Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трибун на стадіоні "Старт" м. Олешки, вул. Софїївська, 78
Очікувана вартість
9 961 612,00 UAH
UA-2018-01-22-001737-c b7fcc59a75924806bbdb808cdd820d53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюріна Катерина Анатоліївна

+380554222451 katerina_tyurina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Тюріна Катерина Анатоліївна
+380554222451
katerina_tyurina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 14:45
Початок аукціону: 08 лютого 2018 12:44
Очікувана вартість: 9 961 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 808,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція трибун
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Софїївська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 14:40
Додаток 6.doc
22 січня 2018 14:40
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс
Дата подання: 22 січня 2018 16:31
Дата відповіді: 24 січня 2018 11:14
Чи передбаченний аванс перед початком робіт на купівлю матеріалів?
Відповідь: Відповідно до п.1.3 Розділу 1 Додатку № 6 (Проект договору) до тендерної документації на закупівлю робіт (ДСТУ БД.1.1-1:2013) Реконструкція трибун на стадіоні "Старт" м. Олешки, вул. Софїївська, 78(ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) - роботи, що є предметом цього Договору виконуються поетапно, відповідно до календарного плану виконання робіт (Додаток № 1), який є невід’ємною частиною Договору) та п.2.10 Розділу 2 цього ж додатку:
Фінансування робіт здійснюється поетапно:
- І етап за рахунок субвенції з державного бюджету в 1 450 000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч гривень 50 коп.).
- наступні етапи за наявності відповідного фінансування.
Аванс перед початком робіт на купівлю матеріалів не передбачений, оскільки закупівля робіт проводиться на очікувану вартість, яка складає 9 961 612.00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Центрбудмонтаж" 8 172 440,00
UAH з ПДВ
8 172 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Портьє Сергій Іванович 9 911 804,00
UAH з ПДВ
9 911 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНПРОФІЛЬ ПЛЮС" 9 951 086,49
UAH з ПДВ
9 951 086,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2018 20:16
Календарний план
06 лютого 2018 20:16
34.Реєстр документації 1
06 лютого 2018 20:16
1012 розрахунки до ДЦ
06 лютого 2018 20:16
1012 Локальний кошторис
06 лютого 2018 20:16
1012 відомість ресурсів
06 лютого 2018 20:16
1012 Пояснювальна записка
06 лютого 2018 20:16
1012 Договірна ціна
06 лютого 2018 20:16
34.Реєстр документації 2
06 лютого 2018 20:16
30
06 лютого 2018 20:16
19.Копія ліцензії 2
06 лютого 2018 20:16
18.Свідоцтво платника ПДВ
06 лютого 2018 20:16
19.Копія ліцензії 1
06 лютого 2018 20:16
16.Довідка ЄРДПОУ 2
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 9
06 лютого 2018 20:16
16.Довідка ЄРДПОУ 1
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 12
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 11
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 13
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 10
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 8
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 5
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 6
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 7
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 3
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 4
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 2
06 лютого 2018 20:16
12.Проект договору 1
06 лютого 2018 20:16
9.Тендерна пропозиція

Публічні документи

07 лютого 2018 12:30
Електронний підпис
07 лютого 2018 12:03
кошторис.pdf
07 лютого 2018 12:03
ТД.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 11:49
сканирование0018.pdf
06 березня 2018 16:47
Довідка МВС Корольов.pdf
06 березня 2018 16:47
Справка Минюст.PDF
06 лютого 2018 17:28
Фінпрофіль плюс.rar
05 лютого 2018 08:57
Електронний підпис
03 лютого 2018 09:53
13ДЦ Фінпроф.xls
03 лютого 2018 09:53
Фінпрофіль Плюс.imd
03 лютого 2018 09:53
Фінпрофіль Плюс.rar
02 лютого 2018 16:45
Фінпрофіль Плюс.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центрбудмонтаж"

ФОП Портьє Сергій Іванович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНПРОФІЛЬ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центрбудмонтаж"
#34249042
Відхилено 8 172 440,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 10:53
ФОП Портьє Сергій Іванович
#2828804494
Відхилено 9 911 804,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 15:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНПРОФІЛЬ ПЛЮС"
#35998360
Переможець 9 951 086,49
UAH з ПДВ
05 березня 2018 16:16

Документи

13 лютого 2018 10:53
Електронний підпис
13 лютого 2018 10:51
Протокол

Документи

19 лютого 2018 15:45
Електронний підпис
19 лютого 2018 15:44
Протокол

Документи

05 березня 2018 16:16
Електронний підпис
05 березня 2018 16:15
Протокол
05 березня 2018 16:15
Протокол
26 лютого 2018 15:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНПРОФІЛЬ ПЛЮС"
#35998360
9 951 086,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2018 16:16
Електронний підпис
05 березня 2018 16:15
Протокол
05 березня 2018 16:15
Протокол
26 лютого 2018 15:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 15:15
Звіт укладений
02 липня 2018 15:13
Додаткова угода укладений
02 липня 2018 15:13
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 14:45
Пов.pdf зміни до договору
16 травня 2018 14:43
дод.угода 91.pdf зміни до договору
16 травня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
23 березня 2018 15:57
Договір укладений
23 березня 2018 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пунктів 2.8. та 2.10 розділу 2 договору (Ціна Договору та порядок фінансування), виклавши їх в наступній редакції: «2.8. У разі появи обставин, що зумовлюють необхідність перевищення твердої договірної ціни, Підрядник протягом трьох днів з дня виникнення цих обставин повідомляє про це Замовника і має право приступити до виконання робіт лише після одержання відповідного дозволу на продовження робіт. Якщо Підрядник не зробить цього, він не має права на відшкодування додаткових витрат». «2.10. Фінансування робіт здійснюється поетапно: - І етап на підготовку об’єкта для виконання робіт та придбання матеріальних ресурсів за заявкою Підрядника за рахунок субвенції з державного бюджету 1450000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч гривен 00 коп.); - наступні етапи за наявності відповідного фінансування. 2.10.1. До початку виконання робіт (по кожному етапу окремо), Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків від вартості робіт, що виконуються по кожному етапу.» 2. Доповнити розділ 3 договору (Права та обов’язки сторін) пунктами 3.2.9, 3.2.10 в наступній редакції: «3.2.9. Забезпечити Підрядника точками підключення до електропостачання, водопостачання та водовідведення, а Підрядник оплачує вартість спожитих енергоресурсів»; «3.2.10. Забезпечити охорону Об’єкту та матеріальних цінностей Підрядника»; 3. Внести зміни до пункту 3.4.21 розділу 3 договору (Права та обов’язки сторін), виклавши його в наступній редакції: «3.4.21.Звільнити будівельний майданчик після завершення робіт (очистити від сміття, тимчасових споруд, приміщень, тощо) у строк, що не перевищує 14 днів»; 4. Виключити з розділу 3 договору (Права та обов’язки сторін) пункт 3.4.26. 5. Внести зміни до пунктів 5.1, 5.4 розділу 5 договору (Ризики випадкового знищення або пошкодження об’єкта), виклавши їх в наступній редакції: «5.1. Ризик випадкового знищення або пошкодження Об’єкта будівництва покладається на Підрядника, у випадку доведення вини Підрядника незалежною експертизою, до прийняття збудованого об’єкта Замовником, крім випадків, коли це сталося внаслідок обставин, що залежали від Замовника». «5.4. Пошкодження підлягають усуненню Підрядником у строки, узгоджені Сторонами із урахуванням його складності та обсягів, у разі доведення вини Підрядника. Якщо пошкодження виникли не з вини Підрядника, то вони додатково оплачуються Замовником». 6. Доповнити розділ 6 договору (Якість робіт та гарантія) пунктом 6.9 в наступній редакції: «6.9. Підрядник несе відповідальність за якість виконаних робіт та гарантує їх відповідність Державним будівельним нормам, строк використання матеріалів згідно сертифікатів якості». 7. Внести зміни до пункту 7.3 розділу 7 договору (Забезпечення робіт матеріальними ресурсами та послугами), виклавши його в наступній редакції: «7.3. На вимогу Замовника Підрядник зобов`язаний у строк не більше п’яти робочих днів надати усі наявні в нього документи, передбачені законодавством, що підтверджують якість матеріальних ресурсів, використаних під час виконання робіт та забезпечити доступ до будівельних матеріалів». 8. Внести зміни до пункту 8.2. розділу 8 договору (Організація виконання робіт), виклавши його в наступній редакції: «8.2. Підрядник, до закінчення виконання робіт, забезпечує можливість доступу до нього представників Замовника, проектувальника, які здійснюють авторський нагляд, субпідрядників (у разі їх залучення). 9. Внести зміни до пунктів 9.3, 9.4, 9.6, розділу 9 договору (Порядок приймання закінчених робіт та проведення по ним розрахунків), виклавши їх в наступній редакції: «9.3. Замовник приймає у Підрядника виконані роботи шляхом підписання акту приймання-здачі виконаних робіт (форма КБ- 2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ- 3). Замовник перевіряє надані документи і в разі відсутності зауважень протягом 5 робочих днів з моменту їх отримання, підписує акт приймання-здачі виконаних робіт і оплачує його». «9.4.Розрахунки за виконані Підрядником роботи, які складають предмет цього Договору, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами за етапи виконаних робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартість на підставі представлених Підрядником актів КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 5 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватись Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими документами». «9.6. У випадку отримання інформації про неякісне виконання робіт або інших фактів, що свідчать про перешкоджання експлуатації об’єкта Замовник має право вимагати від Підрядника усунення недоліків протягом 15 робочих днів, якщо вина Підрядника доведена незалежною експертизою. У разі невиконання згаданих вимог Підрядником Замовник має право відкоригувати наступний акт виконаних робіт та суму неякісно виконаних робіт». 10. Внести зміни до пункту 11.2, розділу 11 договору (Відповідальність Сторін та урегулювання спорів), виклавши його в наступній редакції: «11.2 За порушення умов цього Договору щодо якості робіт ( у разі виявлення недоліків (дефектів) у роботах) Підрядник усуває недоліки протягом строку, що встановлюється Замовником, за власний рахунок»; 11. Внести зміни до пункту 13.3 розділу 13 договору (Контроль за якістю робіт, матеріалів, устаткування), виклавши його в наступній редакції: «13.3. Замовник має право здійснювати періодичні перевірки і випробування якості робіт, матеріалів, конструкцій за власний рахунок, про що інформує Підрядника. Результати перевірок і випробувань оформлюються протоколом (актом) за підписом Сторін. При відсутності представника Підрядника Замовник проводить їх самостійно, про що робиться відмітка в протоколі (акті)». 12. Доповнити розділ 15 договору (Інші умови Договору) пунктом 15.12 в наступній редакції: «15.11. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати підписання».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди розірвати Договір будівельного підряду № 91 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 від 23.03.2018р., у зв'язку зі змінами проектної документації на реконструкцію трибун на стадіоні «Старт» м. Олешки по вул. Софіївська, 78, які тягнуть за собою зміни складу та обсягів робіт, визначених істотними умовами Основного договору. 2. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з умов Основного договору, припиняються і Сторони не вважають себе