Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2018-01-22-000221-c ● eaedc21dab5948ba8ee81ac2a5ae88dd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142388 |
Місцезнаходження: | 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7 |
Контактна особа: |
Наталя Миколаївна Стешенко +380679181386 gorono0108@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2018 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2018 09:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2018 11:02 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 лютого 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2018 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2018 09:13 |
документація компютер.doc | |
22 січня 2018 09:13 |
проект договору (компютер ).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 22 січня 2018 16:49
Дата відповіді: 23 січня 2018 10:57
Доброго дня, шановний Замовник у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вами зазначено наступне: "Материнська плата: не гірше Intel H81 або аналог". Не дуже зрозуміло за якими критеріями не гірше, та за якими аналог. Чи розглядається в якості аналога інший виробник окрім Intel?
Відповідь: Добрий день. Не гірше сокиту материнської плати. В якості аналога розглядаються інші виробники.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-22-000221-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3267510994
Дата подання: 06 лютого 2018 08:20
Вимога на рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі - ФОП Рудяк Володимир Миколайович.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (код ЄДРПОУ 02142388) розміщена інформація про допорогову закупівлю UA-2018-01-22-000221-с на 1 персональний комп’ютер. Місце поставки товарів: 53300, Україна, Дніпропетровська область м. Покров вул. Центральна, 7. Строк поставки товарів: до 16 лютого 2018 р., на суму 14000,00 грн. (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Рудяк Володимир Миколайович (переможець); 2. ФОП СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ; 3. ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Детально ознайомившись з пропозицією учасника-переможця, зазначаємо, що у ціновій пропозиції яка була подана ФОП Рудяк В.М. 30/01/2018р. було запропоновано лише системний блок, без монітора, клавіатури та миші, що суперечить Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Звичайно така пропозиція повинна була бути відхилена, як невідповідна вимогам Замовника. Згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.9.2 виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменьшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Але всупереч правилам проведення допорогових закупівель зазначеним у вищезазначеному Наказі №35, а саме п 10.1 «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником», учасник ФОП Рудяк В.М. після розкриття тендерних пропозицій змінює свою цінову пропозицію, та добавляє клавіатуру, мишу та монітор ASUS VP228DE.
Так поспішали виправити фатальну помилку (можливо ще ніхто її не побачив) , що запропонували монітор який не відповідає вимогам Замовника, а саме має споживану потужність вище ніж 20 Вт, тому Учасник ФОП Рудяк В.М. якому вже немає чого втрачати, знов, вдруге, змінює свою цінову пропозицію, та пропонує інший монітор Acer V226HQLB.
Крім того пропозиція Учасника ФОП Рудяк В.М. викликає сумнів стосовно запропонованої ціни, якщо переглянути приблизні ціни на запропоноване обладнання та ПЗ можна побачити наступне:
Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Рудяк Володимир Миколайович (переможець); 2. ФОП СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ; 3. ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Детально ознайомившись з пропозицією учасника-переможця, зазначаємо, що у ціновій пропозиції яка була подана ФОП Рудяк В.М. 30/01/2018р. було запропоновано лише системний блок, без монітора, клавіатури та миші, що суперечить Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Звичайно така пропозиція повинна була бути відхилена, як невідповідна вимогам Замовника. Згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» п.9.2 виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменьшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Але всупереч правилам проведення допорогових закупівель зазначеним у вищезазначеному Наказі №35, а саме п 10.1 «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником», учасник ФОП Рудяк В.М. після розкриття тендерних пропозицій змінює свою цінову пропозицію, та добавляє клавіатуру, мишу та монітор ASUS VP228DE.
Так поспішали виправити фатальну помилку (можливо ще ніхто її не побачив) , що запропонували монітор який не відповідає вимогам Замовника, а саме має споживану потужність вище ніж 20 Вт, тому Учасник ФОП Рудяк В.М. якому вже немає чого втрачати, знов, вдруге, змінює свою цінову пропозицію, та пропонує інший монітор Acer V226HQLB.
Крім того пропозиція Учасника ФОП Рудяк В.М. викликає сумнів стосовно запропонованої ціни, якщо переглянути приблизні ціни на запропоноване обладнання та ПЗ можна побачити наступне:
Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2018 14:14
Тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради розглянуто Ваше звернення (вимога) від 05.02.2018р. №05/02/28 у зв’язку із чим повідомляємо наступне.
Відповідно частини 1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Очікувана вартість закупівлі товару «персональний комп’ютер» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-22-000221-с) складає 14000 гривень, що є меншою за вартість передбачену в абзаці другому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на необхідність дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, а не процедурних норм передбачених цим законом.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель, зокрема, це: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна конкуренція та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
У зв’язку із цим слід зазначити про те, що подання вимог у рамках проведення допорогових закупівель чинним законодавством не передбачено. Можливість подання таких вимог учасниками закупівель передбачена у рамках проведення процедур відкритих торгів у випадках, встановлених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом із цим, зазначаємо, що чинне законодавство не встановлює заборону щодо можливості оновлення пропозиції у рамках проведення допорогових торгів (принаймні до визнання учасника переможцем). З іншого боку у тендерного комітету під час проведення розгляду пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією відсутні підстави передбачені чинним законодавством для того щоб не враховувати додатково надіслані учасником документи.
Зважаючи на ці обставини, а також враховуючи необхідність дотримання принципів максимальної конкуренції та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки, а також і інших принципів щодо здійснення закупівель повідомляємо про відсутність передбачених чинним законодавством підстав для задоволення Вашого звернення.
Відповідно частини 1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Очікувана вартість закупівлі товару «персональний комп’ютер» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-22-000221-с) складає 14000 гривень, що є меншою за вартість передбачену в абзаці другому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на необхідність дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, а не процедурних норм передбачених цим законом.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель, зокрема, це: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна конкуренція та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
У зв’язку із цим слід зазначити про те, що подання вимог у рамках проведення допорогових закупівель чинним законодавством не передбачено. Можливість подання таких вимог учасниками закупівель передбачена у рамках проведення процедур відкритих торгів у випадках, встановлених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом із цим, зазначаємо, що чинне законодавство не встановлює заборону щодо можливості оновлення пропозиції у рамках проведення допорогових торгів (принаймні до визнання учасника переможцем). З іншого боку у тендерного комітету під час проведення розгляду пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією відсутні підстави передбачені чинним законодавством для того щоб не враховувати додатково надіслані учасником документи.
Зважаючи на ці обставини, а також враховуючи необхідність дотримання принципів максимальної конкуренції та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки, а також і інших принципів щодо здійснення закупівель повідомляємо про відсутність передбачених чинним законодавством підстав для задоволення Вашого звернення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2018 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович |
11 560,00
UAH з ПДВ
|
11 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
13 250,00
UAH з ПДВ
|
13 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЄРМАК РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
13 399,68
UAH з ПДВ
|
13 179,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Рудяк Володимир Миколайович #2913105590 |
Переможець |
11 560,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2018 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2018 11:07
|
Договір 18П.pdf | укладений |
02 березня 2018 11:06
|