Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
3 994 410,71 UAH
UA-2018-01-22-000261-c 296da0744ddf4e688df63460a4996db7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п.2 та п. 5 ч.2 ст.35 Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» а саме – відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставленні, виконанні чи наданні тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи та потреби здійснити додаткову закупівю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 09:33
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2135 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, Ак. Воробйова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
302 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров. П. Кравцова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
122 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, Краснослобідська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
497 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, От. Чепіги, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

22 січня 2018 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Теплопостачання міста Одеса"
#34674102
Переможець 3 994 410,71
UAH з ПДВ
22 січня 2018 09:33

Документи

22 січня 2018 09:33
Електронний підпис
22 січня 2018 09:28
лист 2.jpg
22 січня 2018 09:28
лист 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2018 09:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Теплопостачання міста Одеса"
#34674102
3 994 410,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2018 09:33
Електронний підпис
22 січня 2018 09:28
лист 2.jpg
22 січня 2018 09:28
лист 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 11:52
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 09:09
5214 13.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:09
5279 14.jpg зміни до договору
24 січня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 15:36
Тепло продление.jpg зміни до договору
31 грудня 2018 15:35
Тепло продление..jpg зміни до договору
31 грудня 2018 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:41
дод. уг. 1.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 11:40
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:41
дод. уг 2.jpg зміни до договору
27 грудня 2018 15:12
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 11:16
ДМП 1 ЗАКРИТТЯ.docx зміни до договору
22 листопада 2018 11:15
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 15:21
ЦПМСД 7 ЗАКРИТТЯ.docx зміни до договору
01 жовтня 2018 15:20
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2018 11:24
5279 14.jpg зміни до договору
06 квітня 2018 11:23
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 10:47
лист 3.9.jpg укладений
02 лютого 2018 10:46
лист 3.8.jpg укладений
02 лютого 2018 10:46
лист 3.7.jpg укладений
02 лютого 2018 10:46
лист 3.6.jpg укладений
02 лютого 2018 10:46
лист 3.5.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 3.4.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 3.3.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 3.2.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 3.1.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.8.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.7.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.6.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.5.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.4.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.3.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.2.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 4.1.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.9.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.8.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.7.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.6.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.5.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.4.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.3.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.2.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 2.1.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.8.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.7.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.6.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.5.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.4.jpg укладений
02 лютого 2018 10:45
лист 1.3.jpg укладений
02 лютого 2018 10:44
лист 1.2.jpg укладений
02 лютого 2018 10:44
лист 1.1.jpg укладений
02 лютого 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1.3 та п. 3.2 Договору про закупівлю послуги з теплопостачання № 5279/14 від 02 лютого 2018 року у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків Сторони домовились про зменшення обсягу закупівлі централізованого теплопостачання на 107 915,60 грн. (Сто сім тисяч дев’ятсот п'ятнадцять грн. 60 коп.), у т.ч. ПДВ. У зв’язку із чим п. 3.1 розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору вартості послуг, наданих Учасником становить 2 681 900 грн. 00 коп. (Два мільйони шістсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот грн., 00 коп.) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5279/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1.3 та п. 3.2 Договору про закупівлю послуги з теплопостачання № 5224/13 від 02 лютого 2018 року таст. 36 п. 4 пп. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків Сторони домовились про зменшення обсягу закупівлі централізованого теплопостачання на 519 799,55 грн. (п’ятсот дев’ятнадцять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять грн. 55 коп.), у т.ч. ПДВ. У зв’язку із чим п. 3.1 розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору вартості послуг, наданих Учасником становить 129 733 грн. 19 коп. (сто двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять три грн., 19 коп.) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5224/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1.3 та п. 3.2 Договору про закупівлю послуги з теплопостачання № 5280/11 від 02 лютого 2018 року таст. 36 п. 4 пп. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків Сторони домовились про зменшення обсягу закупівлі централізованого теплопостачання на 100 756,63 грн. (сто тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 63 коп.), у т.ч. ПДВ. У зв’язку із чим п. 3.1 розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору вартості послуг, наданих Учасником становить 59 307 грн. 26 коп. (п’ятдесят девять тисяч триста сім грн., 26 коп.) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5280/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1.3 та п. 3.2 Договору про закупівлю послуги з теплопостачання № 5279/14 від 02 лютого 2018 року у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків Сторони домовились про зменшення обсягу закупівлі централізованого теплопостачання на 369 370,59 грн. (триста шістдесят дев’ять тисяч триста сімдесят грн. 59 коп.), у т.ч. ПДВ. У зв’язку із чим п. 3.1 розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору вартості послуг, наданих Учасником становить 2 312 529 грн. 41 коп. (Два мільйони триста дванадцять тисяч п’ятсот двадцять дев’ять грн., 41 коп.) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5279/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1.3 та п. 3.2 Договору про закупівлю послуги з теплопостачання № 5214/13 від 02 лютого 2018 року таст. 36 п. 4 пп. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягу видатків Сторони домовились про зменшення обсягу закупівлі централізованого теплопостачання на 99 157,89 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч сто п’ятдесят сім грн. 89 коп.), у т.ч. ПДВ. У зв’язку із чим п. 3.1 розділу ІІІ «Ціна Договору» викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору вартості послуг, наданих Учасником становить 295 840 грн. 59 коп. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот сорок грн., 59 коп.) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5214/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 11.3.3 «Строк дії цього Договору може бути продовжено відповідно до вимог частини п’ятої ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, вищезазначеної у договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.», п. 10.1 викласти у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2019 року, та до повного виконання сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5279/14; 5214/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 11.3.3 Договору про закупівлю послуг з теплопостачання та чинного законодавства, Сторони дійшли згоди подовжити дію Договору про закупівлю послуг з теплопостачання на термін, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 5279/14; 5214/13; 5280/11; 5224/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5279/14; 5214/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 319 010,45
UAH з ПДВ