Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення спеціальним обладнанням зйомок
Очікувана вартість
2 470 386,00 UAH
UA-2018-01-19-002885-b 4bfd4167ddb94c319b9a979fca1c35fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Жемчужний

+380667289505 dddzhem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Дмитро Жемчужний
+380667289505
dddzhem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 470 386,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 січня 2018 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 17:17
Додаток 2_zminy.docx
26 січня 2018 17:17
Perelik zmin_vysvit.docx
26 січня 2018 17:17
TD_vysvit_zminy.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 3.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 4.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 1.docx
26 січня 2018 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 17:17
Додаток 2_zminy.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 2.docx
26 січня 2018 17:17
Perelik zmin_vysvit.docx
26 січня 2018 17:17
TD_vysvit_zminy.docx
19 січня 2018 17:43
TD_vysvit.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 3.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 4.docx
19 січня 2018 17:43
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000063 ● ca4aac517e334b95a9d1a158b0aae0c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-01-19-002885-b 19.01.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 15:08:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з забезпечення спеціальним обладнанням зйомок, очікуваною вартістю 2 470 386,00 грн
(лот – 1 послуги з забезпечення спеціальним освітлювальним сценічним обладнанням, лот – 2 послуги з забезпечення спеціальним операторським обладнанням зйомок ТВ – візок («телега») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-19-002885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 27.02.2018 № 41-5.2/4, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Євромедіа Компані» (лот 1), та договору від 23.02.2018
№ 38-5.2/4, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОЛАЙМ" (лот 2).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-31 11:59:56

На запит щодо закупівлі UA-2018-01-19-002885-b

Договір від 27.02.2018 № 41-5.2/4, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Євромедіа Компані» (лот 1) виконаний та оплачений в повному обсязі.
Договір від 23.02.2018 № 38-5.2/4, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю "АВТОЛАЙМ" (лот 2) виконаний та оплачений в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» на даний час неможливо усунути. Щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій у тендерній документації: строки подання пропозицій зазначено у вільному доступі на майданчику. Пояснення щодо неоприлюднення звітів та порушення статті 4 Закону відсутні у зв’язку із звільненням посадової особи, відповідальної за оприлюднення інформації. Усунуто шляхом оприлюднення зазначених звітів.

2020-02-19 15:08:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з забезпечення спеціальним освітлювальним сценічним обладнанням
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 972 186,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2018 13:25
Закінчення: 06 лютого 2018 13:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з забезпечення спеціальним освітлювальним сценічним обладнанням
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м. Київ, вул. Мельникова, 42
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Євромедіа Компані 639 200,00
UAH з ПДВ
639 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ШОУ-СВІТЛА «ФЕЄРІЯ» 940 416,00
UAH з ПДВ
940 416,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою віжповідальністю "КОМПАНІЯ АРТТЕХНІКА" 968 688,00
UAH з ПДВ
968 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2018 12:54
Електронний підпис
13 лютого 2018 09:26
довідка податкова
13 лютого 2018 09:26
довідка МВС
13 лютого 2018 09:26
супровідний лист
01 лютого 2018 14:21
Електронний підпис
01 лютого 2018 14:08
Акт до Ради.pdf
01 лютого 2018 14:08
Довідка про досвід.pdf
01 лютого 2018 14:08
Калькуляція Лот1.pdf
01 лютого 2018 14:08
Копія акту УЄФА.pdf
01 лютого 2018 14:08
Стаття 17.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 15:46
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:40
ФЕЄРІЯ_копія_1_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Євромедіа Компані

ТОВ ФІРМА ШОУ-СВІТЛА «ФЕЄРІЯ»

ТОВ "КОМПАНІЯ АРТТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Євромедіа Компані
#32828435
Переможець 639 200,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 18:25

Документи

08 лютого 2018 18:25
Електронний підпис
08 лютого 2018 18:23
протокол.pdf
06 лютого 2018 14:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Євромедіа Компані
#32828435
639 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 18:25
Електронний підпис
08 лютого 2018 18:23
протокол.pdf
06 лютого 2018 14:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:09
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 15:03
41-5.2.4.pdf укладений
27 лютого 2018 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 639 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 533,33 UAH)