Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів, які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень
Очікувана вартість
2 010 640,00 UAH
UA-2018-01-22-000091-a e8fbf603b6a142dbabf9081d8a7ce24c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Олександр Анатолійович

+38 048 727 36 65 tender@zhd.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Шаповал Олександр Анатолійович
+38 048 727 36 65
tender@zhd.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2018 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 010 640,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 січня 2018 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 09:19
ТД.doc
22 січня 2018 09:19
Проект Договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-22-000091-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ", Код ЄДРПОУ:36331552
Дата подання: 15 лютого 2018 08:14
Скарга щодо порушення замовником ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» процедури визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів, які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Скарга ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» (надалі за текстом Замовник) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – в кількості 689 осіб. Учасниками яких є КУ «Вапнярська міська лікарня»( надалі за текстом - Переможець ) та КУ «Томашпільська ЦРЛ» ( надалі за текстом – Скаржник ). Протоколом розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. за предметом закупівлі послуги переможцем визнана КУ «Вапнярська міська лікарня». КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржник) повністю заперечує таке рішення тендерного комітету Замовника, так як воно не відповідає вимогам торгів, має грубі порушення чинного законодавства, документація надана Переможцем не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. Детальніше : Відповідно до Постанови КМУ від 25.12.1996р. №1548 « Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» п.12 «Рада міністрів АР Крим, обласні , Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я». Виходячи з чого тарифи мають пройти через регуляторний комітет , департамент юстиції, департамент економіки та інші з обов’язковим засіданням круглого столу , за участю представників лікувального закладу, економіки, юстиції, антимонопольного комітету та інших. Після чого тарифи на платні медичні послуги затверджуються розпорядженням голови обласної адміністрації. Відповідно Скаржником в своїй тендерній документації виставлено завірену копію розпорядження голови обласної адміністрації. Переможець нехтуючи вимоги чинного законодавства, зокрема вище названу Постанову КМУ виставив свій власний розрахунок за підписом головного лікаря та затверджений виконкомом селищної ради. Виходячи із змісту, протокол рішення розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13. 02. 2018 р не був належним чином оформлений. За результатами оцінки визнано найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянута відповідність кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 та ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі та умови тендерної документації» Учасника КУ «Вапнярська міська лікарня» . Причини відхилення пропозиції Скаржника не вказані. Цінові пропозиції Переможця та Скаржника є однакові. Що стосується кваліфікаційних вимог до спеціалістів, Скаржником надана довідка на фахівців в кількості 35 осіб, які надають послуги по проведенню медичних оглядів і працюють повний робочий тиждень та повний робочий день. Переможцем надана довідка на 11 лікарів фахівців , з них офтальмолог Максименко Л.В. працює на 1,25 посади в КУ «Томашпільська ЦРЛ», отоларинголог Швець С.П. на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ, лікар - хірург Миронов А.І. працює на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ та є головою профкому в цій установі, яким чином вони , як зовнішні сумісники кваліфіковано і повноцінно зможуть проводити медичні огляди у КУ «Вапнярська міська лікарня». Скаржник піддає сумніву і вбачає в цьому фальсифікацію поданих даних . Лікар - дерматолог Небеснюк О.А установи Скаржника має першу кваліфікаційну категорію . Дані на лікаря - дерматолога установи Переможця Савчука В.І. не містять інформації про його кваліфікаційну категорію та сертифікат спеціаліста. При необхідності додаткових обстежень у Скаржника є можливість залучити додаткових лікарів - фахівців ( ендокринолог, уролог, онколог та інші), що є обов’язковою умовою, прописаною Замовником в предметі закупівлі по лоту 7, пункт 1.3 Вимоги до учасників предмету закупівлі, таблиця а) рядок4. Відповідно до рядка 5 даних вимог п.1.3. скаржник надав в повному об’ємі перелік наявного обладнання, яке знаходиться на балансі КУ «Томашпільська ЦРЛ», яке відповідає закладу вторинного рівня. Переможець надав довідку в якій подав перелік наявного обладнання , яке не відповідає ні вимогам закладу вторинного рівня, яким є Переможець, та є у великій мірі недостатнім для забезпечення проведення якісного медичного огляду по вимогам викладеним у тендерній документації. Замовник в своєму загальному описі предмета закупівлі згідно проведення медичних оглядів відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України N 240 від 29.04.2010 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій залізничного транспорту, метрополітенів та підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» чітко прописує найменування послуг, які він хоче отримати, зокрема : кольпоскопію, ЕКГ з ритмограмою, тестування функції зовнішнього дихання (ФЗД) після 40 років, обстеження передміхурової залози та прямої кишки після 40 років, ультразвукове дослідження органів черевної порожнини після 40 років, огляд уролога, огляд фтизіатра, дослідження очного дна, кольоровідчуття, мазок із горла і носа на носійство патогенного стафілокока. Як можна отримати такі послуги в Переможця, який немає кольпоскопа, спірографа, апарату УЗД, апаратів холтерівського моніторування артеріального тиску та ЕКГ, фіброгастроскопії, послуг бак лабораторії, відсутності лікарів уролога, фтизіатра. Як може офтальмолог, який повний робочий тиждень на 1,25 посади працює в установі Скаржника, надавати послуги по дослідження очного дна , тонометрії в установі Переможця. Відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 р. № 1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок проведення» п.13 та Постанови КМУ №1465 від 27.09.2000р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» п.15, працівники залізничного транспорту повинні проходити психіатричні та наркологічні огляди, Замовник , не зрозуміло чому, не прописав ці вимоги у своїй тендерній документації. Переможець цю послугу надати не зможе , тому що в нього відсутні фахівці психіатр та нарколог, а також відсутні дані на працівників, які повинні проходити медичний огляд. Відповідні дані знаходяться тільки у лікарів - фахівців КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржника) Таким чином, Скаржник наголошує, що КУ «Томашпільська ЦРЛ» в повному обсязі відповідає документації конкурсних торгів , а рішення Замовника про обрання Переможця КУ «Вапнярська міська лікарня» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником при розгляді пропозицій конкурсних торгів учасників порушено законодавство з питань державних закупівель, низку чинних законодавчих актів України, порушені права Скаржника, а також допущено безпідставне порушення прав 689 працівників установи Замовника щодо надання якісної медичної послуги. Також наголошуємо, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої, тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання. Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Скаржника, а отже Замовник повинен переглянути рішення щодо визначення Переможця, яке не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Вiдповiдно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону Україну «Про публічні закупівлі», КУ «Томашпільська ЦРЛ» просить : 1.Прийняти дану скаргу до розгляду . 2.Зобов’язати ПАТ «Укрзалізниця» Регіональну філію «Одеська залізниця» скасувати всі рішення , прийняті після розкриття пропозицій конкурсних торгів учасників процедури закупівлі проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень по 7 лоту. Додатки : 1.Розрахунки вартості медичних послуг по КУ «Вапнярська МЛ» на 2018 рік. 2.Довідка про перелік наявного обладнання КУ «Вапнярська МЛ» 3.Довідка про наявний штат працівників КУ «Вапнярська МЛ» 4.Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. в частині п.7.2, п.9, п.9.1,п9.2 про намір укласти договір з переможцем. 5.Тендерна документація на закупівлю
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 19.02.2018 № 1431.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 21:35
Номер скарги: UA-2018-01-22-000091-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ", Код ЄДРПОУ:36331552
Дата подання: 22 лютого 2018 11:17
Скарга щодо визначення переможця
Скарга щодо порушення замовником ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» процедури визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів, які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» (надалі за текстом Замовник) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – в кількості 689 осіб. Учасниками яких є КУ «Вапнярська міська лікарня»( надалі за текстом - Переможець ) та КУ «Томашпільська ЦРЛ» ( надалі за текстом – Скаржник ). Протоколом розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. за предметом закупівлі послуги переможцем визнана КУ «Вапнярська міська лікарня». КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржник) повністю заперечує таке рішення тендерного комітету Замовника, так як воно не відповідає вимогам торгів, має грубі порушення чинного законодавства, документація надана Переможцем не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. Детальніше : Відповідно до Постанови КМУ від 25.12.1996р. №1548 « Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» п.12 «Рада міністрів АР Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я». Виходячи з чого тарифи мають пройти через регуляторний комітет , департамент юстиції, департамент економіки та інші з обов’язковим засіданням круглого столу , за участю представників лікувального закладу, економіки, юстиції, антимонопольного комітету та інших. Після чого тарифи на платні медичні послуги затверджуються розпорядженням голови обласної адміністрації. Відповідно Скаржником в своїй тендерній документації виставлено завірену копію розпорядження голови обласної адміністрації. Переможець нехтуючи вимоги чинного законодавства, зокрема вище названу Постанову КМУ виставив свій власний розрахунок за підписом головного лікаря та затверджений виконкомом селищної ради. Виходячи із змісту, протокол рішення розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13. 02. 2018 р не був належним чином оформлений. За результатами оцінки визнано найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянута відповідність кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 та ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі та умови тендерної документації» Учасника КУ «Вапнярська міська лікарня» . Причини відхилення пропозиції Скаржника не вказані. Цінові пропозиції Переможця та Скаржника є однакові. Що стосується кваліфікаційних вимог до спеціалістів, Скаржником надана довідка на фахівців в кількості 35 осіб, які надають послуги по проведенню медичних оглядів і працюють повний робочий тиждень та повний робочий день. Переможцем надана довідка на 11 лікарів фахівців , з них офтальмолог Максименко Л.В. працює на 1,25 посади в КУ «Томашпільська ЦРЛ», отоларинголог Швець С.П. на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ, лікар - хірург Миронов А.І. працює на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ та є головою профкому в цій установі, яким чином вони , як зовнішні сумісники кваліфіковано і повноцінно зможуть проводити медичні огляди у КУ «Вапнярська міська лікарня». Скаржник піддає сумніву і вбачає в цьому фальсифікацію поданих даних . Лікар - дерматолог Небеснюк О.А установи Скаржника має першу кваліфікаційну категорію . Дані на лікаря - дерматолога установи Переможця Савчука В.І. не містять інформації про його кваліфікаційну категорію та сертифікат спеціаліста. При необхідності додаткових обстежень у Скаржника є можливість залучити додаткових лікарів - фахівців ( ендокринолог, уролог, онколог та інші), що є обов’язковою умовою, прописаною Замовником в предметі закупівлі по лоту 7, пункт 1.3 Вимоги до учасників предмету закупівлі, таблиця а) рядок4. Відповідно до рядка 5 даних вимог п.1.3. скаржник надав в повному об’ємі перелік наявного обладнання, яке знаходиться на балансі КУ «Томашпільська ЦРЛ», яке відповідає закладу вторинного рівня. Переможець надав довідку в якій подав перелік наявного обладнання, яке не відповідає ні вимогам закладу вторинного рівня, яким є Переможець, та є у великій мірі недостатнім для забезпечення проведення якісного медичного огляду по вимогам викладеним у тендерній документації. Замовник в своєму загальному описі предмета закупівлі згідно проведення медичних оглядів відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України N 240 від 29.04.2010 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій залізничного транспорту, метрополітенів та підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» чітко прописує найменування послуг, які він хоче отримати, зокрема : кольпоскопію, ЕКГ з ритмограмою, тестування функції зовнішнього дихання (ФЗД) після 40 років, обстеження передміхурової залози та прямої кишки після 40 років, ультразвукове дослідження органів черевної порожнини після 40 років, огляд уролога, огляд фтизіатра, дослідження очного дна, кольоровідчуття, мазок із горла і носа на носійство патогенного стафілокока. Як можна отримати такі послуги в Переможця, який немає кольпоскопа, спірографа, апарату УЗД, апаратів холтерівського моніторування артеріального тиску та ЕКГ, фіброгастроскопії, послуг бак лабораторії, відсутності лікарів уролога, фтизіатра. Як може офтальмолог, який повний робочий тиждень на 1,25 посади працює в установі Скаржника, надавати послуги по дослідження очного дна , тонометрії в установі Переможця. Відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 р. № 1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок проведення» п.13 та Постанови КМУ №1465 від 27.09.2000р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» п.15, працівники залізничного транспорту повинні проходити психіатричні та наркологічні огляди, Замовник , не зрозуміло чому, не прописав ці вимоги у своїй тендерній документації. Переможець цю послугу надати не зможе , тому що в нього відсутні фахівці психіатр та нарколог, а також відсутні дані на працівників, які повинні проходити медичний огляд. Відповідні дані знаходяться тільки у лікарів - фахівців КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржника) Таким чином, Скаржник наголошує, що КУ «Томашпільська ЦРЛ» в повному обсязі відповідає документації конкурсних торгів , а рішення Замовника про обрання Переможця КУ «Вапнярська міська лікарня» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником при розгляді пропозицій конкурсних торгів учасників порушено законодавство з питань державних закупівель, низку чинних законодавчих актів України, порушені права Скаржника, а також допущено безпідставне порушення прав 689 працівників установи Замовника щодо надання якісної медичної послуги. Також наголошуємо, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої, тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання. Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Скаржника, а отже Замовник повинен переглянути рішення щодо визначення Переможця, яке не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Вiдповiдно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону Україну «Про публічні закупівлі», КУ «Томашпільська ЦРЛ» просить: 1.Прийняти скаргу КУ «Томашпільська ЦРЛ» до розгляду . 2.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції КУ «Томашпільська ЦРЛ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13.02.2018 року. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання КУ «Вапнярська МЛ» переможцем, оформлене протоколом №22 від 13.02.2018 року. 4. Зобов'язати замовника визнати КУ «Томашпільська ЦРЛ» переможцем закупівлі UA-2018-01-22-000091-a, по лоту 7. Додатки : 1.Розрахунки вартості медичних послуг по КУ «Вапнярська МЛ» на 2018 рік. 2.Довідка про перелік наявного обладнання КУ «Вапнярська МЛ» 3.Довідка про наявний штат працівників КУ «Вапнярська МЛ» 4.Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. в частині п.7.2, п.9, п.9.1,п9.2 про намір укласти договір з переможцем. 5.Тендерна документація на закупівлю 6. Тендерна документація КУ «Томашпільська ЦРЛ» 7. Тендерна документація КУ «Вапнярська МЛ» 8. Копія платіжного доручення
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 17:32
Рішення від 26.02.2018 № 1705 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 17:32
Рішення від 13.03.2018 № 2234.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Частково виконано
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 15:05

Документи подані скаржником

15 лютого 2018 08:14
Скарга

Документи Органу Оскарження

20 лютого 2018 21:35
Рішення від 19.02.2018 № 1431.pdf

Документи подані скаржником

22 лютого 2018 11:17
Скарга
22 лютого 2018 11:17
Платіжне доручення
22 лютого 2018 11:17
Тендерна документація
22 лютого 2018 11:17
Додатки КУ Вапнярська МЛ

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот№ 7 – послуги з з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів Вапнярського регіону Вінницької області
Опис предмету закупівлі:
Послуги з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів Вапнярського регіону Вінницької області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 171 700,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 858,50 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 08 лютого 2018 13:38
Закінчення: 08 лютого 2018 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

689 люд
Послуги з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів Вапнярського регіону Вінницької області
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24240, Україна, Вінницька обл., Вапнярка, на теріторії виконавця
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-01-22-000091-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ", Код ЄДРПОУ:36331552
Дата подання: 15 лютого 2018 08:14
Скарга щодо порушення замовником ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» процедури визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів, які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Скарга ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» (надалі за текстом Замовник) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – в кількості 689 осіб. Учасниками яких є КУ «Вапнярська міська лікарня»( надалі за текстом - Переможець ) та КУ «Томашпільська ЦРЛ» ( надалі за текстом – Скаржник ). Протоколом розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. за предметом закупівлі послуги переможцем визнана КУ «Вапнярська міська лікарня». КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржник) повністю заперечує таке рішення тендерного комітету Замовника, так як воно не відповідає вимогам торгів, має грубі порушення чинного законодавства, документація надана Переможцем не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. Детальніше : Відповідно до Постанови КМУ від 25.12.1996р. №1548 « Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» п.12 «Рада міністрів АР Крим, обласні , Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я». Виходячи з чого тарифи мають пройти через регуляторний комітет , департамент юстиції, департамент економіки та інші з обов’язковим засіданням круглого столу , за участю представників лікувального закладу, економіки, юстиції, антимонопольного комітету та інших. Після чого тарифи на платні медичні послуги затверджуються розпорядженням голови обласної адміністрації. Відповідно Скаржником в своїй тендерній документації виставлено завірену копію розпорядження голови обласної адміністрації. Переможець нехтуючи вимоги чинного законодавства, зокрема вище названу Постанову КМУ виставив свій власний розрахунок за підписом головного лікаря та затверджений виконкомом селищної ради. Виходячи із змісту, протокол рішення розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13. 02. 2018 р не був належним чином оформлений. За результатами оцінки визнано найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянута відповідність кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 та ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі та умови тендерної документації» Учасника КУ «Вапнярська міська лікарня» . Причини відхилення пропозиції Скаржника не вказані. Цінові пропозиції Переможця та Скаржника є однакові. Що стосується кваліфікаційних вимог до спеціалістів, Скаржником надана довідка на фахівців в кількості 35 осіб, які надають послуги по проведенню медичних оглядів і працюють повний робочий тиждень та повний робочий день. Переможцем надана довідка на 11 лікарів фахівців , з них офтальмолог Максименко Л.В. працює на 1,25 посади в КУ «Томашпільська ЦРЛ», отоларинголог Швець С.П. на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ, лікар - хірург Миронов А.І. працює на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ та є головою профкому в цій установі, яким чином вони , як зовнішні сумісники кваліфіковано і повноцінно зможуть проводити медичні огляди у КУ «Вапнярська міська лікарня». Скаржник піддає сумніву і вбачає в цьому фальсифікацію поданих даних . Лікар - дерматолог Небеснюк О.А установи Скаржника має першу кваліфікаційну категорію . Дані на лікаря - дерматолога установи Переможця Савчука В.І. не містять інформації про його кваліфікаційну категорію та сертифікат спеціаліста. При необхідності додаткових обстежень у Скаржника є можливість залучити додаткових лікарів - фахівців ( ендокринолог, уролог, онколог та інші), що є обов’язковою умовою, прописаною Замовником в предметі закупівлі по лоту 7, пункт 1.3 Вимоги до учасників предмету закупівлі, таблиця а) рядок4. Відповідно до рядка 5 даних вимог п.1.3. скаржник надав в повному об’ємі перелік наявного обладнання, яке знаходиться на балансі КУ «Томашпільська ЦРЛ», яке відповідає закладу вторинного рівня. Переможець надав довідку в якій подав перелік наявного обладнання , яке не відповідає ні вимогам закладу вторинного рівня, яким є Переможець, та є у великій мірі недостатнім для забезпечення проведення якісного медичного огляду по вимогам викладеним у тендерній документації. Замовник в своєму загальному описі предмета закупівлі згідно проведення медичних оглядів відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України N 240 від 29.04.2010 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій залізничного транспорту, метрополітенів та підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» чітко прописує найменування послуг, які він хоче отримати, зокрема : кольпоскопію, ЕКГ з ритмограмою, тестування функції зовнішнього дихання (ФЗД) після 40 років, обстеження передміхурової залози та прямої кишки після 40 років, ультразвукове дослідження органів черевної порожнини після 40 років, огляд уролога, огляд фтизіатра, дослідження очного дна, кольоровідчуття, мазок із горла і носа на носійство патогенного стафілокока. Як можна отримати такі послуги в Переможця, який немає кольпоскопа, спірографа, апарату УЗД, апаратів холтерівського моніторування артеріального тиску та ЕКГ, фіброгастроскопії, послуг бак лабораторії, відсутності лікарів уролога, фтизіатра. Як може офтальмолог, який повний робочий тиждень на 1,25 посади працює в установі Скаржника, надавати послуги по дослідження очного дна , тонометрії в установі Переможця. Відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 р. № 1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок проведення» п.13 та Постанови КМУ №1465 від 27.09.2000р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» п.15, працівники залізничного транспорту повинні проходити психіатричні та наркологічні огляди, Замовник , не зрозуміло чому, не прописав ці вимоги у своїй тендерній документації. Переможець цю послугу надати не зможе , тому що в нього відсутні фахівці психіатр та нарколог, а також відсутні дані на працівників, які повинні проходити медичний огляд. Відповідні дані знаходяться тільки у лікарів - фахівців КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржника) Таким чином, Скаржник наголошує, що КУ «Томашпільська ЦРЛ» в повному обсязі відповідає документації конкурсних торгів , а рішення Замовника про обрання Переможця КУ «Вапнярська міська лікарня» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником при розгляді пропозицій конкурсних торгів учасників порушено законодавство з питань державних закупівель, низку чинних законодавчих актів України, порушені права Скаржника, а також допущено безпідставне порушення прав 689 працівників установи Замовника щодо надання якісної медичної послуги. Також наголошуємо, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої, тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання. Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Скаржника, а отже Замовник повинен переглянути рішення щодо визначення Переможця, яке не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Вiдповiдно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону Україну «Про публічні закупівлі», КУ «Томашпільська ЦРЛ» просить : 1.Прийняти дану скаргу до розгляду . 2.Зобов’язати ПАТ «Укрзалізниця» Регіональну філію «Одеська залізниця» скасувати всі рішення , прийняті після розкриття пропозицій конкурсних торгів учасників процедури закупівлі проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень по 7 лоту. Додатки : 1.Розрахунки вартості медичних послуг по КУ «Вапнярська МЛ» на 2018 рік. 2.Довідка про перелік наявного обладнання КУ «Вапнярська МЛ» 3.Довідка про наявний штат працівників КУ «Вапнярська МЛ» 4.Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. в частині п.7.2, п.9, п.9.1,п9.2 про намір укласти договір з переможцем. 5.Тендерна документація на закупівлю
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 19.02.2018 № 1431.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 21:35
Номер скарги: UA-2018-01-22-000091-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ", Код ЄДРПОУ:36331552
Дата подання: 22 лютого 2018 11:17
Скарга щодо визначення переможця
Скарга щодо порушення замовником ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» процедури визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів, які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги ПАТ «Укрзалізниця» Регіональна філія «Одеська залізниця» (надалі за текстом Замовник) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуг з проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів , які розташовані в межах Одеської дирекції залізничних перевезень» Код по ДК 021:2015: 8511 – в кількості 689 осіб. Учасниками яких є КУ «Вапнярська міська лікарня»( надалі за текстом - Переможець ) та КУ «Томашпільська ЦРЛ» ( надалі за текстом – Скаржник ). Протоколом розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. за предметом закупівлі послуги переможцем визнана КУ «Вапнярська міська лікарня». КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржник) повністю заперечує таке рішення тендерного комітету Замовника, так як воно не відповідає вимогам торгів, має грубі порушення чинного законодавства, документація надана Переможцем не відповідає вимогам документації конкурсних торгів. Детальніше : Відповідно до Постанови КМУ від 25.12.1996р. №1548 « Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» п.12 «Рада міністрів АР Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров’я». Виходячи з чого тарифи мають пройти через регуляторний комітет , департамент юстиції, департамент економіки та інші з обов’язковим засіданням круглого столу , за участю представників лікувального закладу, економіки, юстиції, антимонопольного комітету та інших. Після чого тарифи на платні медичні послуги затверджуються розпорядженням голови обласної адміністрації. Відповідно Скаржником в своїй тендерній документації виставлено завірену копію розпорядження голови обласної адміністрації. Переможець нехтуючи вимоги чинного законодавства, зокрема вище названу Постанову КМУ виставив свій власний розрахунок за підписом головного лікаря та затверджений виконкомом селищної ради. Виходячи із змісту, протокол рішення розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13. 02. 2018 р не був належним чином оформлений. За результатами оцінки визнано найбільш економічно вигідною пропозицією та розглянута відповідність кваліфікаційним критеріям , встановленим ст.16 та ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі та умови тендерної документації» Учасника КУ «Вапнярська міська лікарня» . Причини відхилення пропозиції Скаржника не вказані. Цінові пропозиції Переможця та Скаржника є однакові. Що стосується кваліфікаційних вимог до спеціалістів, Скаржником надана довідка на фахівців в кількості 35 осіб, які надають послуги по проведенню медичних оглядів і працюють повний робочий тиждень та повний робочий день. Переможцем надана довідка на 11 лікарів фахівців , з них офтальмолог Максименко Л.В. працює на 1,25 посади в КУ «Томашпільська ЦРЛ», отоларинголог Швець С.П. на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ, лікар - хірург Миронов А.І. працює на повну посаду в Крижопільській ОЛІЛ та є головою профкому в цій установі, яким чином вони , як зовнішні сумісники кваліфіковано і повноцінно зможуть проводити медичні огляди у КУ «Вапнярська міська лікарня». Скаржник піддає сумніву і вбачає в цьому фальсифікацію поданих даних . Лікар - дерматолог Небеснюк О.А установи Скаржника має першу кваліфікаційну категорію . Дані на лікаря - дерматолога установи Переможця Савчука В.І. не містять інформації про його кваліфікаційну категорію та сертифікат спеціаліста. При необхідності додаткових обстежень у Скаржника є можливість залучити додаткових лікарів - фахівців ( ендокринолог, уролог, онколог та інші), що є обов’язковою умовою, прописаною Замовником в предметі закупівлі по лоту 7, пункт 1.3 Вимоги до учасників предмету закупівлі, таблиця а) рядок4. Відповідно до рядка 5 даних вимог п.1.3. скаржник надав в повному об’ємі перелік наявного обладнання, яке знаходиться на балансі КУ «Томашпільська ЦРЛ», яке відповідає закладу вторинного рівня. Переможець надав довідку в якій подав перелік наявного обладнання, яке не відповідає ні вимогам закладу вторинного рівня, яким є Переможець, та є у великій мірі недостатнім для забезпечення проведення якісного медичного огляду по вимогам викладеним у тендерній документації. Замовник в своєму загальному описі предмета закупівлі згідно проведення медичних оглядів відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України N 240 від 29.04.2010 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій залізничного транспорту, метрополітенів та підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту України» чітко прописує найменування послуг, які він хоче отримати, зокрема : кольпоскопію, ЕКГ з ритмограмою, тестування функції зовнішнього дихання (ФЗД) після 40 років, обстеження передміхурової залози та прямої кишки після 40 років, ультразвукове дослідження органів черевної порожнини після 40 років, огляд уролога, огляд фтизіатра, дослідження очного дна, кольоровідчуття, мазок із горла і носа на носійство патогенного стафілокока. Як можна отримати такі послуги в Переможця, який немає кольпоскопа, спірографа, апарату УЗД, апаратів холтерівського моніторування артеріального тиску та ЕКГ, фіброгастроскопії, послуг бак лабораторії, відсутності лікарів уролога, фтизіатра. Як може офтальмолог, який повний робочий тиждень на 1,25 посади працює в установі Скаржника, надавати послуги по дослідження очного дна , тонометрії в установі Переможця. Відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 р. № 1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок проведення» п.13 та Постанови КМУ №1465 від 27.09.2000р. «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» п.15, працівники залізничного транспорту повинні проходити психіатричні та наркологічні огляди, Замовник , не зрозуміло чому, не прописав ці вимоги у своїй тендерній документації. Переможець цю послугу надати не зможе , тому що в нього відсутні фахівці психіатр та нарколог, а також відсутні дані на працівників, які повинні проходити медичний огляд. Відповідні дані знаходяться тільки у лікарів - фахівців КУ «Томашпільська ЦРЛ» (Скаржника) Таким чином, Скаржник наголошує, що КУ «Томашпільська ЦРЛ» в повному обсязі відповідає документації конкурсних торгів , а рішення Замовника про обрання Переможця КУ «Вапнярська міська лікарня» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником при розгляді пропозицій конкурсних торгів учасників порушено законодавство з питань державних закупівель, низку чинних законодавчих актів України, порушені права Скаржника, а також допущено безпідставне порушення прав 689 працівників установи Замовника щодо надання якісної медичної послуги. Також наголошуємо, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої, тендерний комітет повинен діяти на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Вважаємо, що дії Замовника також порушують норми ст. 6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання. Отже, Замовником порушено законодавство з питань державних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, чим порушують права Скаржника, а отже Замовник повинен переглянути рішення щодо визначення Переможця, яке не буде суперечити Закону України «Про публічні закупівлі». Вiдповiдно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону Україну «Про публічні закупівлі», КУ «Томашпільська ЦРЛ» просить: 1.Прийняти скаргу КУ «Томашпільська ЦРЛ» до розгляду . 2.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції КУ «Томашпільська ЦРЛ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 22 від 13.02.2018 року. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання КУ «Вапнярська МЛ» переможцем, оформлене протоколом №22 від 13.02.2018 року. 4. Зобов'язати замовника визнати КУ «Томашпільська ЦРЛ» переможцем закупівлі UA-2018-01-22-000091-a, по лоту 7. Додатки : 1.Розрахунки вартості медичних послуг по КУ «Вапнярська МЛ» на 2018 рік. 2.Довідка про перелік наявного обладнання КУ «Вапнярська МЛ» 3.Довідка про наявний штат працівників КУ «Вапнярська МЛ» 4.Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 13.02.2018р. в частині п.7.2, п.9, п.9.1,п9.2 про намір укласти договір з переможцем. 5.Тендерна документація на закупівлю 6. Тендерна документація КУ «Томашпільська ЦРЛ» 7. Тендерна документація КУ «Вапнярська МЛ» 8. Копія платіжного доручення
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 17:32
Рішення від 26.02.2018 № 1705 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 17:32
Рішення від 13.03.2018 № 2234.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Частково виконано
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 15:05

Документи подані скаржником

15 лютого 2018 08:14
Скарга

Документи Органу Оскарження

20 лютого 2018 21:35
Рішення від 19.02.2018 № 1431.pdf

Документи подані скаржником

22 лютого 2018 11:17
Скарга
22 лютого 2018 11:17
Платіжне доручення
22 лютого 2018 11:17
Тендерна документація
22 лютого 2018 11:17
Додатки КУ Вапнярська МЛ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУ "Вапнярська міська лікарня" 171 700,00
UAH
171 700,00
UAH
Документи
Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ" 171 700,00
UAH
171 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2018 08:39
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2018 12:21
Електронний підпис
06 лютого 2018 12:08
СТАТУТ
06 лютого 2018 12:08
ПРОПОЗИЦІЯ
06 лютого 2018 12:08
Калькуляція
06 лютого 2018 12:08
дод.3
06 лютого 2018 12:08
Витяг

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУ "Вапнярська міська лікарня"

Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУ "Вапнярська міська лікарня"
#20100790
Рішення скасоване 171 700,00
UAH
29 березня 2018 13:47
КУ "Вапнярська міська лікарня"
#20100790
Відхилено 171 700,00
UAH
29 березня 2018 13:51
Комунальна установа "Томашпільська ЦРЛ"
#36331552
Відхилено 171 700,00
UAH
05 квітня 2018 09:36

Документи

14 лютого 2018 08:36
Електронний підпис
08 лютого 2018 16:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 березня 2018 13:51
Електронний підпис
29 березня 2018 13:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 13:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

05 квітня 2018 09:36
Електронний підпис
30 березня 2018 10:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2018 09:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі