Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для перитонеального діалізу за 3 лотами
Очікувана вартість
4 098 034,45 UAH
UA-2018-01-23-001407-c ● 8710a9b98ce54386ad656eb3d9a86539
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Віталій Квітчук +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним закладом «Рівненська обласна клінічна лікарня» Рівненської обласної ради 06.12.2017 та 26.12.2017 оголошувалась закупівля: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму за кодом ДК 021:2015 - 33180000-5 (Витратні матеріали для перитонеального діалізу за 3 лотами (Лот №1 – витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози; Лот №2 - витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами без вмісту глюкози; Лот №3 - витратні матеріали для автоматизованого перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози) (UA-2017-12-06-000893-c, UA-2017-12-26-000022-b) на 2018 рік.
Відкриті торги були двічі відмінені на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протоколи тендерного комітету від 21.12.2017 та від 11.01.2018). На відповідну закупівлю по кожному лоту подано лише одну пропозицію ТОВ «ДІАВІТА». З відповідним учасником 22.01.2018 тендерним комітетом комунального закладу проведено переговори з питань узгодження основних умов закупівлі та договору.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Неукладання договорів на закупівлю витратних матеріалів для перитонеального діалізу призведе до зриву діяльності комунального закладу.
Відкриті торги були двічі відмінені на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протоколи тендерного комітету від 21.12.2017 та від 11.01.2018). На відповідну закупівлю по кожному лоту подано лише одну пропозицію ТОВ «ДІАВІТА». З відповідним учасником 22.01.2018 тендерним комітетом комунального закладу проведено переговори з питань узгодження основних умов закупівлі та договору.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Неукладання договорів на закупівлю витратних матеріалів для перитонеального діалізу призведе до зриву діяльності комунального закладу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2018 16:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
23 січня 2018 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2018 12:58 |
протокол_143.pdf | |
23 січня 2018 12:58 |
протокол_142.pdf | |
23 січня 2018 12:58 |
протокол_144pdf.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 578 655,25 UAH з ПДВ |
Позиції
30248 шт
Витратні матеріали для амбулаторного перитонеального діалізу із розчинами з вмістом глюкози
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська ,78-Г
Дата доставки:
05 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2018 12:58 |
протокол_142.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА» #39246308 |
Переможець |
2 578 655,25
UAH з ПДВ
|
23 січня 2018 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2018 12:46
|
ДУ №4 до договору 50 06.02.18.pdf | зміни до договору |
08 червня 2018 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2018 15:11
|
Додаткова угода №3 Діавіта до договору 50.pdf | зміни до договору |
23 березня 2018 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2018 10:07
|
Додаткова Діавіта 2.pdf | зміни до договору |
21 березня 2018 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2018 12:03
|
Договір 50.pdf | укладений |
06 лютого 2018 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |