендерній документації аналогічним договором вважається 1) лише договір постачання природного газу, який укладений між постачальником та споживачем у розмінні Закону № 329-VIII, чи 2) будь-який цивільно-правовий договір предметом якого є природний газ, зокрема договір купівлі-продажу природного газу в газосховищах та/або ГТС, що укладається між оптовим продавцем та оптовим покупцем не для власного споживання останнього ? 2. Чи відповідають вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору договори постачання природного газу, які 1) ПЕРЕБУВАЮТЬ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ (СТРОК ДІЇ ЯКИХ ЩЕ НЕ МИНУВ), чи 2) лише ті договори постачання природного газу, ЯКІ ВИКОНАНІ СТОРОНАМИ (СТРОК ДІЇ ЯКИХ УЖЕ МИНУВ) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТД приведена у відповідність
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 1 309 529,10
UAH з ПДВ
1 161 025,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 210 976,91
UAH з ПДВ
1 173 176,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТП ЕНЕРДЖІ" 1 338 797,75
UAH з ПДВ
1 174 526,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 15:32
Електронний підпис
09 лютого 2018 15:32
Документи переможця.pdf
07 лютого 2018 13:38
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2018 19:46
Електронний підпис
06 лютого 2018 19:45
тех вимоги.pdf
06 лютого 2018 19:45
про захист довкілля.pdf
06 лютого 2018 19:45
про ДСТУ.pdf
06 лютого 2018 19:45
пропозиція.pdf
06 лютого 2018 19:45
копія паспорта.pdf
06 лютого 2018 19:45
Довіреність.pdf
06 лютого 2018 19:45
доручення.pdf
06 лютого 2018 19:45
виписка з протоколу.pdf
06 лютого 2018 19:45
проект договору.pdf
06 лютого 2018 19:45
стаття 17.pdf
06 лютого 2018 19:45
про бенефіціара .pdf
06 лютого 2018 19:45
про банкрутство.pdf
06 лютого 2018 19:45
податки і збори.pdf
06 лютого 2018 19:45
37 Кельменці Відгук.pdf
06 лютого 2018 19:45
37 Відгук Камянка.pdf
06 лютого 2018 19:45
згода з проектом.pdf
06 лютого 2018 19:45
згода на арифметичні.pdf
06 лютого 2018 19:45
корупція на учасника.pdf
06 лютого 2018 19:45
37 Білозерка відгук.pdf
06 лютого 2018 19:45
34 про аналогічні.pdf
06 лютого 2018 19:45
33 працівники.pdf
06 лютого 2018 19:45
32 про обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТП ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
Переможець 1 161 025,80
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 14:13

Документи

09 лютого 2018 14:13
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
1 161 025,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 14:13
Протокол.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2018 11:25
Коментар щодо відміни: на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)