Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системи кохлеарної імплантації, слухові апарати
Очікувана вартість
3 442 000,00 UAH
UA-2018-01-22-000599-c e3c9bd3b213a45c69406f388a1c56e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 00:00
Очікувана вартість: 3 442 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 січня 2018 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 10:50
Додаток 5 до ТД Проект договору-.docx
22 січня 2018 10:50
ТД ПВТ - 01_18.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-22-000599-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Центр Слуху", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 20 лютого 2018 20:28
Оскарження рішення Замовника
Оскарження неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Докладніше у доданих файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 17:53
Висловлюємо Вам свою повагу та у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо нібито відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» (далі – Скаржник) повідомляємо, що згідно вимог ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Так, на виконання вищезазначених вимог, Замовником у п. 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено наступні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Окрім цього, Замовником на виконання вищезазначених вимог Закону, у п. 1 та 2 Додатку 4 до тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження відповідності учасників визначеним кваліфікаційним критеріям. Згідно пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність власних або орендованих складських приміщень із зазначенням їх місцезнаходження, площі та умов зберігання товару. Як вбачається із вищезазначеного, пп. а) п. 1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено чіткі вимоги до змісту інформації, яка повинна міститись у довідці про наявність власних або орендованих складських приміщень, яка подається Учасниками у складі тендерних пропозицій, а саме: місцезнаходження складського приміщення, площа складського приміщення, умови зберігання товару.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність складських приміщень», зміст якої не відповідає вимогам пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме без зазначення в ній місцезнаходження (адреси) складського приміщення.
Твердження Скаржника щодо нібито «формальності помилки» з незазначення місцезнаходження складського приміщення не відповідають дійсності, адже така помилка не відноситься до переліку формальних помилок, який визначено пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації: «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації окремих сторінок; відсутність посвідчення прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою (за наявності) окремих сторінок; технічні помилки та описки». Незазначення місцезнаходження складського приміщення у довідці про наявність власних або орендованих складських приміщень безпосередньо впливає на зміст зазначеного документу, вимоги до якого визначено у пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації, тому не може вважатись формальною помилкою.
Спираючись на все вищезазначене наголошуємо, що Замовник цілком правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

2. Щодо нібито невідповідності копії аналогічного договору, наданого учасником ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», вимогам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне:
Пп. а) та б) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вищезазначених вимог, належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору Замовником вважається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника:
а) копія аналогічного договору, укладеного не раніше 2015 року;
б) завірена(і) Учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
Як вбачається із змісту пп. а) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено єдину вимогу до змісту та складу аналогічного договору, а саме: договір повинен бути укладений не раніше 2015 року. Будь яких інших вимог, у тому числі щодо наявності чи відсутності будь-яких додатків чи доповнень до договору, Замовником не встановлювалось. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданої ним копії аналогічного договору вимогам тендерної документації.

3. Щодо нібито неналежного підтвердження ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» досвіду виконання наданого аналогічного договору вимогам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне:
Пп. а) та б) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено виключний перелік документів, які вважаються документальним підтвердженням досвіду виконання наданого аналогічного договору, а саме: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник вважає належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору надання Учасником будь-якого із наступних документів: копія(ї) накладної(их), акту(ів) приймання-передачі, лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» у складі тендерної пропозиції надано копію видаткової накладної № РН-0000007 від 27.07.2015 до договору №47/2015 від 06.07.2015р. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданого ним документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимогам тендерної документації.

4. Щодо нібито неналежного документального підтвердження ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції повідомляємо наступне:
П. 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник взагалі не обмежує Учасників щодо виду документів, які підтверджують повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, тому надання ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» доручення на підпис тендерної пропозиції, виписки з протоколу засновників та виписки з наказу про призначення виконавчого директора є цілком належним підтвердженням повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданого ним підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

5. Щодо нібито відсутності підтвердження відповідності Товару, запропонованого ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» за Лотом №4, вимогам п. 3.9 та 3.16 Специфічних вимог до Лотів №№2-4 Додатку №3 тендерної документації повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації у зв’язку із тим, що питання щодо невідповідності Товару, запропонованого ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» за Лотом №4, вимогам п. 3.9 та 3.16 Специфічних вимог до Лотів №№2-4 Додатку №3 тендерної документації, виходять за межі компетенції та повноважень тендерного комітету, звернувся для надання пояснень спеціалістів (членів групи експертів ДОЗ ДОДА), які володіють спеціальними знаннями та мають відповідну кваліфікацію та проводили оцінку відповідності запропонованого Товару вимогам тендерної документації.
23.02.2018р. отримано наступні пояснення спеціалістів:
«На підтверждення п. 3.9 Медико-технічних вимог на закупівлю Лот 4 – Цифрові слухові апарати надпотужні завушні для слухопротезування дітей «Можливість зміни формули настройки» ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» надало у своїй пропозиції на стор. 49 наступну інформацію:
- «Модуль для Тінітуса», що означає можливість зміни формули настройки в залежності від потреб пацієнта
На підтверждення п. 3.16 Медико-технічних вимог на закупівлю Лот 4 – Цифрові слухові апарати надпотужні завушні для слухопротезування дітей «Можливість вимкнення регулятора гучності» ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» надало у своїй пропозиції на стор. 49 наступну інформацію:
- «Програмований перемикач», що означає програмне налаштування регулятора гучності, кроку зміни гучності та можливості перемикання програм в тому числі повного його вимкнення для використання слухового апарату для дітей.»
Номер вимоги: UA-2018-01-22-000599-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Центр Слуху", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 20 лютого 2018 20:18
Оскарження рішення Замовника
Оскарження неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Докладніше у доданих файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 17:52
Висловлюємо Вам свою повагу та у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо нібито відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» (далі – Скаржник) повідомляємо, що згідно вимог ч.1 та ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Так, на виконання вищезазначених вимог, Замовником у п. 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено наступні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Окрім цього, Замовником на виконання вищезазначених вимог Закону, у п. 1 та 2 Додатку 4 до тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження відповідності учасників визначеним кваліфікаційним критеріям. Згідно пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність власних або орендованих складських приміщень із зазначенням їх місцезнаходження, площі та умов зберігання товару. Як вбачається із вищезазначеного, пп. а) п. 1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено чіткі вимоги до змісту інформації, яка повинна міститись у довідці про наявність власних або орендованих складських приміщень, яка подається Учасниками у складі тендерних пропозицій, а саме: місцезнаходження складського приміщення, площа складського приміщення, умови зберігання товару.
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність складських приміщень», зміст якої не відповідає вимогам пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме без зазначення в ній місцезнаходження (адреси) складського приміщення.
Твердження Скаржника щодо нібито «формальності помилки» з незазначення місцезнаходження складського приміщення не відповідають дійсності, адже така помилка не відноситься до переліку формальних помилок, який визначено пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації: «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації окремих сторінок; відсутність посвідчення прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою (за наявності) окремих сторінок; технічні помилки та описки». Незазначення місцезнаходження складського приміщення у довідці про наявність власних або орендованих складських приміщень безпосередньо впливає на зміст зазначеного документу, вимоги до якого визначено у пп. а) п.1 Додатку 4 до тендерної документації, тому не може вважатись формальною помилкою.
Спираючись на все вищезазначене наголошуємо, що Замовник цілком правомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

2. Щодо нібито невідповідності копії аналогічного договору, наданого учасником ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», вимогам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне:
Пп. а) та б) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вищезазначених вимог, належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору Замовником вважається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника:
а) копія аналогічного договору, укладеного не раніше 2015 року;
б) завірена(і) Учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
Як вбачається із змісту пп. а) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено єдину вимогу до змісту та складу аналогічного договору, а саме: договір повинен бути укладений не раніше 2015 року. Будь яких інших вимог, у тому числі щодо наявності чи відсутності будь-яких додатків чи доповнень до договору, Замовником не встановлювалось. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданої ним копії аналогічного договору вимогам тендерної документації.

3. Щодо нібито неналежного підтвердження ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» досвіду виконання наданого аналогічного договору вимогам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне:
Пп. а) та б) п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено виключний перелік документів, які вважаються документальним підтвердженням досвіду виконання наданого аналогічного договору, а саме: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник вважає належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору надання Учасником будь-якого із наступних документів: копія(ї) накладної(их), акту(ів) приймання-передачі, лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов Учасником.
ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» у складі тендерної пропозиції надано копію видаткової накладної № РН-0000007 від 27.07.2015 до договору №47/2015 від 06.07.2015р. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданого ним документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимогам тендерної документації.

4. Щодо нібито неналежного документального підтвердження ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції повідомляємо наступне:
П. 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник взагалі не обмежує Учасників щодо виду документів, які підтверджують повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, тому надання ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» доручення на підпис тендерної пропозиції, виписки з протоколу засновників та виписки з наказу про призначення виконавчого директора є цілком належним підтвердженням повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. У зв’язку із цим Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» внаслідок невідповідності наданого ним підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.

5. Щодо нібито відсутності підтвердження відповідності Товару, запропонованого ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» за Лотом №4, вимогам п. 3.9 та 3.16 Специфічних вимог до Лотів №№2-4 Додатку №3 тендерної документації повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації у зв’язку із тим, що питання щодо невідповідності Товару, запропонованого ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» за Лотом №4, вимогам п. 3.9 та 3.16 Специфічних вимог до Лотів №№2-4 Додатку №3 тендерної документації, виходять за межі компетенції та повноважень тендерного комітету, звернувся для надання пояснень спеціалістів (членів групи експертів ДОЗ ДОДА), які володіють спеціальними знаннями та мають відповідну кваліфікацію та проводили оцінку відповідності запропонованого Товару вимогам тендерної документації.
23.02.2018р. отримано наступні пояснення спеціалістів:
«На підтверждення п. 3.9 Медико-технічних вимог на закупівлю Лот 4 – Цифрові слухові апарати надпотужні завушні для слухопротезування дітей «Можливість зміни формули настройки» ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» надало у своїй пропозиції на стор. 49 наступну інформацію:
- «Модуль для Тінітуса», що означає можливість зміни формули настройки в залежності від потреб пацієнта
На підтверждення п. 3.16 Медико-технічних вимог на закупівлю Лот 4 – Цифрові слухові апарати надпотужні завушні для слухопротезування дітей «Можливість вимкнення регулятора гучності» ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» надало у своїй пропозиції на стор. 49 наступну інформацію:
- «Програмований перемикач», що означає програмне налаштування регулятора гучності, кроку зміни гучності та можливості перемикання програм в тому числі повного його вимкнення для використання слухового апарату для дітей.»

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 20:28
Вимога з Додатками.pdf
20 лютого 2018 20:28
Рішення АМКУ 1.pdf
20 лютого 2018 20:28
Рішення АМКУ 2.pdf

Документи

23 лютого 2018 17:53
Відповідь.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2018 20:18
Вимога з Додатками.pdf
20 лютого 2018 20:18
Рішення АМКУ 1.pdf
20 лютого 2018 20:18
Рішення АМКУ 2.pdf

Документи

23 лютого 2018 17:52
Відповідь.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Система кохлеарної імплантації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52500 UAH

Аукціон

Початок: 07 лютого 2018 11:57
Закінчення: 07 лютого 2018 12:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Лот 1 – Система кохлеарної імплантації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки: 01 червня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 1 748 000,00
UAH з ПДВ
1 742 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Універсал. Медичне обладнання 1 749 100,00
UAH з ПДВ
1 743 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2018 16:15
Документи переможця2
15 лютого 2018 14:25
Документи переможця
15 лютого 2018 14:25
Специфікації Лот 1-4
06 лютого 2018 14:53
technichna_kind.pdf
06 лютого 2018 14:53
proekt dogovoru_kind.pdf
06 лютого 2018 14:53
propozyciya_kind.pdf
06 лютого 2018 14:53
kvalif_kind.pdf
06 лютого 2018 14:53
bank_garantija_kind.zip

Публічні документи

06 лютого 2018 14:10
Файл 5.pdf
06 лютого 2018 14:10
Файл 4 частина 2.pdf
06 лютого 2018 14:10
Файл 4 частина 1.pdf
06 лютого 2018 14:10
Файл 3.pdf
06 лютого 2018 14:10
Файл 2.pdf
06 лютого 2018 14:10
Файл 1.pdf
06 лютого 2018 14:10
УМО 6858 p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ Універсал. Медичне обладнання

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Переможець 1 742 750,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2018 15:39

Документи

14 лютого 2018 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2018 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
1 742 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2018 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 16:55
Договір 02_2018-01.pdf укладений
06 березня 2018 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 742 750,00
UAH з ПДВ