Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фізична охорона об’єктів охорони
Очікувана вартість
227 664,00 UAH
UA-2018-01-23-000422-a cea9512b93b54680989c4a5b68923218
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Догод Марія Олексіївна

380542601522 pm@mcz.socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 13996509
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Степана Бандери, буд. 45
Контактна особа: Догод Марія Олексіївна
380542601522
pm@mcz.socz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2018 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 13:00
Початок аукціону: 08 лютого 2018 11:27
Очікувана вартість: 227 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 138,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Охорона приміщення та прилеглої території, охорона громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Фізична охорона об’єктів охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Степана Бандери.45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Охорона
Дата подання: 24 січня 2018 09:34
Дата відповіді: 26 січня 2018 15:01
В оприлюдненому оголошенні про проведення процедури закупівлі, в додатку 1 вказано, що підприємство повинно мати головний офіс розташований у місті знаходження об’єкт, що охороняється(безпосередньо у м. Суми). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність офіса підприємства за місцем надання послуг в місті Суми, та фактично заборонивши приймати участь у тендері товариствам та приватним підприємцям. Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг. та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають офіса у місті Чернігів. Встановивши дані вимоги Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який зареєстрований у м. Суми. На підставі вищевикладеного, пропонуємо скасувати цей пункт з додатку №1 до тендерної документації та внести необхідні зміни, привести свої вимоги у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не створювати дискримінаційних вимог для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
У тендерній документації Замовником не зазначалась вимога щодо розташування головного офісу за місцезнаходженням об’єкта охорони. Згідно з п. 1.4 п. 1 Додатку №1 виставлений критерій щодо наявності офісу та власного пульту централізованого спостереження в м. Суми.
Для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження їхнього досвіду, наявності матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та стабільності на ринку, що не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Встановлення у документації кваліфікаційних критеріїв та підтверджуючих документів відповідає Закону та містить достатні вимоги для визначення спроможності учасників виконати технічне завдання.
Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу. Невикористання учасником у повній мірі переваг та можливостей, що надані нормативно-правовими актами з питань охоронної діяльності не є його дискримінацією перед іншими учасниками, які скористались такими можливостями.
Враховуючи, що об’єктом охорони є не лише приміщення, а і прилегла територія, має бути максимальним рівень послуг з фізичної охорони, забезпечуватись швидке реагування та своєчасне вирішення питань Замовника.
Якщо матеріально-технічна база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, ставиться під сумнів оперативність реагування охорони, зокрема прибуття у разі необхідності мобільної групи швидкого реагування.
Відтак, кваліфікаційні вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації є обґрунтованими, відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Задаючи питання, учасник посилається на вимоги, яких замовник не висував, а саме: наявність головного офісу за місцем знаходження об’єкту охорони, офісу у місті Чернігів. Хибним є твердження запитувача про лобіювання інтересів учасників, які зареєстровані у місті Суми.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-23-000422-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-Ю", Код ЄДРПОУ:35742948
Дата подання: 15 лютого 2018 11:04
оскарження прийняття пропозиції
Вимоги пункту 2. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації ПП "Явір-2000" не виконано в повному обсязі. Не надано копій жодної з ліцензій з додатком на право надання освітніх послуг, виданих навчальним закладам, які здійснювали навчання охоронників. За даними Реєстру суб’єктів освітньої діяльності, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують професійно-технічне навчання, підвищення кваліфікації по професії "охоронник", з усіх навчальних закладів, копії свідоцтв про навчання охоронників чиї надані ПП "Явір-2000", має право надавати відповідні освітні послуги лише ТОВ "ОДА Альфа" (копія свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією "охоронник", видана Кагітіну І.І.).
Вимоги пункту 3. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації ПП "Явір-2000" не виконано в повному обсязі. Надано лише один лист-відгук контрагента всупереч вимоги щодо не менше 2-х.
Оскільки всі вище перелічені недоліки не можуть бути розцінені як формальні (несуттєві), вимагаємо визначити пропозицію ПП"Явір-2000" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 3 розділ 5 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2018 14:31
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимоги тендерної документації замовника щодо надання документів ПП «Явір – 2000» виконано у повному обсязі. Зокрема, під час архівування сканованих документів з метою подання їх через систему «Прозорро» ПП «Явір – 2000» допущено технічну помилку (перевищення розміру архіву), що виявлено самостійно учасником після закриття доступу для подання пропозицій та повідомлено про це замовника. Учасником ПП «Явір – 2000» додані копії документів на виконання п. 2 та п.3 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації.
Також замовником перевірена інформація про здійснення освітньої діяльності ПП «Явір – 2005» та ТОВ «Охоронно-детективна агенція Альфа» на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України та встановлено, що ПП «Явір – 2005» та ТОВ «Охоронно-детективна агенція Альфа» внесено до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності як заклади професійної (професійно-технічної освіти).
З огляду на викладене, помилка учасника ПП «Явір – 2000» визнана замовником формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної документації та не впливає на зміст пропозиції; документи, надані ПП «Явір – 2000» відповідають вимогам тендерної документації, підстави для скасування рішення про обрання переможцем ПП «Явір – 2000» у замовника відсутні.
Одночасно інформуємо, що оскарження рішень замовника здійснюється до органу оскарження у порядку, визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфа-Ю"

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-23-000422-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА-Ю", Код ЄДРПОУ:35742948
Дата подання: 23 лютого 2018 10:48
оскарження результатів торгів
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Сумський міський центр зайнятості. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфа-Ю", м. Суми, вул. 1-а Залізнична, 2 Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Скарга подається на рішення Замовника про прийняття пропозиції Приватного підприємства "Явір-2000" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-23-000422-a). Рішення Замовника оскаржується з нижченаведених підстав. Вимоги пункту 1.2.1. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації не виконано. Надані ПП "Явір-2000" копії технічних паспортів на службові автомобілі, які будуть залучені учасником для виконання договору, не належать ПП "Явір-2000" на правах власності, що прямо порушує вимоги Закону України "Про охоронну діяльність", статтею 1 якого визначено, що "транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони". Надані ж копії технічних паспортів на автомобілі, що належать на правах власності ТОВ "Явір-2000" та ПП "Явір-2005". Копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв також не надано. Надані копії дозволів на транспорт реагування, що не належить ПП "Явір-2000" на правах власності. Надані ПП "Явір-2000" договори оренди автомобілів є недійсними, оскільки предмет цих договорів також прямо порушує вимоги Закону України "Про охоронну діяльність". На підставі вищевикладеного вимоги пункту 1.2. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації не виконано, оскільки в документі, наданому ПП "Явір-2000" на його виконання, під назвою "Довідка про обладнання транспорту реагування та екіпіровку охоронників" не вказаний перелік власних службових автомобілів з логотипом, обладнаних GPS-навігаторами та відеореєстраторами, які учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування, не надані фотографії цих автомобілів. Вимоги пункту 2. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації не виконано в повному обсязі. Не надано копій жодної з ліцензій з додатком на право надання освітніх послуг, виданих навчальним закладам, які здійснювали навчання охоронників. За даними Реєстру суб’єктів освітньої діяльності, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують професійно-технічне навчання, підвищення кваліфікації по професії "охоронник", з усіх навчальних закладів, копії свідоцтв про навчання охоронників чиї надані ПП "Явір-2000" (ПП "Явір-2005", ТОВ "ОДА Альфа" та ТОВ ОДА "Скорпіон"), має право надавати відповідні освітні послуги лише ТОВ "ОДА Альфа" (копія свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією "охоронник", видана Кагітіну І.І.). Таке право надається навчальному закладу згідно ліцензії на освітню діяльність, який пройшов атестацію та набув права видавати свідоцтва про професійно-технічне навчання, підвищення кваліфікації по професії "охоронник" державного зразку (п.п. 7-8 постанови КМУ від 12.02.1996 року № 200). Інформація про навчальні заклади, які відповідають вказаним вимогам, на підставі відповідного наказу Міністерства освіти і науки України розміщується на офіційному веб-сайті МОН, копія такого наказу передається до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, що знаходиться у відкритому доступі. Вимоги пункту 3. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації не виконано в повному обсязі. Надано лише один лист-відгук контрагента всупереч вимоги щодо не менше 2-х. 15.02.2018 року нами через електронну систему закупівель було подано скаргу Замовнику наступного змісту: "Вимоги пункту 2. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації ПП "Явір-2000" не виконано в повному обсязі. Не надано копій жодної з ліцензій з додатком на право надання освітніх послуг, виданих навчальним закладам, які здійснювали навчання охоронників. За даними Реєстру суб’єктів освітньої діяльності, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують професійно-технічне навчання, підвищення кваліфікації по професії "охоронник", з усіх навчальних закладів, копії свідоцтв про навчання охоронників чиї надані ПП "Явір-2000", має право надавати відповідні освітні послуги лише ТОВ "ОДА Альфа" (копія свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією "охоронник", видана Кагітіну І.І.). Вимоги пункту 3. додатку № 1 розділу 1 до тендерної документації ПП "Явір-2000" не виконано в повному обсязі. Надано лише один лист-відгук контрагента всупереч вимоги щодо не менше 2-х. Оскільки всі вище перелічені недоліки не можуть бути розцінені як формальні (несуттєві), вимагаємо визначити пропозицію ПП"Явір-2000" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 3 розділ 5 тендерної документації." Прийняте 16.02.2018 року рішення Замовника про відхилення скарги є безпідставним і суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації Замовника. У діях Замовника прямо вбачається злочинна бездіяльність на вказані порушення. Так, неподання ПП "Явір-2000" всіх необхідних у складі тендерної пропозиції документів до закриття доступу для подання пропозицій не є технічною помилкою, прямо порушує вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. За подібним принципом відхилена попередньо Замовником пропозиція ТОВ "Альфа-Ю" за такої логіки через аналогічні підстави також повинна бути прийнята, а також надана можливість додати всі необхідні документи після завершення аукціону. Щодо законності освітньої діяльності закладів освіти, які здійснювали навчання охоронників, копії свідоцтв яких надано ПП "Явір-2000", Замовник взагалі формально підійшов до перевірки викладених нами фактів. Внесення даних до Реєстру суб’єктів освітньої діяльності, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують професійно-технічне навчання, підвищення кваліфікації, у тому числі по професії "охоронник", будь-якого із закладів освітньої діяльності не остаточною підставою для отримання права на надання ними відповідного навчання. Так, згідно даних вказаного Реєстру, ПП "Явір-2005" не має права професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації по професії "охоронник", оскільки не пройшло атестацію. Законність освітньої діяльності ТОВ ОДА "Скорпіон" (копія свідоцтва Верховода В.В.) взагалі свідомо залишилась без уваги Замовником, хоча на це зверталось увагу у нашій скарзі. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації "Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції" прямо передбачено, що "Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-яких з документів, перелічених у цьому розділі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації". Також у цьому ж пункті визначено, що "формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки". Всі вище перелічені нами недоліки не можуть бути розцінені як формальні (несуттєві), так як вони прямо впливають на зміст пропозиції. Таким чином у діях Замовника вбачається порушення вимог статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Вимагаємо визначити пропозицію ПП"Явір-2000" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 3 розділу 5 тендерної документації як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2018 16:57
Рішення від 27.02.2018 № 1783.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2018 16:56
Рішення від 16.03.2018 № 2402.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 20:45

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2018 16:56
Рішення від 27.02.2018 № 1783.pdf
27 березня 2018 20:45
Рішення від 16.03.2018 № 2402.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-Ю" 199 800,00
UAH з ПДВ
199 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Явір-2000" 227 296,98
UAH з ПДВ
227 296,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2018 13:16
пропозиція.PDF

Публічні документи

07 лютого 2018 10:06
Пропозиція.pdf
07 лютого 2018 10:06
Установчи документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-Ю"

Приватне підприємство "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-Ю"
#35742948
Відхилено 199 800,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 15:21
Приватне підприємство "Явір-2000"
#31175036
Переможець 227 296,98
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 15:32

Документи

14 лютого 2018 15:11
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2018 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2018 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Явір-2000"
#31175036
227 296,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2018 15:32
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2018 10:34
Коментар щодо відміни: 16.03.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 2402-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Ю" від 23.02.2018 № UA-2018-01-23-000422-a.c2, Сумський міський центр зайнятості зобов’язаний відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги