Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточний ремонт світлофорних об`єктів)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-01-23-000648-c 5710dbc19e6546fc9d9c330aa964aa13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Ворожко

+380509324743 z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Яна Ворожко
+380509324743
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 15:15
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

територія м. Жовті Води
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточний ремонт світлофорних об`єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, бульвар Свободи56/128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
авансовий платіж: 10%
0: 10%
15: 5%
30: 0%
23 січня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 10:37
Проект договору.doc
23 січня 2018 10:37
Тендерна документація - зовнішнє освітлення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради" 996 515,60
UAH з ПДВ
596 515,60
UAH з ПДВ
1.1111111111 536 864.04 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ" 867 631,90
UAH з ПДВ
596 444,44
UAH з ПДВ
1.1111111111 536 800 Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 999 973,70
UAH з ПДВ
999 973,70
UAH з ПДВ
1.0555555556 947 343.51 Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 11:55
Електронний підпис
08 лютого 2018 11:50
банк довідки.PDF
08 лютого 2018 11:50
витяг.PDF
08 лютого 2018 11:50
договора.PDF
08 лютого 2018 11:50
лист-згода.PDF
08 лютого 2018 11:50
обладнання.PDF
08 лютого 2018 11:50
паспорт.PDF
08 лютого 2018 11:50
процівники.PDF
08 лютого 2018 11:50
реквізити банк.PDF
08 лютого 2018 11:50
розпорядж.PDF
08 лютого 2018 11:50
свідоцтво держре.PDF
08 лютого 2018 11:50
свідоцтво ПДВ.PDF
08 лютого 2018 11:50
ст17.PDF
08 лютого 2018 11:50
статут.PDF
08 лютого 2018 11:50
субпідрядник.PDF
08 лютого 2018 11:50
техпоказ.PDF
08 лютого 2018 11:50
цінова пропоз.PDF

Публічні документи

20 лютого 2018 15:42
Довідка МВД.pdf
20 лютого 2018 15:41
Довідка МВД.pdf
20 лютого 2018 15:38
Налоговая.pdf
20 лютого 2018 15:38
Довідка МВД.pdf
09 лютого 2018 16:14
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2018 13:06
18. Витяг ПДВ.pdf
08 лютого 2018 13:06
17. Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2018 13:06
14. Дозвіл.pdf
08 лютого 2018 13:06
13. Ліцензія.pdf
08 лютого 2018 13:06
0. Заголовок.pdf

Публічні документи

07 лютого 2018 12:14
цінова пропозиція (3).PDF
07 лютого 2018 12:14
тех характеристики.PDF
07 лютого 2018 12:14
субпідрядник.PDF
07 лютого 2018 12:14
ст17 (1).PDF
07 лютого 2018 12:14
реквізити банку (1).PDF
07 лютого 2018 12:14
наявність транспорту.PDF
07 лютого 2018 12:14
наявність працівників.PDF
07 лютого 2018 12:14
лист згода (1).PDF
07 лютого 2018 12:14
Довідка банк.pdf
07 лютого 2018 12:14
аналогічні договора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ"

КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ"
#38863805
Переможець 596 444,44
UAH з ПДВ
16 лютого 2018 10:38

Документи

16 лютого 2018 10:38
Електронний підпис
16 лютого 2018 10:36
протокол_0002.jpg
16 лютого 2018 10:36
протокол_0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2018 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГЕТИЧНІ РЕСУРСИ"
#38863805
596 444,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2018 10:38
Електронний підпис
16 лютого 2018 10:36
протокол_0002.jpg
16 лютого 2018 10:36
протокол_0001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 10:39
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 10:34
дод. угода.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 10:33
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 15:08
дод. угода.pdf зміни до договору
12 березня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 15:08
додат. угода 3_20190110_0001.pdf зміни до договору
10 січня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 15:06
додат. угода 2_20190110_0001.pdf зміни до договору
10 січня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 15:05
додат. угода 1_20190110_0001.pdf зміни до договору
10 січня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 09:38
IMG_0006.jpg укладений
07 березня 2018 09:37
IMG_0005.jpg укладений
07 березня 2018 09:37
IMG_0004.jpg укладений
07 березня 2018 09:37
IMG_0003.jpg укладений
07 березня 2018 09:37
IMG_0002.jpg укладений
07 березня 2018 09:37
IMG_0001.jpg укладений
07 березня 2018 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням бюджетного року та виконанням поточного ремонту та утримання вуличного освітлення та зовнішніх електромереж, обслуговування та поточний ремонт світлофорних об'єктів в межах умов договору, сторони дійшли згоди суму Договору від 07.03.2018 №11 зменшити на 2,20 грн. (дві грн. 20 коп.), у т.ч. ПДВ - 0,37 коп.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін до умов Договору про закупівлю послуг від 07.03.2018 № 11 (надалі іменується – "Договір"), а саме пункт 5.1. та 8.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Виконавець надає Послуги передбачені п.1.1 даного Договору впродовж 2018 року та січня – лютого 2019 року на території міста Жовті Води Дніпропетровської області.» «8.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово – комунального господарства, капітального будівництва комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради продовжує дію Договору про закупівлю послуг №11 від 07.03.2018 р., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року та збільшує вартість послуги на 119 200,00 грн., в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим викласти, п.2.1 розділу 2 «Ціна договору», п.8.1. розділу 8 «Строк дії договору» Договору про закупівлю послуг №11 від 07.03.2018 р. в наступній редакції: 2.1.Загальна вартість Послуг передбачених п.1.1. даного Договору складає 715 642,24 грн. (сімсот п'ятнадцять тисяч шістсот сорок дві грн. 24 коп.), у т.ч. ПДВ - 119 273,71 грн., в тому числі на 2018 рік 596 442,24 грн. (п'ятсот дев'яносто шість тисяч чотириста сорок дві грн. 24 коп.), у т.ч. ПДВ - 99 407,04 грн. та на 2019 рік 119 200,00 грн. (сто дев'ятнадцять тисяч двісті грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 19 866,67грн. 8.1. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2019 року і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2019 року і діє до 20.03.2019 року
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість послуг зменшується на 23748,83 грн. та складає 691893,41 грн., на 2019 рік - 95451,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 691 893,41
UAH з ПДВ