Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-01-22-001314-a ● 0c15fa0d3929497fbc5609b89cf5f1c1
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 19361841 |
Вебсайт: | http://podil.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Братська, 15/9 |
Контактна особа: |
Козубова Людмила Петрівна 040444250512 tc_podol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2018 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2018 14:44 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Ремонт внутрішнього приміщення та заміна вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 метри квадратні
Ремонт внутрішнього приміщення та заміна вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Братська,15/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 березня 2018
—
10 квітня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2018 14:59 |
Дефектний акт.rar |
22 січня 2018 14:58 |
Предмет закупівлі Подільського центр_Капремонт_.doc |
22 січня 2018 14:58 |
Дефектний акт.rar |
22 січня 2018 14:57 |
Предмет закупівлі Подільського центр_Капремонт_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чому потрібен досвід саме у період з 2014р. по 2016р. ?
Дата подання: 24 січня 2018 15:29
Дата відповіді: 25 січня 2018 09:39
У Додатку 2 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що Учасник повинен надати Інформаційну довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями. що виконувались в період з 2014 року по 2016 рік.
Роз'ясніть будь ласка, чому обрано саме цей період і чи буде відхилено учасника, який виконував аналогічні договори у період з 2016 по 2017 роки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Аналогічні договори можуть бути за період з 2014року по 2017 рік, Учасника не буде відхилено,
Які договори замовник вважає аналогічними?
Дата подання: 24 січня 2018 15:58
Дата відповіді: 25 січня 2018 10:21
Тендерна документація передбачає надання Інформаційної довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями. що виконувались в період з 2014 року по 2016 рік за формою. (Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт тим, що потребується в оголошенні).
Оголошення про Закупівлю UA-2018-01-22-001314-a розміщене на порталі prozorro, передбачає закупівлю робіт
-за Кодом 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
- на Ремонт внутрішнього приміщення та заміну вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ
- замовник Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва
Тобто Учасник має підтвердити досвід виконання робіт за кодом 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація? Або робіт по Ремонту внутрішнього приміщення та заміну вікон? Або робіт по ремонту Територіальниих центрів соціального обслуговування? Чи все таки робіт наведених у дефектному акті до закупівлі? Що із вищенаведеного повинно бути указано у предметах договорів аналогічних даному?
Просимо уточнити, що саме малося на увазі під «Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт тим, що потребується в оголошенні».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Аналогічними договорами вважаються договора на виконання ремонту внутрішнього приміщення та заміна вікон, а також робіт наведених в дефектному акті. Аналогічний договір дає можливість спілкування з суб'єктами, які проводили аналогічні роботи за допомогою цієї організації стосовно якості виконаних робіт та терміну їх виконання. Що буде впливати на підтвердження переможця.
Наявність ліцензії на виконання будівельних робіт
Дата подання: 24 січня 2018 19:36
Дата відповіді: 25 січня 2018 12:30
Добрій день! Відповідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник потрібен надати ліцензію на право виконання робіт з додатками.
Відповідно до законодавства України, ліцензія на право виконання будівельних робіт потрібна для виконання робіт 4 та 5 категорії складності.
Враховуючи що будівельні роботи, згідно оголошення, не відносяться до 4 та 5 категорії, ЧИ ПОТРІБНО УЧАСНИКУ НАДАВАТИ ЛІЦЕНЗІЮ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Якщо ці роботи не відносяться до 4 і 5 категорії складності робіт, надайте будь-ласка нам лист з роз'ясненням про ці категорії згідно законодавчих актів та про те, що Ви згодні провести такі роботи за підписом керівника, печаткою та на бланку організації.,
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 24 січня 2018 19:39
Дата відповіді: 25 січня 2018 09:30
Чи достатнім буде надати договір (один) на виконання аналогічних (за предметом) робіт з державною установою за 2017 рік?
Відповідь: Так, достатньо надати один договір.
Фінансові ресурси
Дата подання: 25 січня 2018 12:04
Дата відповіді: 25 січня 2018 13:18
У Додатку 2 "Кваліфікаційні вимоги до Учасників" Замовник визначає серед іншого також, що підряднику необхідно «Мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт;», але у розділі «СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» жодної згадки про цей пункт.
Поясніть, чи потрібно учасникам якось відображати у тендерній документації свою фінансову спроможнісь і якщо потрібно, то яким саме чином?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає гарантійний лист про свою фінансову спроможність для успішного виконання робіт. Кошти за виконану роботу в бюджетних організаціях тільки після виконаних робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2018 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ" |
163 198,20
UAH з ПДВ
|
119 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Ментес" |
191 105,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "Проект-Актів" |
179 458,80
UAH з ПДВ
|
147 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС |
179 908,22
UAH з ПДВ
|
179 908,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ" #40526484 |
Очікує рішення |
119 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 15:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 лютого 2018 14:45 |
Коментар щодо відміни: | Занижена ціна робіт капітального ремонту. |
Документи:
01 лютого 2018 14:44
|
Протокол №9.pdf |