Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
2 321 418,78 UAH
UA-2018-01-23-000843-c 0796e7c8f78d47ccbbbf4686fcd574d2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономарьова КЗ "КЗОСШ-І І-ІІІ КЗ

+380574626217 kochetok@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОЧЕТОЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22647400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., смт. Кочеток, Чугуївський р-н, вул. Радужна, буд. 41
Контактна особа: Пономарьова КЗ "КЗОСШ-І І-ІІІ КЗ
+380574626217
kochetok@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України «Про затвердження Порядку зведеного переліку суб’єктів природних монополій» № 874-р від 28.11.2012 року Товариство з обмеженою відповідальністю “Котельні лікарняного комплексу” включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій Харківської області з постачання теплової енергії. У випадку не укладення договорів постачання теплової енергії Товариство з обмеженою відповідальністю “Котельні лікарняного комплексу” не матиме змогу у 2018 році постачати теплову енергію споживачам, що призведе до негативних соціально-економічних явищ. У зв’язку із вищенаведеним, у замовника виникає необхідність закупівлі «ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)» за переговорною процедурою закупівлі у Товариства з обмеженою відповідальністю “Котельні лікарняного комплексу”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 11:17
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
981 Гкал
постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63513, Україна, Харківська обл., смт. Кочеток, вул.Радужна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2018 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Котельні лікарняного комплексу”
#31555944
Переможець 2 321 418,78
UAH з ПДВ
23 січня 2018 11:17

Документи

23 січня 2018 11:17
Електронний підпис
23 січня 2018 11:17
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2018 11:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Котельні лікарняного комплексу”
#31555944
2 321 418,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2018 11:17
Електронний підпис
23 січня 2018 11:17
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:11
102313 (1).JPG зміни до договору
27 грудня 2018 10:08
Електронний підпис укладений
30 січня 2018 14:32
Teplo 1.pdf укладений
30 січня 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 1709/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1709/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 353 295,22
UAH з ПДВ