Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Видатки розвитку: Комплекс робіт зі створення цифрових топографічних карт та планів території міста Миколаєва на основі актуалізованої аерофотозйомки
Code DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Expenditures of development: Complex of works on creation of digital topographic maps and plans of the territory of the city of Nikolaev on the basis of updated aerial photography)
Code DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Expenditures of development: Complex of works on creation of digital topographic maps and plans of the territory of the city of Nikolaev on the basis of updated aerial photography)
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2018-01-22-000698-b ● 296ae43e88ac49b2b4e7c9f6a5eddb1b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління містобудування та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02498754 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Мілковська Наталя Олександрівна +380512370448 buh_arh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Urban Development and Architecture |
National ID: | 02498754 |
Contact point: |
Milkovska Natalya Oleksandrivna +380512370448 buh_arh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2018 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2018 13:46 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 22 січня 2018 16:43 |
Enquiries until: | 18 лютого 2018 14:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2018 14:00 |
Information
Estimated total value: | 6 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Видатки розвитку: Комплекс робіт зі створення цифрових топографічних карт та планів території міста Миколаєва на основі актуалізованої аерофотозйомки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вулиця Адміральська буд 20
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Code DK 021: 2015: 71350000-6 Scientific and technical services in the field of engineering (Expenditures of development: Complex of works on creation of digital topographic maps and plans of the territory of the city of Nikolaev on the basis of updated aerial photography)
CPV: 71350000-6
Період постачання:
по 28 вересня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2018 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2018 16:08 |
Проект_договору__(нова_редакцiя).doc | |
20 лютого 2018 16:08 |
Тендерна_документацiя__(нова_редакцiя).doc | |
20 лютого 2018 16:08 |
Перелiк_змiн_до_ТД.doc | |
20 лютого 2018 16:08 |
Проект_договору__(iз_закресленнями).doc | |
20 лютого 2018 16:08 |
Тендерна_документацiя__(iз_закресленнями).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До технічного завдання
Дата подання: 07 лютого 2018 14:36
Дата відповіді: 09 лютого 2018 16:25
В якій системі координат надаються вихідні дані: топографічні плани масштабу 1:2000 та 1:500 попередніх років та каталоги координат пунктів міської мережі полігонометрії?
Відповідь: Вихідні дані надаються в місцевій системі координат міста Миколаєва на базі СК-42(3°)
Технічне завдання
Дата подання: 07 лютого 2018 14:42
Дата відповіді: 09 лютого 2018 16:27
З якою точністю та щільністю геодезичних пунктів на 1 км2 повинна бути побудована міська геодезична мережа в системі координат Миколаївської області (МСК-48) як геодезична основа інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000, 1:1 000 та 1:500?
Відповідь: Роботи по побудові міської геодезичної мережі проводитися не будуть так як в місті Миколаєві розвинена мережа перманентних GPS станцій.
технічне завдання
Дата подання: 07 лютого 2018 14:43
Дата відповіді: 09 лютого 2018 16:28
З якою точністю, в якому форматі та хто надає (створює) трансформаційне поле для трансформації топографічних планів масштабу 1:500?
Відповідь: Передбачається що Переможець торгів, для проведення робіт з трансформації топографічних планів масштабу 1:500, створить трансформаційне поле на місто Миколаїв в УСК-2000 (МСК-48).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-22-000698-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 24 січня 2018 14:45
Вимога
Відповідно до додатку 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. розділу 3, пункту 3.3 вказано що аерофотознімальні роботи мають бути виконані з використанням цифрової аерофотознімальної камери з борту спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності, та також зазначено що використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг не дозволяється. Такі вимоги є дискримінаційними так як «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» а саме р.7 Методи виконання топографічних знімань , та підрозділ 7.1 Аерофототопографічне знімання ,регламентують методи виконання аєрофотозїомки та вимоги до отриманих результатів. Вимоги до повітряного судна відсутні, шо є порушенням ЗУ «Про державні закупівлі» ст. 16 Кваліфікаційні критерії. Заборона використання безпілотних апаратів для виконання послуг суперечить ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» ст .10 Основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності . де зазначено , що ід час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва.
Вимагаю вилучити данні вимоги( критерії технічного завдання) з ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ так як вони обмежують коло осіб щодо участі в державних закупівлях , що може привести до монопольного зговору осіб зацікавлених у участі в процедурі за згаданими критеріями, не відповідають законодавству України , а саме ЗУ «Про державні закупівлі» , ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та суперечить хартії ЄС з гармонізації стандартів України з міжнародними стандартами.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаю вилучити данні вимоги( критерії технічного завдання) з ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ так як вони обмежують коло осіб щодо участі в державних закупівлях , що може привести до монопольного зговору осіб зацікавлених у участі в процедурі за згаданими критеріями, не відповідають законодавству України , а саме ЗУ «Про державні закупівлі» , ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та суперечить хартії ЄС з гармонізації стандартів України з міжнародними стандартами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2018 16:38
Щодо правил провадження аерофотознімання то в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» а саме розділ 7 в пунктах 7.1.13 та 7.1.14, що приводяться нижче, чітко сказано
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
Вибір масштабу аерофотознімання для виготовлення фотопланів і стереорисування рельєфу залежить від наявного фотограмметричного і стереофотограмметричного обладнання, характеру забудови, рельєфу місцевості, а також вимог, які висуваються до точності відображення контурів і рельєфу на топографічних планах.
Крім того в Законі України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» статті 10 Основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності говориться, що: «Під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації. Так от - такими чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 (Москва, „Надра” 1982 р.) і «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання. (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)».
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах. В статті 1 п.7 Кодексу сказано:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
А в статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Відповідно до статті 10 Повітряного кодексу України Кабінет Міністрів України затвердив «Положення про використання повітряного простору України (N 401) в статті 22 якого сказано, що для проведення аерофотозйомки над населеними пунктами необхідний дозвіл відповідних органів Міноборони. А в статті 34 говориться про те, що фотографічною апаратурою на борту повітряних суден можна користуватися тільки за наявності спеціального дозволу, який надається: Державіаслужбою за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил - для цивільних повітряних суден.
Державна авіаційна служба представила концепцію регулювання для безпілотних апаратів - правила їх використання в Україні (ще незатверджена). Дана концепція передбачає:
- обов’язкову реєстрацію МБПЛС в Державіаслужбі;
- сертифікацію до льотної придатності;
- отримання сертифіката експлуатанта;
- вимоги як і для пілотованих повітряних суден;
- всі польоти МБПЛС не повинні виконуватися над людьми;
- МБПЛС забороняється виконувати польоти ближче 8 км від периметру аеропорту, а також в заборонених зонах.
Щодо використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг зі створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000, то ні одним нормативно-технічним документом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру це не передбачено, тому вимогу відхилено.
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
Вибір масштабу аерофотознімання для виготовлення фотопланів і стереорисування рельєфу залежить від наявного фотограмметричного і стереофотограмметричного обладнання, характеру забудови, рельєфу місцевості, а також вимог, які висуваються до точності відображення контурів і рельєфу на топографічних планах.
Крім того в Законі України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» статті 10 Основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності говориться, що: «Під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації. Так от - такими чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 (Москва, „Надра” 1982 р.) і «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання. (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)».
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах. В статті 1 п.7 Кодексу сказано:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
А в статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Відповідно до статті 10 Повітряного кодексу України Кабінет Міністрів України затвердив «Положення про використання повітряного простору України (N 401) в статті 22 якого сказано, що для проведення аерофотозйомки над населеними пунктами необхідний дозвіл відповідних органів Міноборони. А в статті 34 говориться про те, що фотографічною апаратурою на борту повітряних суден можна користуватися тільки за наявності спеціального дозволу, який надається: Державіаслужбою за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил - для цивільних повітряних суден.
Державна авіаційна служба представила концепцію регулювання для безпілотних апаратів - правила їх використання в Україні (ще незатверджена). Дана концепція передбачає:
- обов’язкову реєстрацію МБПЛС в Державіаслужбі;
- сертифікацію до льотної придатності;
- отримання сертифіката експлуатанта;
- вимоги як і для пілотованих повітряних суден;
- всі польоти МБПЛС не повинні виконуватися над людьми;
- МБПЛС забороняється виконувати польоти ближче 8 км від периметру аеропорту, а також в заборонених зонах.
Щодо використання матеріалів космічної зйомки та матеріалів отриманих з безпілотних апаратів для виконання послуг зі створення інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000, то ні одним нормативно-технічним документом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру це не передбачено, тому вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2018-01-22-000698-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 05 лютого 2018 14:20
Вимога
Щодо відповіді на попередню вимогу, вами було зазначено про не допущення використання матеріалів отриманих з МБПЛС( малих безпілотних повітряних літальних суден) при створенні інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000. Надаємо роз’яснення що зйомка буде виконана камерою з роздільною здатністю яка відповідає заявленим вимогам відповідно до п.3.3 додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації та з дозволу відповідного підрозділу Міністерства оборони України. В Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000 - 1:500. (ГКНТА-2.04-02-98) відсутні вимоги до літального апарату на якому буде встановлена камера. Згідно до п.5 до додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації «Перелік нормативних документів, відповідно до вимог яких необхідно виконувати послуги», відсутні посилання на вказані у вашій відповіді «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 (Москва, „Надра” 1982 р.) і «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р. ,та відповідно до ЗУ Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність ст. 17-1 Технічне та технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності зазначено: Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Згідно до положень Постанови Верховної Ради України "Про порядок рртендерній документації до закупівлі : Комплекс робіт зі створення цифрових топографічних карт та планів території міста Миколаєва на основі актуалізованої аерофотозйомки Код ДК 021-2015 (CPV): 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії.
Окрім того Державна авіаційна служба в представленій концепції регулювання для безпілотних апаратів - правила їх використання в Україні (ще незатверджена)зазначено , що використання в комерційних цілях малих (до 20 кг) МБПЛС можливо в межах населених пунктів та закритих зон на підставі окремого дозволу.
Також в тендерній документації є вимоги з посиланням на наказ N 29/м від 19.02.2003 МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ Про затвердження Збірника укрупнених кошторисних розцінок на топографо-геодезичні та картографічні роботи ( ЗУКР) який на даний момент втратив чинність.
Посилання на не вказані в тендерній документації вимоги та посилання на недіючі інструкції та накази вказують , шо дана процедура є не прозорою, дискримінаційною та з ознаками монопольного зговору.
Вимагаємо або відмінити вимоги про використання спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності та вимоги з посиланням на ЗУКР, або привести тендерну документація до заявлених у Технічному завданні Вами вимог та дійсних нормативно-технічних документів.
Розгорнути
Згорнути
Окрім того Державна авіаційна служба в представленій концепції регулювання для безпілотних апаратів - правила їх використання в Україні (ще незатверджена)зазначено , що використання в комерційних цілях малих (до 20 кг) МБПЛС можливо в межах населених пунктів та закритих зон на підставі окремого дозволу.
Також в тендерній документації є вимоги з посиланням на наказ N 29/м від 19.02.2003 МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ Про затвердження Збірника укрупнених кошторисних розцінок на топографо-геодезичні та картографічні роботи ( ЗУКР) який на даний момент втратив чинність.
Посилання на не вказані в тендерній документації вимоги та посилання на недіючі інструкції та накази вказують , шо дана процедура є не прозорою, дискримінаційною та з ознаками монопольного зговору.
Вимагаємо або відмінити вимоги про використання спеціалізованого авіаційного судна, яке має чинні документи льотної придатності та вимоги з посиланням на ЗУКР, або привести тендерну документація до заявлених у Технічному завданні Вами вимог та дійсних нормативно-технічних документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2018 13:33
1. В тендерній документації посилання на «Збірник укрупнених кошторисних розцінок на топографо-геодезичні та картографічні роботи» (ЗУКР) для вирахування норм часу і витрат праці буде замінено на "Единые нормы выработки (времени) на геодезические и топографические работы, Камеральные работы" (ЕНВ). 1988 г.
2. В «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» в пункті 2.5., третій абзац, говориться що «Проектування робіт виконують відповідно до діючих державних і відомчих нормативних документів», а пунктах 7.1.13 і 7.1.14 сказано що «Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачаються у технічному завданні на виконання робіт. Вибір масштабу аерофотознімання для виготовлення ортофотопланів і стереоскопічного збору рельєфу залежить від наявного фотограмметричного і стереофотограмметричного обладнання, характеру забудови, рельєфу місцевості, а також вимог, які висуваються до точності відображення контурів і рельєфу на топографічних планах».
Такими нормативними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 (Москва, „Надра” 1982 р.) та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р. В законі України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» стаття 10, основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності, теж застерігається, що: «Під час здійснення топографо-геодезичних та картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
Стандарти та нормативно-технічна документація, в залежності від масштабів картографування, характеру рельєфу, щільності та висоти забудови, висоти перерізу рельєфу горизонталями, пори року знімання – обумовлюють вимоги до характеристик аерофотознімального обладнання – до висоти польоту, до фокусної віддалі об’єктиву та його аберації і дисторсії, до розмірів фокальної площини, до повздовжнього і поперечного перекриття аерофотознімків, до допустимих повздовжніх і поперечних кутів нахилу аерофотознімків, до гіростабілізації аерофотокамери і її здатності усувати вібрацію та нахили літака, до наявності механізму компенсації швидкості носія в момент експозиції знімка і інші характеристики – які висвітлюються і враховуються не в технічному завданні, а в технічному проекті провадження аерофотознімальних та топографо-геодезичних робіт виконавцем.
В «Повітряному кодексі України», що здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України в статті 8 визначено що безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України. В статті 1 п.7 Кодексу сказано:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
А в статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів.
В Постанові № 401 Кабінету Міністрів України «Положення про використання повітряного простору України» в статті 22 сказано, що для проведення аерофотозйомки над населеними пунктами необхідний дозвіл відповідних органів Міноборони. А в статті 34 говориться про те, що фотографічною апаратурою на борту повітряних суден можна користуватися тільки за наявності спеціального дозволу, який надається: Держ-авіаслужбою за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил - для цивільних повітряних суден.
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним, що і вимагається в тендерній документації.
Концепція Державної авіаційної служби щодо регулювання для безпілотних апаратів - правил їх використання в Україні (що знаходиться в стадії затвердження) на сьогодні забороняє малим безпілотним літальним системам (МБЛС) польоти над людьми та ближче 8 км від периметру аеропорту, а також в заборонених зонах.
На сьогодні в Україні не існує жодного нормативного технічного документу який би рекомендував використовувати для топографічного знімання матеріали аерофото-знімання виконані з МБЛС, тому вимогу відхилено.
2. В «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» в пункті 2.5., третій абзац, говориться що «Проектування робіт виконують відповідно до діючих державних і відомчих нормативних документів», а пунктах 7.1.13 і 7.1.14 сказано що «Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачаються у технічному завданні на виконання робіт. Вибір масштабу аерофотознімання для виготовлення ортофотопланів і стереоскопічного збору рельєфу залежить від наявного фотограмметричного і стереофотограмметричного обладнання, характеру забудови, рельєфу місцевості, а також вимог, які висуваються до точності відображення контурів і рельєфу на топографічних планах».
Такими нормативними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 (Москва, „Надра” 1982 р.) та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р. В законі України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» стаття 10, основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності, теж застерігається, що: «Під час здійснення топографо-геодезичних та картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
Стандарти та нормативно-технічна документація, в залежності від масштабів картографування, характеру рельєфу, щільності та висоти забудови, висоти перерізу рельєфу горизонталями, пори року знімання – обумовлюють вимоги до характеристик аерофотознімального обладнання – до висоти польоту, до фокусної віддалі об’єктиву та його аберації і дисторсії, до розмірів фокальної площини, до повздовжнього і поперечного перекриття аерофотознімків, до допустимих повздовжніх і поперечних кутів нахилу аерофотознімків, до гіростабілізації аерофотокамери і її здатності усувати вібрацію та нахили літака, до наявності механізму компенсації швидкості носія в момент експозиції знімка і інші характеристики – які висвітлюються і враховуються не в технічному завданні, а в технічному проекті провадження аерофотознімальних та топографо-геодезичних робіт виконавцем.
В «Повітряному кодексі України», що здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України в статті 8 визначено що безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України. В статті 1 п.7 Кодексу сказано:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
А в статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів.
В Постанові № 401 Кабінету Міністрів України «Положення про використання повітряного простору України» в статті 22 сказано, що для проведення аерофотозйомки над населеними пунктами необхідний дозвіл відповідних органів Міноборони. А в статті 34 говориться про те, що фотографічною апаратурою на борту повітряних суден можна користуватися тільки за наявності спеціального дозволу, який надається: Держ-авіаслужбою за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил - для цивільних повітряних суден.
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним, що і вимагається в тендерній документації.
Концепція Державної авіаційної служби щодо регулювання для безпілотних апаратів - правил їх використання в Україні (що знаходиться в стадії затвердження) на сьогодні забороняє малим безпілотним літальним системам (МБЛС) польоти над людьми та ближче 8 км від периметру аеропорту, а також в заборонених зонах.
На сьогодні в Україні не існує жодного нормативного технічного документу який би рекомендував використовувати для топографічного знімання матеріали аерофото-знімання виконані з МБЛС, тому вимогу відхилено.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 березня 2018
Найменування: | Управління містобудування та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02498754 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АНАЛІТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КАРТОГРАФІЯ+" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП ВЦ "Геосервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТОНТЕХНІК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНАЛІТИКА" #13337103 |
Переможець |
6 319 272,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 10:45
|
календарний план - 0003.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 10:39
|
календарний план - 0002.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 10:39
|
Додаткова угода - 0001.pdf | зміни до договору |
18 липня 2018 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2018 10:01
|
договір на виконання послуг з цифрового картографування | укладений |
20 квітня 2018 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підставою для подовження терміну дії догововору є протокол засідання експертної комісії з питань державної даємниці за № 222/5д/928нт від 10.05.2018 року. При перевірці в підрозділі Міністерства Оборони України матеріалів аерофотознімання, які були зроблені в рамках договору № 18-04-02 від 19.04.2018 року, були виявлені секретні обєкти, що потребують додатковго часу для пониження грифу. |
Номер договору про закупівлю: | 18-04-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-04-02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |