Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-01-22-001314-a 0c15fa0d3929497fbc5609b89cf5f1c1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козубова Людмила Петрівна

040444250512 tc_podol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 19361841
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Братська, 15/9
Контактна особа: Козубова Людмила Петрівна
040444250512
tc_podol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2018 09:00
Початок аукціону: 31 січня 2018 14:44
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Ремонт внутрішнього приміщення та заміна вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 метри квадратні
Ремонт внутрішнього приміщення та заміна вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Братська,15/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  10 квітня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому потрібен досвід саме у період з 2014р. по 2016р. ?
Дата подання: 24 січня 2018 15:29
Дата відповіді: 25 січня 2018 09:39
У Додатку 2 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що Учасник повинен надати Інформаційну довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями. що виконувались в період з 2014 року по 2016 рік. Роз'ясніть будь ласка, чому обрано саме цей період і чи буде відхилено учасника, який виконував аналогічні договори у період з 2016 по 2017 роки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Аналогічні договори можуть бути за період з 2014року по 2017 рік, Учасника не буде відхилено,
Які договори замовник вважає аналогічними?
Дата подання: 24 січня 2018 15:58
Дата відповіді: 25 січня 2018 10:21
Тендерна документація передбачає надання Інформаційної довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями. що виконувались в період з 2014 року по 2016 рік за формою. (Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт тим, що потребується в оголошенні). Оголошення про Закупівлю UA-2018-01-22-001314-a розміщене на порталі prozorro, передбачає закупівлю робіт -за Кодом 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація - на Ремонт внутрішнього приміщення та заміну вікон, по вулиці Кирилівській, 115/3, м. Київ - замовник Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва Тобто Учасник має підтвердити досвід виконання робіт за кодом 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація? Або робіт по Ремонту внутрішнього приміщення та заміну вікон? Або робіт по ремонту Територіальниих центрів соціального обслуговування? Чи все таки робіт наведених у дефектному акті до закупівлі? Що із вищенаведеного повинно бути указано у предметах договорів аналогічних даному? Просимо уточнити, що саме малося на увазі під «Аналогічними слід вважати договори, які підтверджують факт виконання робіт тим, що потребується в оголошенні».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Аналогічними договорами вважаються договора на виконання ремонту внутрішнього приміщення та заміна вікон, а також робіт наведених в дефектному акті. Аналогічний договір дає можливість спілкування з суб'єктами, які проводили аналогічні роботи за допомогою цієї організації стосовно якості виконаних робіт та терміну їх виконання. Що буде впливати на підтвердження переможця.
Наявність ліцензії на виконання будівельних робіт
Дата подання: 24 січня 2018 19:36
Дата відповіді: 25 січня 2018 12:30
Добрій день! Відповідно до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник потрібен надати ліцензію на право виконання робіт з додатками. Відповідно до законодавства України, ліцензія на право виконання будівельних робіт потрібна для виконання робіт 4 та 5 категорії складності. Враховуючи що будівельні роботи, згідно оголошення, не відносяться до 4 та 5 категорії, ЧИ ПОТРІБНО УЧАСНИКУ НАДАВАТИ ЛІЦЕНЗІЮ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Якщо ці роботи не відносяться до 4 і 5 категорії складності робіт, надайте будь-ласка нам лист з роз'ясненням про ці категорії згідно законодавчих актів та про те, що Ви згодні провести такі роботи за підписом керівника, печаткою та на бланку організації.,
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 24 січня 2018 19:39
Дата відповіді: 25 січня 2018 09:30
Чи достатнім буде надати договір (один) на виконання аналогічних (за предметом) робіт з державною установою за 2017 рік?
Відповідь: Так, достатньо надати один договір.
Фінансові ресурси
Дата подання: 25 січня 2018 12:04
Дата відповіді: 25 січня 2018 13:18
У Додатку 2 "Кваліфікаційні вимоги до Учасників" Замовник визначає серед іншого також, що підряднику необхідно «Мати фінансові ресурси, необхідні для успішного виконання робіт;», але у розділі «СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» жодної згадки про цей пункт. Поясніть, чи потрібно учасникам якось відображати у тендерній документації свою фінансову спроможнісь і якщо потрібно, то яким саме чином?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає гарантійний лист про свою фінансову спроможність для успішного виконання робіт. Кошти за виконану роботу в бюджетних організаціях тільки після виконаних робіт.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2018 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ" 163 198,20
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Ментес" 191 105,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Проект-Актів" 179 458,80
UAH з ПДВ
147 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС 179 908,22
UAH з ПДВ
179 908,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 21:02
r_890_ДЦ_ДЦ.docx
29 січня 2018 21:02
r_890_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
29 січня 2018 21:02
r_890_ДЦ_ССР.docx
29 січня 2018 21:02
r_890_ДЦ_ССР-1.docx
29 січня 2018 21:02
r_890_ДЦ_ИВР.docx

Публічні документи

29 січня 2018 19:57
2_13 Заборгованість.pdf
29 січня 2018 19:57
2_11_Витяг.pdf
29 січня 2018 19:57
2_5 Довідка база.pdf
29 січня 2018 19:57
2_5_Право власності.pdf
29 січня 2018 19:57
2_6 Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2018 19:57
2_14 банкрут.pdf
29 січня 2018 19:57
2_17 без авансу.pdf
29 січня 2018 19:57
2_10 Довідка 4_ОПП.pdf
29 січня 2018 19:57
2_7_Статут.pdf
29 січня 2018 19:57
2_9_ПДВ.pdf
29 січня 2018 19:57
2_8_Рішення, наказ.pdf
29 січня 2018 19:57
2_5 Обладнання.pdf
29 січня 2018 19:57
2_5 База.pdf
29 січня 2018 19:57
2_4 Працівники.pdf
29 січня 2018 19:57
2_3 Сертифікат.pdf
29 січня 2018 19:57
2_1_ЕДРПОУ.pdf
29 січня 2018 19:57
2_2_Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 січня 2018 21:43
Кошторис.pdf
29 січня 2018 18:26
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2018 18:26
Ліцензія (нотар).pdf
29 січня 2018 18:26
Кошторис.pdf
29 січня 2018 18:26
Дозвіл.pdf
29 січня 2018 18:26
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
29 січня 2018 18:26
Витяг ПДВ (нотар).pdf
29 січня 2018 18:26
Виписка (нотар).pdf

Публічні документи

29 січня 2018 19:04
Ліцензія.pdf
29 січня 2018 19:04
Аналог. дог-р. Ч2.rar
29 січня 2018 19:04
Аналог. дог-р. Ч1.rar
29 січня 2018 19:04
Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ"

Приватне підприємство "Ментес"

Приватне Підприємство "Проект-Актів"

ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ"
#40526484
Очікує рішення 119 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 15:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 лютого 2018 14:45
Коментар щодо відміни: Занижена ціна робіт капітального ремонту.
Документи:
01 лютого 2018 14:44
Протокол №9.pdf