Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги друку та конвертації листів
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-01-23-000734-b 4d343cee80ef4987b5f53984b2f7b5cf
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернишова Крістіна Валеріївна

+380567161817 kristina.chernysheva@privatbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ КБ ПРИВАТБАНК
Код ЄДРПОУ: 14360570
Місцезнаходження: 01601, UA , КИЇВ М обл., КИЇВ М, ВУЛ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО Д. 1Д
Контактна особа: Чернишова Крістіна Валеріївна
+380567161817
kristina.chernysheva@privatbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 12:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Згідно додатку № 1 Тендерної документації .

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

деталізація робіт
Дата подання: 31 січня 2018 11:56
Добрий день. Питань по тендеру досить багато, прохання надати відповідь для розуміння суті проекту: 1. Яка кількість партій листів у місяць прогнозується Банком по кожному лоту? Це разові щомісячні відправки великих партій чи можливі щоденні партії по декілька сотень чи тисяч листів? 2. У якому вигляді передаються дані для друку? Це готові pdf-файли чи текст листа та база окремо на основі яких необхідно підготувати та погодити шаблон листа? Якщо другий варіант – яка приблизна кількість різних шаблонів очікується? Якщо перший - чи наявні на листах OMR-мітки для контролю коректності пакування листів автоматичним способом? 3. Чи потрібна обробка бази даних, додавання до адрес індексів чи їх коригування? 4. Чи потрібна якась робота з поверненнями листів? 5. Дизайн матеріалів по кожній відправці змінюється на протязі року чи макет бланків та конвертів використовується один і той самий для окремого проекту? Це важливо для розрахунку вартості бланку/конверту. Запланований бюджет проекту, як ми бачимо, передбачає лише стандартні конверти та бланки на весь строк дії договору інакше при маленьких накладах лише вартість бланків та конвертів буде вища за 1,5млн. грн. 6. Є можливість отримати приклади макетів матеріалів по кожному проекту кожного лоту? 7. Чи можливо використовувати для виконання завдання по п.3 лоту 2 не крафтовий конверт, а звичайний офсетний? 8. Усі листи – прості чи є проекти із рекомендованими відправленнями? 9. Чи термін виконання 10 днів передбачає такий великий строк виконання навіть невеликих тиражів? 10. Довідка Учасника, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (не менше трьох з терміном дії не менше 1 року) передбачає досвід виконання подібних за обсягом робіт саме для банківських установ чи просто досвід пакування будь-яких об’ємів листів для будь-яких компаній?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Простий лист (євро - формат)
Опис предмету закупівлі:
Загальний тираж: 1 195 000 шт
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 лютого 2018 12:40
Закінчення: 08 лютого 2018 13:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

305000 посл
Простий лист з одним вкладенням (формат 114х229 мм, з вікном 45*90, офсет 80 г/м2, 2+0 (Black, Pantone 369U), друк на конверті адреси та логотипу Банку (2+0); бланк кольоровий з логотипом Банку 2+0, ч/б персоналізація вкладка в конверт; доставка у поштове відділення)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Дата доставки: 01 березня 2018  —  01 березня 2019
575000 посл
Простий лист з одним вкладенням (формат 114х229 мм, з вікном 45*90, офсет 80 г/м2, 2+0 (Black, Pantone 369U), друк на конверті адреси та логотипу Банку (2+0); бланк кольоровий з логотипом Банку 5+0, ч/б персоналізація; вкладка в конверт; доставка у поштове відділення)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Дата доставки: 01 березня 2018  —  01 березня 2019
70000 посл
Простий лист з двома вкладеннями (формат 114х229 мм, з вікном 45*90, офсет 80 г/м2, 2+0 (Black, Pantone 369U), друк на конверті адреси та логотипу Банку (2+0); бланк кольоровий з логотипом Банку 5+0, ч/б персоналізація; бланк, ч/б персоналізація; вкладка в конверт; доставка у поштове відділення)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Дата доставки: 01 березня 2018  —  01 березня 2019
5000 посл
Простий лист з двома вкладеннями (формат 114х229 мм, з вікном 45*90, офсет 80 г/м2, 2+0 (Black, Pantone 369U), друк на конверті адреси та логотипу Банку (2+0); бланк кольоровий з логотипом Банку 2+0, ч/б персоналізація; бланк, ч/б персоналізація; вкладка в конверт; доставка у поштове відділення)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Дата доставки: 01 березня 2018  —  01 березня 2019
240000 посл
Простий лист з двома вкладеннями (формат 114х229 мм, з вікном 45*90, офсет 80 г/м2, 2+0 (Black, Pantone 369U), друк на конверті адреси та логотипу Банку (2+0);2 листа А4 формата, двостороння ч/б; персоналізація в одному потоці; вкладка в конверт; доставка у поштове відділення)
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вся Україна
Дата доставки: 01 березня 2018  —  01 березня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФРАНКО ПАК" 1 097 505,00
UAH з ПДВ
1 097 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" 1 098 780,00
UAH з ПДВ
1 098 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 16:51
Пропозиція2.pdf
07 лютого 2018 11:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 10:44
11.Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2018 10:44
10.Витяг_05042017.pdf
07 лютого 2018 10:44
8_2.fin_result 3q.pdf
07 лютого 2018 10:44
8_1.balance sheet 3 q.pdf
07 лютого 2018 10:44
7.Свідоцтво_ПДВ.pdf
07 лютого 2018 10:44
4.Протокол_Еремеев_220317.pdf
07 лютого 2018 10:44
3.Рек.письма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФРАНКО ПАК"

ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФРАНКО ПАК"
#33053096
Відхилено 1 097 505,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 14:47
ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД"
#19356320
Переможець 1 098 780,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 14:53

Документи

14 лютого 2018 14:47
.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2018 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД"
#19356320
1 098 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи