Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55320000-9) (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)
Очікувана вартість
363 145,48 UAH
UA-2018-01-23-001252-c 57fd0ef2a15542d3a288488405faaf27
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Талько

+380567441676
+380965212501
gimnazia33@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №33 "МАРІЇНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД I СТУПЕНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24430716
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, Червон, 1
Контактна особа: Ольга Талько
+380567441676,+380965212501
gimnazia33@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 12:25
Початок аукціону: 01 березня 2018 14:17
Очікувана вартість: 363 145,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 815,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55320000-9) (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27436 послуга
Послуги з організації харчування (ДК 021:2015 - 55320000-9) (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 12:26
протокол.pdf
23 січня 2018 12:26
Тендерна документація.docx
23 січня 2018 12:26
Додаток 4 - Проект договору.docx
23 січня 2018 12:26
Додаток 5 - Орієнтовне меню.docx
23 січня 2018 12:26
протокол1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про внесення змін до ТД та усунення дискримінаційних вимог ТД
Дата подання: 29 січня 2018 12:05
Дата відповіді: 31 січня 2018 21:50
Вимога про усунення дискримінаційних вимог. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 33 «МАРІЇНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ – ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І СТУПЕНЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 23.01.2018 року оголошено закупівлю послуг Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) ДК 021:2015 – 55320000-9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-22-001718-c ID c92b327800974fc5b7b7f2a8f16d753e) На сторінках 11-12 тендерної документації зазначено: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства: - оригінал або нотаріально завірена копія Статуту (для юридичних осіб); - інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі; - інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо ненарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства; - сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001 або ISO 22000:2007), що виданий уповноваженим органом; - відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі або лист-пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі; - нотаріально завірену копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта (складу (-ів), що зазначений у довідці про матеріально-технічну базу) дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції, що виданий не раніше 2017 року; - нотаріально завірену копію чинного експлуатаційного дозволу із додатками на зберігання продукції, що виданий на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; - нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі); - дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів. - документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Згідно чинного законодавства основним документом, яким регламентується діяльність юридичної особи є Статут. Також підтвердженням того, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути наступні документи: - Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій (ЄДРПОУ), де зазначаються види діяльності за КВЕД-2010 - Витяг Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де також зазначаються види діяльності які може здійснювати юридична особа. Додатково можуть бути надані Експлуатаційні дозволи та/або Рішення про державну реєстрацію потужностей, де обов’язково зазначаються види господарської діяльності . У зв’язку з викладеним вище вимога Замовника надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника, за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду з метою підтвердження того, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства не містить законних підстав, та порушує Статтю 3. Закону України про публічні закупівлі, в частині принципів здійснення закупівель, а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що вимога надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника, за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду є дискримінаційною та передбачає для учасника додатковий кваліфікаційний критерій, який не передбачений умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та штучно обмежує право кожного учасника, який відповідає передбаченим кваліфікаційним критеріям, прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Крім того, вважаємо, що вимога про надання нотаріально-завіреної копії акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об”єкта (складу(ів), що зазначені у довідці про матеріально- технічну базу, що виданий не раніше 2017р. – є дискримінаційною, так як : Відповідно до абз. 4 п. 9 Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд, затвердженого постановою КМУ від 22.06.99 р № 1109 (далі - Положення про держсанепідемслужбу, періодичність обстеження і перевірок об'єктів нагляду встановлюється головним державним санітарним лікарем на підставі результатів державної санітарно-епідеміологічної експертизи , з урахуванням впливу об'єкта на стан здоров'я і життя людини і за погодженням з вищим державним санітарним лікарем. При цьому повинні враховуватися і положення ст. 5 Закону № 877, згідно з якими частота планових перевірок також залежить від ступеня ризику від провадження господарської діяльності. На сьогоднішній день Кабміном прийнято 32 постанови про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності. Основним завданням затверджених постанов стало розмежування суб'єктів господарювання за ступенем ризику від провадження господарської діяльності. Такі критерії затверджені, наприклад, в сфері охорони здоров'я постановою КМУ від 10.09.2008 р № 843. При цьому в постанові виділені: - суб'єкти господарювання з високим ступенем ризику - це суб'єкти, що займаються, зокрема, медичною практикою, виробництвом, оптовою або роздрібною торгівлею лікарськими засобами. Планові перевірки таких суб'єктів здійснюються не частіше одного разу на рік; - суб'єкти господарювання із середнім ступенем ризику - суб'єкти, які займаються народною медициною (цілительством). Для них планові перевірки можуть здійснюватися не частіше одного разу на 3 роки; - інші суб'єкти господарювання, не віднесені до перших двох категорій, вважаються суб'єктами господарювання з низьким ступенем ризику. Їх повинні перевіряти не частіше ніж один раз на 5 років. Таким чином вимога про надання акту санітарно-епідеміологічного обстеження виданого не раніше 2017р. – неправомірна та дескримінаційна та потребує внесення змін до тендерної документації. Ця вимога може стосуватися тільки актів санітарно-епідеміологічного обстеження, виданих до 2013року, при умовах планових перевірок. У зв’язку з викладеним вище ВИМАГАЄМО від Замовника - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 33 «МАРІЇНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ – ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І СТУПЕНЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до Тендерної документації на закупівлю послуг Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) ДК 021:2015 – 55320000-9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-22-001718-c) та видалити пункти з тендерної документації на сторінці 11-12, а саме: - документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника, за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду -надання акту санітарно-епідеміологічного обстеження виданого не раніше 2017р..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо, що вимога надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше трьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника, за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду є дискримінаційною та передбачає для учасника додатковий кваліфікаційний критерій, який не передбачений умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» та штучно обмежує право кожного учасника, який відповідає передбаченим кваліфікаційним критеріям, прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Дійсно, тендерною документацією передбачено надання учасниками такого документу, як листи-відгуки від замовника»
Вважаємо, що даний документ повністю кореспондується із таким кваліфікаційним критерієм як «наявність документально підтвердженого не малого досвіду виконання аналогічного договору».
Лише відгук на аналогічні договори від контрагента надає можливість підтвердити, що договори, за якими працював учасник були виконані в повному обсязі, якісно та своєчасно. Також, дані документи надають підтвердження стосовно можливостей та репутації учасника як надійного та кваліфікованого учасника/надавача якісних та безперебійних послуг.
Якщо учасник своєчасно та якісно виконував свої попередні договірні зобов’язання по предмету закупівлі з іншими замовниками, то вимога про надання ним таких позитивних відгуків з багаторічним досвідом роботи абсолютно не є перешкодою.
Отже, вважаємо оскарження з даної вимоги необґрунтованим, недоведеним жодними доказами, щодо неможливості її виконання, а також таким, що може завдати значних наслідків на стадії виконання Договору про закупівлю.

Крім того, вважаємо, що вимога про надання нотаріально-завіреної копії акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об”єкта (складу(ів), що зазначені у довідці про матеріально- технічну базу, що виданий не раніше 2017р. – є дискримінаційною, так як : Відповідно до абз. 4 п. 9 Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд, затвердженого постановою КМУ від 22.06.99 р № 1109 (далі - Положення про держсанепідемслужбу, періодичність обстеження і перевірок об'єктів нагляду встановлюється головним державним санітарним лікарем на підставі результатів державної санітарно-епідеміологічної експертизи , з урахуванням впливу об'єкта на стан здоров'я і життя людини і за погодженням з вищим державним санітарним лікарем. При цьому повинні враховуватися і положення ст. 5 Закону № 877, згідно з якими частота планових перевірок також залежить від ступеня ризику від провадження господарської діяльності. На сьогоднішній день Кабміном прийнято 32 постанови про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності. Основним завданням затверджених постанов стало розмежування суб'єктів господарювання за ступенем ризику від провадження господарської діяльності. Такі критерії затверджені, наприклад, в сфері охорони здоров'я постановою КМУ від 10.09.2008 р № 843. При цьому в постанові виділені: - суб'єкти господарювання з високим ступенем ризику - це суб'єкти, що займаються, зокрема, медичною практикою, виробництвом, оптовою або роздрібною торгівлею лікарськими засобами. Планові перевірки таких суб'єктів здійснюються не частіше одного разу на рік; - суб'єкти господарювання із середнім ступенем ризику - суб'єкти, які займаються народною медициною (цілительством). Для них планові перевірки можуть здійснюватися не частіше одного разу на 3 роки; - інші суб'єкти господарювання, не віднесені до перших двох категорій, вважаються суб'єктами господарювання з низьким ступенем ризику. Їх повинні перевіряти не частіше ніж один раз на 5 років. Таким чином вимога про надання акту санітарно-епідеміологічного обстеження виданого не раніше 2017р. – неправомірна та дискримінаційна та потребує внесення змін до тендерної документації. Ця вимога може стосуватися тільки актів санітарно-епідеміологічного обстеження, виданих до 2013року, при умовах планових перевірок.
Як передбачено в тендерній документації зазначені документи вимагаються задля виконання положень Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та можливості гарантувати безпеку та якість товарів, які будуть готуватися в їдальнях.
При цьому, примітками до частини 5 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено: «Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення».
Отже, вважаємо можливим виконання даної вимоги учасниками закупівлі з урахуванням права, що передбачено тендерною документацією. Відтак, вимоги до тендерної документації не обмежують

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-23-001252-c.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 02 лютого 2018 15:58
Скарга на умови Тендерної документації
Скарга на умови Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2018 20:18
Рішення від 06.02.2018 № 1007.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 20:18
Рішення від 21.02.2018 № 1581.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 21:06

Документи подані скаржником

02 лютого 2018 15:58
Скарга 1 (3).PDF
02 лютого 2018 15:58
Квитанція 1.pdf

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2018 20:18
Рішення від 06.02.2018 № 1007.pdf
26 лютого 2018 21:06
Рішення від 21.02.2018 № 1581.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2018 18:30
Коментар щодо відміни: відсутність потреби
Документи:
27 лютого 2018 18:30
Електронний підпис
27 лютого 2018 18:28
scan 1.jpg